SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had een net ietsje andere TT.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik weet niet of de kwaliteit een beetje oke is, maar op aliexpress en dat soort site staat ook van die nep lego. Die is vaak wat goedkoper.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zouden ze dat überhaupt wel lusten? Mijn konijnen waren best moeilijke eters soms.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:54 schreef aeque het volgende: [..] Haha, maar dan worden ze verwend. Is niet goed.
En das waar ook, die mogen hamster wel natuurlijk. Hier in de dierenwinkel werden de meelwormen ook lang als konijnensnack verkocht. Mogen ze helemaal niet.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
ja dat zei iemand me al dat je op temu ook een bepaald merk hebt wat wel prima te doen is en een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet of de kwaliteit een beetje oke is, maar op aliexpress en dat soort site staat ook van die nep lego. Die is vaak wat goedkoper.![]()
1 van de 2 zou het wel eten, die eet zowat alles wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zouden ze dat überhaupt wel lusten? Mijn konijnen waren best moeilijke eters soms.
Overgestapt naar een andere chauffeur de vorige wilde niet verder rijdenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zellufquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:05 schreef aeque het volgende:
[..]
1 van de 2 zou het wel eten, die eet zowat alles wel.![]()
Ja ik wil er toch ook nog wel een keer iets kopen om uit te proberen wat de kwaliteit is. Staan net zulke leuke dingen tussen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:04 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
ja dat zei iemand me al dat je op temu ook een bepaald merk hebt wat wel prima te doen is en een stuk goedkoper.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja, ik moet eigenlijk ook voer kopen, bij mn ouders was de meelmot in het voer gekropen, kwam ik vorige week achterquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Moest toevallig nog voer hebben en ze hadden speciale dierendagaanbieding. Dus gelijk even wat kruiden gekocht en dan speciaal voor vandaag een knaagblok ook gemaakt van allerlei kruiden. Zijn uiteraard al bijna helemaal weg.![]()
Dus alles wegggegooid en had alleen nog een zak voer wat voornamelijk lekkere snacks is
Maar je hebt ze dus goed verwend!
Lego?quote:
Wordt toch ook in China gemaakt?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Zoek ook eens op graanklanderquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik moet eigenlijk ook voer kopen, bij mn ouders was de meelmot in het voer gekropen, kwam ik vorige week achter![]()
Dus alles wegggegooid en had alleen nog een zak voer wat voornamelijk lekkere snacks isTrotste mama van Ambar
lego??quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lego?
Wordt toch ook in China gemaakt?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee, maar je sponsert dan iig niet de Chinese bedrijvenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lego?
Wordt toch ook in China gemaakt?![]()
lego komt toch gewoon uit denemarkenquote:
waar ze het hebben bedacht
en er een legoland isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Worden ze hier ook standaard wel hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik moet eigenlijk ook voer kopen, bij mn ouders was de meelmot in het voer gekropen, kwam ik vorige week achter![]()
Dus alles wegggegooid en had alleen nog een zak voer wat voornamelijk lekkere snacks is
Maar je hebt ze dus goed verwend!![]()
![]()
Gedver. Hier zag ik paar weken terug er ineens 1 in mijn keukenkastje zitten. Alles wat open was ook meteen weggegooid, wat dicht was even gecontroleerd en de volgende dag meteen opbergbussen gekocht.
In 1916 begon Ole Kirk Christiansen in het Deense stadje Billund een houtbewerkingszaakje. De eerste jaren maakte hij voornamelijk meubels, maar vanaf 1932 ging hij zich ook toeleggen op houten speelgoed en kwam de naam LEGO in gebruik. De naam "LEGO" is afgeleid van de Deense woorden "LEg GOdt" (speel goed).quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
lego komt toch gewoon uit denemarken
en er een legoland is![]()
In Billund, Denemarken wordt het meeste Lego speelgoed gemaakt. De andere helft van de blokjes wordt in onder andere Mexico, Tsjechië en Hongarije gemaakt. Omdat de productiecapaciteit op dit moment onvoldoende is om aan de stijgende (toekomstige) vraag te voldoen investeert LEGO in de uitbreiding van de fabrieken. Deze fabrieken moeten uiterlijk voor 2022 operationeel zijn. Een toename van de productiecapaciteit betekent dus ook dat LEGO van plan is om nog meer dan de huidige 40 miljard steentjes per jaar te produceren.
ik ben niet gekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar die was het niet! Er vloog namelijk ook al een mot in rond.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:10 schreef greysbones het volgende:
In Billund, Denemarken wordt het meeste Lego speelgoed gemaakt. De andere helft van de blokjes wordt in onder andere Mexico, Tsjechië en Hongarije gemaakt. Omdat de productiecapaciteit op dit moment onvoldoende is om aan de stijgende (toekomstige) vraag te voldoen investeert LEGO in de uitbreiding van de fabrieken. Deze fabrieken moeten uiterlijk voor 2022 operationeel zijn. Een toename van de productiecapaciteit betekent dus ook dat LEGO van plan is om nog meer dan de huidige 40 miljard steentjes per jaar te produceren.
ik ben niet gekquote:LEGO wordt wereldwijd op verschillende locaties geproduceerd. Hoewel het bedrijf zijn oorsprong heeft in Denemarken, zijn er tegenwoordig fabrieken in meerdere landen.
Hier zijn enkele van de belangrijkste locaties waar LEGO wordt geproduceerd:
Denemarken: Dit is de thuisbasis van LEGO en hier staan ook enkele van de grootste fabrieken.
Hongarije: In Hongarije is een grote LEGO fabriek gevestigd die een aanzienlijk deel van de productie voor zich neemt.
Mexico: Ook in Mexico is een grote LEGO fabriek te vinden.
Tsjechië: Naast de productie van LEGO stenen, worden hier ook andere onderdelen en verpakkingen gemaakt.
China: LEGO heeft een fabriek in China, voornamelijk gericht op de Aziatische markt.
Vietnam: Er is een nieuwe LEGO fabriek in aanbouw in Vietnam, die zich vooral zal richten op de Aziatische markt.![]()
Ah, geen idee, dacht dar R&D in Denemarken zat en productie in China. Maar dus nog redelijk Europeaans zelfs de productie!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:10 schreef greysbones het volgende:
ik ben niet gek
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
lego komt toch gewoon uit denemarken
en er een legoland is![]()
Heb jij iets tegen Chinese bedrijven?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen idee, maar je sponsert dan iig niet de Chinese bedrijven
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen Chinese bedrijven?![]()
![]()
Een nieuwe, was toch al 6 jaar oudquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Garantiegeval? Of nieuwe kopen?
Mijn ouders hebben al 15 jaar dezelfde geloof ik.![]()
![]()
Oh, ik vind 6 jaar niet heel oudquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een nieuwe, was toch al 6 jaar oud
Maar die kruipen ook wel eens in het voer en dan heb je dus gaatjes in de graankorrels zittenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar die was het niet! Er vloog namelijk ook al een mot in rond.Trotste mama van Ambar
quote:quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Grootste bedreiging voor de Europese economie. Dus lekker Chinese zooi blijven kopen![]()
Mijn tv is ook 6 jaar oud. Hoop dat hij het nog wel 20 jaar gaat doen eigenlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een nieuwe, was toch al 6 jaar oudTrotste mama van Ambar
misschien moet europa er niet zo'n zooi van makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Grootste bedreiging voor de Europese economie. Dus lekker Chinese zooi blijven kopen
subsisies verlenen op electrische auto's die ergens anders goedkoper worden gemaakt
Tegen de overheidssubsidies van China kunnen wij toch niet tegenop.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet europa er niet zo'n zooi van maken
subsisies verlenen op electrische auto's die ergens anders goedkoper worden gemaakt![]()
waarom subsidie op een product dat niet is wat het zou moeten zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Tegen de overheidssubsidies van China kunnen wij toch niet tegenop.
waarom moeten wij perse aan die electrische autoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet eentje van een Chinees bedrijf.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:17 schreef greysbones het volgende:
maar Jus??
wat voor een telefoon heb je dan?![]()
Omdat we niet eeuwig op benzine kunnen blijven rijden?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom subsidie op een product dat niet is wat het zou moeten zijn
waarom moeten wij perse aan die electrische autoTrotste mama van Ambar
Wees maar blijquote:![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dan ga ik ook niet klikken.quote:
we kunnen wel kinderen vermoorden voor een accu?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat we niet eeuwig op benzine kunnen blijven rijden?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeg ook niet dat je elektrische auto moet. Maar waarom moet het een Chinese zijn?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom subsidie op een product dat niet is wat het zou moeten zijn
waarom moeten wij perse aan die electrische auto![]()
Ik geef je groot gelijk, maar nu weet je om welke Wendy het gaatquote:
iPhone toevallig?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet eentje van een Chinees bedrijf.
ik zeg niet dat het chinees moet zijn maar perse europees geloof ik ook niet inquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat je elektrische auto moet. Maar waarom moet het een Chinese zijn?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon het kind gebruiken als opwekker van stroom.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
we kunnen wel kinderen vermoorden voor een accu?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Neukeja?quote:
Ik laat mezelf wel uit.
en met dat idee kom je nuquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon het kind gebruiken als opwekker van stroom.
Met elk product dat in massa geproduceerd wordt vallen slachtoffersquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
we kunnen wel kinderen vermoorden voor een accu?Trotste mama van Ambar
Nog 2 uurtjes werken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Had je in 1999 al kunnen weten.quote:
quote:ja, in mn mazda mobiel cross ik het hele land door
Bonuspunten van Faxie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ja, in mn mazda mobiel cross ik het hele land door
kobaltquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met elk product dat in massa geproduceerd wordt vallen slachtoffersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze hadden ook een gele bloem, maar ik vond deze mooier.. verder hadden ze niet veel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:28 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook echt super leuk!
Alleen auto's en dure lego
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hier bij de speelgoedwinkel hadden ze best veel bloemen enzoquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze hadden ook een gele bloem, maar ik vond deze mooier.. verder hadden ze niet veel.
Alleen auto's en dure lego![]()
Deze is wel voor 18+quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze hadden ook een gele bloem, maar ik vond deze mooier.. verder hadden ze niet veel.
Alleen auto's en dure lego![]()
![]()
Intertoys zeker? Die zit hier niet meer..quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hier bij de speelgoedwinkel hadden ze best veel bloemen enzo
Yes en deze hoeft geen waterquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Staat best leuk tussen de andere planten
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-10-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 747 / +155 / +183 / 1017 / 1160
2. devzero / 189 / +82 / +40 / 183 / 241
3. AardappelSchotel / 173 / +38 / +19 / 608 / 735
4. Lovely / 155 / +43 / +11 / 588 / 695
5. KillemWieft / 139 / +42 / +39 / 26 / 70
6. ieniminimuis / 123 / +36 / +21 / 293 / 339
7. Sally / 98 / +18 / +20 / 98 / 143
8. mario390 / 94 / +12 / +9 / 35 / 70
9. hemarookworst / 69 / +3 / +8 / 153 / 192
10. Pinnenmutske / 67 / +17 / +23 / 140 / 192
11. MizzezAmy / 59 / +11 / +5 / 346 / 407
12. Grrrrrrrr / 57 / +0 / +54 / 14 / 31
13. gebrokenglas / 54 / +4 / +10 / 169 / 195
14. JustinK / 49 / +41 / +7 / 389 / 413
15. Kissingbird / 48 / +23 / +0 / 247 / 282
16. loveyoulongtime / 47 / +0 / +0 / 143 / 169
17. marc0871 / 40 / +24 / +1 / 18 / 42
18. KoningWouter / 34 / +0 / +2 / 47 / 57
19. greysbones / 32 / +15 / +14 / 231 / 252
20. mascara-klodder / 29 / +0 / +0 / 19 / 31SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Klopt.. gelukkig ben ik net 18 geworden dit jaarquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt.. gelukkig ben ik net 18 geworden dit jaar
Heb jij ff gelukquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt.. gelukkig ben ik net 18 geworden dit jaar![]()
![]()
En? Bevalt het volwassen leven?quote:
Top 1 toysquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Intertoys zeker? Die zit hier niet meer..![]()
![]()
Lov heeft nu eindelijk de leeftijd voor Easytoys.
Spuit 11quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:34 schreef devzero het volgende:
[..]
DIe had @:m_0_0_n volgens mij ook gekocht
mrs love?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:34 schreef aeque het volgende:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:34 schreef aeque het volgende:
quote:Je kunt ook altijd even op https://www.brickwatch.net/nl-NL/ kijken voor een bepaald setje. Dan kun je zien wat de laagste prijs online is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar was ik ook, maar toch niet veel..
quote:!
Even opzoeken gelijk.
18 jaar worden is kut, je krijgt allemaal verantwoordelijkheden maar je wordt nog steeds zwaar onderbetaald met minimum jeugdloonUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Thnx, dat is wel handigquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:37 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ook altijd even op https://www.brickwatch.net/nl-NL/ kijken voor een bepaald setje. Dan kun je zien wat de laagste prijs online is.
Maar over een paar jaar (lees 20 a 25 jaar) kun je wel op jezelf gaan wonen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:37 schreef hemarookworst het volgende:
18 jaar worden is kut, je krijgt allemaal verantwoordelijkheden maar je wordt nog steeds zwaar onderbetaald met minimum jeugdloon
Of bij @KoningWouterquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:41 schreef aeque het volgende:
Deze past inmiddels wel bij Justin: [ link | afbeelding ]![]()
Er is maar 1 echte bolkkoning.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Citroentaart was lekker.
Einde dienstmededeling.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Okquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:45 schreef Fogel het volgende:
Citroentaart was lekker.
Einde dienstmededeling.![]()
Het is een moccaslagroomtaart geworden, geen moccacreme maar mocca slagroomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Enjoyquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
Het is een moccaslagroomtaart geworden, geen moccacreme maar mocca slagroom
Of mokka of moccaquote:![]()
Dank je moet hem nog opspuiten maar ben mijn spuitmond kwijt ( van de slagroomspuit)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Picsquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
Het is een moccaslagroomtaart geworden, geen moccacreme maar mocca slagroom![]()
![]()
![]()
Mocka
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Goede toevoeging wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of mokka of mocca![]()
Dank je moet hem nog opspuiten maar ben mijn spuitmond kwijt ( van de slagroomspuit)
Ik was laat wakker nog.quote:
Inmiddels op
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik wilde er wat anders van maken, maar hij steeg te hoog en de boven kant branden helemaal aan.quote:
En de binnenkant was nog niet gaar. Heb hem er toen uitgehaald en het bovenstuk er af gesneden. En opnieuw in de airfryer gezet
Wilde eigenlijk een andere taart maken.
Er staan al wel fotos dat ik aan het mixen was en het aangebrande sukkie en hoe hij toen ik het nog een keer terug had gezet in de oven en klaar was. Staat denk ik in het vorige topicWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ken jullie hier, dacht laat ik het er maar bij zetten want anders komt er weer watquote:
![]()
Kun je ook taart in de airfryer maken?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde er wat anders van maken, maar hij steeg te hoog en de boven kant branden helemaal aan.
En de binnenkant was nog niet gaar. Heb hem er toen uitgehaald en het bovenstuk er af gesneden. En opnieuw in de airfryer gezet
Er staan al wel fotos dat ik aan het mixen was en het aangebrande sukkie en hoe hij toen ik het nog een keer terug had gezet in de oven en klaar was. Staat denk ik in het vorige topic
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ken jullie hier, dacht laat ik het er maar bij zetten want anders komt er weer wat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben helaas zo simpel.
Jipp alleen als hij te hoog rijst dan krijg je een verbrande bovenkant ben ik nu achterquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je ook taart in de airfryer maken?
Das niet zo handig nee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jipp alleen als hij te hoog rijst dan krijg je een verbrande bovenkant ben ik nu achter
Ik krijg voor mijn verstelbaar bureau een nieuwe adapter van IKEA![]()
Gratis en voor niets uit ZwedenTrotste mama van Ambar
Grote blijquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Gratis en voor niets uit Zweden![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Gratis en voor niets uit Zweden
Het rook zo lekker en ineens dacht ik? He wat ruik ik er verbrand iets. Kan de taart niet zijn want die staat er nog niet zo lang in.quote:
Ik snap het ook niet helemaal want heb vorige week ook een taart gemaakt, zelfde recept en toen was hij niet te hoog.
Maar goed de lekkere geur ging over in stank dus snel gekeken en bingo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb echt 0,0 verstand van taart maken, dus ik zou ook echt niet weten waarom nu wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het rook zo lekker en ineens dacht ik? He wat ruik ik er verbrand iets. Kan de taart niet zijn want die staat er nog niet zo lang in.
Ik snap het ook niet helemaal want heb vorige week ook een taart gemaakt, zelfde recept en toen was hij niet te hoog.
Maar goed de lekkere geur ging over in stank dus snel gekeken en bingo.
Deze prinses heeft een prinsessen gebakje opTrotste mama van Ambar
Ik ook niet helaas Maar goed het is toch nog goed gekomen alleen is hij een beetje een kneusje, maar dat ben ik ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb echt 0,0 verstand van taart maken, dus ik zou ook echt niet weten waarom nu wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En wat is dat voor een gebakje?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze prinses heeft een prinsessen gebakje op![]()
Cake met slagroom, jam en een laag marsepein.quote:
Overduidelijk kom jij nooit bij IkeaTrotste mama van Ambar
Wie zijn die mensen die IKEA verlaten zonder wat te kopen?Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet helaas Maar goed het is toch nog goed gekomen alleen is hij een beetje een kneusje, maar dat ben ik ook
Niet om gebak te eten iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cake met slagroom, jam en een laag marsepein.
Overduidelijk kom jij nooit bij Ikea![]()
Daim gebak is ook lekker. Mss straks. Ik moet de showroom nog doorquote:Trotste mama van Ambar
Je zou zeggen mensen die alleen iets eerst in het echt willen zien in de showroom. Maar zelfs als je een goede reden hebt om het later aan te schaffen, dan nog kom je altijd wel met iets die winkel uit inderdaad.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie zijn die mensen die IKEA verlaten zonder wat te kopen?
Neem het ervan meidquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daim gebak is ook lekker. Mss straks. Ik moet de showroom nog door![]()
Ik kom er niet vaak vind het een kudt winkel, en als ik iets zoek vind ik het nooit en loop ik met lege handen de winkel uit. Vind het allemaal pisbakken spul daarquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Je zou zeggen mensen die alleen iets eerst in het echt willen zien in de showroom. Maar zelfs als je een goede reden hebt om het later aan te schaffen, dan nog kom je altijd wel met iets die winkel uit inderdaad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goede vraag..quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie zijn die mensen die IKEA verlaten zonder wat te kopen?
Ze was afgevallen las ik dus kan het wel hebben danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
Ik ook wel eens. Maar ik ga er meestal heen als ik echt wat nodig benMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja dat wel. Het is niet dat ik er zomaar heen ga voor mijn plezier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Ik ook wel eens. Maar ik ga er meestal heen als ik echt wat nodig benOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ben niet echt jarig. Het is natuurlijk wel Dierendag.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:07 schreef hemarookworst het volgende:
@:homijn is jarig, althans zijn accountMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Half uur rijden.. ( Groningen)quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat wel. Het is niet dat ik er zomaar heen ga voor mijn plezier.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Had je de bloem door de boter en eieren gemixt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde er wat anders van maken, maar hij steeg te hoog en de boven kant branden helemaal aan.
Er staan al wel fotos dat ik aan het mixen was en het aangebrande sukkie en hoe hij toen ik het nog een keer terug had gezet in de oven en klaar was. Staat denk ik in het vorige topic
Moest je dat er niet doorheen spatelen?
Ik heb dat een tijdje geleden ook gedaan.De bovenkant begon al donker te worden en ik had hem er al een kwartier langer in gehad.
Bij het storten liep hij direct leeg.
De foto heeft nog in het baktopic gestaan.
Later bedacht ik me dat ik dat thuis ook al eens had gedaan. Met de machine mixen. Lekker makkelijk.
Niet dus. Zelfde resultaat.
Heb je de bloem er doorheen gespateld? Vroeg mijn moeder.
Nee. Met de mixer.
Nog een keer gedaan met spatelen en nooit zo'n mooie cake gezien.
Mja. Airfryer weet ik niet.![]()
Heb je nog wat lekkers gekregen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ben niet echt jarig. Het is natuurlijk wel Dierendag.
En hoe zit dat eigenlijk met @ieniminimuis , @DerRabbit, @Kissingbird, @Fogel en ik mist nu vast iemand.
En als je niet zelf rijdt, baksteen droppen op pedaal bij chauffeurUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja precies, die blauwe blokkendozen staan gewoon niet dichtbij genoeg om zomaar even langs te gaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ene kant ook wel beter. Misschien was ik er dan elke maand wel heen gegaan voor de zweedse balletjes ofzquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja precies, die blauwe blokkendozen staan gewoon niet dichtbij genoeg om zomaar even langs te gaan.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oehquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ene kant ook wel beter. Misschien was ik er dan elke maand wel heen gegaan voor de zweedse balletjes ofz![]()
![]()
Kun je ook in zakken kopen voor thuis.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ene kant ook wel beter. Misschien was ik er dan elke maand wel heen gegaan voor de zweedse balletjes ofz
Dan staat de verwarming te hoog.quote:
Een man naar mijn hart.quote:
Ik iig niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie zijn die mensen die IKEA verlaten zonder wat te kopen?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Klopt..quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je ook in zakken kopen voor thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Is van Twilight muts.quote:
Nee dat is een mutske. Jij bent gewoon een muts.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gelukkig ben ik niet aan het drinken
@gebrokenglas zou trots op je zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Anders vloog het over mijn foon.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat is een mutske. Jij bent gewoon een muts.![]()
![]()
Ik heb kant en klaren biscuitjes gehaald. Die hoef je niet te spatelen. Als je het met bloem en zo maakt wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Had je de bloem door de boter en eieren gemixt?
Moest je dat er niet doorheen spatelen?
Ik heb dat een tijdje geleden ook gedaan.De bovenkant begon al donker te worden en ik had hem er al een kwartier langer in gehad.
Bij het storten liep hij direct leeg.
De foto heeft nog in het baktopic gestaan.
Later bedacht ik me dat ik dat thuis ook al eens had gedaan. Met de machine mixen. Lekker makkelijk.
Niet dus. Zelfde resultaat.
Heb je de bloem er doorheen gespateld? Vroeg mijn moeder.
Nee. Met de mixer.
Nog een keer gedaan met spatelen en nooit zo'n mooie cake gezien.
Mja. Airfryer weet ik niet.
Hij was gewoon te hoog voor de airfryer dit keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah. Okayquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb kant en klaren biscuitjes gehaald. Die hoef je niet te spatelen. Als je het met bloem en zo maakt wel.
Hij was gewoon te hoog voor de airfryer dit keer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: