Ik ben met jou als user van dit topic heel blij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je moet er maar blij mee zijn
Enjoy
Bizar dat verschil welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:52 schreef INViCTuS het volgende:
Moest gvd nog krabben ook. K*t kou. Kom maar door met die twintigers
Prachtige ochtend. Roze lucht. Oranje bol.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:44 schreef Tjacka het volgende:
NOG GEEN MIST
WE KRIJGEN ZON
@:ZIPPORTAL @:PISCES29 @:KINGROLAND
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 01:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zalig! want nu heb ik het rete koud brrrr...volgende week doe ik ff 2,5 week 28/30 graden
Morgen ook heerlijk, hoor! Bril niet op? Het wordt een mooie zonnige dagquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:05 schreef heywoodu het volgende:
Vanmorgen echt heerlijk, en dan morgen weer 22+ ofzo, moet dat nou
Dat is een hele korte piek. Je hebt er totaal geen last van. Tegen de tijd dat je huis een beetje op temperatuur begint te komen, koelt het buiten alweer af.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:05 schreef heywoodu het volgende:
Vanmorgen echt heerlijk, en dan morgen weer 22+ ofzo, moet dat nou
Gelukkig, hopelijk snel terug naar het genot van vanochtendquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een hele korte piek. Je hebt er totaal geen last van. Tegen de tijd dat je huis een beetje op temperatuur begint te komen, koelt het buiten alweer af.
Ja zin anquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je moet er maar blij mee zijn
Enjoy
'Genot'quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig, hopelijk snel terug naar het genot van vanochtend
Ohh jij ook al bijnaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Waar ga je heen?![]()
Ik zit over minder dan twee weken iets meer dan 2 weken in pakweg 28-33 graden.
![]()
Verdomde koud trouwens gisteren. Gelukkig wordt het weer warmer.
Oh nee, ik de andere kant op, richting tropen, taco's, tequila en misschien een warme thunderstorm.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh jij ook al bijnazalig!
Ga je naar hetzelfde land?
Wij Marsa alam (egypte) rust...zon zee rust en vooral lekker warm droge warmte
Ook fantastisch, ik trek dat vocht niet was geen optie helaas. Emiraten wilde we ook graag maar momenteel ook erg vochtig nog..quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Oh nee, ik de andere kant op, richting tropen, taco's, tequila en misschien een warme thunderstorm.![]()
(Zuid Mexico dus)
Dan ga ik wel naar Seoul - Zuid Korea.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ook fantastisch, ik trek dat vocht niet was geen optie helaas. Emiraten wilde we ook graag maar momenteel ook erg vochtig nog..
quote:
Soms een raket in de verte die voorbij komtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh jij ook al bijnazalig!
Ga je naar hetzelfde land?
Wij Marsa alam (egypte) rust...zon zee rust en vooral lekker warm droge warmte
wow ook een mooie trip te gaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar Seoul - Zuid Korea.
Hoop reizigers in dit topic de komende weken
Beetje reuring in de toko moet kunnenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Soms een raket in de verte die voorbij komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |