SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2024 12:55:03 ]![]()
Het is toch nog geen zondagquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:13 schreef maily het volgende:
[..]
Hier ook.
En mijn bed al afgehaald@:Lovely
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is toch nog geen zondag![]()
Maar kwam vandaag beter uit.![]()
quote:Lekker rondneuzen en wat leuks voor jezelf kopen gewoon omdat het kan.
Smile, it's free therapy.![]()
Het voordeel van een airfryer is dat je er niet bij moet blijven.
Mijn kookplaatje wordt enkel gebruikt om pasta te koken.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Slowcooker ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het voordeel van een airfryer is dat je er niet bij moet blijven.
Mijn kookplaatje wordt enkel gebruikt om pasta te koken.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ook pas sinds 2 weken, maar is wel handig. Kun je ineens veel dingen zelf vers maken die anders superlang op het vuur moeten staan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Lekker rondneuzen en wat leuks voor jezelf kopen gewoon omdat het kan.
quote:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik kieper alles in de airfryer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook pas sinds 2 weken, maar is wel handig. Kun je ineens veel dingen zelf vers maken die anders superlang op het vuur moeten staan.Werewolf
okéMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Soberso is het tuincentrum een hele nieuwe ervaring omdat ik nu ook planten kan uitzoeken die meer licht nodig hebbenTrotste mama van Ambar
Toch niet alles kan daar in?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik kieper alles in de airfryer.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Neem jij die ene met de roze achtergrond maar weer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zullen wij dezelfde UI nemen?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Okequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Neem jij die ene met de roze achtergrond maar weer.Trotste mama van Ambar
Daarover gesproken. Ik weet dat ik gek ben. Maar toch niet zo gek dat ik nu pas zie dat jou UI beweegt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zullen wij dezelfde UI nemen?
![]()
Klein gedeelte van mij maar hoor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij past er ook in, dus ja allesOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb er een aantal die gifjes zijnjaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik weet dat ik gek ben. Maar toch niet zo gek dat ik nu pas zie dat jou UI beweegt?Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weet ik. Misschien eens kijken voor een slowcooker.
Zo groot is je worst nou ook weer niet dat het de hele airfryer bezet houdt.quote:Trotste mama van Ambar
Zit veel vet omheen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo groot is je worst nou ook weer niet dat het de hele airfryer bezet houdt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Omgquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo groot is je worst nou ook weer niet dat het de hele airfryer bezet houdt.
Werewolf
Ik ben een keer uit eten geweest. Nadat de bestelling was opgenomen, duurde het tweeënhalf uur voordat er eten op tafel stond. Ik ben toen naar de keuken gegaan en heb de kok uitgescholden voor slowcooker.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
Terecht wel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:33 schreef Homijn het volgende:
Ik ben een keer uit eten geweest. Nadat de bestelling was opgenomen, duurde het tweeënhalf uur voordat er eten op tafel stond. Ik ben toen naar de keuken gegaan en heb de kok uitgescholden voor slowcooker.
vind ik ookMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Gunnen ze je nou nog steeds geen punt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
nee
Mijne ook maar nètquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit kan mijn autisme niet aan!![]()
![]()
Uitkijken voor de kerstomleidingen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Soberso is het tuincentrum een hele nieuwe ervaring omdat ik nu ook planten kan uitzoeken die meer licht nodig hebben![]()
Ja, zelfs niet voor Dierendag.quote:De wereld is zo wreed geworden.
Hoort dat op zondag ja? Dan heb ik ook gezondigd vandaag.quote:
Doe maar nu even bolken dan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, zelfs niet voor Dierendag.De wereld is zo wreed geworden.
Gisteren al meegemaakt bij de IKEAquote:Trotste mama van Ambar
Nee niet per se.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoort dat op zondag ja? Dan heb ik ook gezondigd vandaag.
Maar dat is wel een van mijn zondagse karweitjes.![]()
Bolk
![]()
Mijn post-puntratio is rampzalig
Mag niet wijzen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik was het niet he!!
Het was @:KissingBird !
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zijn al op plekken te zien zie ik nu(kerstshows dan)
4 seconden ook echt.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voel me nu heel erg schuldig [ afbeelding ]
Ik voel me echt altijd schuldig als ik Homijn bolk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voel me nu heel erg schuldig [ afbeelding ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Moest je hem weer Bolkuhquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: