Even gegoogeld voor je.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:16 schreef Frutsel het volgende:
Weet iemand een site waar ik max/minimum temperaturen kan terugkijken van bijv. 14 Februari 2024 in bijv. Lissabon, Rome, Madrid of Sofia?
Kijk dat is al beter dan wat ik zelf gevonden had. !quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Even gegoogeld voor je.
https://www.timeanddate.com/
En dan via Weather naar Local Weather -> rechtsboven bij Search city intypen: Rome, of Lisbon, of Sofia of Hanoi.
En dan naar Yesterday/Past Weather.
En dan naar Select month aan rechterkant. Selecteer maand en jaar.
Thank me later.
Dan zie je bijvoorbeeld dat het best wel matig weer was in Colombia toen ik daar was in november 2019.![]()
Hopelijk binnenkort beter als ik in Mexico zit, maar het echt droge seizoen moet dan nog aanvangen volgens mij.
Dit weekend weer tegen het vriespunt iig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zachte ochtenden zijn wel echt een cadeautje.
Kan op wetteronline ook, volgens mij. Als je zoekt op plaatsnaam, dan staat er ook "rückblick".quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:16 schreef Frutsel het volgende:
Weet iemand een site waar ik max/minimum temperaturen kan terugkijken van bijv. 14 Februari 2024 in bijv. Lissabon, Rome, Madrid of Sofia?
Is 25 zo hoog voor Franse begrippen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:18 schreef INViCTuS het volgende:
Dit zou wel mooi zijn iig
Volgende week flink warmer?
Tussen 15 en 20 oktober verschijnt een nieuw lagedrukgebied op de weerkaart ten westen van Frankrijk. Hierdoor steekt waarschijnlijk een warme zuidelijke stroming op, waarbij de temperatuur op 850 hPa (rond anderhalve kilometer hoogte) kan stijgen naar meer dan 10 graden. Dat levert in theorie hoge temperaturen op: in Frankrijk wordt het wellicht nog 25 graden in enkele regio's, terwijl we in het zuiden van de Benelux op ruim 20 graden kunnen uitkomen. Die signalen staan al langer in de pluim. Hoe dit exact gaat uitpakken moeten we uiteraard nog even afwachten.
![]()
[ x ]
Die gebruikt echter geen (officiële) data van de desbetreffende locatie. Dan kan je bijvoorbeeld beter wunderground gebruiken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Even gegoogeld voor je.
https://www.timeanddate.com/
En dan via Weather naar Local Weather -> rechtsboven bij Search city intypen: Rome, of Lisbon, of Sofia of Hanoi.
En dan naar Yesterday/Past Weather.
En dan naar Select month aan rechterkant. Selecteer maand en jaar.
Thank me later.
Dan zie je bijvoorbeeld dat het best wel matig weer was in Colombia toen ik daar was in november 2019.![]()
Hopelijk binnenkort beter als ik in Mexico zit, maar het echt droge seizoen moet dan nog aanvangen volgens mij.
Zuid-Frankrijk? Daar kan ik me echt helemaal niets bij voorstellen eerlijk gezegd. Daar liggende gemiddelde maxima in oktober nog boven de 20°C.quote:
Noord Frankrijk als je de plaatjes bekijkt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk? Daar kan ik me echt helemaal niets bij voorstellen eerlijk gezegd. Daar liggende gemiddelde maxima in oktober nog boven de 20°C.
Ja ik ga nadenken over zaterdag als het dinsdag is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit weekend weer tegen het vriespunt iig.
Uiteraard, want weekendquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ga nadenken over zaterdag als het dinsdag is.
Ik blijf ook consequent denken dat je 65+ bent.quote:
Welke Noord-Franse regio's zitten rond de 25°C dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Noord Frankrijk als je de plaatjes bekijkt.
Klopt want het ergste trekt ten zuiden langs.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:56 schreef Elan het volgende:
Als je de windvoorspelling checkt lijkt het allemaal wel mee te vallen met die woei:
https://www.nauticlink.com/windverwachting/
Zo voel ik me op maandagmorgen na de voetbalwedstrijd van zondag welquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik blijf ook consequent denken dat je 65+ bent.
Je hebt reeds op jonge leeftijd de mobiele airco uitgevonden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, definitief FIRE vanaf mijn 26e
Mijn bedrijf verkocht en goede beleggingen icm crypto.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt reeds op jonge leeftijd de mobiele airco uitgevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |