Die relevantie van grenserkenning (naar van oorprong Romeins recht als bezit) wordt dan ook door tegenstanders niet overwogen omdat daarmee zij twee dingen doet die haaks staan op haar fundamentele overtuiging(en):quote:
Dat zegt niemand.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als hamas het de wereld in gooit, is het wel direct waar toch?
Jij hebt echt een plaat voor je kop zeg. Sorry dat ik dat zo zeg, maar ongelofelijk zeg als je dat zegt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
7 oktober vorig jaar is de oorlog begonnen,
Je weet dat de actie van Hamas een reactie is op wat Israel allemaal uitspookt?quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het is een consequentie van de acties van de Palestijnen van exact een jaar geleden.
Ik zeg dat een random tweet op X niets zegt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach gossie, random user bianconeri heeft weer eens een feitenvrije rant geplaatst dus nu ben ik echt overtuigd. Dat duurde even, maar de argumenten zijn zo overweldigend en overtuigend, daar kan je gewoon niet omheen.
Jij geeft aan dat 7 oktober het begin is, terwijl Israel de agressor is.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Pleur toch eens op, jij en die Biancori.
Ik plaats een genuanceerde post waarin ik hoop dat alle geweld stopt en nog is het niet goed stelletje zeikerds.
Feitelijk onjuist.quote:
Ik ben blij dat sommigen wakkerder waren dan ik toen ik dit poste.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:12 schreef bianconeri het volgende:
Maar laten we niet doen alsof Hamas geen aanleiding had om die actie te beginnen en laten we niet doen alsof Israel de agressor is en veel walgelijkere dingen doet.
Ik kan hier alleen maar om lachen. Ik steun Israël helemaal niet namelijk. Maar de aanval van 7 oktober was walgelijk. Het onrecht wat de Palestijnen wordt aangedaan is dat ook.quote:Op maandag 7 oktober 2024 23:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jij geeft aan dat 7 oktober het begin is, terwijl Israel de agressor is.
En je laat duidelijk zien dat je Israel wel steunt. Noem ik nou niet bepaald pro-vrede.
[..]
Feitelijk onjuist.
Zowel wat ik zei en dat je eens bent.
Voor sommige generaties in Nederland begon deze oorlog precies een jaar geleden.quote:Op maandag 7 oktober 2024 23:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat zegt niemand.
[..]
Jij hebt echt een plaat voor je kop zeg. Sorry dat ik dat zo zeg, maar ongelofelijk zeg als je dat zegt.
De oorlog is al tientallen jaren bezig, niet pas sinds 7 okt.
Iran is al 30 jaar bezig om Israel helemaal te omsluiten met strijdgroepen met duizenden raketten verstopt in tunnels en huizenquote:Op maandag 7 oktober 2024 23:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat zegt niemand.
[..]
Jij hebt echt een plaat voor je kop zeg. Sorry dat ik dat zo zeg, maar ongelofelijk zeg als je dat zegt.
Bijna goed. Maak daar maar eeuwen van.quote:Op maandag 7 oktober 2024 23:30 schreef bianconeri het volgende:
Bij Nieuwsuur lieten ze een interviewtje zien met zo'n persoon, stuitend dom en met flyers die de terroristen verheerlijken, zelfs voorop een plaatje van die gemotoriseerde paragliders waarmee ze de grens overkwamen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Het hatende tuig kan zich weer eens niet gedragen in Amsterdam, what else is new?
Ja, dat kan, zie Canada, VS, Australië et cetera. Je moet gewoon erg goed je best doen om de inheemse bevolking tot vrijwel nul te reduceren en dan kraait er geen haan meer naar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het boeit geen moer hoe ze zichzelf noemen. Ze zijn inheems. Hoe je ze verder noemt zal me worst wezen. Doe discussie is verder niet boeiend omdat het om de echte vraag draait. Of je zomaar een kolonie kan stichten en de inheemse bevolking uitroeien.
Het is zaak om Gaza van Hamas te ontdoen en Libanon van Hezbollah.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 00:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Iran is al 30 jaar bezig om Israel helemaal te omsluiten met strijdgroepen met duizenden raketten verstopt in tunnels en huizen
De botsing HAMAS en Israel in Gaza die zat er ook al 10 jaar aan te komen , Israel heeft net ff te lang gewacht
Het is zaak om HAMAS helemaal te ontdoen van raketten en vuurkracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |