Ja ook echt eentje, heel pontificaal op de goedkopere groente gelegdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:39 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een enorme broccolistengel ook.
Nog nooit zoiets op, lijkt me wel lekkerquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb de ingrediënten wel in huis, van week eens maken
Ik ben vorig jaar in het plaatsje naast Benalmadena geweest en ik heb ook echt genoten van die kroketjes en al het lekkere eten daar! Veel plezier nog!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Even een klein hapje eten voordat ik de berg opga, Spaanse knoflookgarnalen kroketjes
[ link | afbeelding ]
Update: dit zijn de lekkerste garnalenkroketjes die ik ooit heb gegeten![]()
Hmmm lekker manquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben een nachoschotel aan het maken met oude kaas, chilisaus, gebakken uien en paprika. Met al klaargemaakte guacamole.
Vegetariër op bezoek die gek is op nachos
Dat zijn geen Nederlandse prijzenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:52 schreef Kanaroe het volgende:
Hier een simpel broodje kroket en vanavond wellicht nog wat melba toastjes met Rochebaron en filet américain
Vanmiddag gelunched met vriendin, goede tosti ham-kaas met wat rauwkost, zacht bolletje gerookte zalm met roomkaas en 2 grote cappucino's voor 13 euro, toptentje
Lekker hoor, zacht broodje, goede rundvleeskroket en lekker veel grove mosterdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zijn geen Nederlandse prijzen![]()
Broodje kroket is ondergewaardeerd, heerlijk
Al had ik er van de week eentje die vegan was, meh, zonde van zo'n godensnack
Ik lust geen garnalen (ook geen mosselen of oesters), maar dit ziet er wel heel goed verzorgd uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Omdat de garnalenkroketjes zo briljant waren bij hetzelfde tentje gamba's pil pil genomen.
De derde keer deze weekOok de beste!
[ link | afbeelding ]
Daarna bij een ander restaurantje deze ook nog op
[ link | afbeelding ]
Eindelijk 'thuis' een heerlijke kop thee op en in slaap gevallen
Zo maareens beneden kijken waar en wat ik ga eten.
Broodje kroket met mosterd uit zo’n zakjequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zijn geen Nederlandse prijzen![]()
Broodje kroket is ondergewaardeerd, heerlijk
Al had ik er van de week eentje die vegan was, meh, zonde van zo'n godensnack
Alles hier hoor, en zo erg betaalbaar ook.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:21 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik lust geen garnalen (ook geen mosselen of oesters), maar dit ziet er wel heel goed verzorgd uit.
Was bij de overheid, daar is vegan tenzij de policy als ze iets regelenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker hoor, zacht broodje, goede rundvleeskroket en lekker veel grove mosterd
Vegan is voor mij geen optie
Zit er ook echt crunchy spul in?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:38 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had een iced pecan crunch oatmilk latte. Was lekker.
[ afbeelding ]
Sjee, echt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Was bij de overheid, daar is vegan tenzij de policy als ze iets regelen
En jouw beschrijving idd, heerlijk
Yep...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Sjee, echt?
Gottegot, wordt je door de strot geduwd dus
Serieus? Vegetarisch is één ding, maar vegan… bizar. Geen kaasquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Was bij de overheid, daar is vegan tenzij de policy als ze iets regelen
En jouw beschrijving idd, heerlijk
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit er ook echt crunchy spul in?![]()
Mascara en Karzai ook al zulk lekker eten, goed man
Yep, behoorlijk matigquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Serieus? Vegetarisch is één ding, maar vegan… bizar. Geen kaas.
[..]
[ afbeelding ]
Beetje dit bovenop, nogal overtrokken om voor dit kleine beetje “crunch” in de naam te zetten, maargoed.
Wat is een broodje spee?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Broodje kroket met mosterd uit zo’n zakje. Broodje spee is ook zo lekker.
Waar komt dat Spee vandaan, Koos?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zacht bolletje met kaassoufflé, pindasaus, chilisaus en uitjes.
Woehaaaa, crazyquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lijkt me lekkerquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:27 schreef mascara-klodder het volgende:
En ik eindig de dag weer met een cocktail.
Vanavond gekozen voor de Zombi![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja hele fijne prijs en de cocktails zijn echt heel groot. Volgens mij wordt er ook best ruim met de alcohol gedaan, twee zou ik er echt niet opkrijgen nlquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:06 schreef Magica het volgende:
[..]
Lijkt me lekker![]()
7 euro is ook niet duur vergeleken met die prijzen hier voor een cocktail
Ik heb zelden genoeg aan van die ingevroren maaltijden. Max 400 gram ofzo?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks een bordje gnocchi van de Lazy Vegan
Alvast in de pan gegooid zodat het even kan ontdooien. Noem me een vreetzak, maar dit gaat echt niet genoeg zijn
Ja net op en nog trekquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:52 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik heb zelden genoeg aan van die ingevroren maaltijden. Max 400 gram ofzo?
Hier ontbeten met kwark/havermout, nu avocado met roerei en bakje frambozen toe.
die mascara is aan het genieten hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:13 schreef mascara-klodder het volgende:
2 roombroodjes op en de kiwi uit de fruitbeker. Propvol nu![]()
[ link | afbeelding ]
Vandaag een niksdoen-dagje want morgen een fysiek erg zware en lange dag![]()
Lunch denk ik weer bij waar ik gisteren de knoflookgarnalenkroketjes en gamba's pil pil heb gegeten want dat was gewoon zo echt zo erg goed
Klinkt simpel maar goed! Echt Hollands om zoiets simpels sen eigen 'creatie/gerecht' te nemenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bedoel je genoeg voor de hele dag? Nooit!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks een bordje gnocchi van de Lazy Vegan
Alvast in de pan gegooid zodat het even kan ontdooien. Noem me een vreetzak, maar dit gaat echt niet genoeg zijn
Nee als lunch. Halverwege de middag had ik weer trekquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt simpel maar goed! Echt Hollands om zoiets simpels sen eigen 'creatie/gerecht' te nemen
Pecan crunch latte klinkt ook jam, hou van notensmaak. Wintertijd komt weer toffee nut
[..]
Bedoel je genoeg voor de hele dag? Nooit!
Ohh wat ziet dit er allemaal goed uitquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen bij Starbucks zwarte koffie (grande) en kreeg als traktatie een puntje pistache cheesecake
[ link | afbeelding ]
Tijd voor een goede maaltijd. Bijgerechten: KoreanFC en yakitori.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voor mij pokébowl 'mamba gamba'
[ link | afbeelding ]
En herfstspecial 'pulled beef bowl'
[ link | afbeelding ]
Bij een grote AH geweest want nieuw Gruvi ijs gehaald voor in de vriezer en 1 daarvan (zoute karamel) gelijk gegeten
Voor de liefhebbers: t/m morgen nog 25% korting
Lasagne. Met uitzicht op de Middellandse zee hierquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:05 schreef Seeburg54 het volgende:
Patatjes, scholfilet, salade. Met uitzicht op de Waddenzee.Wat wil je nog meer.
Welja. Er is altijd baas boven baas.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lasagne. Met uitzicht op de Middellandse zee hier![]()
Vandaag voor het eerst in het appartement gegeten.
Ik schat zo in dat ik straks nog wel ergens een klein hapje ga eten
@:FutureFairytale dat ziet er heerlijk uit!
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:35 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Welja. Er is altijd baas boven baas.
Genieten!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]Maar het waddengebied is ook prachtig alhoewel ik de Costa del Sol prefereer
Nu thee!
Over een uurtje ofzo weer een cocktail beneden om de dag af te sluiten
Jij hebt het goed voor mekaar, heerlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:05 schreef Seeburg54 het volgende:
Patatjes, scholfilet, salade. Met uitzicht op de Waddenzee.Wat wil je nog meer.
Yumquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
Salsa verde chicken voor de rest, komkommer-garnaalsalade voor mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2024 06:47:47 ]
quote:Op zondag 6 oktober 2024 06:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee! Ananas en aardbeien
Het is hier gelukkig afgekoeld naar 25 graden![]()
wat ga je doen een nachtelijke wandeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aapjes kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2024 06:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat ga je doen een nachtelijke wandeling?
Enorm goed geluktquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:15 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hier iets identieksquote:
Hmmmmmm, dat ziet eruit als een uitlepelbare snoeppotquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Lunch werden 3 boterhammen met dit fantastische spul![]()
[ link | afbeelding ]
Heel duur maar kon een pot voor helft vd prijs krijgen. Smaakt maar de vulling van Kinder Bueno, maar net wat sterker. En nog genoeg over.
Straks bij KFC een Stacker menu met kokos milkshake.
Hé, die pannenonderzetters hadden wij vroeger ook.quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:29 schreef sigme het volgende:
‘s Zondags ontbijt.
[ afbeelding ]
Met fried green tomatoes
Fijn he, zo alles bij elkaar. Kun je halen wat je wilt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:38 schreef Blues het volgende:
@:golfer had zin in een BBQ Master Double met frietjes van de BK.
Ik had zin in een Fire Zinger Stacker met maïs van de KFC.
In Beverwijk (mijn werkstad) zitten die 2 gebroederlijk in 1 pand
Waren allebei lekker![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh ja..quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Jumbo mosselen, gekookt in de wok met wijn, chorizo, tomaat, ui en koriander.
Geen sausjes, die heb je met deze smaken echt niet nodig, alleen wat stokbrood, kruidenboter en een glas Pinot Gris…
[ afbeelding ]
Komt door de foto dan. Waren echt 2 stukken kip.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Fijn he, zo alles bij elkaar. Kun je halen wat je wilt.
Jouw stacker lijkt wel een fire zinger burger (alsof er 1 stuk vlees op zit).
Dit was de mijne;
[ link | afbeelding ]
Friet was dit keer dikker en met schil. Ze zijn denk verschillende friet aan het uittesten.
Maar blij dat die geslaagd was voor je
Lekker!quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Komt door de foto dan. Waren echt 2 stukken kip.
Oh dat klinkt echt heerlijk!quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Lunch werden 3 boterhammen met dit fantastische spul![]()
[ link | afbeelding ]
Heel duur maar kon een pot voor helft vd prijs krijgen. Smaakt maar de vulling van Kinder Bueno, maar net wat sterker. En nog genoeg over.
Straks bij KFC een Stacker menu met kokos milkshake.
Ondergewaardeerd dit soort maaltjes, als je jus maar goed isquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gehaktballen met jus, aardappels en bloemkool
Witte wijn gereduceerd, wat Fond daarbij. Het braadvet van de ballen incluis de aanbaksels met wat meel tot een roux gemaakt en daar de vloeistof bij. Goddelijk lekker over de bloemige aardappels. Bij de ballen van zelfgedraaide gehakt mijn zelfgemaakte Sambal Badjakquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd dit soort maaltjes, als je jus maar goed is
Nootmuskaat door spinazie? Nog nooit gedaan, maar omdat we dat toevallig vandaag eten zal ik het eens proberenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:39 schreef Karzai het volgende:
ik had spinazie in gedachte voor vanavond maar heb geen nootmuskaat in huis, hoort er wel bij maar geen zin om nog een keer naar de winkel te gaan
maar ik heb nog verse sperziebonen die op moeten een paprika, aardappeltjes en spekjes
dat is ook beter food management voordat het weer verpietert
ja, doe ik meestal over spinazie, de sperziebonen doe ik met sambal en knoflookquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nootmuskaat door spinazie? Nog nooit gedaan, maar omdat we dat toevallig vandaag eten zal ik het eens proberen![]()
Ik doe het wel altijd over de bloemkool en sperziebonen/haricot verts.
Wat een mooie sperziebonen!quote:
Nog nooit geweestquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:14 schreef Smart_ass het volgende:
Dunkin is failliet!
https://www.ad.nl/economi(...)d-failliet~a6e70213/
Jemigquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:14 schreef Smart_ass het volgende:
Dunkin is failliet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
1 x Keer met 1 van mijn zoons een donut gehaaldquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:14 schreef Smart_ass het volgende:
Dunkin is failliet!
Wat matig zeg! Bij die hier vlakbij zijn ze erg aardig gelukkig. Donuts eet ik eigenlijk vrijwel niet, maar helaas ook af en toe weleens een droge gehad ja. Moet je soms een beetje geluk mee hebben, hoewel je zou denken dat eentje met creme zeker niet droog zou moeten zijn!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
1 x Keer met 1 van mijn zoons een donut gehaald
Moest je bestellen aan zo'n scherm, terwijl er geen andere klanten in de zaak waren
De ongeïnteresserde baliejuffrouw stopte de donuts omstandig in een doos terwijl ik zei dat dat niet hoefde want we gingen ze toch meteen opeten, ik denk dat ze me niet eens hoorde
Afijn, een hoop afval en de donuts met pistachecreme waren droog en niet lekker
Maar....jammer voor de liefhebbers
Waarom een schenkel bij het stoofvlees? Gewoon nieuwsgierig. Ik gebruik een schenkel alleen voor een ouderwetse groentesoep.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:35 schreef Papabear het volgende:
Ik heb een pan vol met riblappen en een schenkel in de oven staan
Vanavond lekker met aardappelpuree en spinazie.
[ afbeelding ]
Puur voor de smaak, net als bij de soep inderdaadquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Waarom een schenkel bij het stoofvlees? Gewoon nieuwsgierig. Ik gebruik een schenkel alleen voor een ouderwetse groentesoep.
Thanks, ga ik ook eens proberen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Puur voor de smaak, net als bij de soep inderdaad
https://www.keurslager.nl/rundvlees/runderschenkel/
Toevallig gisteravond pindasoep gemaaktquote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:25 schreef Karzai het volgende:
Vanavond spaghetti carbonara en sla met tomaat
Ik zag tevens een lekker receptje voor een pindasoep.
Meteen even een foto van gemaakt. Doe ga ik van het weekend maken
[ afbeelding ]
Ik koop wel eens alleen een mergpijp, voor een saus of goulash ofzo, merg eruit schrapen en fijnmaken geeft ook een heerlijke smaakquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Puur voor de smaak, net als bij de soep inderdaad
https://www.keurslager.nl/rundvlees/runderschenkel/
Het schenkelvlees eten we dan ook niet opquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:28 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik koop wel eens alleen een mergpijp, voor een saus of goulash ofzo, merg eruit schrapen en fijnmaken geeft ook een heerlijke smaak
Het schenkelvlees vind ik te zenig
Gelukkig eet je dat niet opquote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het schenkelvlees eten we dan ook niet opGaat er puur en alleen voor de smaak in. Na het aanbraden gaat het op 80 graden in de oven en staat daar dan lekker een uurtje of 10 te trekken en garen
Helemaal zelf opgerold 😎quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Enorm goed gelukt![]()
Echt helemaal zelf het croissantdeeg gemaakt?
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:33 schreef golfer het volgende:
Vanavond: spaghetti met een mix van gebakken paddenstoelen in een romige tartufosaus en daarbij een gegrilde rundvleeshamburger.
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:16 schreef Molo het volgende:
Vanavond maaltijden van Factor, van de Hema. Vegetarische bonenstoof, zag er in de verpakking iig lekker uit
Smaakte prima. Mij iets teveel gedroogde tomaatjes erdoor maar dat is persoonlijk.quote:
En nu is het de bedoeling dat wij gaan raden wat het allemaal is?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, ik ook eens een foto. Mijn brunch ziet er gewoon te lekker uit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, ik ook eens een foto. Mijn brunch ziet er gewoon te lekker uit
Het is "tomatensoep", vind dat grof lekkerder
En twee crackers vegan Filet American en eentje met vegan heks'nkaas
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry krijg het met weizingen en oplsaan niet meer goed. Sorry
Hopelijk wil een modjen kijekn
Misschien moet jij even lekker normaal doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:54 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu is het de bedoeling dat wij gaan raden wat het allemaal is?
Dat doe ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:13 schreef Curiosity het volgende:
Misschien moet jij even lekker normaal doen.
Je toon is weer lekker kut iigquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doe ik.
Er stond eerst alleen een foto, zonder verdere uitleg.
Oh ja, die teleurstelling ken ik ook.....ziet er prachtig uit en klinkt goed maar mwahquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:47 schreef Molo het volgende:
3 plakken 'roasted ham' van de Albert Heijn als lunch, matig qua smaak en blijkt ondanks hopen van niet, toch ook weer geplakt vlees te zijn
Maar ja, ook wel weer te verwachten want Albert Heijn
Ik vond het ook niet erg aardig overkomenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doe ik.
Er stond eerst alleen een foto, zonder verdere uitleg.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond: op de huid gebakken kabeljauwhaasjes, gebakken grote garnalen en daarbij geroosterde, gekruide wortels uit de oven.
Wat voor koe?quote:
Een restaurant in Rodenrijs en Leidschendam?quote:
Spaghetti is rond.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zult vast wel gelijk hebben, maar dan moet je dat aan de fabrikant vertellen:
[ afbeelding ]
Dit is toch linguine ofzo?quote:
Ik ben zeker geen expert, maar daar lijkt het meer op inderdaad.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dit is toch linguine ofzo?
Ik had zin in spruitjes dus daar een stamppotje van, met gebakken ui en spekjes erdoor, en lekkere dikke jus om het wat smeuïg te maken.
Naar mijn idee is dit meer linguinequote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zult vast wel gelijk hebben, maar dan moet je dat aan de fabrikant vertellen:
[ afbeelding ]
Ja! Zeker lekkerder dan het eruit ziet/klinktquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker?
Lijkt me wel flink kauwen en lastig te verteren, rauwe boerenkool
ziet er heerlijk uitquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:53 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Carpaccio ‘salade’ daarna nog beetje truffel mayo
[ afbeelding ]
Recept van miljuschka. Bladerdeeg, gegrilde paprikaspread, spinazie en feta
quote:
Klopt, was geen typefout maar was bij de keten Pannenkoequote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een restaurant in Rodenrijs en Leidschendam?
https://www.pannenkoe.nl/
Dus zeer waarschijnlijk géén typefout![]()
Lekker (bezig) Magica!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:53 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Carpaccio ‘salade’ daarna nog beetje truffel mayo
[ afbeelding ]
Recept van miljuschka. Bladerdeeg, gegrilde paprikaspread, spinazie en feta
Ik lees dat vaak in jouw berichten, ' op de huid gebakken'.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:30 schreef golfer het volgende:
Op de huid gebakken kabeljauwhaasjes
Lekker knapperig.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:39 schreef Nielojram75 het volgende:
Ik lees dat vaak in jouw berichten, ' op de huid gebakken'.
Wat is de meerwaarde daarvan?
Haha, te lui om te snijden, maar niet te lui om te kauwenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja! Zeker lekkerder dan het eruit ziet/klinkt. Tijdje terug ook gemaakt tijdens een verjaardag (als een bijgerecht voor bij de bbq) en het was als een van de eerste dingen op, verbaasde me eigenlijk.
Wel redelijk wat kauwwerk inderdaad, geloof dat in het recept staat dat je ‘t in kleine stukjes moet snijden, maar daar ben ik te lui voor. Qua vertering nergens last van.
Dit had ik nu wel gelustquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:44 schreef Karzai het volgende:
De broodjes komen er zo aan, eerst nog even uien kieken.
Langzaam laten garen in olijfolie en kerrie
[ afbeelding ]
de broodjes zijn gaar, nu de worsten in de pan
[ afbeelding ]
Resultaat 3 broodjes een beetje gezonde jongen heeft dat wel nodig na een dag hard werken
[ afbeelding ]
Leuke tent, ooit een keer hun tap binnen een uur leeggezopen met collega'squote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
Klopt, was geen typefout maar was bij de keten Pannenkoe
En nu is het de bedoeling dat wij gaan raden wat het allemaal is?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:12 schreef golfer het volgende:
Mijn lieve vrouw had voor mij bij onze viswinkel nog dit gekocht:
[ link | afbeelding ]
Klopt. Doe maar een poging. Echt, je kunt het.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:31 schreef SoS87 het volgende:
En nu is het de bedoeling dat wij gaan raden wat het allemaal is?
Je snapt mijn punt wel denk ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Doe maar een poging. Echt, je kunt het.
Cappuccino van moka pot koffie en bakje cheese onion chips van Lidl huismerk (want wèl zout) ernaast.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:53 schreef Smart_ass het volgende:
Wordt er op vrijdag niet gegeten hier?!
Ik ben daarnet de dag begonnen met een iced latte. Ga vanavond white chili maken denk ik.
Kippenpoten zijn altijd goed, tenzij je letterlijk de poten bedoelt want die vind ik er nooit zo lekker uitzien (nooit geproefd overigens)quote:
Klinkt goed! Ik zag laatst een recept voorbij komen van een soort herfstsalade met flespompoen, klonk ook lekker. Binnenkort eens maken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:39 schreef Kanaroe het volgende:
Geroosterde worteltjes met honing, aardappelpartjes en butternutpompoen eveneens geroosterd met rozemarijn en knoflook, erwtenpuree en entrecote met rode uien-compote
Als je die met wat bloem bestrooid en op hoog vuur bakt, ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:10 schreef Nielojram75 het volgende:
Zorgt de huid voor de knapperigheid?
Weleens gegeten maar klauwen vind ik meh, laat ik over aan Aziatenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kippenpoten zijn altijd goed, tenzij je letterlijk de poten bedoelt want die vind ik er nooit zo lekker uitzien (nooit geproefd overigens).
https://www.halfbakedharvest.com/creamy-white-chicken-chili/
Best wel een hit hier. Lekker met zure room, avocado and heul veul koriander.
Ja, dit was ook bedoeld als een herfstig gerechtquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik zag laatst een recept voorbij komen van een soort herfstsalade met flespompoen, klonk ook lekker. Binnenkort eens maken.
Koud!! Kijk als het koud is altijd met verbazing naar mensen op (niet verwarmde) terrassenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:32 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Een terrasje in oktober , de kroeg zit vol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leuk recept, eens wat andersquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kippenpoten zijn altijd goed, tenzij je letterlijk de poten bedoelt want die vind ik er nooit zo lekker uitzien (nooit geproefd overigens).
https://www.halfbakedharvest.com/creamy-white-chicken-chili/
Best wel een hit hier. Lekker met zure room, avocado and heul veul koriander.
je beetje een warm kleden en bij het minste geringste zit de amsterdammer op het terras, een en al gezelligheid, en we hebben ook weinig buiten ruimtequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Koud!! Kijk als het koud is altijd met verbazing naar mensen op (niet verwarmde) terrassen
[..]
Wat een leuk recept, eens wat anders
Als het niet in de tuin kan, dan maar op straatquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
je beetje een warm kleden en bij het minste geringste zit de amsterdammer op het terras, een en al gezelligheid, en we hebben ook weinig buiten ruimte![]()
kroegentocht ga nu hier naartoe en eindig op het leidseplein tot in de late uurtjesquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Als het niet in de tuin kan, dan maar op straat
Ziet er gezellig uit Karzai, veel plezier daar
Oeh, dat ziet er fancy uit, lijkt niet op een kroeg, meer een theaterquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
kroegentocht ga nu hier naartoe en eindig op het leidseplein tot in de late uurtjes
[ afbeelding ]
Surinaamse etablissement onder een parkeergaragequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er fancy uit, lijkt niet op een kroeg, meer een theater![]()
Ik neem hier thuis nog een glas wijn, proost op jullie
Vroeger deden wij (en ik zag het van de week bij mijn zus) paprikapoeder, chilipoeder en kerriepoeder tussen de ham en kaas. De volgende dat ook eens gedaan, en dat was me toch lekker,quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:07 schreef Blues het volgende:
Weer een zalige tosti (ik zit in mijn tostifase © @:Lucky_Strike ) met tomaat, pesto arrabbiata, ham, mozzerella.
![]()
Tnx voor tip!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vroeger deden wij (en ik zag het van de week bij mijn zus) paprikapoeder, chilipoeder en kerriepoeder tussen de ham en kaas. De volgende dat ook eens gedaan, en dat was me toch lekker,
En heb je nog wat van dat spul dat @RobinOok ooit eens als tip gaf Shallot Sauce? Dat op brood smeren en dan heel veel kaas en in een tosti apparaatquote:
Nou ik vond dat spul eigenlijk niet zo heeeel lekkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En heb je nog wat van dat spul dat @:RobinOok ooit eens als tip gaf Shallot Sauce? Dat op brood smeren en dan heel veel kaas en in een tosti apparaat
Om zo te eten niet, over rijst ook niet echt, maar op een tosti welquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou ik vond dat spul eigenlijk niet zo heeeel lekker
Tosti met cheddarplakjes, rode ui, rookworst of knakworst en BBQ saus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:07 schreef Blues het volgende:
Weer een zalige tosti (ik zit in mijn tostifase © @:Lucky_Strike ) met tomaat, pesto arrabbiata, ham, mozzerella.
![]()
Je bent lief voor jezelf, dat is nooit slechtquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beetje een emotionele kutdag, dus ik mocht van mezelf pizza Caprese bestellen
Jaja, slecht... maar goed... jammer dan
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Je bent lief voor jezelf, dat is nooit slecht
Je moet ook patat bestellen ipv frietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:50 schreef Kanaroe het volgende:
Man had friet en snacks gehaald. Bij een andere snackbar dan normaal.
Het smaakte me tótaal niet en er zat een heel raar flubbertje in het viezige stoofvlees bij mijn frietjes, een heel raar flubbertje![]()
Daarom alles weggegooid en eet ik nu een boterham met gebakken ei, kaas en katenspek
En een paar cherrytomaatjes en plakjes komkommer
Je man's kookbeurt ging niet zo bestquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:50 schreef Kanaroe het volgende:
Man had friet en snacks gehaald. Bij een andere snackbar dan normaal.
Het smaakte me tótaal niet en er zat een heel raar flubbertje in het viezige stoofvlees bij mijn frietjes, een heel raar flubbertje![]()
Daarom alles weggegooid en eet ik nu een boterham met gebakken ei, kaas en katenspek
En een paar cherrytomaatjes en plakjes komkommer
Als dat zo zou werken, wat zou ik mij dan ieder weekend ontzettend klote voelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beetje een emotionele kutdag, dus ik mocht van mezelf pizza Caprese bestellen
Jaja, slecht... maar goed... jammer dan
Hahaha weekend is er prima voor tochquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je man's kookbeurt ging niet zo best![]()
Wat jammer dat dat de hele friet verpest
[..]
Als dat zo zou werken, wat zou ik mij dan ieder weekend ontzettend klote voelen![]()
Hoop dat het weer wat beter met je gaat.
Jep, ik bestel niks meerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:02 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je moet ook patat bestellen ipv friet
Erg lekker,heel zacht en luchtig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Benieuwd naar hoe je Italaanse panbrood is
Dit ziet er heerlijk uit!quote:
Omg, dat ziet er heerlijk uit!quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:34 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond sushi gegeten, genieten dit jongens.
Zo lekker!quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:34 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond sushi gegeten, genieten dit jongens.
Ziet er lekker uit! Dit is Dordrecht? Ik ga daar over 2 weken heen dussss laat ik eens langsgaanquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Liep langs een bakkerij en ineens ik gillenwant ik zag koeken zoals Crumbl. Ik dichterbij kijken, ja hoor. Ze hadden echt copycat Crumbl koeken
![]()
Hemel, echt! 2 gedeeld (na al ijs te hebben gehad) dus zit echt vol maar oohh, verwachting was waargemaakt en ik ga zeer zeker snel terug.
Hadden birthday cake (met dikke laag cream cheese frosting) en pink sugar (met amandel frosting).
Zo blij als koekiemonster![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ziet er goed uit! De cajun friet wel licht/weinig seasoning, of lijkt dat?quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Dagje Dordt, blijft een leuke stad
Meloen (en koekjes) mee.
[ link | afbeelding ]
Deal gehad bij Burgermeesters. Vliegende Hollander smash (hoort zonder brood, dit was met) en BBQ Bacon burger met cajun friet en huisgemaakte saus.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zo nog ergens een bakkie doen en ijs waarschijnlijk op terugweg.
Ziet eruit als heerlijk comfort foodquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:00 schreef SoS87 het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer zonder pakjes of zakjes, de kleur is iig mooi
quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond: door B. gemaakte speciale gehaktballetjes (recept volgt via haar) uit de airfryer met daarbij een salade van ijsbergsla, frisée sla, rode sla, farmerssalade, komkommersalade, komkommer en kappertjes.
Boh!quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:10 schreef Karzai het volgende:
Echt supersnel bezorgd, binnen 25 minuten volgens mij
[ afbeelding ]
Voor morgen ook nog een bakje om mee te nemen naar werk
Leuk dat je gaat! Coffeelicious zit in de Wijnstraat in het centrum. Je kunt er ook zitten voor ontbijt/brunch/lunch/koffie. Zeker uitproberenquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:04 schreef Ixia het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Dit is Dordrecht? Ik ga daar over 2 weken heen dussss laat ik eens langsgaan
Ik vond het ook licht gekruid. En zag op Google dat ze verse friet gebruiken alleen wij kregen jammergenoeg diepvriesfriet. Maar de burger was goed.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! De cajun friet wel licht/weinig seasoning, of lijkt dat?
Ahhh je crumbl cookies copycat! Jouw dag kon zeker niet meer stuk. Zien er heerlijk uit!
Met de echte Nando's sausquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:29 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Opperdoezer ronde met peri kip medium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |