SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
NeinI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik zou niet durven
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Dat mag niet.. is wel goed zo Muisquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag gerust een andere TT aan bij @:swj
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
@SwJ maakt de regels niet, ik wel. Hij voert ze slechts uitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat mag niet.. is wel goed zo MuisTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:swj maakt de regels niet, ik wel. Hij voert ze slechts uit
goffer
brutaliteit tegenwoordig
mijn ouders worden meerdere malen gebeld
nummer check gedaan zou een nummer van de rabobank zijn
blijkt
oplichters kunnen dus het nummer van de rabobank gebruiken![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en toen werd je wakkerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:swj maakt de regels niet, ik wel. Hij voert ze slechts uit
Huh dat dat zo makkelijk gaat zeg..quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
goffer
brutaliteit tegenwoordig
blijkt
![]()
![]()
Ze worden steeds gehaaider die oplichters bah bahMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Deze smerige praktijken worden al een tijdje uitgevoerdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
goffer
brutaliteit tegenwoordig
blijkt
![]()
Ook met telefoonnummers van andere banken.![]()
tis echt niet grappig meerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh dat dat zo makkelijk gaat zeg..![]()
Ze worden steeds gehaaider die oplichters bah bahvoor mijn ouders niet meer bij te houden zoquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:59 schreef maily het volgende:
[..]
Deze smerige praktijken worden al een tijdje uitgevoerd
Ook met telefoonnummers van andere banken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is het ook zeker niet nee..quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis echt niet grappig meer
[..]
voor mijn ouders niet meer bij te houden zo
``Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Maar een bank belt sowieso niet. dus beter niet opnemen en zeker niet als het niet helemaal vertrouwdMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Idee om jouw eigen nummer op te geven aan de bank ipv hun nummer?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
voor mijn ouders niet meer bij te houden zo
En dat je ouders "het nummer van de bank" blokkeren. Of benoemen als "rabobankspam".
Dan zien ze dat meteen als ze gebeld worden.![]()
banken bellen in principe nietquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:04 schreef maily het volgende:
[..]
Idee om jouw eigen nummer op te geven aan de bank ipv hun nummer?
En dat je ouders "het nummer van de bank" blokkeren. Of benoemen als "rabobankspam".
Dan zien ze dat meteen als ze gebeld worden.
zoals Lov al zei
maar ja ik snap dat als je denkt dat het wel de rabo is je toch gaat twijfelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mhm toen ik met mijn hypotheek bezig was werd ik wel gebeld door ze. 1x met het normale nummer en daarna met hun directe nummer.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
banken bellen in principe niet
zoals Lov al zei
maar ja ik snap dat als je denkt dat het wel de rabo is je toch gaat twijfelen![]()
dat dusquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mhm toen ik met mijn hypotheek bezig was werd ik wel gebeld door ze. 1x met het normale nummer en daarna met hun directe nummer.
ze bellen in principe niet
maar soms dus wel
Gekke bankenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
ze bellen in principe niet
maar soms dus wel
![]()
Spoofingquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
goffer
brutaliteit tegenwoordig
blijkt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vervelend, hopelijk slaap je snel weer beterquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik slaap al sinds zondag nacht slecht. Veel wakker geworden en minstens half uur nodig voor ik in slaap val.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ok met de nieuwe layout hoe zorg ik dat mijn pagina automagisch ververstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo dan het wordt steeds gekker ppfffquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
goffer
brutaliteit tegenwoordig
blijkt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Betekend dus als je gebeld wordt door je bank ze altijd terug moet bellen. Of nemen de oplichters dan ook op?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
voor mijn ouders niet meer bij te houden zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je even vragen in het topic van Danny, die kan je dan gelijk antwoord gevenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
ok met de nieuwe layout hoe zorg ik dat mijn pagina automagisch ververst
FB / Alphatest van de nieuwe layout voor abohouders
Hier had ik er ook iets over gelezen
https://forum.fok.nl/topic/2720955Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
voor zover ik weet heb ik gebeld(teruggebeld) met de rabobankquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Betekend dus als je gebeld wordt door je bank ze altijd terug moet bellen. Of nemen de oplichters dan ook op?
die vragen dan een zooi gegevens
en ja dan vraag je je ook af
is dit wel echt de rabobankThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is mij niet geluktquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
ok met de nieuwe layout hoe zorg ik dat mijn pagina automagisch ververst![]()
ik ben aan het zoeken maar kan nog niks vindenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja snap ik, misschien eens naar de RABObank gaan en een code doorgeven die je noemt zodra je belt of gebeld wordt?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor zover ik weet heb ik gebeld(teruggebeld) met de rabobank
is dit wel echt de rabobankWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mail van de post zetten ze tegenwoordig een cijfer neer die je zelf door gegeven hebt, zo weet je dat het echt isquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dit wel echt de rabobank![]()
Je kunt ze mailen of je wel echt met hen gebeld hebt.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dit wel echt de rabobank
De fraudeurs nemen ook gewoon gesprekken op en verknippen die zodat het lijkt dat jij "ja" hebt gezegd op een heel andere vraag.![]()
ze vroegen het nummer te blokkeren en zeiden eigenlijk nooit te bellenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik, misschien eens naar de RABObank gaan en een code doorgeven die je noemt zodra je belt of gebeld wordt?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tegen je ouders zeggen dat ze alleen nummers van familie en vrienden op moeten nemen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vroegen het nummer te blokkeren en zeiden eigenlijk nooit te bellen
Niet van vreemden.![]()
bij twijfel komen ze altijd even hier heenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:21 schreef maily het volgende:
[..]
Tegen je ouders zeggen dat ze alleen nummers van familie en vrienden op moeten nemen.
Niet van vreemden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dit staat in het andere topic voor abo houders :quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben aan het zoeken maar kan nog niks vindenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:40 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, dat is een raar iets. de ene keer wel, de andere keer niet. ben er nog niet achter waar dat aan ligt.
In de menubalk aan de linkerkant werkt het wel en in de AT/MyAT ed ook, maar in topics zelf is het buggySmile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij twijfel komen ze altijd even hier heenVervelend dat ze dit gedaan hebben bij je ouders, gelukkig zijn ze er niet ingetrapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
thnksquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dit staat in het andere topic voor abo houders :
[..]
quote:![]()
![]()
werkt nog niet goed het verversen en in Safari ziet het blurry uit. Ben weer terug naar de oude layout gegaan.Smile, it's free therapy.![]()
Er was eerder een vinkje wat je moest aanklikken om dat in te schakelenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
werkt nog niet goed het verversen en in Safari ziet het blurry uit. Ben weer terug naar de oude layout gegaan.
dat vinkje is foetsieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon even aan Danny vragen, Shii had het ook al doorgegeven en Danny had geantwoord dat hij het ook niet wist. Maar hem kennende zal hij er vast aan werkenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben aan het zoeken maar kan nog niks vindenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan me voorstellen datquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon even aan Danny vragen, Shii had het ook al doorgegeven en Danny had geantwoord dat hij het ook niet wist. Maar hem kennende zal hij er vast aan werken
als je zoiets groots opzet(nieuwe layout)
dat je hier en daar iets zou kunnen vergetenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Iemand de nieuwe layout al op de mobiel?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Vandaar dat mensen met een abo het mogen testen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat
als je zoiets groots opzet(nieuwe layout)
dat je hier en daar iets zou kunnen vergeten
Dan kan h ij het aanpassen of er bij zetten indien nodig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@DJMO wel die gebruikt het al tijdenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Iemand de nieuwe layout al op de mobiel?
En verder ook in die topics te lezen dat er meer zijn die het er op hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja en dan pakt hij automatisch de desktop versiequote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Iemand de nieuwe layout al op de mobiel?
op laptop vind ik hem prima te doen
op mobiel ietsje minderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
heel stiekem van op begeleid werk
![]()
Eigen werkplaats heeft nog geen voldoende licht dus opslagplaats.
Gesprek in showroom vandaar.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ah ja, ik kreeg iets heel onoverzichtelijks en dacht dat het wel niet bedoeld zou zijn voor de mobiel. Desktopversie vind ik niet prettig mobiel.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en dan pakt hij automatisch de desktop versie
op laptop vind ik hem prima te doen
op mobiel ietsje minderCause there is always a wrong to your right 🎶
Heb altijd de desktopversie op mijn mobiel vind ik veel fijner.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet, ik juist wel. Dan is hij hetzelfde als op de pc of leaptop en ververst hij ook automatischquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik kreeg iets heel onoverzichtelijks en dacht dat het wel niet bedoeld zou zijn voor de mobiel. Desktopversie vind ik niet prettig mobiel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat momenteel niet echt werktquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet, ik juist wel. Dan is hij hetzelfde als op de pc of leaptop en ververst hij ook automatisch
Ja, maar alles is heel klein en onoverzichtelijk dan. Maar ik heb sowieso weinig met de desktopversie gewerkt, dus is waarschijnlijk ook maar net wat je gewend bent.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet, ik juist wel. Dan is hij hetzelfde als op de pc of leaptop en ververst hij ook automatischCause there is always a wrong to your right 🎶
Dat denk ik ook, het is maar wat je gewend bentquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar alles is heel klein en onoverzichtelijk dan. Maar ik heb sowieso weinig met de desktopversie gewerkt, dus is waarschijnlijk ook maar net wat je gewend bent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van wat ik gelezen hebt al welquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:36 schreef greysbones het volgende:
upload afbeelding werkt dus nog niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:39 schreef greysbones het volgende:
ik heb geeeen ziiiinnnnnnn vandaag![]()
Zit nu nog thuis
Maar straks notuleren, dan moet ik wel naar kantoor.
Mobiel kan alleen niet gemakkelijk naar de laatste post, normaal klikte ik op de naam, nu klik je op pagina'sMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:43 schreef Lovely het volgende:
Zal het maar even in het topic plaatsenhttps://forum.fok.nl/topic/2720955quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:43 schreef Lovely het volgende:
Zal het maar even in het topic plaatsen
hier wil danny het hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had het al gevondenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
https://forum.fok.nl/topic/2720955
hier wil danny het hebben
bij ABO en niet bij FBquote:
ik had het dus ook al op de verkeerde plek gevraagd
Ooit komt het helemaal goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik zag Danny zijn post bericht dat je beter in Abo kan vragenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij ABO en niet bij FB
ik had het dus ook al op de verkeerde plek gevraagd
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik zag Danny zijn post bericht dat je beter in Abo kan vragen
Jij weer pppfffffquote:
Ieder bolk van jou voelt als een speldenprikquote:
Gratis accupunctuurquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder bolk van jou voelt als een speldenprik![]()
![]()
Ik heb meer koffie nodig.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Doe het dan wel op de juiste plekken, gebeurd tot nu toe nietquote:
Alleen maar lieve mensen tot een uur of 3-4 vaakquote:Trotste mama van Ambar
Ok, nu op de nieuwe lay-out. Dit gaat wel wennen worden, maar kan nu iig meepraten over al die nieuwe features
stomme vraag
maar kunnen we nog zien of iemand een ban heeft?
(in de nieuwe layout?)
al gevondenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Veranderingen zijn soms goed, maar niet altijdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar soms zijn veranderingen goed..
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Staat een icoon naast de naamquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:04 schreef greysbones het volgende:
stomme vraag
maar kunnen we nog zien of iemand een ban heeft?
(in de nieuwe layout?)
al gevonden
En nog steeds gewoon een streep door degene zijn of haar naam
Ligt er idd aan hoe en watquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veranderingen zijn soms goed, maar niet altijdMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Iemand bolken is de meest pure vorm van liefde![]()
bolkquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand bolken is de meest pure vorm van liefde
Sommige smileys hebben een raar wit randjeCause there is always a wrong to your right 🎶
En zijn waziger en andere scherpCause there is always a wrong to your right 🎶
Rare witte randjes zijn nooit grappig.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Sommige smileys hebben een raar wit randje![]()
Tenzij je kaasliefhebber bentquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:10 schreef maily het volgende:
[..]
Rare witte randjes zijn nooit grappig.![]()
![]()
![]()
Mn favoriete smiley heeft een wit randje
Ik zie geen wit randje of gebruik je darkmodus?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Mn favoriete smiley heeft een wit randjeMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wilde die echt voor altijd weg blijven?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
M1st1G
Emmerdeur
jerney
schakeltopia
etcOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een heleboel idd.. Ooit komen ze wel weer terugquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
M1st1G
Emmerdeur
jerney
schakeltopia
etc
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tenzij je kaasliefhebber bent![]()
![]()
![]()
O ja schakel.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
M1st1G
Emmerdeur
jerney
schakeltopia
etc
Die had van kree nog een abbo gekregen toch?![]()
i dunnoquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wilde die echt voor altijd weg blijven?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@Speklap3000 mis ik niet meerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
M1st1G
Emmerdeur
jerney
schakeltopia
etc![]()
whutquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
O ja schakel.
Die had van kree nog een abbo gekregen toch?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gizmoquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:Speklap3000 mis ik niet meer
Van hen vind ik het wel jammer. Kom je soms best leuke gesprekken mee hebben als het wat rustiger was.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja. Volgens mij was er een discussie over iets en toen zei schakel dat hij geen abbo had en toen zei kree dan krijg je dat van mij.quote:
Geen idee voor hoelang het was.![]()
Ik moet eigenlijk nog afwassen, een wasje draaien en nog boodschappen gaan doen. Maar ik blijf het maar uitstellen.
Zo meteen dan maar eerst even het wasje aan zetten. De rest heb ik nog tot half zes voor om het te doen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Morgen is er weer een dagquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet eigenlijk nog afwassen, een wasje draaien en nog boodschappen gaan doen. Maar ik blijf het maar uitstellen.
Zo meteen dan maar eerst even het wasje aan zetten. De rest heb ik nog tot half zes voor om het te doen.![]()
Jij moet muis echter beter opvoedenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:17 schreef DerRabbit het volgende:
Zo meteen dan maar eerst even het wasje aan zetten. De rest heb ik nog tot half zes voor om het te doen.Trotste mama van Ambar
Lekker uitstellenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:17 schreef DerRabbit het volgende:
Zo meteen dan maar eerst even het wasje aan zetten. De rest heb ik nog tot half zes voor om het te doen.
Ja, maar dan moet ik alweer weg voor een weekend.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Morgen is er weer een dagOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sinds ik haar niet meer mag slaan van de politie is dat een stuk moeilijker gewordenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij moet muis echter beter opvoeden
suzi1quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
M1st1G
Emmerdeur
jerney
schakeltopia
etc
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Maandag is ook een dagquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik alweer weg voor een weekend.![]()
Zekers, ik kon altijd wel met haar lachen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Vervelend voor je. Emigratie overwogen naar een land waar het wel mag?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds ik haar niet meer mag slaan van de politie is dat een stuk moeilijker gewordenTrotste mama van Ambar
Van een website niet, ik hou het graag bij zoals het is.quote:
ZIt dan ook nog op de oude, wij kunnen al heel lang op de nieuweWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel geketst?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hier wordt niet gekletst (lees iemand slaan)![]()
uur later maar zit nu pas weerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:36 schreef greysbones het volgende:
upload afbeelding werkt dus nog niet?
zou wel werken maar dan mag het plaatje niet groter zijn dan 2mb las ik ind at andere topic.
dan zou je dus je foto kleiner moeten maken eerst als die groter is.
geen zin om terug te lezen verder, stond nog hier open
Smile, it's free therapy.![]()
Ja, darkmodus, past goed bij mn stemmingquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie geen wit randje of gebruik je darkmodus?
2mb is ook best groot. Anders krijg je straks het probleem dat het lang duurt voordat een pagina is geladen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uur later maar zit nu pas weer
zou wel werken maar dan mag het plaatje niet groter zijn dan 2mb las ik ind at andere topic.
dan zou je dus je foto kleiner moeten maken eerst als die groter is.
geen zin om terug te lezen verder, stond nog hier openActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gothquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, darkmodus, past goed bij mn stemming![]()
![]()
Wel een stuk minder dan vroegerquote:
ja hij schreef eerst 1 mb maar hij had het met 2mb uitgeprobeerd en dat ging ookquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2mb is ook best groot. Anders krijg je straks het probleem dat het lang duurt voordat een pagina is geladen.
klopt dat is wel vervelend vooral op mobiel als het allemaal langgzaaam gaaaaatSmile, it's free therapy.![]()
Bestaan er fotos van jou als goth?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel een stuk minder dan vroeger
I'm surrounded by morons!
Nee dat denk ik nietquote:
quote:agapornissen!
Jammer...quote:I'm surrounded by morons!
Hoi maan.I'm surrounded by morons!
Hoe is't?I'm surrounded by morons!
Het leven zit nu eenmaal vol teleurstellingenquote:
Mooi weer daar wel voor, alleen wel wat fris 🥶Cause there is always a wrong to your right 🎶
Net getest maar ik zie de smilies niet met een witte rand of alleen als je ze post?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, darkmodus, past goed bij mn stemmingMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Naja het zijn meer wat witte pixels denk ik. Sommige zijn scherp en andere wat blurryquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Net getest maar ik zie de smilies niet met een witte rand of alleen als je ze post?vs
Ahzo..quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja het zijn meer wat witte pixels denk ik. Sommige zijn scherp en andere wat blurryvs
Beter fris weer dan regenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooi weer daar wel voor, alleen wel wat fris 🥶![]()
![]()
Wijze woordenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het leven zit nu eenmaal vol teleurstellingen![]()
![]()
Ok, een afbeelding uploaden leidde tot een groot wit scherm..
En toen niets...
Jerney wel, heel lang niet meer gezien @Maanvis weet vast wel hoe het met haar is?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
M1st1G
Emmerdeur
jerney
schakeltopia
etc
Schakel komt wel weer terug als BB begint, die is wel vaker even wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was echt wel een leuke usertquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:Speklap3000 mis ik niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb het al gemeld in het desbetreffende topicquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok, een afbeelding uploaden leidde tot een groot wit scherm..
En toen niets...
Pff dit is te moeilijk voor me
Maar vandaag is een cadeautje!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Elke dag? Maar dan heb ik morgen geen geld meerTrotste mama van Ambar
En dan is het vrijdagquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen schijnt het morgen te zijn
Morgen gewoon weer geld verdienen
iemand zin om lekker met mij morgenmiddag naar ikea te gaan? Een lading zweedse balletjes of wat anders is op mijn kostenTrotste mama van Ambar
Moet werkenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
iemand zin om lekker met mij morgenmiddag naar ikea te gaan? Een lading zweedse balletjes of wat anders is op mijn kosten
Ikea Delft 16.00quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
iemand zin om lekker met mij morgenmiddag naar ikea te gaan? Een lading zweedse balletjes of wat anders is op mijn kosten![]()
Als je naar de IKEA wil dan moet je door de week en vroeg gaan.
Dat vind mijn baas niet stoerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Als je naar de IKEA wil dan moet je door de week en vroeg gaan.![]()
Ik werkte vroeger tegenover de IKEA.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat vind mijn baas niet stoer
Sbe ❤quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werkte vroeger tegenover de IKEA.![]()
Maantje.quote:
Met M_0_0_N erbij altijd.
Noway.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:12 schreef Lovely het volgende:
Zaterdag ikea wil ik ook nog wel soms..
Gezellig van de drukte genieten?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:12 schreef Lovely het volgende:
Zaterdag ikea wil ik ook nog wel soms..
Ze wil lekker in de ballenbak.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gezellig van de drukte genieten?
Nou doordeweeks ook wel eens geweest en was het ook drukquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gezellig van de drukte genieten?
Wie wil dat nou nietquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze wil lekker in de ballenbak.
Hey eendquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2mb is ook best groot. Anders krijg je straks het probleem dat het lang duurt voordat een pagina is geladen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze wil lekker in de ballenbak.
Lijkt mij stiekem ook wel eens leuk.Als er geen kinderen in zitten dan
zag nog iets leuks voor jou:quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze wil lekker in de ballenbak.![]()
![]()
Dat eventjes tel ik niet meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een bazen waren datquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis @:JochemSjakieen @:2xHenk
![]()
![]()
Middag schoonheid.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Heb je aan 1xHenk niet genoeg dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis @:JochemSjakieen @:2xHenk
#DurfTeVragen.![]()
Ja echt hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lang niet gezien, alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, die 1xHenk is voor het weekend, door de week kan ik nog wel een Henk gebruikenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:19 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je aan 1xHenk niet genoeg dan?
#DurfTeVragen.
SatisfyHenk?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die 1xHenk is voor het weekend, door de week kan ik nog wel een Henk gebruiken![]()
Lang niet gezien?quote:
Nee joh, ik heb liever levend vleesquote:
Lang niet gelezenquote:
Had je mij op blok staan?quote:
Nee hoor, heb niemand op de blok staan. ALs het moet kan ik iemand zo ook wel negerenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ik was er wel alleen wat minder.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, heb niemand op de blok staan. ALs het moet kan ik iemand zo ook wel negerenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
'Zag je heel af en toe voorbij komen ook in 40+ zag ik je minder dan andersquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was er wel alleen wat minder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker zwaaieren met Liev
![]()
2 minuten zijn niet voldoende?quote:![]()
Even meer dingen aan mijn hoofd.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Zag je heel af en toe voorbij komen ook in 40+ zag ik je minder dan andersActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het waren 2 heerlijke minuten.quote:
Heb je me gemist?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het waren 2 heerlijke minuten.![]()
![]()
Dat hoef je toch niet te vragen.quote:
Nee joh. Andere momenten kan ook primaquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Als je naar de IKEA wil dan moet je door de week en vroeg gaan.Trotste mama van Ambar
Delft is wel een beetje uit de richting, maar moet lukken. Ben je te herkennen aan een patatzak?quote:Trotste mama van Ambar
Lieverdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hoef je toch niet te vragen.![]()
![]()
Ikea in de avonduren kan soms drukker zijn in het weekend omdat mensen denken dat het dan rustiger isTrotste mama van Ambar
Ja maar ik heb wel een broek aan dus die zie je nietquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Delft is wel een beetje uit de richting, maar moet lukken. Ben je te herkennen aan een patatzak?![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel een broek aan dus die zie je niet![]()
![]()
Wel verrassend een man met een broek aanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel een broek aan dus die zie je nietTrotste mama van Ambar
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel verrassend een man met een broek aan![]()
IKEA meet.
Met zijn tweeën even de bedden uittesten.quote:
of de keukensquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met zijn tweeën even de bedden uittesten.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Dan moet je wel commando gaanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook de vrijheid van een jurk![]()
Of een dun kanten slipje aan doenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan moet je wel commando gaanTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: