Hier precies hetzelfde, en je gerecht ziet er heerlijk uit.quote:Op zondag 22 september 2024 03:25 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Salmon en croute. Nooit eerder gegeten maar was erg lekker (hoewel ik geen enorme bladerdeeg fan ben).
Kip ipv aardappelquote:Op zondag 22 september 2024 12:57 schreef Curiosity het volgende:
In het oude topic kan ik niet meer quoten.
Maar om even de opmerkingen en vragen te beantwoorden.
Heerlijk al die knoflooksaus .
De rauwe tomaat?, was overheerlijk op deze pizza marinara.
En de aardappelen zijn kipstukken.
Maar mensen kom op, het is Domino's pizza, wij hebben heerlijk gevreten.
🤪
Mooi bordje!quote:Op zondag 22 september 2024 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kip ipv aardappel
Ik kreeg visite en die had mijn favo supermarkt gebak mee; framboos-pistache slofjes, met een laag pistachecreme in het gebak
[ link | afbeelding ]
Vanavond zuurkool met rösti, ei, kerrie en ham bakken.
Welke supermarkt?quote:Op zondag 22 september 2024 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kip ipv aardappel
Ik kreeg visite en die had mijn favo supermarkt gebak mee; framboos-pistache slofjes, met een laag pistachecreme in het gebak
[ link | afbeelding ]
Vanavond zuurkool met rösti, ei, kerrie en ham bakken.
Plaatjes bij de praatjes.quote:Op zondag 22 september 2024 18:16 schreef capricia het volgende:
De laatste keer van het seizoen met lekker weer nog even BBQen.
Ik pak Mexicaans uit. Paar receptjes van de BBQHelden.
Nou. Laten we het er op houden dat er een reden is om bier te laten hergisten in de fles. Iets met koolzuur enzo.quote:Op zondag 22 september 2024 21:16 schreef Kanaroe het volgende:
En, hoe smaakte het kakelverse biertje?
Aha, ik snap je puntquote:Op zondag 22 september 2024 21:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nou. Laten we het er op houden dat er een reden is om bier te laten hergisten in de fles. Iets met koolzuur enzo.
Dat gaat dus vanavond in de herhaling.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:13 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond (en nog een dag) hebben wij Thais besteld.
Voor B. Kaeng kiowaan kai met witte rijst en voor mij Kaeng phad met gebakken rijst.
Dat soort paprika's zijn meer Pimientos de Padrķn dan paprika iddquote:Op maandag 23 september 2024 16:18 schreef Kanaroe het volgende:
Straks pasta (fusilli) met een saus van groene en rode paprika, rode ui, knoflook en rundergehakt.
Scheutje balsamico erbij en kruiderij en lekker laten sudderen
Wil de aangebroken voorraden op gaan maken; pasta, bonen, linzen enzo
Edit: De groene puntpaprika's zijn nogal scherp en pittig merk ik tijdens het snijden, komen van de Turkse winkel
Gekke is dat ze rauw niet pittig waren!quote:Op maandag 23 september 2024 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat soort paprika's zijn meer Pimientos de Padrķn dan paprika idd
Heerlijk smaakvol geroosterd en dan door de rijst of bulgur heen![]()
Hier vanavond pizzaatje gegeten, lekker makkelijk
Lasagne voor morgen staat nu in de oven wegens praktische tijdsissues
Ja dat kloptquote:Op maandag 23 september 2024 21:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gekke is dat ze rauw niet pittig waren!
Some are hot, some are not
Mijn vingers branden nu nog na
Enneh, lasagne is de dag erna veul lekkerder, wordt gezegd
Dacht jouw man de kok was?quote:Op maandag 23 september 2024 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat klopt
En van lasagne klopt ook, daarom ook ideale maaltijd om te preppen voor gezin. Supergoeie huismoeke ben ik toch ook. Heel soms![]()
Beetje 50-50, net hoe het uitkomtquote:Op maandag 23 september 2024 21:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dacht jouw man de kok was?
Goei Moeke ben je, vandaag althans zeker![]()
Klinkt goddelijkquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
Caesar salade als lunch, vanavond de rest van de zwarte bonen chili met flink wat zure room en koriander.
Oh die broodjes zijn er heerlijk uit!quote:Op woensdag 25 september 2024 06:40 schreef Karzai het volgende:
Colaatje en 2 broodjes gezond
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2024 12:18 schreef golfer het volgende:
Als brunch: zelfgebakken maisboterham met filet americain en daarbovenop een hardgekookt ei.
Straks tussendoor: stukje grillworst van Slagerij Duijn.
Vanavond: gebraden rundervinken van diezelfde slagerij met daarbij aardappelgratin uit de oven en gegrilde little gems.
Is dit een hartige snack?.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ontbeten met yoghurt, lijnzaad, appel en mandarijn.
Net koffietijd! 2 Grote cappuccino, pistache croissant, pistache fantasie en brownie delen.
[ link | afbeelding ]
Zooo dit ziet er lekker uit! Mooi ei ook! Ik at een salade gerookte zalm. De eieren die ik normaal altijd koop hebben ook altijd zo’n mooie oranje dooier, deze iets minderquote:Op woensdag 25 september 2024 17:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Vroeg diner bij de Koreaan. Was fantastisch!
Kimchi soep met tofu en vlees.
[ link | afbeelding ]
Japchae dakgalbi met rijst en ei.
[ link | afbeelding ]
Bibimbap dakgalbi.
[ link | afbeelding ]
Ergens anders ijs; zoute pindakaas met pistachecreme in beker, pistache met pistachecreme in hoorn.
[ link | afbeelding ]
Oh dat klinkt als stoommaaltijd best aardig ja. Ook eens proberenquote:Op woensdag 25 september 2024 18:43 schreef littlemindy het volgende:
Wat een heerlijke foto´s in dit topic
Hier vanochtend in de haast snel wat kaas tussen 4 boterhammen geschoven voor mee naar het werk
Tussendoor nog 2 appels en een banaan gegeten
En nu een stoommaaltijd van de Appie, bulgur met flespompoen, diverse groenten en kikkererwten.
Verbazend goed te doen voor als je geen zin hebt om te koken.
Oh goeie combi dat!! Doe je nog iets met die witte bonen of warm je ze gewoon op?quote:Op woensdag 25 september 2024 22:32 schreef foodlover het volgende:
Voor mij zuurkool stamppot met witte bonen erdoor, spekjes en halve rookworst. De hondjes hadden de andere helft 😂.
Voor meneer gekookte aardappelen, salade van Romaine sla, krokante kipschnitzels.
Nu gewoon met afgespoelde wat grotere witte bonen uit een pot. Als ik er aan denk wil ik nog wel eens gedroogde bonen weken en koken maar eigenlijk vind ik dat best een gedoe.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh goeie combi dat!! Doe je nog iets met die witte bonen of warm je ze gewoon op?
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:11 schreef golfer het volgende:
We waren vanmiddag eerder bij de winkel van Hokkai Kitchen in IJmuiden en hebben daar alle ingrediënten voor een misosoep gekocht, ik maak ongeveer volgens dit recept, maar i.p.v. tofu heb ik er shiitakes, julienne gesneden wortel, een gekoookt eitje en kleine stukjes kippendijfilet doorheen gedaan.![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond eten wij gebakken scholfilets met daarbij een tonijnmaaltijdsalade.
Hot & sour soepquote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Chinees laten bezorgen op laatste avond.
Hot & sour soep, siu mai, Vietnamese kip, spicy pork, soja noedels, rijst, bamboe-champignonsalade.
Marsepein-chocoladeijs met pistachecreme toe.
Zonde! Waarschijnlijk ook overpriced of viel dat meequote:Op donderdag 26 september 2024 22:34 schreef Molo het volgende:
Teleurstellende sate bij een strandtent, maar hey, was wel eigenlijk zoals verwacht
Uiteraard enorm overpricedquote:Op donderdag 26 september 2024 23:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zonde! Waarschijnlijk ook overpriced of viel dat mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 27 september 2024 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Uiteraard enorm overpricedHaha echt hoor! Mja gratis eten smaakt toch altijd beter op de een of andere manier, zelfs als het niet echt goed wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Chocolademelk op zijn kleuters uitgesprokenquote:
Oh hahaquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Chocolademelk op zijn kleuters uitgesproken
Dik 40 jaar geleden als kind naar Zeeland geweest, ik herinner me voornamelijk de bolussen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Na een week vakantie in Zeeland weer thuis, eindelijk weer goede harde broodjes (wat is er mis met Zeeuwse bakkers?) en een perfecte cappuccino (Waarom kan ik zelf om zoveel betere cappuccino maken en lukt de horeca dat vrijwel nooit, zowel in NL als in Duitsland?)
+++ Goddelijke lekkere Rosbief
+++ Heerlijke Filet Americain
+++ Strooigoed en Sinterklaasschuim, Marsepeinen varken
++ Voor het eerst in god weet hoeveel jaar weer eens chinees afgehaald, Guilty pleasure, is ook weer genoeg voor minstens een jaar
+++++ Mosselen direct uit zee de pan in, oh man
Ken je sterf op straat worst wel? (Cervelaatworst)quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh haha
ik dacht aan warme geitenmelk (van geitenwollensokkenmelk)
of aan extreme zweetvoeten en de sokken uitwringen
Sterref op straot worss welquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ken je sterf op straat worst wel? (Cervelaatworst)
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:20 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond eten besteld. Voor B. een groot broodje köfte en voor mijzelf een groot pitabroodje met lamsshoarma.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ken je sterf op straat worst wel? (Cervelaatworst)
Ik zou hierdoor haast een kinderwens krijgenquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Sterref op straot worss wel![]()
#utregs
We draaiden als Kind ook alles omquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik zou hierdoor haast een kinderwens krijgen
Jeeeuuj, lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:52 schreef NoCigar het volgende:
Barbacoa, met krokante Opperdoezers in ganzenvet uit de oven. Ingelegde komkommer en ui en pic de hallo als groenten.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:16 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Proost.
Licor43 met sinas.
Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:38 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een recept van AH. Gnocchi met kip, tomaat, champignons, boursin cuisine en kaas uit de oven was best lekker
Zijn niet zuinig met vlees bij julliequote:Op vrijdag 27 september 2024 18:35 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
Vooral g had enorm veel vlees itt mijn køftequote:Op vrijdag 27 september 2024 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zijn niet zuinig met vlees bij jullie
Ahhhhh gnotsji!quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:38 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een recept van AH. Gnocchi met kip, tomaat, champignons, boursin cuisine en kaas uit de oven was best lekker
Volgens mij is dat merk zonder suikerquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:59 schreef Vincent_student het volgende:
Vanavond spinazie met aardappeltjes.
Nu aan de Pukka thee![]()
Weet bij god niet wat het is, maar ooit eens een keer een kistje ervan gewonnen bij de Postcode loterij. Ik denk, zonde om weg te gooien, dus nou ben ik aan de "Night time". Ga zo een slok nemen.
Edit: het is zoet. Zit hier suiker in?
Dordrecht gespot, in glasvormquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:16 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Proost.
Licor43 met sinas.
Lekker! AH heeft ook een lekkere met kalkoenfilet, spinazie en gruyerequote:Op vrijdag 27 september 2024 21:38 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Butter kabeljauwquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat merk zonder suiker
Hier viscurry gegeten. Butter Chicken maar dan met kabeljauw
Jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Vooral g had enorm veel vlees itt mijn køfte![]()
Heb je zo'n klein blikje net zoals de blikjes van Santa Maria, mocht je die daar ook hebben?quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lekker! AH heeft ook een lekkere met kalkoenfilet, spinazie en gruyere.
[..]
Butter kabeljauw.
Ik heb creamy cajun chicken pasta (spaghetti) gegeten met mijn overgebleven chipotle pepers in adobo saus. Ik ben echt mega fan, dat ik die dingen nooit eerder heb ontdekt.
Ja precies dat inderdaad! Ik had deze:quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je zo'n klein blikje net zoals de blikjes van Santa Maria, mocht je die daar ook hebben?
Staat hier in de voorraadkast, binnenkort eens proberen dus
Ziet er eigenlijk best goed uit! Waar te vinden?quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:35 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
wellicht een idee om het ook in dit vermakelijke topic te posten om er weer wat leven in te blazenquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja precies dat inderdaad! Ik had deze:
[ afbeelding ]
wellicht een idee om het ook in dit vermakelijke topic te posten om er weer wat leven in te blazenquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:30 schreef Knipoogje het volgende:
Gisteren deze van een Indische expatcollega gekregen:
[ afbeelding ]
Hij zweert erbij. Volgens de handleiding gewoon opwarmen en naar binnen werken (2 servings wtf...300g... oh wacht, het was als snack of lunch bedoeld).
Uiteindelijk 2 porties rijst bij geflikkerd en ondanks de initiele veel te zoute smaak vond ik het steeds lekkerder worden. Hapt heel makkelijk weg en smaakt precies zoals de curry's die je bij de Indier krijgt.
Die Indiers eten het dus blijkbaar gewoon zo los, maar dan is het echt veel te sterk van smaak. Alsof je een potje woksaus naar binnen werkt.
We komen/bestellen daar al 20 jr of langerquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:44 schreef HannahVrede het volgende:
Ziet er eigenlijk best goed uit! Waar te vinden?![]()
#vraagvoorvriend
Ik al 39 jaar.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:40 schreef Blues het volgende:
We komen/bestellen daar al 20 jr of langer(tomaten op bordje zijn van onszelf)
Miami Haarlem.
Ik zie mezelf liggenquote:Op zaterdag 28 september 2024 13:14 schreef Karzai het volgende:
net even wat lekkere dingetjes gehaald voor dit weekend
zuurdesembrood, kaas, pistachenootjes, pure pindarotsjes en een flesje wijn
[ afbeelding ]
Hoelaat verwacht je onsquote:Op zaterdag 28 september 2024 13:14 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op zaterdag 28 september 2024 13:14 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, ik ga met jou trouwen!quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:15 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker geluncht bij sate,bread&more.
Dizzy, dizzyquote:Op zaterdag 28 september 2024 16:27 schreef marc0871 het volgende:
Ik stuur een paar kippenbouten naar de kermis.
Net zo lang rondjes draaien tot ze gaar zijn.
Hahaha geweldig 😊quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oké, ik ga met jou trouwen!
Lijkt mij interessant maar ga er heen als het wat rustiger kan worden (alhoewel, nog niet want dinsdag Auschwitz en Birkenau al gezien en woensdag Schindler's fabriek). Hoop dat het vanavond te doen is en eet smakelijk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:01 schreef golfer het volgende:
Straks naar Amsterdam, hapje eten bij de Burgermeester locatie Artis en daarna door naar een besloten avondopenstelling van het Holocaustmuseum met een inleiding en bezoek aan het museum.
Dat heeft toch kapiteins dinner? Ziet er erg lekker en gezellig uitquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:29 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kapucijners met gefruite ui, uitgebakken spekjes, gele kroten, snijbiet en wat zoetzuur.
De burgers en ons drinken erbij:quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:01 schreef golfer het volgende:
Straks naar Amsterdam, hapje eten bij de Burgermeester locatie Artis en daarna door naar een besloten avondopenstelling van het Holocaustmuseum met een inleiding en bezoek aan het museum.
Voor mij de Manchego:quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:25 schreef golfer het volgende:
De burgers en ons drinken erbij:
[ link | afbeelding ]
Waren prima.
quote:Op zondag 29 september 2024 14:40 schreef golfer het volgende:
Vanavond: buikspek met krokant zwoerd uit de oven met daarbij gebakken nasi, gewokte prei en gebakken kastanjechampignons.
quote:Op zondag 29 september 2024 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Bedrag er goed uitgegeten. Vind het zo vreemd dat mensen na 1,5 uur al weggaan. 3 Rondes ofzo en dan weg.
Lekker als ontbijtquote:Op maandag 30 september 2024 11:02 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren Chinees en sushi gehaald, lekker
Vandaag als ontbijt de nasi opgebakken met ei erdoor en een restje cha sieuw
Heerlijke combinatiequote:Op maandag 30 september 2024 18:53 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Aardappel-knolselderpuree, choucroute, confit de canard
Vind je dat echt lekker of had je niks anders?quote:
vind ik echt lekker, vraag maar @Speedfightquote:Op maandag 30 september 2024 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind je dat echt lekker of had je niks anders?
Ah okquote:Op maandag 30 september 2024 19:57 schreef Paul het volgende:
[..]
vind ik echt lekker, vraag maar @:speedfight
waarom doe je zo raar erover, is toch lekker visjequote:Op maandag 30 september 2024 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok
Dan hoop ik dat je er lekker van genoten hebt
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op maandag 30 september 2024 20:01 schreef Paul het volgende:
waarom doe je zo raar erover, is toch lekker visje
Het is nogal rotzooi iddquote:Op maandag 30 september 2024 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
https://nl.fishguide.be/species/pangasius-spp/
Die is stiekem best lekkerquote:Op maandag 30 september 2024 18:38 schreef golfer het volgende:
Omdat B. naar Ahoy is voor het optreden van een 1.000 koppige band die een tribute brengen aan de Golden Earing heb ik het voor mijzelf makkelijk gehouden met een Iglo roerbakmaaltijd:
[ afbeelding ]
Extra verrassing aan de binnenkantquote:Op maandag 30 september 2024 22:23 schreef Smart_ass het volgende:
Taart[ afbeelding ][ afbeelding ]
Volgens mij werd er iemand 4 jaar, zal Smartass niet zijn gok ikquote:Op maandag 30 september 2024 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Extra verrassing aan de binnenkant![]()
Lindt chocotaart![]()
Ben jij jarig toevallig?
Gefeliciteerd met je kind, zo'n leuke leeftijdquote:Op maandag 30 september 2024 23:23 schreef Smart_ass het volgende:
Scherp @:kanaroeOnze oudste is vandaag 4 geworden inderdaad, ik ben ietsje ouder
. Was een erg lekkere taart zo met die m&m’s!
Ik zie het nuquote:Op maandag 30 september 2024 23:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Volgens mij werd er iemand 4 jaar, zal Smartass niet zijn gok ik
Wel een toffe kindertaart!
Terwijl ‘ie gewoon van de Publix komt!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zie het nuGefeliciteerd met je oudste kind @:Smartass!
Gaaf! Veel leuker dan een Hema foto-slagroomtaart
Ohh wat heerlijk, spruitjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:31 schreef Kanaroe het volgende:
Nu als brunch een rest linzensoep, met een flinke lepel crispy chili oil
Vanavond in de planning, spruitjesstamppot met zoete en gewone aardappel, rode ui en spekjes en braadworst en/of kippenlevers
Ik zag ergens spruitjes liggen, nu heb ik er zo'n zin in
Een NL'e slinger, leukquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Terwijl ‘ie gewoon van de Publix komt!
Twee jaar geleden hadden we deze: vond ik ook een erg leuke:
[ afbeelding ]
[..]
Ohh wat heerlijk, spruitjes! Ik wil deze winter eens zelf erwtensoep gaan maken denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Het water loopt in mijn mond, ziet er heerlijk uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:38 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Late lunch of vroeg avondeten
Sla druiven cherrytomaatjes bacon geitenkaas en pijnboompitten met beetje honing
Haha, dat was het ook welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:57 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Het water loopt in mijn mond, ziet er heerlijk uit
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een NL'e slinger, leuk
Zijn die taarten goed te eten?We hebben hier veel nijntje en jip & janneke haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond ‘m lekker! Maar ben geen fijnproever als het op taarten aankomt hoor. Dat van crumbl had ik eigenlijk niet gezien nee! Houd ik in gedachten voor de volgende verjaardag!
Hier vandaag minestronesoep voor lunch en voor vanavond maak ik pizza (zouden we eigenlijk gisteren doen maar iedereen zat nog vol van de taart).
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:53 schreef golfer het volgende:
Vanavond: spaghetti met een Bolognese saus.
Nu doet ie t!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Een Mai Tai. Op terrasje in Benalmadena![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Straks allemaal lekkere hapjes in mijn appartement, supermarkt leeggeplunderd, veel kaasjes en worst gescoord
Edit: postimg weigert
Ziet er lekker uitquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:41 schreef golfer het volgende:
Nu, als tussendoortje, weer een flensje met stroop.
Vanavond, dit verspakket van de Dekamarkt.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! Wist niet dat cinnabon ook in Nederland zat! Jij bent wel echt pistachegek he?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Met m'n zusje gewandeld die in Bluestregt woont![]()
Geluncht bij Kimmade. Ik had gele rijst met lemongrass kip, groenten, chili en geen koriander. Zusje had banh mi spicy shrimps.
[ link | afbeelding ]
Toetje in park gedeeld; cinnabon met pistachecreme (natuurlijk). Voor het eerst een cinnabon gegetenlekker!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vanavond thuis een zak soep waarschijnlijk.
Cinnabon zit al een aantal jaar op meerdere plaatsen alleen ik zei het verkeerdquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Wist niet dat cinnabon ook in Nederland zat! Jij bent wel echt pistachegek he?
Zometeen een salade met gerookte zalm voor lunch, voor vanavond weet ik nog niet.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond, dit verspakket van de Dekamarkt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:27 schreef foodlover het volgende:
[..]
Malaga? Costa del Sol? Ik zie biermerk Victoria stoeltjes vandaar.
Nooit geweten dat hash browns onderdeel waren van een English breakfast. Klinkt lekker.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ben vrij vandaag
Full English Breakfast gemaakt
Witte bonen in tomatensaus
Krokant spek
Sausages
White Pudding
Toast
Kippers
Gegrilde tomaten
Hashbrowns
Verse Jus
Pot Zwarte thee
HP Sauce
NOM nom nom
Is een recente toevoeging, Amerikaanse invloed. Traditioneel is eerder (als het al gedaan wordt) gebakken aardappels of Bubble & Squeekquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nooit geweten dat hash browns onderdeel waren van een English breakfast. Klinkt lekker.
Jouw foto's doen het niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Lunchtijd!
Van varen krijg je trek
[ link | afbeelding ]
Was eergisteren ook, maar even later verscheen die toch.quote:
Hier doen ze het welquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was eergisteren ook, maar even later verscheen die toch.
Ziet er goed uit. Wat zit er op het broodjequote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Lunchtijd!
Van varen krijg je trek
[ link | afbeelding ]
Niks, serveren ze er gewoon naast standaardquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:44 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Wat zit er op het broodje
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:04 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken rogvleugelfilets met een wijn-kappertjes-roomsaus, daarbij aardappelpuree met peterselie en een frisse knapperige salade met een vinaigrette.
Lekker hoor. Zo'n pizzadeeg beleggen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:33 schreef foodlover het volgende:
Komende dagen wordt heel druk. Boodschappen gedaan en een verse rol pizzadeeg meegenomen die zo beleggen en afbakken met paprika salami ui en pepertje.
Net paar toastjes gegeten met zalmsalade met eitje en toastjes camembert.
Witte bonen in tomatensausquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:43 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
* saté kipsnitzel.
Ik had deze gisteren en heb 2/3 laten staanquote:
Wel opgegeten, maar ik zal hem niet zo snel weer meenemen. Saus was niet je van het.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had deze gisteren en heb 2/3 laten staan
Het idee was leuk
Neg een KitKat op, straks sajoerboontjes met kip en basmatirijst
Ja eens, ook veel teveel saus trouwens. Je proefde helemaal geen noodles. En de groente viel qua smaak daardoor ook helemaal weg, op die ene bimi naquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel opgegeten, maar ik zal hem niet zo snel weer meenemen. Saus was niet je van het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |