Fair enoughquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het enige wat legaal op mijn computer staat zijn de drivers, fuck maar op met je betalen voor bits en bytes.
Helemaal mee eens, helaas bewegen uitgevers enzo meer en meer de digitale kant opquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:14 schreef -Hakuna- het volgende:
Gaat voor mij niks boven fysiek muziek en films beleven.![]()
Heerlijk een plaat, CD of DVD afspelen (zelfs video banden en cassette bandjes)
Welke website? Heb je een link?quote:
Geen illegale windows versie?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het enige wat legaal op mijn computer staat zijn de drivers, fuck maar op met je betalen voor bits en bytes.
Nog nooit fatsoenlijk werkend gekregen.quote:
Serieus? Zonde. retentie van 12 jaar of zo.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nog nooit fatsoenlijk werkend gekregen.
Veel drivers zijn afkomstig uit windows zelf. Vandaarquote:
Par en rar files en moeilijk zoeken. Heb nu de rarr software goed ingesteld staan met bittorent. Echter valt het mij op dat zelfs de een na laatste starwarsfilm in 4k hdr downloaden voortaan lastig gaat.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Serieus? Zonde. retentie van 12 jaar of zo.![]()
![]()
Ah zo, uiteraard is mijn Windows illegaal... Dat is sinds het DOS tijdperk (copyparties ftw!quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Veel drivers zijn afkomstig uit windows zelf. Vandaar.
Radarr, Sonarr, Sab, NZBHydra en alles gaat vanzelf.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Par en rar files en moeilijk zoeken. Heb nu de rarr software goed ingesteld staan met bittorent. Echter valt het mij op dat zelfs de een na laatste starwarsfilm in 4k hdr downloaden voortaan lastig gaat.
Weinig seeders.
Ik mag legaal al het Microsoft spul draaien 😗quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |