SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2024 12:55:03 ]![]()
Het is toch nog geen zondagquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:13 schreef maily het volgende:
[..]
Hier ook.
En mijn bed al afgehaald@:Lovely
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is toch nog geen zondag![]()
Maar kwam vandaag beter uit.![]()
quote:Lekker rondneuzen en wat leuks voor jezelf kopen gewoon omdat het kan.
Smile, it's free therapy.![]()
Het voordeel van een airfryer is dat je er niet bij moet blijven.
Mijn kookplaatje wordt enkel gebruikt om pasta te koken.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Slowcooker ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het voordeel van een airfryer is dat je er niet bij moet blijven.
Mijn kookplaatje wordt enkel gebruikt om pasta te koken.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ook pas sinds 2 weken, maar is wel handig. Kun je ineens veel dingen zelf vers maken die anders superlang op het vuur moeten staan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Lekker rondneuzen en wat leuks voor jezelf kopen gewoon omdat het kan.
quote:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik kieper alles in de airfryer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook pas sinds 2 weken, maar is wel handig. Kun je ineens veel dingen zelf vers maken die anders superlang op het vuur moeten staan.Werewolf
okéMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Soberso is het tuincentrum een hele nieuwe ervaring omdat ik nu ook planten kan uitzoeken die meer licht nodig hebbenTrotste mama van Ambar
Toch niet alles kan daar in?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik kieper alles in de airfryer.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Neem jij die ene met de roze achtergrond maar weer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zullen wij dezelfde UI nemen?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Okequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Neem jij die ene met de roze achtergrond maar weer.Trotste mama van Ambar
Daarover gesproken. Ik weet dat ik gek ben. Maar toch niet zo gek dat ik nu pas zie dat jou UI beweegt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zullen wij dezelfde UI nemen?
![]()
Klein gedeelte van mij maar hoor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij past er ook in, dus ja allesOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb er een aantal die gifjes zijnjaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik weet dat ik gek ben. Maar toch niet zo gek dat ik nu pas zie dat jou UI beweegt?Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weet ik. Misschien eens kijken voor een slowcooker.
Zo groot is je worst nou ook weer niet dat het de hele airfryer bezet houdt.quote:Trotste mama van Ambar
Zit veel vet omheen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo groot is je worst nou ook weer niet dat het de hele airfryer bezet houdt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Omgquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo groot is je worst nou ook weer niet dat het de hele airfryer bezet houdt.
Werewolf
Ik ben een keer uit eten geweest. Nadat de bestelling was opgenomen, duurde het tweeënhalf uur voordat er eten op tafel stond. Ik ben toen naar de keuken gegaan en heb de kok uitgescholden voor slowcooker.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
Terecht wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:33 schreef Homijn het volgende:
Ik ben een keer uit eten geweest. Nadat de bestelling was opgenomen, duurde het tweeënhalf uur voordat er eten op tafel stond. Ik ben toen naar de keuken gegaan en heb de kok uitgescholden voor slowcooker.
vind ik ookMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Gunnen ze je nou nog steeds geen punt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
nee
Mijne ook maar nčtquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit kan mijn autisme niet aan!![]()
![]()
Uitkijken voor de kerstomleidingen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Soberso is het tuincentrum een hele nieuwe ervaring omdat ik nu ook planten kan uitzoeken die meer licht nodig hebben![]()
Ja, zelfs niet voor Dierendag.quote:De wereld is zo wreed geworden.
Hoort dat op zondag ja? Dan heb ik ook gezondigd vandaag.quote:
Doe maar nu even bolken dan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, zelfs niet voor Dierendag.De wereld is zo wreed geworden.
Gisteren al meegemaakt bij de IKEAquote:Trotste mama van Ambar
Nee niet per se.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoort dat op zondag ja? Dan heb ik ook gezondigd vandaag.
Maar dat is wel een van mijn zondagse karweitjes.![]()
Bolk
![]()
Mijn post-puntratio is rampzalig
Mag niet wijzen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik was het niet he!!
Het was @:KissingBird !
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zijn al op plekken te zien zie ik nu(kerstshows dan)
4 seconden ook echt.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voel me nu heel erg schuldig [ afbeelding ]
Ik voel me echt altijd schuldig als ik Homijn bolk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voel me nu heel erg schuldig [ afbeelding ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Moest je hem weer Bolkuhquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ah jij ook alquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik voel me echt altijd schuldig als ik Homijn bolk.ja zit hier nu met een onwijs kut gevoel.
Herstel lig half
Het went na de eerste paar keer.
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Komt vooral in NWS erg goed van pas.quote:
In DTS gebruik ik vooral
Welke smiley is verboden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O waarom en door wie dan, als die niet mag zal die er ook niet tussenstaan lijkt mij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kind met een fluit hier even verderop. Daar krijg ik ook welvan ja.
quote:![]()
![]()
vind hierquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Komt vooral in NWS erg goed van pas.
In DTS gebruik ik vooraltoepasselijker zo nu en dan
dut ze pinnenmutskequote:
Geen van de baas mag die gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waarom en door wie dan, als die niet mag zal die er ook niet tussenstaan lijkt mij?
Kind gaat gewoon even spelen op zijn fluit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:53 schreef aeque het volgende:
![]()
vrouw met fluit zou zeker geen probleem zijn hequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:53 schreef aeque het volgende:
Als ik dat doe maak ik ook niet zoveel lawaai.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:53 schreef maily het volgende:
[..]
Kind gaat gewoon even spelen op zijn fluit.
Slaapmutske?quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
kun je nu wel zeggenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik dat doe maak ik ook niet zoveel lawaai.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
vind hiertoepasselijker zo nu en dan
[..]
dut ze pinnenmutske
Daarom, was al verbaasd. Waarom zou die smiley niet mogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen van de baas mag die gewoon![]()
![]()
Zolang het maar die van mij is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vrouw met fluit zou zeker geen probleem zijn he
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom, was al verbaasd. Waarom zou die smiley niet mogen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werd laatst gezien als sneren of als vervelend ervaren. Kwam dus commentaar op..
Vervolgens kwam de baas hem zelf posten![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werd laatst gezien als sneren of als vervelend ervaren. Kwam dus commentaar op..
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft indruk gemaakt zekerquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:57 schreef Shii het volgende:
Lekker belangrijk ook om het er nog steeds over te hebben.![]()
![]()
is dat een sneerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O echt, heb het gemistquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is dat een sneer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is dat een sneer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je was weer mokkataart aan het maken zekerquote:![]()
![]()
zou wel een stukje lusten nuquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:59 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Je was weer mokkataart aan het maken zeker
of arretjes cake van @greysbones
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:00 schreef maily het volgende:
[..]
Het is groen en ligt buiten op me te wachten.![]()
jaaa maar je hebt nog een uur
Denk dat ik het morgen af doeSmile, it's free therapy.![]()
Vaatwasser werkt weer en ik leef nog!
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Vaatwasser werkt weer en ik leef nog!Goed gedaan
Tijd voor ontbijt
Gelukkig!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Vaatwasser werkt weer en ik leef nog!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Het gras dat gemaaid moet worden?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:00 schreef maily het volgende:
[..]
Het is groen en ligt buiten op me te wachten.
Tafelkleed?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik het morgen af doe
Gras kun je niet afdoen.
2 keer boodschappen gedaan vandaag
Ik ben er klaar mee
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Geen idee, als het gisteren was welquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:59 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Je was weer mokkataart aan het maken zekerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk niks vergetenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
2 keer boodschappen gedaan vandaag
Ik ben er klaar meeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je kunt dingen ook schriftelijk afdoenquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Smakelijk
hier als lunch al wat cheeto's gehad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem mueslibrood met een dikke laag boter
Daarom ging ik de tweede keer maar toch wat vergeten, want wou maīskolven hebben. En was lopend. Nu geen zin meer.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dan ben je een kringloop en dan ga je om 1400 dicht op een zaterdag
Trotste mama van Ambar
Ach ja ik denk het wel.quote:
Ik was diegene die er een opmerking op had, maar om het dan na een paar dagen weer te gaan benoemen hoeft van mij niet. Maar ja sommigen vinden het leuk om lol te hebben om een ander.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heul wel@:maily en ik kunnen dat wel. @:gebrokenglas ook valt me nu in
Het schijnt dat je met een kolfapparaat helemaal niet kunt maīskolven
Eens.quote:
We verwachten een 5 sterren lunch met mimosa's.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Meen je niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:05 schreef Homijn het volgende:
Het schijnt dat je met een kolfapparaat helemaal niet kunt maīskolven'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ftfyquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En dat zijn de 2 dialectpuristen dus....................![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan weer mn voeten likken @JustinK
@loveyoulongtimequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Je kan weer mn voeten likken @:JustinK
Geniet van de mental image.
Ik heb het van horen zeggen. Maīs vind ik kippenvoer.quote:
Die bedenkt er nog wel wat andere dingen bij, zodat hij er toch van kan genietenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
@:loveyoulongtime
Geniet van die mental image.
Lekkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Je kan weer mn voeten likken @:JustinK
We hebben deze maand de smaak goed te pakken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit zomaar iemand geloven 😇quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb het van horen zeggen. Maīs vind ik kippenvoer.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb het van horen zeggen. Maīs vind ik kippenvoer.nijnen eten ook mais!
Echte nijnen van het volk (zie mijn signature) gaan voor wortels.quote:
Gezellig wel, maar ik ga zo weer verder met huishouden, dus kun je weer in mn neus gaan bijtenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker
We hebben deze maand de smaak goed te pakken
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb het van horen zeggen. Maīs vind ik kippenvoer.maiskolf
maar jij als nijn hebt wellicht liever andere culinaire hoogstandjes in je buikje
helemaal niet op FOK!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nooit zomaar iemand geloven 😇![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gezellig wel, maar ik ga zo weer verder met huishouden, dus kun je weer in mn neus gaan bijten![]()
![]()
Ow, die van mij wel?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Haha ik was eerder
Ik heb er een heel kookboek over geschreven, zelfs.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]maiskolf
maar jij als nijn hebt wellicht liever andere culinaire hoogstandjes in je buikje
Beginnen de knaken al binnen te stromen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:12 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb er een heel kookboek over geschreven, zelfs.
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Ik denk dat ie nog steeds wortels schietquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beginnen de knaken al binnen te stromen?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beginnen de knaken al binnen te stromen?Het verloopt ongeveer even voorspoedig als het halen van punten in dit spel.
Ik heb nog een kilo wortels in de koelkast
Lekker knagenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nog een kilo wortels in de koelkast![]()
![]()
Zit teveel zetmeel en suiker in en kunnen ze moeilijk verteren. Is dus beter van niet. Daarom ook nooit dat hele goedkope voer kopen waar het ook in zit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hebben je mede konijnen geen interesse?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee.Het verloopt ongeveer even voorspoedig als het halen van punten in dit spel.
Uw ADH vitamine Worst
Komt omdat er maar 1 homijn is en voor konijnen zijn wortels ook niet zo super goed.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee.Het verloopt ongeveer even voorspoedig als het halen van punten in dit spel.
Nee post even nog een keer, dan zie ik het beterquote:Uw ADH vitamine Worst
DerRabbit lust alleen konijn in zoetzure saus. Verder weet ik het niet. Ik heb recent de nationale vereniging van wiskundeleraren aangeschreven, wie weet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben je mede konijnen geen interesse?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee post even nog een keer, dan zie ik het beter![]()
![]()
Zo'n gemuteerde konijn als homijn heeft toch een wat ander dieetquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Komt omdat er maar 1 homijn is en voor konijnen zijn wortels ook niet zo super goed.Uw ADH vitamine Worst
Ik wacht nog heeeel even.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik het morgen af doe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das ook waar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n gemuteerde konijn als homijn heeft toch een wat ander dieet
Soms vind ik dat wel lekker maar het is nu zelfs voor mij wel heel laatquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sow levensgenieterheerlijk
![]()
![]()
Drukke week gehad door een aantal afspraken. nu ff niks en straks ergens wat eten
Op je app?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gras is hier nog niet droog zie ik net![]()
![]()
ik was even drinken pakken
![]()
toen even gevoeld..bodem is vochtig en het gras ook nog een beetjeSmile, it's free therapy.![]()
Lekker dat het kan iigquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Soms vind ik dat wel lekker maar het is nu zelfs voor mij wel heel laat![]()
![]()
Drukke week gehad door een aantal afspraken. nu ff niks en straks ergens wat eten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En bij de buren? Is daar het gras groener?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ik was even drinken pakken
![]()
toen even gevoeld..bodem is vochtig en het gras ook nog een beetjeUw ADH vitamine Worst
Ja, daar zat het in!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Zit teveel zetmeel en suiker in en kunnen ze moeilijk verteren. Is dus beter van niet. Daarom ook nooit dat hele goedkope voer kopen waar het ook in zit.
Later kregen ze alleen nog maar science selective, maar in het begin dus ook gewoon maīs.
Dan is het maar goed dat ik zelf de maīs te lekker vond en het niet aan hun gaf
Daar ga ik niet nog een keer op klikken.quote:
Heb de vorige net uitgezet.![]()
Altijdquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En bij de buren? Is daar het gras groener?![]()
Verstopt onder hun tegelsSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:28 schreef maily het volgende:
[..]
Daar ga ik niet nog een keer op klikken.
Heb de vorige net uitgezet.jij klikt daar ook nog op
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-10-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 895 / +199 / +132 / 1285 / 1462
2. devzero / 195 / +40 / +6 / 234 / 298
3. Lovely / 179 / +17 / +18 / 751 / 869
4. AardappelSchotel / 179 / +21 / +4 / 727 / 862
5. KillemWieft / 152 / +39 / +13 / 71 / 129
6. ieniminimuis / 125 / +21 / +2 / 360 / 408
7. Pinnenmutske / 103 / +29 / +30 / 219 / 281
8. Sally / 98 / +20 / +0 / 106 / 151
9. mario390 / 96 / +10 / +1 / 71 / 110
10. kree / 81 / +15 / +63 / 311 / 370
11. MizzezAmy / 78 / +22 / +2 / 587 / 663
12. JustinK / 78 / +30 / +6 / 700 / 747
13. hemarookworst / 76 / +12 / +3 / 208 / 251
14. loveyoulongtime / 74 / +6 / +21 / 346 / 396
15. gebrokenglas / 66 / +11 / +11 / 253 / 281
16. Kissingbird / 63 / +0 / +15 / 365 / 411
17. Grrrrrrrr / 57 / +54 / +0 / 15 / 32
18. marc0871 / 52 / +13 / +0 / 70 / 100
19. KoningWouter / 37 / +2 / +3 / 48 / 59
20. greysbones / 32 / +14 / +0 / 233 / 254SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, daar zat het in!
Later kregen ze alleen nog maar science selective, maar in het begin dus ook gewoon maīs.
Dan is het maar goed dat ik zelf de maīs te lekker vond en het niet aan hun gaf
Ja dat voer is niet zo best, kunnen ze kieskeurig door gaan eten en dan missen ze weer stoffen. Heb zelf Baephar, omdat daar nog een bepaald kruid doorheen zit wat ze lekker vinden. Hun favoriet is niet meer te koop door Brexit.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:36 schreef Kissingbird het volgende:
40. Homijn / 1 / +0 / +1 / 37 / 38
in 38 posts al gelukt![]()
![]()
![]()
Ik sta maar drie plaatsen boven die nepfilosoof. Dit kan zo echt niet. Ik heb meer punten nodig, niet holken.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik gun het uquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:37 schreef Homijn het volgende:
Ik sta maar drie plaatsen boven die nepfilosoof. Dit kan zo echt niet. Ik heb meer punten nodig, niet holken.![]()
![]()
ZumpfarschMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Twee zelfs. Eindelijk een beetje loon naar werken.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Lekker manquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:41 schreef Homijn het volgende:
[..]
Twee zelfs. Eindelijk een beetje loon naar werken.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:41 schreef Homijn het volgende:
[..]
Twee zelfs. Eindelijk een beetje loon naar werken.![]()
![]()
@maily speciaal voor jou een korter filmpjequote:![]()
![]()
Aan de 1337-skillz te zien moet het @ToT wel geweest zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zeker wie deze heeft gemaakt. Homijn zelf of ToT of iemand anders?![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat zidde gij te bolke JONGE
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: