Hier precies hetzelfde, en je gerecht ziet er heerlijk uit.quote:Op zondag 22 september 2024 03:25 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Salmon en croute. Nooit eerder gegeten maar was erg lekker (hoewel ik geen enorme bladerdeeg fan ben).
Kip ipv aardappelquote:Op zondag 22 september 2024 12:57 schreef Curiosity het volgende:
In het oude topic kan ik niet meer quoten.
Maar om even de opmerkingen en vragen te beantwoorden.
Heerlijk al die knoflooksaus .
De rauwe tomaat?, was overheerlijk op deze pizza marinara.
En de aardappelen zijn kipstukken.
Maar mensen kom op, het is Domino's pizza, wij hebben heerlijk gevreten.
🤪
Mooi bordje!quote:Op zondag 22 september 2024 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kip ipv aardappel
Ik kreeg visite en die had mijn favo supermarkt gebak mee; framboos-pistache slofjes, met een laag pistachecreme in het gebak
[ link | afbeelding ]
Vanavond zuurkool met rösti, ei, kerrie en ham bakken.
Welke supermarkt?quote:Op zondag 22 september 2024 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kip ipv aardappel
Ik kreeg visite en die had mijn favo supermarkt gebak mee; framboos-pistache slofjes, met een laag pistachecreme in het gebak
[ link | afbeelding ]
Vanavond zuurkool met rösti, ei, kerrie en ham bakken.
Plaatjes bij de praatjes.quote:Op zondag 22 september 2024 18:16 schreef capricia het volgende:
De laatste keer van het seizoen met lekker weer nog even BBQen.
Ik pak Mexicaans uit. Paar receptjes van de BBQHelden.
Nou. Laten we het er op houden dat er een reden is om bier te laten hergisten in de fles. Iets met koolzuur enzo.quote:Op zondag 22 september 2024 21:16 schreef Kanaroe het volgende:
En, hoe smaakte het kakelverse biertje?
Aha, ik snap je puntquote:Op zondag 22 september 2024 21:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nou. Laten we het er op houden dat er een reden is om bier te laten hergisten in de fles. Iets met koolzuur enzo.
Dat gaat dus vanavond in de herhaling.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:13 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond (en nog een dag) hebben wij Thais besteld.
Voor B. Kaeng kiowaan kai met witte rijst en voor mij Kaeng phad met gebakken rijst.
Dat soort paprika's zijn meer Pimientos de Padrķn dan paprika iddquote:Op maandag 23 september 2024 16:18 schreef Kanaroe het volgende:
Straks pasta (fusilli) met een saus van groene en rode paprika, rode ui, knoflook en rundergehakt.
Scheutje balsamico erbij en kruiderij en lekker laten sudderen
Wil de aangebroken voorraden op gaan maken; pasta, bonen, linzen enzo
Edit: De groene puntpaprika's zijn nogal scherp en pittig merk ik tijdens het snijden, komen van de Turkse winkel
Gekke is dat ze rauw niet pittig waren!quote:Op maandag 23 september 2024 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat soort paprika's zijn meer Pimientos de Padrķn dan paprika idd
Heerlijk smaakvol geroosterd en dan door de rijst of bulgur heen![]()
Hier vanavond pizzaatje gegeten, lekker makkelijk
Lasagne voor morgen staat nu in de oven wegens praktische tijdsissues
Ja dat kloptquote:Op maandag 23 september 2024 21:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gekke is dat ze rauw niet pittig waren!
Some are hot, some are not
Mijn vingers branden nu nog na
Enneh, lasagne is de dag erna veul lekkerder, wordt gezegd
Dacht jouw man de kok was?quote:Op maandag 23 september 2024 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat klopt
En van lasagne klopt ook, daarom ook ideale maaltijd om te preppen voor gezin. Supergoeie huismoeke ben ik toch ook. Heel soms![]()
Beetje 50-50, net hoe het uitkomtquote:Op maandag 23 september 2024 21:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dacht jouw man de kok was?
Goei Moeke ben je, vandaag althans zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |