Liefquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:43 schreef vencodark het volgende:
Exode lijkt me nou typisch iemand waarbij je echt in no time op je gemak bent.
Ik heb FF eens in het wild gespot toen ze naast mijn werk naar het Kruidvat ging (en ik wist dat ze in de buurt op vakantie was).quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Een echte FOK!ker
ik zou precies hetzelfde hebbenmaar ik zou wel gewoon gaan en awkward zijn
Afgelopen zomer op de camping:quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:40 schreef Loj het volgende:
[..]
Er is trouwens ook nog een fokker die dezelfde studie op de universiteit heeft gedaan als manlief (geloof ook hetzelfde jaar… het is in ieder geval een hele kleine studie)
Dat was echt een toffe meet!quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:28 schreef Kyara het volgende:
Ik kwam laatst nog foto's tegen van verschillende meetings in 2013 en 2014
Die meeting in Utrecht met een speeltuin met water en vooral heel veel modder. Met oa @:Phaidra, @:Clubsoda, @:MevrMus, bitterend en soempie
Klopt, Cwen (dacht ik dat haar nick was..)quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Al zat ik een jaar eerder, er is nog een fokker uit hetzelfde jaar idd, maar die is al lang niet meer online geweest volgens mij (of iig niet in OUD).
Vroeger was ik zo verlegen en kon ik wel achter het gordijn kruipen bij wijze van. Tegenwoordig gaat het een stuk beter, zeker als ik mensen een beetje ken. Als het echt helemaal nieuwe mensen zijn dan weet ik vaak ook niet zo goed waar het over te hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:57 schreef Amsel het volgende:
Vroeger was ik heel sociaal, zelfverzekerd, kletste ik makkelijk tegen onbekenden. Nu heb ik geen idee meer hoe ik dat ooit deed
Ik kan het wel als het moet maar liever niet. Laat mij maar lekker met rust!quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:57 schreef Amsel het volgende:
Vroeger was ik heel sociaal, zelfverzekerd, kletste ik makkelijk tegen onbekenden. Nu heb ik geen idee meer hoe ik dat ooit deed
Laptop staat in de woonkamer. Als je zelf veel op Fok zit herken je de website natuurlijk wel. Dus hij echt 'hey, zit je op Fok?' Was erg grappig!quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:15 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Hoe kom je daar achter? “Ben jij mod op FOK?” heb ik nog nooit aan iemand gevraagd…
Ik vind het juist lastiger als ik mensen al een beetje ken. Dat je van elkaar weet wie je bent maar elkaar nog nooit gesproken hebt. Als we bijvoorbeeld een borrel met de ouders van de klas hebben, dan zijn er altijd mensen die ik inmiddels al zeven jaar "ken" omdat onze kinderen bij elkaar in de klas zitten, maar we hebben elkaar nog nooit gesproken omdat we verder nul raakvlakken hebben. Dat vind ik echt verschrikkelijk ongemakkelijkquote:Op maandag 7 oktober 2024 23:26 schreef hilliebillie het volgende:
Vroeger was ik zo verlegen en kon ik wel achter het gordijn kruipen bij wijze van. Tegenwoordig gaat het een stuk beter, zeker als ik mensen een beetje ken.
Oh ja!quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:28 schreef Kyara het volgende:
Ik kwam laatst nog foto's tegen van verschillende meetings in 2013 en 2014
Die meeting in Utrecht met een speeltuin met water en vooral heel veel modder. Met oa @:Phaidra, @:Clubsoda, @:MevrMus, bitterend en soempie
Toen ik op de uitvaart van mijn moeder vertelde over 'een plekje op het internet waar ze heel actief was' (omdat ik het toch wat anoniem wilde houden) werd ik achteraf ook door iemand aangesproken die zei "Je had het zeker over Fok! hèquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 02:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Laptop staat in de woonkamer. Als je zelf veel op Fok zit herken je de website natuurlijk wel. Dus hij echt 'hey, zit je op Fok?' Was erg grappig!
quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat was echt een toffe meet!
Bitterend woont tegenwoordig bij mij in de buurt.
Ja bedoelde het ook anders denk ik. Ik heb namelijk niet het gevoel dat ik die mensen ken, ik weet hooguit wie ze zijn of bij welk kind ze horen. Maar dat voelt voor mij niet als kennen. Dat is als ik ze een paar keer heb gesproken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 07:21 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik vind het juist lastiger als ik mensen al een beetje ken. Dat je van elkaar weet wie je bent maar elkaar nog nooit gesproken hebt. Als we bijvoorbeeld een borrel met de ouders van de klas hebben, dan zijn er altijd mensen die ik inmiddels al zeven jaar "ken" omdat onze kinderen bij elkaar in de klas zitten, maar we hebben elkaar nog nooit gesproken omdat we verder nul raakvlakken hebben. Dat vind ik echt verschrikkelijk ongemakkelijkDus dan ga ik gewoon maar weer bij m'n bekende clubje staan en voegt zo'n borrel eigenlijk niks toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest hier heel erg om lachen, dat zou hier precies zo zijn gegaanquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:33 schreef LeSage het volgende:
[..]
Afgelopen zomer op de camping:
Ik liep even naar het toiletgebouw en vriend liep een stukje mee om de jongens te zoeken.
We kwamen tegelijkertijd weer bij de caravan.
Vriend: ‘Ze waren bij hun vriendjes in de voortent aan het spelen.’
Oké, tot zover prima.
‘En hun ouders hebben ons uitgenodigd om te borrelen vanavond.’
Ik: ‘Ja dag hoor, je gaat maar alleen, ik ga écht niet mee, je weet dat ik dat niet leuk vind.’ (Kip zonder kop in sociale paniekmodus)
Vriend keeeeiiihard lachen: ‘Nee hoor, is niet gebeurd, wel leuk om jou op de kast te jagen.’
![]()
![]()
Ik ben heel sociaal, bij mensen die ik ken en op het werk. Maar ik vind nieuwe mensen gewoon heel spannend
Waarom zou dat dom zijn? Als het je leuk lijkt, doen! Ik zit zelf in de oudervereniging en twijfel soms of ik niet liever in de MR had gezeten. Dan kan je veel meer meedenken met schoolse zaken en zit je dichter op het vuur.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:18 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb net informatie gevraagd over het mr-lidmaatschap bij ons op school. Er is een vacature en ik zie het misschien wel zitten... is dat dom? :-D
Ik vrees een beetje voor de positie die je dan op school krijgt ofzo... moeilijk uit te leggen dit. Maar dat leerkrachten of andere ouders je anders gaan behandelen/benaderen omdat ze weten dat je in de mr zit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:23 schreef Schanu het volgende:
[..]
Waarom zou dat dom zijn? Als het je leuk lijkt, doen! Ik zit zelf in de oudervereniging en twijfel soms of ik niet liever in de MR had gezeten. Dan kan je veel meer meedenken met schoolse zaken en zit je dichter op het vuur.
Daar merk ik bij de school van mijn kinderen echt niets van, ik denk dat het gros van de ouders al niet eens weten wie er in de MR zit (hun zichtbaarheid is ook niet heel groot moet ik zeggen). If anything, zijn de ouders vooral heel erg blij dat er mensen zijn die dit leuk vinden zodat ze het zelf niet hoeven te doen, het is geen 'positie' waar veel ouders hier op azen zeg maarquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje voor de positie die je dan op school krijgt ofzo... moeilijk uit te leggen dit. Maar dat leerkrachten of andere ouders je anders gaan behandelen/benaderen omdat ze weten dat je in de mr zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |