Ik koester de illusie dat mijn dochter haar handen wel wast. En op de psz doen ze dat samen met de pm'ers.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:18 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik heb de illusie losgelaten dat kinderen op school überhaupt ooit op een schoon toilet zitten
Ze worden echt niet na iedere beurt gepoetst, kinderen wassen hun handen niet, vergeten door te spoelen etc.
Maaaaarrr, goed voor de weerstand
Super chill dat hij ook echt betrouwbaar en op tijd is.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben wel echt blij met de overbuurman die echt staat te popelen om met me naar het ziekenhuis te rijden elke keer, te schattig, ik geef zijn leven invulling nu hij gepensioneerd is, hij zit daar echt heerlijk mensen te kijken, elke keer teleurgesteld dat ik alweer klaar ben![]()
![]()
Ondanks dat ik er vlakbij woon is dat echt fijn! Ook qua afspreken, echt op de klok stappen we beiden de gang in
Dat lijkt me ook doodeng. Zal geen musje zijn geweest.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:57 schreef FlyingFish het volgende:
Die vogels van tegenwoordig… ik had er vorige week een die tegen mijn hoofd vloog. Een mevrouw die het zag moest heel hard lachen, dus het heeft in ieder geval iemand een leuke dag bezorgd!
Was pas grappig geweest als het een vliegende vis was geweest.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:57 schreef FlyingFish het volgende:
Die vogels van tegenwoordig… ik had er vorige week een die tegen mijn hoofd vloog. Een mevrouw die het zag moest heel hard lachen, dus het heeft in ieder geval iemand een leuke dag bezorgd!
Wij hebben een poets die sinds corona meermaals per dag alle toiletten komt schoonmaken.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:18 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik heb de illusie losgelaten dat kinderen op school überhaupt ooit op een schoon toilet zitten
Ze worden echt niet na iedere beurt gepoetst, kinderen wassen hun handen niet, vergeten door te spoelen etc.
Maaaaarrr, goed voor de weerstand
Totdat een kat hem in de gaten heeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb zo'n voederbol voor kleine vogels in de tuin hangen. Zit vaak vol met of musjes of koolmeesjesZit er soms een bonte specht die er net wel of net niet bij kan, zich in allerlei bochten wringend. De rest van de vogels hebben het opgegeven
![]()
En een slim roodborstje. Die gaat eronder zitten en pikt de gevallen zaadjes uit het gras
Neeequote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Totdat een kat hem in de gaten heeft.
Dat is luxe! Op school bij verloofde moesten ze het maandenlang zelf doen omdat er geen schoonmaak meer was. Nu is weer iemand geloof ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben een poets die sinds corona meermaals per dag alle toiletten komt schoonmaken.
Verjagers? Tell me more. Ik ben in staat om uit mijn jaren 30 huis te verhuizen enkel en alleen vanwege die rotbeesten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:40 schreef exode het volgende:
Ik hang bewust geen pindakaas meer op en alleen vogelvoer in speciale houders. Wij hebben elke winter muizenal houden de verjagers ze iig uit de kelderkast en woonkamer.
Ratten zijn echt naar. Niet in het gebouw hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |