Ja zo kun je ook tegen jezelf liegen. Goed, speel die content eens af zonder gegevensdrager dan grote vriend.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar is dan ook geen sprake van, de thuiskopieheffing zit op gegevensdragers, niet op de daadwerkelijke content
heeft niks met tegen mezelf liegen te maken, is gewoon logisch nadenkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:09 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ja zo kun je ook tegen jezelf liegen. Goed, speel die content eens af zonder gegevensdrager dan grote vriend.
Nee dat is niet de reden waarom je een thuiskopieheffing moet betalen. Dit is hoe jij 2 maal betalen aan jezelf verkooptquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
heeft niks met tegen mezelf liegen te maken, is gewoon logisch nadenken
speel die content maar eens meerdere malen af en kijk of er meerdere malen thuiskopieheffing van je rekening afgaat
je betaald ook voor zowel de gegevensdrager als voor je abbonnement btw ... zien we ook niet als dubbel betalen of wel?
ik gaf ook niet de reden waarom ik thuiskopieheffing moet betalen en de enige reden om het aan mezelf te verkopen is 'ik wil het'quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:21 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Nee dat is niet de reden waarom je een thuiskopieheffing moet betalen. Dit is hoe jij het aan jezelf verkoopt.
Ewekagoden.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ach ja, alles is nog wel te vinden op Usenet of met Torrents.
Had een tijd lang streamingdiensten maar nu weer vrolijk aan het downloaden.
TV tuner is ook weg, is toch 15-20% reclame.
Dus je doet het niet uit goedheid van je Hollandse hart zoals je in je eerste reply op mij deed vermoeden?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik gaf ook niet de reden waarom ik thuiskopieheffing moet betalen en de enige reden om het aan mezelf te verkopen is 'ik wil het'
das zat
Betalen voor wat je koopt is wel iets wat mij als Nederlander bij is gebracht tijdens de opvoeding jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:39 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dus je doet het niet uit goedheid van je Hollandse hart zoals je in je eerste reply op mij deed vermoeden?
Wie had dat gedacht haha.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Betalen voor wat je koopt is wel iets wat mij als Nederlander bij is gebracht tijdens de opvoeding ja
het usb stickje bevalt primaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:50 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
En, bevalt die thuiskoppieheffing die je hebt gekocht?
Dat goede Hollandse hart corrumpeert wel snelquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Betalen voor wat je koopt is wel iets wat mij als Nederlander bij is gebracht tijdens de opvoeding ja
Dat jij dat een vreemd idee vind is wt eigenaardig en dat je dat een heel negatief Nederlands dingetje noemt geeft wel te denken
Maar verder heeft mijn goede Hollandse hartje er niet zoveel mee te maken want zoals gezegd ... als ze het me zo moeilijk blijven maken ga ik weer terug naar de downloads
valt wel mee denk maar je kopierheffing argument is natuurlijk onzin, zeg dan gewoon dat je niet wilt betalen johquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:00 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dat goede Hollandse hart corrumpeert wel snel
Het liefst niet inderdaad maar ik wil best betalen voor goede content.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
valt wel mee denk maar je kopierheffing argument is natuurlijk onzin, zeg dan gewoon dat je niet wilt betalen joh
Nee je wil helemaal niet betalen en dat probeer je op deze manier voor jezelf recht te lallendequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:12 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Het liefst niet inderdaad maar ik wil best betalen voor goede content.
Maar niet meer dan 1 keer.
Elke cent teveel is er een teveel. Behalve voor de graag betalende Hollander. Jij zou dit moeten begrijpenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee je wil helemaal niet betalen en dat probeer je op deze manier voor jezelf recht te lallende
Ik snap het die 80 cent op dat usb stickje is teveel voor sommigen, kun je 2 blikjes euroshopper redbull van kopen
There we goquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:26 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Elke cent teveel is er een teveel uitgerekend dat jij dit als Hollander moeten begrijpen.
Het enige wat legaal op mijn computer staat zijn de drivers, fuck maar op met je betalen voor bits en bytes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:10 schreef sp3c het volgende:
zeg dan gewoon dat je niet wilt betalen joh
Fair enoughquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het enige wat legaal op mijn computer staat zijn de drivers, fuck maar op met je betalen voor bits en bytes.
Helemaal mee eens, helaas bewegen uitgevers enzo meer en meer de digitale kant opquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:14 schreef -Hakuna- het volgende:
Gaat voor mij niks boven fysiek muziek en films beleven.![]()
Heerlijk een plaat, CD of DVD afspelen (zelfs video banden en cassette bandjes)
Welke website? Heb je een link?quote:
Geen illegale windows versie?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het enige wat legaal op mijn computer staat zijn de drivers, fuck maar op met je betalen voor bits en bytes.
Nog nooit fatsoenlijk werkend gekregen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |