Mwah dit is een beetje boomer gelul. Toen ik naar de middelbare ging in 2001 liepen sommige er ook wel zo bij. Denk dat de meeste tieners tegenwoordig juist netter zijn wat dat betreft, tienerzwangerschappen lopen ook al jaren terug.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik zie het al vaker als ik op de middelbare scholen kom voor een lezing hoe de jeugd erbij loopt... De meisjes van 12 dikke plamuur op het gezicht, nepwimpers als bezems en korte truitjes en de nepnagels... En dat is dan de nieuwe gerenatie brugklassers...hulde aan de ouders 🤢
Mijn post was ironisch. Niemand begrijpt dat tegenwoordig nog.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik zie het al vaker als ik op de middelbare scholen kom voor een lezing hoe de jeugd erbij loopt... De meisjes van 12 dikke plamuur op het gezicht, nepwimpers als bezems en korte truitjes en de nepnagels... En dat is dan de nieuwe gerenatie brugklassers...hulde aan de ouders 🤢
Inderdaad Bedoel ik. Het lijkt wel terug naar de jaren 50. Nog niet zolang geleden was topless zonnen normaal. Tegenwoordig bellen ze de politie of je bent een hoer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah dit is een beetje boomer gelul. Toen ik naar de middelbare ging in 2001 liepen sommige er ook wel zo bij. Denk dat de meeste tieners tegenwoordig juist netter zijn wat dat betreft, tienerzwangerschappen lopen ook al jaren terug.
Je hebt wel gelijk, zo gaat het meestal wel ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had ooit een grote pot met lollies. Mijn neefje van 6 of 7 woonde iets verderop en ging vaak bij mij in de straat bij vriendjes spelen. Ik riep van 2 hoog dan dat ze mochten komen. Hardstikke leuk en vrolijke toestanden. Totdat m'n broer zei dat ik dat beter niet meer kon doen. Er gaan misschien praatjes rond. Ik stond paf en had daar nooit bij stilgestaan. Nu ik jouw post lees begrijp ik dat er echt mensen zijn met zo'n kronkel in hun kop. Doet me ook denken aan de buschauffeur die een keer een kindje/leerling was vergeten en er mee een of andere garage was ingereden. En toen een tijdje alleen met dat kind was. Stukje in krant en een rokend Tokkie wijf onder de tatoes en geblondeerde pruik die in Hart van Nederland zei dat het een schande was dat die man dat zo maar had gedaan. Hij had haar wel kunnen verkrachten en andere rare en enge dinge. Arme chauffeur dacht ik. Rare wereld leven we in. Terwijl het meestal de lieve oom is of de zeer actieve vriendelijke hockeycoach waar je het echt nooooooooooooit van had verwacht.
Misschien ligt het ook aan welke regio dat je woont hè.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah dit is een beetje boomer gelul. Toen ik naar de middelbare ging in 2001 liepen sommige er ook wel zo bij. Denk dat de meeste tieners tegenwoordig juist netter zijn wat dat betreft, tienerzwangerschappen lopen ook al jaren terug.
Al staan ze in alleen in ondergoed voor je, het is illegaal en ongewenst.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee sorry maar als jij je als 13 jarige presenteert half naakt met een dikke laag make up en je liegt over je leeftijd dan vind ik dat iets heel anders.
Je hebt nu eenmaal van die meiden die zijn op die leeftijd met alle wateren al gewassen en weten heel goed hoe ze mensen kunnen manipuleren en gaan heel ver om hun zin te krijgen.
Nou nee als ze zich aanbieden in alleen ondergoed dan is het vanuit hun punt niet ongewenst wel illegaal. Dat is het dubbele eraan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Al staan ze in alleen in ondergoed voor je, het is illegaal en ongewenst.
Waarom ga jij zo er van uit dat ze zichzelf aanboden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou nee als ze zich aanbieden in alleen ondergoed dan is het vanuit hun punt niet ongewenst wel illegaal. Dat is het dubbele eraan.
Nee niks victim Vlaming. Ik zei duidelijk dat er zeker slachtoffers zijn maar ook een gedeelte gewoon skanks ertussennet zoals je die nu nog steeds hebt bij artiesten van die doorgedraaide stakende fans die maar al te zeer het bed willen induiken met hun idool.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waarom ga jij zo er van uit dat ze zichzelf aanboden?
Vooral die jonge meiden, vind dat victim blaming.
Is het wel, vooral als het om 13jarige draait. Die zijn niet zo met seks bezig, weet je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee niks victim Vlaming. Ik zei duidelijk dat er zeker slachtoffers zijn maar ook een gedeelte gewoon skanks ertussennet zoals je die nu nog steeds hebt bij artiesten van die doorgedraaide stakende fans die maar al te zeer het bed willen induiken met hun idool.
Dat denk jij dat ze er niet mee bezig zijn. Zo dacht ik ook altijd voorheen maar schijn bedriegdquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is het wel, vooral als het om 13jarige draait. Die zijn niet zo met seks bezig, weet je zelf ook wel.
En daarbij is dit iets wat jij vind, niet perse de waarheid.
Ja ik geloof dat meerendeel idd niet zo berekend waren maar slachtoffers zijn van hem.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat denk jij dat ze er niet mee bezig zijn. Zo dacht ik ook altijd voorheen maar schijn bedriegd
Ach, Bill Cosby was ook zo'n lieve leuke man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:05 schreef Marsenal het volgende:
Beyonce raakt betrokken bij de campagne van Kamela Harris. Dat zou het Democratische campagneteam niet doen als ze eventueel betrokken was bij deze clusterfuck. Het lijkt mij dat ze daar wel een beetje over ingelicht zijn, of in elk geval over nagedacht hebben. Beetje een brainfart misschien.
Wat ik wel jammer vind, ik zou het echt enorm hilarisch vinden als of all people Beyonce een beetje fout bleek.
Ach, ze halen ook steeds Bill Clinton van stal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:05 schreef Marsenal het volgende:
Beyonce raakt betrokken bij de campagne van Kamela Harris. Dat zou het Democratische campagneteam niet doen als ze eventueel betrokken was bij deze clusterfuck. Het lijkt mij dat ze daar wel een beetje over ingelicht zijn, of in elk geval over nagedacht hebben. Beetje een brainfart misschien.
Wat ik wel jammer vind, ik zou het echt enorm hilarisch vinden als of all people Beyonce een beetje fout bleek.
https://www.rtl.nl/boulev(...)nthullen-van-rechterquote:Een vrouw die Sean 'Diddy' Combs ervan beschuldigt haar twintig jaar geleden seksueel te hebben misbruikt, wordt door een rechter in New York bevolen haar identiteit kenbaar te maken. Dat meldt persbureau Reuters.De vrouw noemt zichzelf Jane Doe in de aanklacht, maar moet zich van de rechter identificeren, omdat de rechtszaak anders wordt afgewezen.
De rechter vindt dat de aangeefster niet genoeg heeft bewezen belang te hebben bij het geheimhouden van haar identiteit. De vrouw heeft tot 13 november de tijd om haar aanklacht opnieuw, met naam, in te dienen.
Ik denk dat die tweeling wel wat gewend zijn... Volgebs mij weten ze niet beter en zin ze niet anders gewend.quote:Op zondag 3 november 2024 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat even te denken. Diddy heeft toch van die tienermeisjes, waarvan de moeder is overleden?
En de vader blijkt nu een soort seksmaniak.
Die hebben het ook wel getroffen.
quote:Op donderdag 21 november 2024 10:17 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Ellen DeGenerate! Dat hele hollywood is een creepshow.
Cuddle McSnugglestuff? is dat predator taal?
Ze vlucht nu ook dus Amerika uit omdat ze bang is de bak in te gaan;
https://timesofindia.indi(...)leshow/115510539.cms
Of Barack's Obama campagne met Diddy en SouthPark (VOTE OR DIE)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |