abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215206312
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:43 schreef vencodark het volgende:
Exode lijkt me nou typisch iemand waarbij je echt in no time op je gemak bent. :)
Lief :)
pi_215206387
Volgens mij heb ik sinds dit account geen fokkers meer in het wild leren kennen al weet je dat natuurlijk maar nooit. Met het account hiervoor kwam ik niet in OUD, wat dat betreft is OUD wel weer een forum op zichzelf.

Heb wel eens getwijfeld om een mini-meet hier in de buurt te doen maar toen kwam corona en eigenlijk ben ik een te grote schijterd voor zoiets.
pi_215206396
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:49 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Een echte FOK!ker O+

ik zou precies hetzelfde hebben :D maar ik zou wel gewoon gaan en awkward zijn
Ik heb FF eens in het wild gespot toen ze naast mijn werk naar het Kruidvat ging (en ik wist dat ze in de buurt op vakantie was).
Ik zou elkaar zomaar zien en praten ook wel spannend vinden :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215206403
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:49 schreef FlyingFish het volgende:

Een echte FOK!ker O+

Ja lekker contactgestoord :D
pi_215206459
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 21:29 schreef Amsel het volgende:

[..]
Ja lekker contactgestoord :D
Afgelopen zomer op de camping:
Ik liep even naar het toiletgebouw en vriend liep een stukje mee om de jongens te zoeken.
We kwamen tegelijkertijd weer bij de caravan.
Vriend: ‘Ze waren bij hun vriendjes in de voortent aan het spelen.’
Oké, tot zover prima.
‘En hun ouders hebben ons uitgenodigd om te borrelen vanavond.’
Ik: ‘Ja dag hoor, je gaat maar alleen, ik ga écht niet mee, je weet dat ik dat niet leuk vind.’ (Kip zonder kop in sociale paniekmodus)
Vriend keeeeiiihard lachen: ‘Nee hoor, is niet gebeurd, wel leuk om jou op de kast te jagen.’

_O- :X

Ik ben heel sociaal, bij mensen die ik ken en op het werk. Maar ik vind nieuwe mensen gewoon heel spannend :@
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215206687
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 20:40 schreef Loj het volgende:

[..]
Er is trouwens ook nog een fokker die dezelfde studie op de universiteit heeft gedaan als manlief (geloof ook hetzelfde jaar… het is in ieder geval een hele kleine studie)
:W
Al zat ik een jaar eerder, er is nog een fokker uit hetzelfde jaar idd, maar die is al lang niet meer online geweest volgens mij (of iig niet in OUD).
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 7 oktober 2024 @ 22:28:21 #157
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_215206930
Ik kwam laatst nog foto's tegen van verschillende meetings in 2013 en 2014

Die meeting in Utrecht met een speeltuin met water en vooral heel veel modder. Met oa @Phaidra, @Clubsoda, @MevrMus, bitterend en soempie
pi_215206952
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2024 22:28 schreef Kyara het volgende:

Die meeting in Utrecht met een speeltuin met water en vooral heel veel modder. Met oa @:Phaidra, @:Clubsoda, @:MevrMus, bitterend en soempie
Dat was echt een toffe meet!

Bitterend woont tegenwoordig bij mij in de buurt :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215207114
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 22:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]
:W
Al zat ik een jaar eerder, er is nog een fokker uit hetzelfde jaar idd, maar die is al lang niet meer online geweest volgens mij (of iig niet in OUD).
Klopt, Cwen (dacht ik dat haar nick was..)

Zij is een vriendin van de middelbare en heeft mij aan manlief (en fok ;) ) geïntroduceerd…
Nog steeds een hele goede vriendin trouwens :)
pi_215207167
Vroeger was ik heel sociaal, zelfverzekerd, kletste ik makkelijk tegen onbekenden. Nu heb ik geen idee meer hoe ik dat ooit deed :+
pi_215207331
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 22:57 schreef Amsel het volgende:
Vroeger was ik heel sociaal, zelfverzekerd, kletste ik makkelijk tegen onbekenden. Nu heb ik geen idee meer hoe ik dat ooit deed :+
Vroeger was ik zo verlegen en kon ik wel achter het gordijn kruipen bij wijze van. Tegenwoordig gaat het een stuk beter, zeker als ik mensen een beetje ken. Als het echt helemaal nieuwe mensen zijn dan weet ik vaak ook niet zo goed waar het over te hebben.

Of als mensen veel praten dan schakel ik ook snel weer in m’n luistermodus.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 00:34:06 #162
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_215207497
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 22:57 schreef Amsel het volgende:
Ik kan het wel als het moet maar liever niet. Laat mij maar lekker met rust!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 02:40:39 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_215207587
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 21:15 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Hoe kom je daar achter? “Ben jij mod op FOK?” heb ik nog nooit aan iemand gevraagd…
Laptop staat in de woonkamer. Als je zelf veel op Fok zit herken je de website natuurlijk wel. Dus hij echt 'hey, zit je op Fok?' Was erg grappig!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215207839
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 23:26 schreef hilliebillie het volgende:

Vroeger was ik zo verlegen en kon ik wel achter het gordijn kruipen bij wijze van. Tegenwoordig gaat het een stuk beter, zeker als ik mensen een beetje ken.
Ik vind het juist lastiger als ik mensen al een beetje ken. Dat je van elkaar weet wie je bent maar elkaar nog nooit gesproken hebt. Als we bijvoorbeeld een borrel met de ouders van de klas hebben, dan zijn er altijd mensen die ik inmiddels al zeven jaar "ken" omdat onze kinderen bij elkaar in de klas zitten, maar we hebben elkaar nog nooit gesproken omdat we verder nul raakvlakken hebben. Dat vind ik echt verschrikkelijk ongemakkelijk :@ Dus dan ga ik gewoon maar weer bij m'n bekende clubje staan en voegt zo'n borrel eigenlijk niks toe :+
pi_215207844
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2024 22:28 schreef Kyara het volgende:

Die meeting in Utrecht met een speeltuin met water en vooral heel veel modder. Met oa @:Phaidra, @:Clubsoda, @:MevrMus, bitterend en soempie
Oh ja! O+ van die andere, in het Twiske (daar was jij ook toch? Ik herinner me jullie enórme kinderwagen :+ ) heb ik nog foto's. Op mijn lievelingsfotos draagt mijn grote een shirtje wat mijn kleine nu past O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215207854
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 02:40 schreef Troel het volgende:

[..]
Laptop staat in de woonkamer. Als je zelf veel op Fok zit herken je de website natuurlijk wel. Dus hij echt 'hey, zit je op Fok?' Was erg grappig!
Toen ik op de uitvaart van mijn moeder vertelde over 'een plekje op het internet waar ze heel actief was' (omdat ik het toch wat anoniem wilde houden) werd ik achteraf ook door iemand aangesproken die zei "Je had het zeker over Fok! hè :o ", dus die had de omschrijving herkend, maar wilde zijn username niet vertellen :D
pi_215207862
Ik ben volgens mij nog naar OUD-meetings geweest voordat ik zelf kinderen had, omdat m'n moeder dan de ouder was en ik voor de lol dan ook meeging als het kind _O-
pi_215207909
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 22:30 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Dat was echt een toffe meet!

Bitterend woont tegenwoordig bij mij in de buurt :D.
:D (ik spreek naar naam altijd uit als een soort werkwoord, zoals bibberend,, maar ik denk toch dat het als Bitter End bedoeld is :@ :') )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215208035
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 07:21 schreef Amsel het volgende:

[..]
Ik vind het juist lastiger als ik mensen al een beetje ken. Dat je van elkaar weet wie je bent maar elkaar nog nooit gesproken hebt. Als we bijvoorbeeld een borrel met de ouders van de klas hebben, dan zijn er altijd mensen die ik inmiddels al zeven jaar "ken" omdat onze kinderen bij elkaar in de klas zitten, maar we hebben elkaar nog nooit gesproken omdat we verder nul raakvlakken hebben. Dat vind ik echt verschrikkelijk ongemakkelijk :@ Dus dan ga ik gewoon maar weer bij m'n bekende clubje staan en voegt zo'n borrel eigenlijk niks toe :+
Ja bedoelde het ook anders denk ik. Ik heb namelijk niet het gevoel dat ik die mensen ken, ik weet hooguit wie ze zijn of bij welk kind ze horen. Maar dat voelt voor mij niet als kennen. Dat is als ik ze een paar keer heb gesproken.

Moet zeggen dat ik ook nooit naar schoolborrels ga hoor. Zeker de ouders van vriendjes van de oudste zijn of voelen zich wat hoger van stand als dat wij zijn. Dat voel ik me dan echt weer niet bij passen.
Twee gaan er wel een op een, maar in een groepje val ik er echt buiten.
Qua vriendjes past de oudste er wel weer tussen en is dat niet te merken. (Op twee na, die mogen alles, type opgevoerde fatbike kinderen, maar dat zijn ook de ouders waar ik me al helemaal niet bij thuis voel).

Bij de ouders van vriendinnetjes van de jongste heb ik dat veel minder gelukkig. Daar is wel gewoon een prima gesprek mee te voeren.

Ach onzeker ben ik nog steeds, maar het is wel veel minder dan dat het ooit was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215208252
School borrels? Nooit van gehoord. :P

Ik ben wel een ouwehoer hoor, 1 op 1, maak graag een praatje maar ben ook geen type met allemaal vrienden en sociale contacten.
Ik ben geïnteresseerd in mensen en algemeen attent, spontaan, denk ik. :P
Maar zet me a.u.b. niet in het café of laat mij niks organiseren of ‘het woord nemen’ tijdens een borrel.
In groepsverband functioneer ik helemaal niet goed. :')
pi_215208272
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 21:33 schreef LeSage het volgende:

[..]
Afgelopen zomer op de camping:
Ik liep even naar het toiletgebouw en vriend liep een stukje mee om de jongens te zoeken.
We kwamen tegelijkertijd weer bij de caravan.
Vriend: ‘Ze waren bij hun vriendjes in de voortent aan het spelen.’
Oké, tot zover prima.
‘En hun ouders hebben ons uitgenodigd om te borrelen vanavond.’
Ik: ‘Ja dag hoor, je gaat maar alleen, ik ga écht niet mee, je weet dat ik dat niet leuk vind.’ (Kip zonder kop in sociale paniekmodus)
Vriend keeeeiiihard lachen: ‘Nee hoor, is niet gebeurd, wel leuk om jou op de kast te jagen.’

_O- :X

Ik ben heel sociaal, bij mensen die ik ken en op het werk. Maar ik vind nieuwe mensen gewoon heel spannend :@
Ik moest hier heel erg om lachen, dat zou hier precies zo zijn gegaan :')

Ik ben het type social awkward. In contact met anderen weet ik mij zelden een houding te geven. Soms gaat het wel heel goed, soms doe of zeg ik dingen waar ik maanden later nog tenenkrommend op terug kijk. Het kost mij ook nog eens bakken energie, dus als ik even mag kiezen ga ik groepen uit de weg - dat zuigt mij leeg. Maar één op één contact is net zo lastig omdat de ander dan de focus op mij heeft en ik op voorhand bang ben uit de toon te vallen. :')

Het grappige is dat mensen mij vaak wel sociaal vinden overkomen. Ik ervaar zelf echt totaal het tegenovergestelde.

Schoolborrels doen we hier gelukkig niet aan. We hebben wel een beginfeest op school dat we organiseren vanuit de oudervereniging (waar ik deel van uit maak). Het fijne is dat ik dan in de regelmodus kan tijdens zo'n feest, daar ga ik een stuk beter op :+
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 09:18:42 #172
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215208300
Ik heb net informatie gevraagd over het mr-lidmaatschap bij ons op school. Er is een vacature en ik zie het misschien wel zitten... is dat dom? :-D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215208322
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 09:18 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb net informatie gevraagd over het mr-lidmaatschap bij ons op school. Er is een vacature en ik zie het misschien wel zitten... is dat dom? :-D
Waarom zou dat dom zijn? Als het je leuk lijkt, doen! Ik zit zelf in de oudervereniging en twijfel soms of ik niet liever in de MR had gezeten. Dan kan je veel meer meedenken met schoolse zaken en zit je dichter op het vuur.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 09:40:52 #174
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215208401
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 09:23 schreef Schanu het volgende:

[..]
Waarom zou dat dom zijn? Als het je leuk lijkt, doen! Ik zit zelf in de oudervereniging en twijfel soms of ik niet liever in de MR had gezeten. Dan kan je veel meer meedenken met schoolse zaken en zit je dichter op het vuur.
Ik vrees een beetje voor de positie die je dan op school krijgt ofzo... moeilijk uit te leggen dit. Maar dat leerkrachten of andere ouders je anders gaan behandelen/benaderen omdat ze weten dat je in de mr zit.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215208567
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 09:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ik vrees een beetje voor de positie die je dan op school krijgt ofzo... moeilijk uit te leggen dit. Maar dat leerkrachten of andere ouders je anders gaan behandelen/benaderen omdat ze weten dat je in de mr zit.
Daar merk ik bij de school van mijn kinderen echt niets van, ik denk dat het gros van de ouders al niet eens weten wie er in de MR zit (hun zichtbaarheid is ook niet heel groot moet ik zeggen). If anything, zijn de ouders vooral heel erg blij dat er mensen zijn die dit leuk vinden zodat ze het zelf niet hoeven te doen, het is geen 'positie' waar veel ouders hier op azen zeg maar :') Maar dat zegt misschien meer over (het gebrek aan) de ouderparticipatie op de school hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')