SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Ehhh... deze heb ik eerder vanavond nog gedraaid![]()
Shannon - Let The Music Play
Maar hij weigert te zeggen waar hè?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Robbie Robertson - Somewhere Down The Crazy River
Dit is de 3e pas.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Je bent trouwens aardig op dreef met het draaien van artiesten die ook in mijn uitzending zaten
Hoe laat verwacht je Symph thuis?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Groot nadeel van alleen thuis zijn: steeds zelf thee moeten halen
Gewoon een extra groot glas nemen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Groot nadeel van alleen thuis zijn: steeds zelf thee moeten halen
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:55 schreef DJ11 het volgende:
The Everly Brothers - Wings Of A Nightingale
geschreven door Paul McCartney
Eigenlijk wel hè?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weer veel te lang geleden
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Johnny logan - whats another year
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Fox the fox Precious little diamond
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb er nu wel zin in..
Ga er ook 1 zetten ook
Welterusten Ddm.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik val om, ik ga maar eens richting bed
een jaar of 5 geleden traden ze gratis op hier in Eindje op Grote Beekpop. Vond dat best geinig om die een keer live te hebben gezienquote:
Hoi, doei!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik val om, ik ga maar eens richting bed
Wat had hij dan te maken met dat nummer?quote:
Hij heeft de tekst geschreven…quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat had hij dan te maken met dat nummer?
Goede avond en welkom terug.quote:
Laten we het een aparte avond noemen. Het was een try-out en ik heb me best vermaakt, maar er liepen ook aardig wat mensen weg tijdens de voorstelling.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom terug.
Leuke avond gehad?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Laten we het een aparte avond noemen. Het was een try-out en ik heb me best vermaakt, maar er liepen ook aardig wat mensen weg tijdens de voorstelling.
Nee, ze moeten er overduidelijk nog aan werken.quote:
Waar was je naartoe?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Laten we het een aparte avond noemen. Het was een try-out en ik heb me best vermaakt, maar er liepen ook aardig wat mensen weg tijdens de voorstelling.
MIke ken ik wel, die andere nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.theater.nl/de-klootzak-en-de-eikel/
Klinkt bijzonder.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.theater.nl/de-klootzak-en-de-eikel/
Oh, dat klinkt ook leuk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Woensdag gaan we Halloween meemaken in het Concertgebouw:
https://www.concertgebouw(...)assics-at-the-movies
Dat klinkt eigenlijk best leuk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Woensdag gaan we Halloween meemaken in het Concertgebouw:
https://www.concertgebouw(...)assics-at-the-movies
quote:
Bij de Kerst versie 3 jaar geleden was just me mee…quote:Na het succes van Valentine Classics at the Movies en Christmas Classics at the Movies is het nu tijd voor Scary Classics at the Movies. Je hoort muziek die je haren recht overeind doet staan. Frank Lammers is je gastheer tijdens een kippenvelopwekkend programma in de Halloweenmaand. Met muziek uit bekende horror- en griezelfilms, gespeeld door groot orkest. Van Psycho tot Aliens, van The Shining tot Silence of the Lambs. De dresscode is 'scary' (maar voel je niet verplicht).
Je moet gewoon elke gelegenheid aangrijpen om een apart diadeem te dragenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Bij de Kerst versie 3 jaar geleden was just me mee…
Mw. MM heeft voor de gelegenheid een diadeem met een enorme spin er op aangeschaft…
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Winter In America - Froger, gok ik…
Anders Doug Ashdown.
Ik zal er een paar aanschaffen…quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet gewoon elke gelegenheid aangrijpen om een apart diadeem te dragen
Ja, die kerstversie kan ik me nog herinneren. Dat jullie nog zover moesten lopen in de kou. Eigenlijk was just me toen al ziek, toch? Alleen wist ze het toen nog niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Bij de Kerst versie 3 jaar geleden was just me mee…
Mw. MM heeft voor de gelegenheid een diadeem met een enorme spin er op aangeschaft…
Drie jaar geleden was ze nog niet zo ziek.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die kerstversie kan ik me nog herinneren. Dat jullie nog zover moesten lopen in de kou. Eigenlijk was just me toen al ziek, toch? Alleen wist ze het toen nog niet.
1,5 jaar alweer. Wat vliegt de tijd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drie jaar geleden was ze nog niet zo ziek.
Althans, niet dat ik wist. Hier en daar een pijntje had ze altijd wel…
Ze is nu 1,5 jaar geleden overleden…
Ah, dan ben ik in de war. Ik dacht dat ze toen al zo'n pijn in haar rug had.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drie jaar geleden was ze nog niet zo ziek.
Althans, niet dat ik wist. Hier en daar een pijntje had ze altijd wel…
Ze is nu 1,5 jaar geleden overleden…
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:12 schreef livelink het volgende:
Gloria Estefan - I can't stay away from you
Twee jaar geleden wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik in de war. Ik dacht dat ze toen al zo'n pijn in haar rug had.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Sisters Are Doing It For Themselves - Aretha Franklin en die rooie van de Eurythmics
Welkom Raf.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Zij van Set Me Free - Step Right Up…
Wel redelijk, wat dingen goed, wat dingen wat minder, maar we stiefelen lekker door.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Raf.
Tijdje niet gezien. Hoe gaat ie?
Zo lang je nog kan stiefelen, is het al heel wat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel redelijk, wat dingen goed, wat dingen wat minder, maar we stiefelen lekker door.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:33 schreef livelink het volgende:
Joan Jett & nog wat - I love rock and roll
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik waag me niet aan die titel - Mink Deville
quote:
Draai je altijd alles, wat aangevraagd wordt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Vaak een verzoekplaat bij feesten en partijen.
Ik heb er een hekel aan, maar ik heb het altijd wel gedraaid…
Goede avond en welkom terug.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Weer terug van een heerlijk avondje Bowie
Nee, niet alles.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Draai je altijd alles, wat aangevraagd wordt?
Het liep weer erg uit, en het was even een stukkie rijdenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom terug.
Je bent wel bijna 50 minuten te laat.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet alles.
Als het echt niet past of als ik er echt een grafhekel aan heb, dan heb ik die plaat spontaan niet in mijn bezit.
Zal wel een aardige lucht in de zaal gehangen hebben…quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Weer terug van een heerlijk avondje Bowie
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal wel een aardige lucht in de zaal gehangen hebben…
Hallo!
Als je Terry Nunn live hebt meegemaakt, dan vergeet je dat (en haar) nooit meer…quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer wel vaag. Ik wist niet dat het van Berlin was.
Veel plezier en welterusten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik duik zo mijn bed in.
Morgen vanaf 14.00 uur live draaien tijdens een privé party buiten, godzijdank is het droog.
Dank en see you!
Slaap lekker en have fun morgenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik duik zo mijn bed in.
Morgen vanaf 14.00 uur live draaien tijdens een privé party buiten, godzijdank is het droog.
Dank en see you!
Welterusten en veel plezier morgen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik duik zo mijn bed in.
Dank en see you!
Succes morgen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik duik zo mijn bed in.
Dank en see you!
Eens, in tegenstelling tot Golden Brown. Dat gaat wel snel vervelen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:00 schreef Symphonic het volgende:
Deze draaien ze nog best vaak bij WDR4.
Deze plaat verveelt nooit.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer ken ik helemaal niet, hoewel de stem bekend klinkt. Goed nummer wel.
Ik ken het wel. Cheap Trick volgens mij.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer ken ik helemaal niet, hoewel de stem bekend klinkt. Goed nummer wel.
Het ligt dus niet aan je scherpte.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit stond al in beeld toen hier het nummer nog moest beginnen. Ik lig dus achter.
Slaap lekker.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:24 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mooie afsluiter voor mij.
Het was een lange dag.
Dank Melting en slaap lekker straks.
Welterusten Symphonicquote:Op zondag 6 oktober 2024 00:24 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mooie afsluiter voor mij.
Het was een lange dag.
Dank Melting en slaap lekker straks.
Wij zijn er niet bij, jammerquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Is er wellicht behoefte aan een show voor vanmiddag of de vroege avond?
Anders wil ik deze wel verzorgen
Ik ga morgen. Ben benieuwd. Laatste bus gaat rond 01.00, dus dat moet goed komenquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:59 schreef brother52 het volgende:
@:livelink als je naaf Fish gaat, houd er rekening mee dat je niet binnen anderhalf uur weer buiten staat. Gister hebben ze bijna 2,5 uur gespeeld. Zelfs een 3e toegift.
En de setlist blijft afwachten, ze hebben iets van 45 nummers ingestudeerd voor deze tour.
En het was weer erg goed.
Oh ja, die ga je met gemak halen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga morgen. Ben benieuwd. Laatste bus gaat rond 01.00, dus dat moet goed komen
Geluisterd. Lekker rustige muziek.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor de liefhebber is er weer een Spotify-playlist met nieuwe muziek beschikbaar. Het nodige ervan is in de uitzendingen al gedraaid, maar er staan ook fraaie nummers op die nog niet voorbij zijn gekomen. Blader er gerust eens doorheen
New Music 8_2024 // 07-10-2024
Ik word oudquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Geluisterd. Lekker rustige muziek.
Ik hoop dat je hebt kunnen genietenquote:Op maandag 7 oktober 2024 15:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga morgen. Ben benieuwd. Laatste bus gaat rond 01.00, dus dat moet goed komen
Ja, was mooi en bijzonder. Inderdaad 2,5 uur lang, zoals brother al zei. Maar het was wel energievretend hoor. Ik ben nog steeds kapot. Het hielp niet dat mijn wekker om 05.30 ging natuurlijk vanochtend.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hebt kunnen genieten
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 05:05 schreef Melting het volgende:
Zoals gezegd vanavond geen muziek van mijn kant, omdat ik naar een feestje ben.
Veel plezierquote:Op donderdag 10 oktober 2024 05:05 schreef Melting het volgende:
Zoals gezegd vanavond geen muziek van mijn kant, omdat ik naar een feestje ben.
Een kort nachtje na een optreden van Fish hoort blijkbaar. Maar mijn nacht was kort omdat we na de tijd de pub nog in zijn gedoken.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was mooi en bijzonder. Inderdaad 2,5 uur lang, zoals brother al zei. Maar het was wel energievretend hoor. Ik ben nog steeds kapot. Het hielp niet dat mijn wekker om 05.30 ging natuurlijk vanochtend.
Vooraf-track omstreeks 18:56:30 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Weekend Arrived
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ik had wel het idee dat wij een prima setlist hadden, ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een kort nachtje na een optreden van Fish hoort blijkbaar. Maar mijn nacht was kort omdat we na de tijd de pub nog in zijn gedoken.
Zag dat hij bij jullie Goldfish & Clowns, Incubus en Market square heroes heeft gespeeld. Die hadden er wat mij betreft in Groningen ook nog wel bij gemogen.
Ik hoorde het voor het eerst, geloof ik. Het beukte wel lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:04 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer stond in een lang vervlogen verleden (1999) ooit 6 weken op #1 in mijn toenmalige hitlijst en op #7 in de jaarlijst
Ik vond en vind het geweldig.
Goedenavond Melting. Leuk feestje donderdag?quote:
De singleversie (waarvan ik een verlengde uitvoering draaide) is nogal anders dan de albumversie en bevat een prominente sample uit James Brown Is Dead.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde het voor het eerst, geloof ik. Het beukte wel lekker inderdaad.
Ja best wel. Erg ingetogen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Melting. Leuk feestje donderdag?
Dat was duidelijk te horen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De singleversie (waarvan ik een verlengde uitvoering draaide) is nogal anders dan de albumversie en bevat een prominente sample uit James Brown Is Dead.
Leuke tekstquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Ook niet zo bekend, maar na Mr V moest natuurlijk deze formatie:Mr. X & Mr. Y - New World Order (short mix)
Overigens door Jam & Spoon geremixt (als Storm) met samples van de daadwerkelijke New Order erin.
Ben niet zo goed in verzoekjes.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:14 schreef DJ11 het volgende:
Ultra Naté - Found A Cure
Kom gerust door met verzoekjes, trouwensMoet niet, mag wel.
Ik heb niet zo veel nieuwe muziek klaarstaan, dus val ik deels terug op nummers die ik afgelopen weken nog niet heb gedraaid.
Geen punt hoorquote:
Tijdje geleden alweer dat ik deze heb gehoord.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Army Of Lovers - Obsession (radio edit)
Snap ik. En deze past er weer fijn tussenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:22 schreef livelink het volgende:
Ik moest door het nummer van Utra Naté ineens aan Mai Tai denken. Vandaar het verzoekje.
Ja, dat viel me ook op.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Snap ik. En deze past er weer fijn tussen
Slipstream hit van welke dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Ooit door mij bekroond tot beste slipstream-hit aller tijden![]()
Robin S. - Luv 4 Luv (Stones radio edit)
Inmiddels ook een verzoekje van Melting binnenkomt er ook zo aan.
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een 80s-nummer dat zo onbekend is dat ik niet verwacht dat Melting het voor vanavond had klaarstaanToch hebben ze er ooit mee opgetreden bij Toppop...
Tipparade 14e plaats.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:39 schreef DJ11 het volgende:
De band is nooit erg bekend geworden. Dit nummer is volgens mij in de Tipparade gestrand, als het daar überhaupt al in heeft gestaan.Radio Java - Fool
Ik kom op de Tipparade veel later in deze uitzending nog terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |