abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 oktober 2024 @ 09:38:03 #226
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215216268
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:18 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik heb de illusie losgelaten dat kinderen op school überhaupt ooit op een schoon toilet zitten :D
Ze worden echt niet na iedere beurt gepoetst, kinderen wassen hun handen niet, vergeten door te spoelen etc.
Maaaaarrr, goed voor de weerstand :+
Ik koester de illusie dat mijn dochter haar handen wel wast. En op de psz doen ze dat samen met de pm'ers.

Maar ik snap je punt :-D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215216296
@oh-oh je zit nu in een periode dat alles nog nieuw is en moet je je weg hierin zien te vinden. Dat gaat niet van de ene op de andere dag. Maar als je straks met alles goed bent ingesteld, de medicatie zn werk gaat doen en je er wat aan gewend bent geraakt, zal het weer wat beter gaan.
Ik heb soms avonden dat ik hoop de volgende dag niet wakker te worden. Zou een stuk makkelijker zijn voor me. Maar als ik dan weer wakker word en bedenk wat ik wel allemaal heb, ben ik toch weer blij dat ik er nog ben.

Leef nu van dag tot dag en er komt een moment dat je weer wat verder in de toekomst kan kijken :*

@Tink89 zoon heeft standaard een klein flesje desinfectiespul bij zich. Voor de jouwe geen optie?

Hier zijn ze voor de 5e keer in 11 maanden de straat aan het openbreken. Dit keer voor de gasleidingen. En dan kan er zomaar ineens, poef, geen gas meer zijn.
Stond net onder de douche te wachten tot het zover was, maar ik had geluk :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215217138
Tjongejonge.
Ik heb toch die lunchafspraak met die ene ‘dansmoeder’.
Ik droomde dat ik veeel te vroeg was en per ongeluk mijn kinderen had meegenomen terwijl die naar school moesten.
Belde ik mijn ouders of zij die kinderen in de stad konden ophalen zodat ik naar die lunchafspraak kon. :')
En nu ben ik ook bijna 10 minuten te vroeg. Alsof ik geen tijd meer kan inschatten. :%
  woensdag 9 oktober 2024 @ 11:40:58 #229
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_215217151
Beter te vroeg dan te laat!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215217175
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Beter te vroeg dan te laat!
Sowieso!
Maar ik zat van tevoren ook al van: moet ik al weg? Kan ik nog tanken?
Jeez. :')
pi_215217176
Ach, goed voor de weerstand zou ik zeggen Tink ;) en schooltoiletten zijn überhaupt nooit schoon, ik ben na groep 4 nooit meer op de basisschool naar het toilet geweest om die reden.

Wij zaten na een boorfout met de zonnepanelen vorig jaar 2 dagen opeens zonder water. Dat was ook even improviseren. Gelukkig was het zwemlesdag en zwemmen ze ‘s avonds, dus we hebben daar het toiletrondje kunnen doen en ‘s ochtends was het zoveel mogelijk ophouden tot op school. Ik was heel blij toen rond etenstijd op dag 2 de kraan weer werkte…

Oh-oh, een :* voor jou.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 11:48:11 #232
176471 oh-oh
pi_215217215
Ik ben wel echt blij met de overbuurman die echt staat te popelen om met me naar het ziekenhuis te rijden elke keer, te schattig, ik geef zijn leven invulling nu hij gepensioneerd is, hij zit daar echt heerlijk mensen te kijken, elke keer teleurgesteld dat ik alweer klaar ben :') :D
Ondanks dat ik er vlakbij woon is dat echt fijn! Ook qua afspreken, echt op de klok stappen we beiden de gang in :D
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215218219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben wel echt blij met de overbuurman die echt staat te popelen om met me naar het ziekenhuis te rijden elke keer, te schattig, ik geef zijn leven invulling nu hij gepensioneerd is, hij zit daar echt heerlijk mensen te kijken, elke keer teleurgesteld dat ik alweer klaar ben :') :D
Ondanks dat ik er vlakbij woon is dat echt fijn! Ook qua afspreken, echt op de klok stappen we beiden de gang in :D
Super chill dat hij ook echt betrouwbaar en op tijd is.
Hoef je je sowieso nooit bezwaard te voelen. :D

Mijn lunchafspraak was echt super gezellig.
We draaien hetzelfde gezinsleven. :D :')
  woensdag 9 oktober 2024 @ 16:50:35 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215219517
Ik werd vanmorgen met U aangesproken op mijn werk. OK, dat was één ding, maar daarna ontvluchtte ik de kantoortuin voor een lunchwandeling, want ik was mijn koptelefoon vergeten, en toen werd mijn broodje met bruut geweld door een meeuw gepikt. Uit mijn hand! Toen ben ik maar naar huis gegaan :D
pi_215219615
Die vogels van tegenwoordig… ik had er vorige week een die tegen mijn hoofd vloog. Een mevrouw die het zag moest heel hard lachen, dus het heeft in ieder geval iemand een leuke dag bezorgd!
  woensdag 9 oktober 2024 @ 17:00:18 #236
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215219651
D
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 16:57 schreef FlyingFish het volgende:
Die vogels van tegenwoordig… ik had er vorige week een die tegen mijn hoofd vloog. Een mevrouw die het zag moest heel hard lachen, dus het heeft in ieder geval iemand een leuke dag bezorgd!
Dat lijkt me ook doodeng. Zal geen musje zijn geweest.

Ik was vergeten hoe erg het rondom mijn werk is met meeuwen. Ooit liep ik er met een broodje, ging de meeuw op mijn hoofd zitten en pakte vanaf daar het broodje. De note to myself (nooit meer met iets eetbaars buiten lopen daar) was me ontschoten vandaag.
pi_215222587
Vogels O+
Als zoon en ik buiten bij praxis een patatje eten, komt er altijd een kudde musjes op een rij naast ons op het bankje zitten :D Dan maak ik kleine stukjes en komen ze dat heel dichtbij oppikken. Zo schattig O+
Maar een meeuw of een hoofdvliegvogel, das andere koek :P
If they say
  woensdag 9 oktober 2024 @ 22:49:20 #238
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215222767
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 16:57 schreef FlyingFish het volgende:
Was pas grappig geweest als het een vliegende vis was geweest.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 22:51:51 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215222771
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 09:18 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik heb de illusie losgelaten dat kinderen op school überhaupt ooit op een schoon toilet zitten :D
Ze worden echt niet na iedere beurt gepoetst, kinderen wassen hun handen niet, vergeten door te spoelen etc.
Maaaaarrr, goed voor de weerstand :+
Wij hebben een poets die sinds corona meermaals per dag alle toiletten komt schoonmaken.
pi_215222860
Musjes. O+
pi_215223067
Ik heb zo'n voederbol voor kleine vogels in de tuin hangen. Zit vaak vol met of musjes of koolmeesjes O+ Zit er soms een bonte specht die er net wel of net niet bij kan, zich in allerlei bochten wringend. De rest van de vogels hebben het opgegeven :D
En een slim roodborstje. Die gaat eronder zitten en pikt de gevallen zaadjes uit het gras O+
If they say
pi_215223112
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 23:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb zo'n voederbol voor kleine vogels in de tuin hangen. Zit vaak vol met of musjes of koolmeesjes O+ Zit er soms een bonte specht die er net wel of net niet bij kan, zich in allerlei bochten wringend. De rest van de vogels hebben het opgegeven :D
En een slim roodborstje. Die gaat eronder zitten en pikt de gevallen zaadjes uit het gras O+
Totdat een kat hem in de gaten heeft. :P
pi_215223147
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 00:06 schreef vencodark het volgende:

[..]
Totdat een kat hem in de gaten heeft. :P
Neee :'(
Eksters beginnen te schreeuwen bij gevaar. Hoorde een keer een takkeherrie dus ging kijken. Drie eksters die een kat wegjoegen :D
If they say
pi_215223826
Ik heb afgelopen weekend het voederhuisje weer aan het raam gehangen en een paar vetbollen in de struik bij ons raam. Het is meteen een drukte, die beesten vreten echt veel. Als het kouder wordt hangen we ook van alles in de trompetbomen. Dan komen de grotere vogels helaas ook.

We hebben sinds kort een wildcamera in de achtertuin, de egels is nog maar 1 keer gefilmd, de kat maakt er een hele show van. We hebben inmiddels tig filmpjes van de kont van de kat _O- En ook meerdere dat hij echt in de camera lijkt te kijken, met zijn koppie schuin. Tussen 3 uur en 4 uur is hij actief in de tuin, de rest van de nacht worden er geen bewegingen gedetecteerd, dan slaapt ie dus denk ik.
pi_215223832
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 22:51 schreef amaranta het volgende:

[..]
Wij hebben een poets die sinds corona meermaals per dag alle toiletten komt schoonmaken.
Dat is luxe! Op school bij verloofde moesten ze het maandenlang zelf doen omdat er geen schoonmaak meer was. Nu is weer iemand geloof ik.
  donderdag 10 oktober 2024 @ 09:33:09 #246
176471 oh-oh
pi_215224019
Wij mogen geen vogels voeren op de balkons omdat er een rattenplaag is :')
Maar de bomen voor mijn ramen zitten helemaal vol met alle soorten vogels, deze zomer voor het eerst puttertjes gezien hier O+
Ik heb zelf ook van alles binnen gehad, jonge kraaien, een spreeuw, een ekster, I love vogels, maar mijn peruaanse honden houden ook van vogels, die we laten ze nu buiten :9
( Groucho Marx )
  donderdag 10 oktober 2024 @ 09:39:39 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215224054
Uitjestip:

Omdat Amsterdam CS 135 jaar bestaat kun je een rondleiding door de koninklijke wachtkamer krijgen (ik hoor van mensen die er ooit geweest zijn dat het erg fraai is).

Linkje:
https://nieuws.ns.nl/station-amsterdam-centraal-135-jaar/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215224060
Ik hang bewust geen pindakaas meer op en alleen vogelvoer in speciale houders. Wij hebben elke winter muizen :( al houden de verjagers ze iig uit de kelderkast en woonkamer.

Ratten zijn echt naar. Niet in het gebouw hoop ik?
  donderdag 10 oktober 2024 @ 09:43:01 #249
176471 oh-oh
pi_215224079
Nee maar de straten zitten er vol mee, overigens wel bij de mensen beneden, maar mijn honden laten hier echt geen rat of muis binnen, die vangen ze beter dan katten dus bring it :D
( Groucho Marx )
  donderdag 10 oktober 2024 @ 15:48:08 #250
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_215226707
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 09:40 schreef exode het volgende:
Ik hang bewust geen pindakaas meer op en alleen vogelvoer in speciale houders. Wij hebben elke winter muizen :( al houden de verjagers ze iig uit de kelderkast en woonkamer.

Ratten zijn echt naar. Niet in het gebouw hoop ik?
Verjagers? Tell me more. Ik ben in staat om uit mijn jaren 30 huis te verhuizen enkel en alleen vanwege die rotbeesten.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')