Ik weet dat je een dertiger bent maar dat beeld van die 60+ man verdwijnt niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zo voel ik me op maandagmorgen na de voetbalwedstrijd van zondag wel
Nee, net 34 hier
Al ben ik soms qua denkwijze wel een ouderwetse lul.
Doe je goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mijn bedrijf verkocht en goede beleggingen icm crypto.
LenteGenotquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:34 schreef THEFXR het volgende:
jeez, wat is het warm, hier heel de dag de ramen en deuren open.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet dat je een dertiger bent maar dat beeld van die 60+ man verdwijnt niet.
Airco aan, zwembad ingesprongen, koelvestje om. Alles uit de kast moeten trekken bij deze verzengende hittequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:34 schreef THEFXR het volgende:
Ik was vanochtend een paar uur winkelen. Overal stond de verwarming aan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Airco aan, zwembad ingesprongen, koelvestje om. Alles uit de kast moeten trekken bij deze verzengende hitte
Ook wel weer overdreven. Is gewoon prima toch buiten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was vanochtend een paar uur winkelen. Overal stond de verwarming aan.
Zeker. Zal wel vanwege de temp van vorige week zijn. Automatisch ingesteld.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ook wel weer overdreven. Is gewoon prima toch buiten?
Nou, de teringquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:34 schreef THEFXR het volgende:
Dit klinkt zeer goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou, de tering. Aangenaam lekker weer was het, toch? Niet overdreven warm
Juist wel prettig als je je gewoon normaal buiten kan begeven zonder jas enzo. Doe mij dit maar tot kerst. Dan 2 weken sneeuw en vorst en dan weer omhoog
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik blijf ook consequent denken dat je 65+ bent.
Vanaf dinsdag ziet het er opnieuw goed uit. Aantal dagen 18/19 gradenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt zeer goed.
2 weken sneeuw- en schaatsplezier en verder weer de weg omhoog.
Aan jou te bewijzen dat dat niet zo isquote:
Live visual, de kleine is ziek.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Aan jou te bewijzen dat dat niet zo is
weer een believerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
goede beleggingen icm crypto.
Gelukkig het meeste in Deutschland, België en Luxemburgquote:
Jep, maar alsnog kan er 20-50mm vallen in het ZO van ons land. Dat is veel.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gelukkig het meeste in Deutschland, België en Luxemburg
Benieuwd, zou 20 mm moeten vallen ongeveer hier ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, maar alsnog kan er 20-50mm vallen in het ZO van ons land. Dat is veel.
Rijn komt kleine 2.5 meter water bij, zag ik. IJssel iets minderquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, maar alsnog kan er 20-50mm vallen in het ZO van ons land. Dat is veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |