SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
NeinI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik zou niet durven
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Dat mag niet.. is wel goed zo Muisquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag gerust een andere TT aan bij @:swj
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
@SwJ maakt de regels niet, ik wel. Hij voert ze slechts uitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat mag niet.. is wel goed zo MuisTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:swj maakt de regels niet, ik wel. Hij voert ze slechts uit
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
goffer
brutaliteit tegenwoordig
mijn ouders worden meerdere malen gebeld
nummer check gedaan zou een nummer van de rabobank zijn
blijkt
oplichters kunnen dus het nummer van de rabobank gebruiken![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en toen werd je wakkerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:swj maakt de regels niet, ik wel. Hij voert ze slechts uit
Huh dat dat zo makkelijk gaat zeg..quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
goffer
brutaliteit tegenwoordig
blijkt
![]()
![]()
Ze worden steeds gehaaider die oplichters bah bahMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Deze smerige praktijken worden al een tijdje uitgevoerdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
goffer
brutaliteit tegenwoordig
blijkt
![]()
Ook met telefoonnummers van andere banken.![]()
tis echt niet grappig meerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh dat dat zo makkelijk gaat zeg..![]()
Ze worden steeds gehaaider die oplichters bah bahvoor mijn ouders niet meer bij te houden zoquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:59 schreef maily het volgende:
[..]
Deze smerige praktijken worden al een tijdje uitgevoerd
Ook met telefoonnummers van andere banken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is het ook zeker niet nee..quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis echt niet grappig meer
[..]
voor mijn ouders niet meer bij te houden zo
``Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Maar een bank belt sowieso niet. dus beter niet opnemen en zeker niet als het niet helemaal vertrouwdMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Idee om jouw eigen nummer op te geven aan de bank ipv hun nummer?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
voor mijn ouders niet meer bij te houden zo
En dat je ouders "het nummer van de bank" blokkeren. Of benoemen als "rabobankspam".
Dan zien ze dat meteen als ze gebeld worden.![]()
banken bellen in principe nietquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:04 schreef maily het volgende:
[..]
Idee om jouw eigen nummer op te geven aan de bank ipv hun nummer?
En dat je ouders "het nummer van de bank" blokkeren. Of benoemen als "rabobankspam".
Dan zien ze dat meteen als ze gebeld worden.
zoals Lov al zei
maar ja ik snap dat als je denkt dat het wel de rabo is je toch gaat twijfelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mhm toen ik met mijn hypotheek bezig was werd ik wel gebeld door ze. 1x met het normale nummer en daarna met hun directe nummer.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
banken bellen in principe niet
zoals Lov al zei
maar ja ik snap dat als je denkt dat het wel de rabo is je toch gaat twijfelen![]()
dat dusquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mhm toen ik met mijn hypotheek bezig was werd ik wel gebeld door ze. 1x met het normale nummer en daarna met hun directe nummer.
ze bellen in principe niet
maar soms dus wel
Gekke bankenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
ze bellen in principe niet
maar soms dus wel
![]()
Spoofingquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
goffer
brutaliteit tegenwoordig
blijkt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vervelend, hopelijk slaap je snel weer beterquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik slaap al sinds zondag nacht slecht. Veel wakker geworden en minstens half uur nodig voor ik in slaap val.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ok met de nieuwe layout hoe zorg ik dat mijn pagina automagisch ververstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo dan het wordt steeds gekker ppfffquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
goffer
brutaliteit tegenwoordig
blijkt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Betekend dus als je gebeld wordt door je bank ze altijd terug moet bellen. Of nemen de oplichters dan ook op?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
voor mijn ouders niet meer bij te houden zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je even vragen in het topic van Danny, die kan je dan gelijk antwoord gevenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
ok met de nieuwe layout hoe zorg ik dat mijn pagina automagisch ververst
FB / Alphatest van de nieuwe layout voor abohouders
Hier had ik er ook iets over gelezen
https://forum.fok.nl/topic/2720955Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: