SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Die zit hier niet in de buurt helaas..quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik eet liever bij Burger King want MezzoMix.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
mezzo mixquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik eet liever bij Burger King want MezzoMix.![]()
![]()
Fles van in de koelkast staanSmile, it's free therapy.![]()
De dichtsbijzijnde is op de E19 in Minderhout.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zit hier niet in de buurt helaas..Werewolf
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mezzo mix![]()
![]()
Fles van in de koelkast staan
Werewolf
Oke lekker boeiend verhaalquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
Ik had ooit een "Return of the bolk"-paintje.(Toen ik driekwart jaar weggeweest was.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oke lekker boeiend verhaal
Ja @TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En heej!![]()
![]()
Luilakken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
Paar restaurants zitten vol wat een luilakken wonen hier
Ik heb gewoon gekookt hoor![]()
![]()
Hier in de stad blijkbaar een hoop die uit eten willen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Luilakken?
Ik heb gewoon gekookt hoor
Zit te wachten op die ander nu die kapot veel honger had
Smile, it's free therapy.![]()
Dat is dan wel weer jammerquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook, maar meh, was niet echt een lekkere deze keer.
ScHaNdAlIg iS HeTquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier in de stad blijkbaar een hoop die uit eten willen.
Zit te wachten op die ander nu die kapot veel honger had![]()
![]()
Wel lekker zelf gemaakt .. maar in de airfryer wil dat haast nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
2 dagen zelfgemaakte pizza1 x zelf gekocht
Ja ik moet nog ff wennen aan deze nieuwe combi magnetron. Ik krijg de pozza's er nog niet echt helemaal goed uit.quote:
Mini-ToT is wel dik tevreden met zijn kaaspizza's.![]()
![]()
Ik ken 'iemand'quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel lekker zelf gemaakt .. maar in de airfryer wil dat haast nietdie maakt dat altijd in de airfryer maar dan dubbelgeklapt. Ook een keer gedaan en dat gat goed.
nu echt weg
Smile, it's free therapy.![]()
Komt vast wel..quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet nog ff wennen aan deze nieuwe combi magnetron. Ik krijg de pozza's er nog niet echt helemaal goed uit.
Mini-ToT is wel dik tevreden met zijn kaaspizza's.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Mwa kant en klare wel eens in de airfryer gedaan, maar geen vers zelf belegdequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ken 'iemand'die maakt dat altijd in de airfryer maar dan dubbelgeklapt. Ook een keer gedaan en dat gat goed.
nu echt weg
Mijn eerste pizza in een pizzeria ooit was eentje die dichtgevouwen was, met een rauw eitje over wat er allemaal in zat, wat dus als een snotterig geheel op tafel terecht kwam.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ken 'iemand'die maakt dat altijd in de airfryer maar dan dubbelgeklapt. Ook een keer gedaan en dat gat goed.
nu echt wegIk heb alleen de korstjes gegeten!
![]()
![]()
Dat is wel een heel andere kleur, alhoewel het ook weer dicht bij elkaar ligt qua kleur tentenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:41 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb het missende blokje gevonden! Hij was niet zwart maar grijs
Jaloersquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik woon 3 min van de Duitse grens af.. kan het daar kopenWerewolf
Van haar en van de puberquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien laat ze foto's zien van het eten
@Kissingbird![]()
Yup, denk ik foutje in de handleiding.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel een heel andere kleur, alhoewel het ook weer dicht bij elkaar ligt qua kleur tenten![]()
Terug in de doos mieteren en snel naar Jysk retourneren dus!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, denk ik foutje in de handleiding.![]()
![]()
Never!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Terug in de doos mieteren en snel naar Jysk retourneren dus!![]()
Why does it always rain on mequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fluvius heeft de straat open gelegd.
Het is een chaos.![]()
![]()
Thuiskomen en de slowcookert heeft voor je gekookt. Wat een genot.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Beste genot?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:55 schreef aeque het volgende:
Thuiskomen en de slowcookert heeft voor je gekookt. Wat een genot.
Meh....quote:
Niet iets specifieks, maar ik heb het gewoon ff wat zwaar, ondanks dat het een leuke dag was met Mini-ToT en z'n dinnetje.![]()
Nee.quote:
1. Dat gevoel wanneer je eindelijk op de wc zit nadat je heel nodig moest
2. Klaarkomen
3. Eindelijk aan je edele delen kunnen krabben als je eindelijk uit het openbaar bent
4. Slowcooker die voor je kookt.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:58 schreef M_0_0_N het volgende:
Zooo vandaag in Enschede geweest, wat een drukte![]()
![]()
Dat mag ook, je kan hele leuke dagen hebben maar dan mag het alsnog zwaar zijn! goed op je zelf lettenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh....
Niet iets specifieks, maar ik heb het gewoon ff wat zwaar, ondanks dat het een leuke dag was met Mini-ToT en z'n dinnetje.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:59 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat mag ook, je kan hele leuke dagen hebben maar dan mag het alsnog zwaar zijn! goed op je zelf lettenIk doe m'n best.
![]()
![]()
Tof! Wat heb je gemaakt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:55 schreef aeque het volgende:
Thuiskomen en de slowcookert heeft voor je gekookt. Wat een genot.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat mag.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh....
Niet iets specifieks, maar ik heb het gewoon ff wat zwaar, ondanks dat het een leuke dag was met Mini-ToT en z'n dinnetje.
Hopelijk wint je leuke dag met mini![]()
![]()
Hopelijk erwtensoep.quote:
En anders een waterig drabje met rookworst.
Kind is me nu aan het martelen...quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
Dat mag.
Hopelijk wint je leuke dag met mini![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Hopelijk erwtensoep.
En anders een waterig drabje met rookworst.![]()
![]()
![]()
Dan moet je wel heel erg Froger fan zijn om die hele songtekst te kennen hoor.quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Slaat me met de achterkant van zijn tandenborstel onder op m'n voet!quote:DAT!
DOET!
MOTHER!
FUCKING!
PIJN!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Hopelijk erwtensoep.
En anders een waterig drabje met rookworst.![]()
Niet de rookworst al tijdens het koken in de slowcooker toevoegen he...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ach, ik kan niet zeggen dat ik iets te kort kom.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg Froger fan zijn om die hele songtekst te kennen hoor.![]()
![]()
Neerhoeken. Dat kan zomaar niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Slaat me met de achterkant van zijn tandenborstel onder op m'n voet!DAT!
DOET!
MOTHER!
FUCKING!
PIJN!!!
Pijn is toch fijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Slaat me met de achterkant van zijn tandenborstel onder op m'n voet!DAT!
DOET!
MOTHER!
FUCKING!
PIJN!!!
![]()
![]()
Nee pas achteraf en dan even 15 minuten opwarmen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:02 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Niet de rookworst al tijdens het koken in de slowcooker toevoegen he...
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: