SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noor Omrani er al een likje aangegeven?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eens, ik zie ook liever een Trauner.
Carranza is nou niet bepaald een succes te noemen inderdaad.
Noor zal wel weer gesnuffeld hebben inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Noor Omrani er al een likje aangegeven?
Er is dit jaar wel duidelijk op uiterlijk gekocht.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Noor Omrani er al een likje aangegeven?
Benieuwd naar jouw top 5quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is dit jaar wel duidelijk op uiterlijk gekocht.
Carranza. Bueno.
1. Pellèquote:
werke voor je geld!quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:37 schreef Elan het volgende:
Zei Timber nou dat ze niet heel veel trainen?
quote:Fey Twente 24-25
1.05 xg - 0.74 xg
46% - 54%
Schoten op doel 2-4
Passes 378 - 492
Zucht.quote:Fey Twente 23-24
3.19 xg - 0.45 xg
62% - 38%
Schoten op doel 6-0
Passes 591 - 367
Ja laten we Slot, die bij Liverpool alweer bezig is met een ultieme prestatie, vergelijken met onze huidige trainer.quote:
Dat is op zich vrij normaal voor deze periode, veel wedstrijden achter elkaar dus er is niet heel veel tijd om te trainen, het is vooral vastigheden oefenen / herstellen aldus Slot.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:37 schreef Elan het volgende:
Nou nou, de lat moet ook niet te snel omlaag. Die kans op de 3-0 had in ieder geval tussen de palen gemoeten.quote:
De eerste 5 minuten houdt Wellenreuther er 2 ballen uit die er zomaar in hadden kunnen vliegen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:04 schreef Irritatie100 het volgende:
In balbezit vrij dramatisch, maar op die open kans van Rots na echt helemaal niets gecreëerd door Twente. Daarbij 2 mooie goals, ik doe het ervoor.
Het gaat er meer om dat het verval zo groot is.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja laten we Slot, die bij Liverpool alweer bezig is met een ultieme prestatie, vergelijken met onze huidige trainer.
Hebben donderdag nog gespeeld en het eerste halfuur waren ze duidelijk de bovenliggende partij.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:02 schreef Caland het volgende:
Nou, rare wedstrijd. Een matig Feyenoord maar Twente stelde eigenlijk ook maar weinig voor @:drizzt_dourden @:trein2000
Toen 0-0quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:11 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat het verval zo groot is.
Als Priske niet zo ontzettend eigenwijs was geweest had hij nog een tijd kunnen voortborduren op het werk van Slot, in plaats daarvan heeft hij in twee maanden alles vakkundig eruit gesloopt voor iets wat een stuk minder goed werkt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:11 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat het verval zo groot is.
Kwam uit corners geloof ik. In het open spel staat de organisatie gewoon uistekend en geven we daadwerkelijk bar weinig weg. En dit is al wedstrijden lang aan de gang.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De eerste 5 minuten houdt Wellenreuther er 2 ballen uit die er zomaar in hadden kunnen vliegen.
Dus niet mee eens dat Twente in feite maar 1 fatsoenlijke kans heeft gehad.
Is dit satire ? @Slobeendquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kwam uit corners geloof ik. In het open spel staat de organisatie gewoon uistekend en geven we daadwerkelijk bar weinig weg. En dit is al wedstrijden lang aan de gang.
Slechts 0,9 expected goal tegen, gewoon degelijk inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je vond het open huis ja?
Totaalprutser Rots moet die bal er gewoon inschieten na een kwartier. Dan heb je een hele andere wedstrijd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:02 schreef Caland het volgende:
Nou, rare wedstrijd. Een matig Feyenoord maar Twente stelde eigenlijk ook maar weinig voor @:drizzt_dourden @:trein2000
Vooral dat we in de afgelopen 5 potjes 10 schoten op doel hebben ofzoquote:
Buiten dat je volledig gelijk hebt, valt het mij wel op dat je enigszins in herhaling valt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Priske niet zo ontzettend eigenwijs was geweest had hij nog een tijd kunnen voortborduren op het werk van Slot, in plaats daarvan heeft hij in twee maanden alles vakkundig eruit gesloopt voor iets wat een stuk minder goed werkt.
Ik vond het de eerste helft verdedigend niet bijster stabiel. Met name in de opbouw van achteruit (specifiek Wellenreuther en Beelen) maken we veel fouten, maar er klopte ook weinig van de drukzetting. Als Twente een betere eindpass had, was het wel afgestraft.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Slechts 0,9 expected goal tegen, gewoon degelijk inderdaad.
Nu pas?quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Buiten dat je volledig gelijk hebt, valt het mij wel op dat je enigszins in herhaling valt.
Akkoord, de frustratie blijft er in zitten man.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Buiten dat je volledig gelijk hebt, valt het mij wel op dat je enigszins in herhaling valt.
Ach, hetgeen hij steeds herhaalt is tenminste inhoudelijk zinnig, kunnen we niet van iedereen zeggenquote:
Terecht. Het lijkt nergens op.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Akkoord, de frustratie blijft er in zitten man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Het is in ieder geval prettig dat het nu twee potjes goed valt, maar het is weinig verheffend. Er loopt nog aardig wat kwaliteit rond in de eerste elf, maar op een gegeven moment lijkt de tank leeg en bij iedere wissel heb ik het gevoel dat het ons eerder slechter dan beter maakt. Daar zitten voor dit seizoen wel mijn grootste zorgen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Terecht. Het lijkt nergens op.
Maar alles valt of staat bij resultaat. Hopelijk geeft dit wat rust en vertrouwen. Ondertussen keren er wat spelers terug, wie weet gaat het dan toch nog ergens op lijken. Tot dan is het kwestie zonder teveel schade proberen te overleven.
Beetje zoals een horoscoop. Genoeg woordenkots en er zit altijd wel iets tussen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:07 schreef Wotte het volgende:
Heeft iemand al even aangestipt dat @:DombohetOlifantje1 tot op heden geen ongelijk heeft dat Feyenoord minimaal twaalf punten zou halen.
Kenner.
Jup. En iedereen hier destijds maar roepen dat we in de breedte sterker zijn geworden omdat we 26 eerstedivisiespelers hebben gehaald…quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is in ieder geval prettig dat het nu twee potjes goed valt, maar het is weinig verheffend. Er loopt nog aardig wat kwaliteit rond in de eerste elf, maar op een gegeven moment lijkt de tank leeg en bij iedere wissel heb ik het gevoel dat het ons eerder slechter dan beter maakt. Daar zitten voor dit seizoen wel mijn grootste zorgen.
Dat was eigenlijk alleen @Pistoleroquote:Op zondag 6 oktober 2024 18:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jup. En iedereen hier destijds maar roepen dat we in de breedte sterker zijn geworden omdat we 26 eerstedivisiespelers hebben gehaald…
De organisatie staat allesbehalve uitstekend.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In het open spel staat de organisatie gewoon uistekend
Ik weet niet of het je opgevallen is maar al het gehele seizoen geven we daadwerkelijk weinig weg en het minste van heel de Eredivisie.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:33 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
De organisatie staat allesbehalve uitstekend.
Twente heeft weliswaar weinig grote kansen gehad, maar dat neemt niet weg dat ze er met name in de eerste helft vaak genoeg vrij makkelijk doorheen kwamen.
Inderdaad, onze bank is op een enkelen na, echt bedroevend. Spelers die nog niet eens bij Fortuna Sittard in de basis zouden staan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jup. En iedereen hier destijds maar roepen dat we in de breedte sterker zijn geworden omdat we 26 eerstedivisiespelers hebben gehaald…
Klopt, het is elke keer weer met hwangen en wurgen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hebben donderdag nog gespeeld en het eerste halfuur waren ze duidelijk de bovenliggende partij.
Eigenlijk het meest gênante is dat we de afgelopen maand, NAC-thuis uitgezonderd, geen enkele keer de bovenliggende partij meer zijn geweest. Wat een zooitje.
Het is een Van Bronckhorst of Koeman-overwinning inderdaad. Paar ballen voor de pot en hopen dat het goed valt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:55 schreef fetX het volgende:
Nou, de punten zijn binnen.
Maar och, wat is het voetbal zorgwekkend matig zeg. Opbouwend klopt het totaal niet. Uiteindelijk meestal de lange bal en dan op hoop van zegen. En het drukzetten, tsja. Hoe simpel Twente daar ook weer doorheen voetbalt. Dat is niet best hoor.
Het is puur toevalsvoetbal inderdaad. Toch wel zorgwekkend dat je er met deze selectie niet meer voetbal in krijgt. Dan doe je echt iets niet goed.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is een Van Bronckhorst of Koeman-overwinning inderdaad. Paar ballen voor de pot en hopen dat het goed valt.
Spel van Slot is er helemaal uit.
Eerste uitoverwinning in de CL in 22 jaar, vrij simpel van een bewierookt Twente winnen, Hwang die perfect past, Stengs die terugkomt. Er zijn ook wel eens slechtere weken geweest.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is puur toevalsvoetbal inderdaad. Toch wel zorgwekkend dat je er met deze selectie niet meer voetbal in krijgt. Dan doe je echt iets niet goed.
Op deze manier gaat het echt een heel lang seizoen worden. Twee geluksoverwinningen op rij.
FC Vaduz-achtige statistieken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:28 schreef Caland het volgende:
Eerste uitoverwinning in de CL in 22 jaar,
Je legt het erg positief uit, vooralsnog staan we zesde, met een loodzwaar programma voor de boeg en erg weinig om op terug te vallen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste uitoverwinning in de CL in 22 jaar, vrij simpel van een bewierookt Twente winnen, Hwang die perfect past, Stengs die terugkomt. Er zijn ook wel eens slechtere weken geweest.
Op basis van toevalsvoetbal en een Twente dat niet scherp voor de goal was. Anders stond je vandaag met hooguit een punt. Opbouwend en qua druk zetten klopt er helemaal niets van en zit er nauwelijks vooruitgang in. Met deze selectie vind ik dat ietwat zorgwekkend, maar Priske ziet het zelf gelukkig ook.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste uitoverwinning in de CL in 22 jaar, vrij simpel van een bewierookt Twente winnen, Hwang die perfect past, Stengs die terugkomt. Er zijn ook wel eens slechtere weken geweest.
Als je bij rust met 3-0 voorkomt hebben ze daar ook bijzonder weinig op af te dingen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Op basis van toevalsvoetbal en een Twente dat niet scherp voor de goal was. Anders stond je vandaag met hooguit een punt. Opbouwend en qua druk zetten klopt er helemaal niets van en zit er nauwelijks vooruitgang in. Met deze selectie vind ik dat ietwat zorgwekkend, maar Priske ziet het zelf gelukkig ook.
Als we alles hadden gewonnen hadden we zelfs bovenaan gestaan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je bij rust met 3-0 voorkomt hebben ze daar ook bijzonder weinig op af te dingen.
Die schwalbe was genant, dat 'ie daar geen kaart voor kreeg...quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:20 schreef fetX het volgende:
Overigens vond ik Lotomba best aardig spelen.
En die Zerrouki, stop daar toch eens mee man. Hoe hij bij die goal ook weer lucht staat te dekken en zijn man volledig kwijt is
En die actie aan de zijlijn in de laatste 10 minuten ergens waar hij een subtiel balletje wil geven en bijna achterover dondert.Soort Kelly
Jammer dat Ueda, die een prima goal maakte, die kans enorm verprutste. Speelde verder ook weer verschrikkelijk.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je bij rust met 3-0 voorkomt hebben ze daar ook bijzonder weinig op af te dingen.
Tsja, ik vond nou ook niet echt dat Twente echt een punt verdiende. Buiten die levensgrote kans ook bijzonder weinig laten zien.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als we alles hadden gewonnen hadden we zelfs bovenaan gestaan.
Er zit echt nog ontzettend veel tussen wat we nu laten zien en het Slot tijdperk. Je mag best beter verwachten met deze spelers. Maar leuke oneliner verder.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sommige users leven echt nog veel te veel in het Slot-tijdperk.
Mijn hemel zeg.
Caland heeft de norm ook weer enorm verlaagd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je legt het erg positief uit, vooralsnog staan we zesde, met een loodzwaar programma voor de boeg en erg weinig om op terug te vallen.
Het woord ‘simpel’ wil ik ook niet gebruiken.
Je leeft nog teveel in het Slot tijdperk!!quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Caland heeft de norm ook weer enorm verlaagd.Stukje subtop mentaliteit.
Mwah. Gewoon geen hele slechte week, had hier op zijn hoogst drie punten verwacht, het werden er zes.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Caland heeft de norm ook weer enorm verlaagd.Stukje subtop mentaliteit.
Voetballend kan het zeker beter, maar organisatorisch staat het gewoon prima en geef je gewoon echt weinig weg. Ook al speelt Twente soms even leuk onder de druk uit, het levert vervolgens niks op en dan kan je moeilijk ontkennen dat er gewoon iets wel goed gaat. Als straks een Stengs terugkomt heb je wel het beetje voetbal terug wat nu ontbreekt in dit elftal.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zit echt nog ontzettend veel tussen wat we nu laten zien en het Slot tijdperk. Je mag best beter verwachten met deze spelers. Maar leuke oneliner verder.
De punten zijn binnen, daar mogen we zeker tevreden mee zijn. Het voetbal is echt heel matig, daar mag dan ook best kritiek op zijn.
Leuke one-liner.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Je leeft nog teveel in het Slot tijdperk!!
Twente heeft meer grote kansen dan wij gecreëerd hoor, ook Steijn had nog een vrije schietkans uit de corner. Uiteindelijk waren we vooral erg effectief met die twee goals die volledig uit de lucht kwamen vallen, naderhand was de tank bij Twente die donderdag nog hadden gespeeld leeg.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, ik vond nou ook niet echt dat Twente echt een punt verdiende. Buiten die levensgrote kans ook bijzonder weinig laten zien.
Als je fouten afdwingen onder goals die uit de lucht komen vallen schaart dan geloof ik dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twente heeft meer grote kansen dan wij gecreëerd hoor, ook Steijn had nog een vrije schietkans uit de corner. Uiteindelijk waren we vooral erg effectief met die twee goals die volledig uit de lucht kwamen vallen, naderhand was de tank bij Twente die donderdag nog hadden gespeeld leeg.
Verdedigende linie is inderdaad een van de weinige dingen wat prima staat, maar vervolgens het opbouwen en tot kansen komen lukt zelden. Het eindigt 8 van de 10 keer in een lange bal naar Ueda die dan bijna altijd de bal ook weer verliest. Vandaag hebben we 8 schoten in totaal gehad. Het minste van de afgelopen 2,5 jaar.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voetballend kan het zeker beter, maar organisatorisch staat het gewoon prima en geef je gewoon echt weinig weg. Ook al speelt Twente soms even leuk onder de druk uit, het levert vervolgens niks op en dan kan je moeilijk ontkennen dat er gewoon iets wel goed gaat. Als straks een Stengs terugkomt heb je wel het beetje voetbal terug wat nu ontbreekt in dit elftal.
Dit elftal laat nu precies zien wat je nodig hebt in de fase waarin wij zitten, door gewoon ook een beetje pech met persoonlijke fouten aan onze zijde, nodig hebben. Maar kennelijk winnen we nu ineens met 'geluk '.
Onder Arne dwing je dit af.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je fouten afdwingen onder goals die uit de lucht komen vallen schaart dan geloof ik dat je gelijk hebt.
Ben je in de war? Wat een bizarre opmerking.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je fouten afdwingen onder goals die uit de lucht komen vallen schaart dan geloof ik dat je gelijk hebt.
Die waardeloze bal van Unnerstall had ook echt heel weinig met afdwingen te makenquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je in de war? Wat een bizarre opmerking.
De druk van Ueda deed het hem!!quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Die waardeloze bal van Unnerstall had ook echt heel weinig met afdwingen te maken
Ja, in weken waarin ze twee wedstrijden spelen en bijvoorbeeld moeten reizen wordt er amper getraind door de basisspelers. Speel je geen Football Manager?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:37 schreef Elan het volgende:
Je moet maar net zo hoog drukken dat iemand die bal oppikt en de keeper blijkbaar druk voeltquote:Op zondag 6 oktober 2024 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Die waardeloze bal van Unnerstall had ook echt heel weinig met afdwingen te maken
Zo lang er maar een stijgende lijn inzit. Ik zie dat sommige spelers meer in zich hebben zitten dan ze de afgelopen weken hebben laten zien. Je kunt moeilijk verwachten dat je met deze spelers meteen Slotbal speelt (ook nog eens zonder Slot), ze zullen dus gaandeweg beter moeten worden en vandaag was al weer een stuk beter dan vorige week. Zelfs Lotomba liet wat kwaliteiten zien.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zit echt nog ontzettend veel tussen wat we nu laten zien en het Slot tijdperk. Je mag best beter verwachten met deze spelers. Maar leuke oneliner verder.
De punten zijn binnen, daar mogen we zeker tevreden mee zijn. Het voetbal is echt heel matig, daar mag dan ook best kritiek op zijn. Priske vond het zelf ook niet best vandaag. Da’s dan gelukkig weer positief.
Ik heb ooit heerlijk zitten schijten op de 110e verdieping, dat was pas hoog drukken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet maar net zo hoog drukken dat iemand die bal oppikt en de keeper blijkbaar druk voelt
Wat lul je nou, hij raakt de bal gewoon verkeerd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet maar net zo hoog drukken dat iemand die bal oppikt en de keeper blijkbaar druk voelt
Bohh genotquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb ooit heerlijk zitten schijten op de 110e verdieping, dat was pas hoog drukken.
Ja dat deed de Duitse blunderaar ook een paar keer, resulteerde niet in een goalquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat lul je nou, hij raakt de bal gewoon verkeerd.
Het is een beetje vermoeiend dat Slot steeds aan wordt gehaald en dat we hetzelfde voetbal van dezelfde kwaliteit zouden verwachten. Dat is natuurlijk niet zo, want daarvoor is er teveel veranderd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zo lang er maar een stijgende lijn inzit. Ik zie dat sommige spelers meer in zich hebben zitten dan ze de afgelopen weken hebben laten zien. Je kunt moeilijk verwachten dat je met deze spelers meteen Slotbal speelt (ook nog eens zonder Slot), ze zullen dus gaandeweg beter moeten worden en vandaag was al weer een stuk beter dan vorige week. Zelfs Lotomba liet wat kwaliteiten zien.
Bedoel je Unnerstall of Wellenreuther met ‘de Duitse blunderaar’?quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat deed de Duitse blunderaar ook een paar keer, resulteerde niet in een goal
Kloptquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedoel je Unnerstall of Wellenreuther met ‘de Duitse blunderaar’?
Precies, dat is juist wat ze vandaag goed deden, Twente op hun helft houden en veel druk zetten op hun verdediging. Dat werd gedaan met slimme acties, maar ik denk dat veel mensen verwachten dat je dan meteen de bal afpakt, maar ze lieten juist spelers vrij en aan de bal die niet zo goed kunnen opbouwen, waaronder de keeper van Twente.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zet Feyenoord eens hoog druk wordt het nog niet gezien.
Je bedoelt de vier spelers die rond en in de 16 staan opgesteld en ervoor zorgen dat er niet eens zoveel afspeelmogelijkheden zijn?quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:05 schreef fetX het volgende:
Er 3 meter naast stil staan is blijkbaar ook druk zetten.
Ja, je dwingt ze naar bepaalde spelers te spelen die niet zo goed kunnen opbouwen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:05 schreef fetX het volgende:
Er 3 meter naast stil staan is blijkbaar ook druk zetten.
Dat hij hem volledig verkeerd raakt had niet zoveel met die stilstaande spelers te maken nee.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bedoelt de vier spelers die rond en in de 16 staan opgesteld en ervoor zorgen dat er niet eens zoveel afspeelmogelijkheden zijn?
Die centrale verdediger van Girona had ook steeds alle tijdquote:Op zondag 6 oktober 2024 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat hij hem volledig verkeerd raakt had niet zoveel met die stilstaande spelers te maken nee.
Wat verder niet uitmaakt dat ze op dat moment niet die volle druk zetten, maar dat het door die spelers zou komen is toch echt klinkklare onzin. Hij had echt alle tijd
Igor had alleen trek in een suikerklontje.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat hij hem volledig verkeerd raakt had niet zoveel met die stilstaande spelers te maken nee.
Wat verder niet uitmaakt dat ze op dat moment niet die volle druk zetten, maar dat het door die spelers zou komen is toch echt klinkklare onzin. Hij had echt alle tijd
Dat Unnerstall niet zo’n goede voetballende keeper is laat hij bijna wekelijks zien. Uitstekende lijnkeeper verder.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die centrale verdediger van Girona had ook steeds alle tijd
Hij verspeelde heel veel ballen op die manier, omdat ie geen goede voetballende keeper is, maar een echte lijnkeeper. Dat is geen toeval, want als de bal we l 'geleukt' was, hoefde Osman maar twee stappen naar achtereen te zetten om de bal ook op te vangen. En al had Twente hem wel aan kunnen nemen, hadden ze vanaf die positie weer een probleem.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:09 schreef fetX het volgende:
[..]
En het alternatief is....quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Het probleem is echt de aanval. Erger me vooral aan Paxaio.
Wanneer gaat Priske tegen hem zeggen dat hij op moet rotten met die vrije trappen.
Uit de gekste hoeken wil hij het doelpunt van de maand maken ofzo
Zo langzamerhand moet priske ook wat tegen hem gaat zetten dat het niet om hem gaat maar om het team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |