Vorig jaar nog overwinterdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:26 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Jullie zijn ook maar de thanksgiving turkey van de CL, zo rond december afgekloven de prullenbak in.
Ueda komt niet eens tot kansen.quote:
Maan de Steendildo @Poepz0rquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Sinds die penalty die naar de maan ging is Brobbey niet meer zichzelf
Haxball is leukerquote:
In een matige poule en dan tegen Dortmund eruit. Wat waardeloos speelde tegen jullie. Het was nog lang onrustig op straat...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vorig jaar nog overwinterd![]()
De laatste 25 jaar net zo vaak weten overwinteren in de CL als ajax, beide de halve en kwartfinale bereikt.
Een loeder van peesvee-tvquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
Wat voor troela is dit nou weer in de studio?
Ken haar van PSV TV, daar stelt ze matige vragen. Ik vind haar ook maar een uitgemergeld paard, niet lekker. Nu denk ik niet dat ze mij wel wil maar goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
Wat voor troela is dit nou weer in de studio?
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ken haar van PSV TV, daar stelt ze matige vragen. Ik vind haar ook maar een uitgemergeld paard, niet lekker. Nu denk ik niet dat ze mij wel wil maar goed.
Zeg je dit serieus na die Conference League van gisteren?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Na 2 dagen CL genot, is dit live kijken wel een opgave.
Zelfs dat was nog drie niveaus hoger dan ditquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zeg je dit serieus na die Conference League van gisteren?
Nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:05 schreef GGMM het volgende:
Ik pik het laatste half uurtje even mee als dat mag
Omdat er meer goals vielen?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs dat was nog drie niveaus hoger dan dit
Race Cafequote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:06 schreef GGMM het volgende:
Kut Ziggo
Kunnen ze nou echt he-le-maal niks?
quote:
Valt geheid ook van zulk soort acties filmpjes te maken van Feyenoord gisterenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Het was gisteren matig, maar zo slecht als dit was het absoluut niet
Bulgarenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:14 schreef TjjWester het volgende:
Wat een verschrikkelijke commentator bij ajax. Dat gejank over de Tsjechen...
Dan eet je maar wat vroeger voortaanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind een bakkie na het eten heerlijk.
Sierd is alleen leuk bij Spaans voetbal. Bij Nederlandse clubs altijd verschrikkelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:14 schreef TjjWester het volgende:
Ook dan niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sierd is alleen leuk bij Spaans voetbal.
Kan ik heel goed mee levenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind een bakkie na het eten heerlijk.
Veganisten ook niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:16 schreef Bezsen het volgende:
Mensen die koffie drinken kan ik niet serieus nemen.
Those were the days, al vond ik het sigaretje na de koffie in de ochtend het beste.quote:
Ik snap sowieso dat vergelijken van jullie niet zo. Het is wat zielig.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Het was gisteren matig, maar zo slecht als dit was het absoluut niet
Graag dit soort rare provocerende meningen voor je houden voortaanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:16 schreef Bezsen het volgende:
Mensen die koffie drinken kan ik niet serieus nemen.
Sierd niet kennenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:14 schreef TjjWester het volgende:
Precies, ik vind het dan ook onnodig om te benadrukken dat PSV het beste spel liet zien.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap sowieso dat vergelijken van jullie niet zo. Het is wat zielig.
Goated.quote:
hahahahahquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:21 schreef Zipportal het volgende:
VANDAAG IS ROOD.
In het broekje van JADANAAHAHAHA. @:MANI89
Zoek maar eens andere beelden op, ze is heel mager. Moet je van houden.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo uitgemergeld ziet ze er hier niet uit.
Ik moet niksquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zoek maar eens andere beelden op, ze is heel mager. Moet je van houden.
Al besprokenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zirkzee op het bankje bij United.
quote:
Ja maar die hebben hun bestaan te danken aan Philips. Dat is ook niet alles.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, ik vind het dan ook onnodig om te benadrukken dat PSV het beste spel liet zien.
Gisteren was echt van een lachwekkond kolderiek Conference League niveau dus ik snap ook niet zo goed waarom je daar een punt van zou maken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap sowieso dat vergelijken van jullie niet zo. Het is wat zielig.
Veel Feyenoorders zijn erg onzekerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gisteren was echt van een lachwekkond kolderiek Conference League niveau dus ik snap ook niet zo goed waarom je daar een punt van zou maken.
Het was knotsgek vermakelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gisteren was echt van een lachwekkond kolderiek Conference League niveau dus ik snap ook niet zo goed waarom je daar een punt van zou maken.
Probleem is dat ze een goede pot tegen Lazio op gelijke hoogte stellen met winnen in Bernabeu. Vervolgens verbolgen dat de commentator niet met die ongein mee gaat.quote:
het was hier net zo gezellig....quote:
Leuk dat jij er ook bent.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het was hier net zo gezellig....
Uedaquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lingr heeft zeker gescoord?
Maar als Oblak op doel staat gaat hij liedjes zingen. Hele rare man.quote:
Mensen kunnen mijn uiterst positieve kijk op het voetbal van Feyenoord niet zo waarderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:33 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder hoeveel mensen er onaardig doen tegen Dombo
Er valt inderdaad een hoop te winnen bij de maatschappelijke acceptatie van waanideeën.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mensen kunnen mijn uiterst positieve kijk op het voetbal van Feyenoord niet zo waarderen.
Preken voor eigen parochie.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er valt inderdaad een hoop te winnen bij de maatschappelijke acceptatie van waanideeën.
Sierd klonk 90 minuten lang manisch depressief bij die wedstrijd. Nu is dat niet erg maar wel opmerkelijk gezien zijn schijtlollige act die hij normaal altijd opvoert.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Probleem is dat ze een goede pot tegen Lazio op gelijke hoogte stellen met winnen in Bernabeu. Vervolgens verbolgen dat de commentator niet met die ongein mee gaat.
Je hoort gewoon te winnen van Lazio.
Misschien had hij slecht nieuws gekregen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sierd klonk 90 minuten lang manisch depressief bij die wedstrijd. Nu is dat niet erg maar wel opmerkelijk gezien zijn schijtlollige act die hij normaal altijd opvoert.
Is dat een man of een vrouw in je UI?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:40 schreef VoMy het volgende:
Geel voor een schwalbe bestaat niet meer?
Jaquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat een man of een vrouw in je UI?
Sierd mocht er gewoon niet op van de vrouw. Weet jij veel. Ik vind het alleen bijzonder dat je als fan van een topclub op twitter verongelijkt gaat lopen doen dat de commentator niet voor je club is en nu wel enthousiast is.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sierd klonk 90 minuten lang manisch depressief bij die wedstrijd. Nu is dat niet erg maar wel opmerkelijk gezien zijn schijtlollige act die hij normaal altijd opvoert.
Zeker ook omdat ze een tijd met 10 man hebben gespeeld.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op basis van 2e helft mag je dolblij zijn met een punt. Basisniveau van Ajax is enorm laag, nog steeds.
Eens hoor maatje. Dan doe ik liever verongelijkt op een dood internetforum.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sierd mocht er gewoon niet op van de vrouw. Weet jij veel. Ik vind het alleen bijzonder dat je als fan van een topclub op twitter verongelijkt gaat lopen doen dat de commentator niet voor je club is en nu wel enthousiast is.
Kleine kinderen.
Zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan gaan de punten naar 1-2 voorspelling
Alsof het nog 2007 is.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Eens hoor maatje. Dan doe ik liever verongelijkt op een dood internetforum.
2-2 danquote:
Ik had 1-1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had 1-1Ja dat was niet best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig ben je niet tong die 3 uitslagen van dezelfde wedstrijd neerplempt en dan de overwinning claimt.What can change the nature of a man?
Kan gebeuren, volgende ronde nieuwe kansen.quote:
Ja, welke wedstrijd nu opzetten inderdaad.quote:
Oh ja even kijkenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan gebeuren, volgende ronde nieuwe kansen.
Je kan nog inzetten op Twente en AZ
Geniet er lekker van!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:53 schreef Bezsen het volgende:
Zojuist m'n koffers ingepakt want ik ga morgenavond op vakantie!
Zijn we het toch nog ergens over eens.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
In het Ajax topic zijn ze woedend op Sierd.
Jeetje wat vroegquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:53 schreef Bezsen het volgende:
Oke doeiquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:53 schreef Bezsen het volgende:
Ik ook Twente, hopelijk lekker opgefokt sfeertjequote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga ook Twente kijken
Speciaal voor jou(dit is een leugen hij stond al op)
Twente 1-3quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan gebeuren, volgende ronde nieuwe kansen.
Je kan nog inzetten op Twente en AZ
Wat is de vakantiebestemming?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Drie kinderen + morgen ook nog een drukke dag
Er zijn wel eens weekenden dat ik wat beters te doen hebquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen wedstrijd van Fenerbahce gezien dit seizoen
Het is Ziggoquote:
Ziggo troepquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is Ziggo
Je moet blij zijn dat er uberhaupt iets uitgezonden wordt op een krakkemikkige schijtstream
Mosterdgas in het uitvak.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Altijd lekker sfeertje bij de tukkers
Szymanski gaat die moffen kapoet makenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen wedstrijd van Fenerbahce gezien dit seizoen
Dat kloptquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:00 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Szymanski
Die was waanzinnig goed toen hij bij Feyenoord voetbalde (zeiden de Feyenoorders)
Dat is die van Tatort toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Szymanski gaat die moffen kapoet maken
Dat dengue ik welquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ben benieuwd of vriend @:RensAjacied over z'n dengue is gekomen
Uit welke gevangenis nu weer?quote:
Dan speel je niet op zijn leeftijd al in Turkijequote:
Dat is zeker een leuk feitjequote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:03 schreef Bezsen het volgende:
Leuk feitje: ik was vorig seizoen 2 keer bij Fenerbahce
Klopt, geen behoefte aan. Maar ken wel wat Feyenoorders in het echt. Als het HARD WERKT dan is het al snel goed voor ze.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan volg jij het Feyenoord-topic niet.
Dat is by Szymanski zeker niet het geval.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:04 schreef ISVV het volgende:
[..]
Klopt, geen behoefte aan. Maar ken wel wat Feyenoorders in het echt. Als het HARD WERKT dan is het al snel goed voor ze.
Brobbey goedquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
Zo is Brobbey ook heel goed volgens users in een bepaald topic op fok.
Die werkt niet hard?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat is by Szymanski zeker niet het geval.
Het verschil zit hem in het feit dat coca cola zero heerlijk is.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter koffie drinken goorlap
Kenners zagen dit al lang.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit moet Twente wel kunnen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |