Ja, de temperatuur was wel lager. Als het aantal mm de graden overstijgt, dan weet je dat we in de herfst/winter zittenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier ruim 10 graden minder vandaag
Ja godverdomme, begon het net wat langer dan een paar dagen lekker te zijn.quote:
Sorry, ik had dit besteld.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja godverdomme, begon het net wat langer dan een paar dagen lekker te zijn.
quote:
Wordt waarschijnlijk zelfs een week lekker, dus langer dan een paar dagen. Lijkt er nu op dat het een week lang 17-21 graden wordt, dus dat is dan een mooie meevaller. Wel boffenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja godverdomme, begon het net wat langer dan een paar dagen lekker te zijn.
Nou, misschien wordt het daarna dan eindelijk langer dan een paar dagen lekkerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk zelfs een week lekker, dus langer dan een paar dagen. Lijkt er nu op dat het een week lang 17-21 graden wordt, dus dat is dan een mooie meevaller. Wel boffen
Je hebt toch koude ochtenden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, misschien wordt het daarna dan eindelijk langer dan een paar dagen lekker
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je je koelvesten nog paraat?
Volgende week mogelijk 25 graden bij jou.
Zo'n vaart zal het niet lopen denk ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:31 schreef Elan het volgende:
whuttt????quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je je koelvesten nog paraat?
Alles kan. Niet dat het gaat gebeuren, maar toch.quote:
Volgens dat weermannetje in bovenstaande post is het lokaal in het zuiden mogelijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Alles kan. Niet dat het gaat gebeuren, maar toch.
Kun je nagaan. Nog een cadeautje bij de bestelling gekregen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |