complot van het wefquote:Op maandag 14 oktober 2024 08:48 schreef Tjacka het volgende:
accuweather zegt dat het droog blijft in WF
maar ik zie toch duidelijk een bui aankomen lol
28c en zonnig. Nog steeds zomer.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:12 schreef INViCTuS het volgende:
Grijs en koud vanochtend. Lelijk saai weer
Mist lijkt hier weg te blijven. Blij van. Wat een lelijke troep is datquote:
Behalve in de bergen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mist lijkt hier weg te blijven. Blij van. Wat een lelijke troep is dat
Nou, die wolkenflarden vind ik altijd fascinerend en bijzonder om te zien. beetje mystique, maar die "typische" grondmist die je in Nederland in het herfst halfjaar vaker hebt vind ik ook daar lelijk. Mooi op z'n Duits gezegd "oben blau unten grau". Die wolkenflarden vind ik ook geen mist.quote:
En tot eind oktober waarschijnlijk weinig regen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar opzich best prima, weekje 15-20 graden vanaf morgen
Sächsische Schweiz is echt prachtig dan. Mythische omgevingquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou, die wolkenflarden vind ik altijd fascinerend en bijzonder om te zien. beetje mystique, maar die "typische" grondmist die je in Nederland in het herfst halfjaar vaker hebt vind ik ook daar lelijk. Mooi op z'n Duits gezegd "oben blau unten grau". Die wolkenflarden vind ik ook geen mist.
zalig! want nu heb ik het rete koud brrrr...volgende week doe ik ff 2,5 week 28/30 gradenquote:Op maandag 14 oktober 2024 16:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar opzich best prima, weekje 15-20 graden vanaf morgen
Je moet er maar blij mee zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 01:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zalig! want nu heb ik het rete koud brrrr...volgende week doe ik ff 2,5 week 28/30 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |