abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 20:07:31 #176
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215364939
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 20:04 schreef sherezade het volgende:

[..]
Ik zie het al vaker als ik op de middelbare scholen kom voor een lezing hoe de jeugd erbij loopt... De meisjes van 12 dikke plamuur op het gezicht, nepwimpers als bezems en korte truitjes en de nepnagels... En dat is dan de nieuwe gerenatie brugklassers...hulde aan de ouders 🤢
Mwah dit is een beetje boomer gelul. Toen ik naar de middelbare ging in 2001 liepen sommige er ook wel zo bij. Denk dat de meeste tieners tegenwoordig juist netter zijn wat dat betreft, tienerzwangerschappen lopen ook al jaren terug.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 oktober 2024 @ 20:07:43 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_215364943
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 20:04 schreef sherezade het volgende:

[..]
Ik zie het al vaker als ik op de middelbare scholen kom voor een lezing hoe de jeugd erbij loopt... De meisjes van 12 dikke plamuur op het gezicht, nepwimpers als bezems en korte truitjes en de nepnagels... En dat is dan de nieuwe gerenatie brugklassers...hulde aan de ouders 🤢
Mijn post was ironisch. Niemand begrijpt dat tegenwoordig nog.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 24 oktober 2024 @ 20:09:06 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_215364965
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 20:07 schreef Momo het volgende:

[..]
Mwah dit is een beetje boomer gelul. Toen ik naar de middelbare ging in 2001 liepen sommige er ook wel zo bij. Denk dat de meeste tieners tegenwoordig juist netter zijn wat dat betreft, tienerzwangerschappen lopen ook al jaren terug.
Inderdaad Bedoel ik. Het lijkt wel terug naar de jaren 50. Nog niet zolang geleden was topless zonnen normaal. Tegenwoordig bellen ze de politie of je bent een hoer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215364976
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 16:44 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik had ooit een grote pot met lollies. Mijn neefje van 6 of 7 woonde iets verderop en ging vaak bij mij in de straat bij vriendjes spelen. Ik riep van 2 hoog dan dat ze mochten komen. Hardstikke leuk en vrolijke toestanden. Totdat m'n broer zei dat ik dat beter niet meer kon doen. Er gaan misschien praatjes rond. Ik stond paf en had daar nooit bij stilgestaan. Nu ik jouw post lees begrijp ik dat er echt mensen zijn met zo'n kronkel in hun kop. Doet me ook denken aan de buschauffeur die een keer een kindje/leerling was vergeten en er mee een of andere garage was ingereden. En toen een tijdje alleen met dat kind was. Stukje in krant en een rokend Tokkie wijf onder de tatoes en geblondeerde pruik die in Hart van Nederland zei dat het een schande was dat die man dat zo maar had gedaan. Hij had haar wel kunnen verkrachten en andere rare en enge dinge. Arme chauffeur dacht ik. Rare wereld leven we in. Terwijl het meestal de lieve oom is of de zeer actieve vriendelijke hockeycoach waar je het echt nooooooooooooit van had verwacht.

Je hebt wel gelijk, zo gaat het meestal wel ja.
pi_215365055
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 20:07 schreef Momo het volgende:

[..]
Misschien ligt het ook aan welke regio dat je woont hè.
Hier in Limburg is dat echt niet het geval en de tienerzwangerschappen nemen hier alleen maar toe..vooral in de achterstandswijken maar aangezien 80% achterstandswijken zijn 🥴
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:15:13 #181
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215368580
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 16:37 schreef sherezade het volgende:

[..]
Nee sorry maar als jij je als 13 jarige presenteert half naakt met een dikke laag make up en je liegt over je leeftijd dan vind ik dat iets heel anders.
Je hebt nu eenmaal van die meiden die zijn op die leeftijd met alle wateren al gewassen en weten heel goed hoe ze mensen kunnen manipuleren en gaan heel ver om hun zin te krijgen.
Al staan ze in alleen in ondergoed voor je, het is illegaal en ongewenst.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215368967
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 08:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Al staan ze in alleen in ondergoed voor je, het is illegaal en ongewenst.
Nou nee als ze zich aanbieden in alleen ondergoed dan is het vanuit hun punt niet ongewenst wel illegaal. Dat is het dubbele eraan.
pi_215369371
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 09:41 schreef sherezade het volgende:

[..]
Nou nee als ze zich aanbieden in alleen ondergoed dan is het vanuit hun punt niet ongewenst wel illegaal. Dat is het dubbele eraan.
Waarom ga jij zo er van uit dat ze zichzelf aanboden?

Vooral die jonge meiden, vind dat victim blaming.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_215369759
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Waarom ga jij zo er van uit dat ze zichzelf aanboden?

Vooral die jonge meiden, vind dat victim blaming.
Nee niks victim Vlaming. Ik zei duidelijk dat er zeker slachtoffers zijn maar ook een gedeelte gewoon skanks ertussennet zoals je die nu nog steeds hebt bij artiesten van die doorgedraaide stakende fans die maar al te zeer het bed willen induiken met hun idool.
pi_215369891
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:28 schreef sherezade het volgende:

[..]
Nee niks victim Vlaming. Ik zei duidelijk dat er zeker slachtoffers zijn maar ook een gedeelte gewoon skanks ertussennet zoals je die nu nog steeds hebt bij artiesten van die doorgedraaide stakende fans die maar al te zeer het bed willen induiken met hun idool.
Is het wel, vooral als het om 13jarige draait. Die zijn niet zo met seks bezig, weet je zelf ook wel.

En daarbij is dit iets wat jij vind, niet perse de waarheid.
pi_215369979
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Is het wel, vooral als het om 13jarige draait. Die zijn niet zo met seks bezig, weet je zelf ook wel.

En daarbij is dit iets wat jij vind, niet perse de waarheid.
Dat denk jij dat ze er niet mee bezig zijn. Zo dacht ik ook altijd voorheen maar schijn bedriegd
pi_215369990
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:55 schreef sherezade het volgende:

[..]
Dat denk jij dat ze er niet mee bezig zijn. Zo dacht ik ook altijd voorheen maar schijn bedriegd
Ja ik geloof dat meerendeel idd niet zo berekend waren maar slachtoffers zijn van hem.
pi_215370066
Beyonce raakt betrokken bij de campagne van Kamela Harris. Dat zou het Democratische campagneteam niet doen als ze eventueel betrokken was bij deze clusterfuck. Het lijkt mij dat ze daar wel een beetje over ingelicht zijn, of in elk geval over nagedacht hebben. Beetje een brainfart misschien.

Wat ik wel jammer vind, ik zou het echt enorm hilarisch vinden als of all people Beyonce een beetje fout bleek.
-nee-
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 oktober 2024 @ 16:31:08 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_215372133
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 12:05 schreef Marsenal het volgende:
Beyonce raakt betrokken bij de campagne van Kamela Harris. Dat zou het Democratische campagneteam niet doen als ze eventueel betrokken was bij deze clusterfuck. Het lijkt mij dat ze daar wel een beetje over ingelicht zijn, of in elk geval over nagedacht hebben. Beetje een brainfart misschien.

Wat ik wel jammer vind, ik zou het echt enorm hilarisch vinden als of all people Beyonce een beetje fout bleek.
Ach, Bill Cosby was ook zo'n lieve leuke man.

vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:33:01 #190
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215372664
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 12:05 schreef Marsenal het volgende:

Ach, ze halen ook steeds Bill Clinton van stal.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_215374274
[quote]0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ja ik geloof dat meerendeel idd niet zo berekend waren maar slachtoffers zijn van hem.
[/quote

Dat ben ik met je eens maar ik reageerde op jouw comment over 13 jarige wel of niet ermee bezig zijn.
pi_215385872
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 07:47:27 #193
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215406998
Tony Buzbee is er maar druk mee. Weer twee.

De 17-jarige jongen zou in 2008 auditie hebben gedaan voor de tv-serie Making the Band toen Combs en een bodyguard hem seksueel misbruikten.

Een andere aanklachttekst:
https://www.courthousenew(...)-party-complaint.pdf

10-jarige:
De jongen die op het moment dat het misbruik plaats zou hebben gehad slechts 10 jaar oud was, zei dat hij een aspirant-acteur en rapper was toen een door zijn ouders ingehuurde agent een “auditie” voor hem regelde bij Combs op zijn hotelkamer. Volgens de aanklacht gaf Combs hem een drankje met drugs erin, waarna hij hem naar beneden duwde en hem tot orale seks dwong.

"Doe said he lost consciousness, and upon waking was sore and had his pants undone. He said he cried and asked to see his parents, leading Combs to say he would hurt them "badly" if Doe revealed what happened, the complaint said."

Vraag me wel af hoe lang zon autiditie dan duurde en waar die ouders waren. Als je zoveel drugs te drinken krijgt dat je out gaat. Lag ie dan een paar uur met zn broek op de enkels en een kwakkie in zn anus?

[ Bericht 34% gewijzigd door matthijst op 29-10-2024 08:03:27 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_215446860
Mag wel voor meer van de aangevers.

quote:
Een vrouw die Sean 'Diddy' Combs ervan beschuldigt haar twintig jaar geleden seksueel te hebben misbruikt, wordt door een rechter in New York bevolen haar identiteit kenbaar te maken. Dat meldt persbureau Reuters.De vrouw noemt zichzelf Jane Doe in de aanklacht, maar moet zich van de rechter identificeren, omdat de rechtszaak anders wordt afgewezen.

De rechter vindt dat de aangeefster niet genoeg heeft bewezen belang te hebben bij het geheimhouden van haar identiteit. De vrouw heeft tot 13 november de tijd om haar aanklacht opnieuw, met naam, in te dienen.
https://www.rtl.nl/boulev(...)nthullen-van-rechter
  Moderator zaterdag 2 november 2024 @ 16:16:37 #195
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215449021
“Hij speelde continu video van Jennifer Lopez af tijdens seksfeestjes”: ex-Playboy-model getuigt over Diddy’s ‘freak-offs’

Rachel Kennedy, een voormalig Playboy-model, heeft in de podcast ‘The Trial of Diddy’ onthuld wat er tijdens een van Sean ‘Diddy’ Combs’ beruchte ‘Freak Offs’ in 2000 gebeurde. Ze beschrijft hoe de rapper continu een muziekvideo van Jennifer Lopez afspeelde terwijl zij en haar vriendinnen hem oraal bevredigden. “Het was bijzonder respectloos tegenover haar”, aldus Kennedy.
Kennedy en haar twee vriendinnen werden in Japan uitgenodigd in Combs’ hotelkamer. “Al voordat we de deur binnenstapten, wist ik dat het niet om een ‘feestje’ ging. Dit was niet het soort evenement dat we ons hadden voorgesteld”, begint ze haar verhaal. Terwijl ze met Combs was, draaide hij de muziekvideo van Lopez en was hij zelfs aan de telefoon met haar. “Het voelde heel ongepast, vooral omdat hij op dat moment een relatie met haar had.”

Jennifer Lopez schitterde van 1999 tot 2001 aan de zijde van Sean ‘Diddy’ Combs, totdat een merkwaardig schietincident in een nachtclub haar aan het twijfelen bracht. Lopez werd gearresteerd en ondervraagd door de FBI na het voorval. Tijdens het verhoor zou ze hebben verklaard dat een andere rapper het fatale schot had gelost, terwijl ze in werkelijkheid wist dat Diddy de schutter was. Diddy werd vrijgesproken van de beschuldigingen, maar Lopez besloot hem daarop te verlaten.
Onschuld

Combs kwam vorig jaar opnieuw in opspraak na de publicatie van een video waarin hij zijn ex, Cassie Ventura, mishandelde in een hotel. Eind september werd hij gearresteerd op andere aanklachten en nu zit hij momenteel vast. De Amerikaanse rapper wordt beschuldigd van onder meer seksueel misbruik en mensenhandel. Inmiddels zijn er al 120 aanklachten tegen hem ingediend en er blijven steeds meer details naar buiten komen. Desondanks blijft Diddy volhouden dat hij onschuldig is.
pi_215458494
Ik zat even te denken. Diddy heeft toch van die tienermeisjes, waarvan de moeder is overleden?
En de vader blijkt nu een soort seksmaniak.
Die hebben het ook wel getroffen. -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_215470768
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat even te denken. Diddy heeft toch van die tienermeisjes, waarvan de moeder is overleden?
En de vader blijkt nu een soort seksmaniak.
Die hebben het ook wel getroffen. -O-
Ik denk dat die tweeling wel wat gewend zijn... Volgebs mij weten ze niet beter en zin ze niet anders gewend.

Ook als je ziet hoe ze erbij lopen
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 15:58:30 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_215484110
Sean ‘Diddy’ Combs had zich zijn verjaardag wellicht anders voorgesteld. De Amerikaanse rapper, die op 4 november 55 jaar geworden is, vierde de aanvang van een nieuw levensjaar maandag in de gevangenis. Al was er voor de hiphopartiest wel een klein lichtpuntje: een telefoontje van zijn kinderen. Quincy, één van Diddy’s zonen, deelde een video van het gesprek op zijn sociale media.

In de video is te zien hoe Combs’ kinderen een liedje zingen voor zijn verjaardag. Daarnaast is ook de rapper zelf - voor het eerst sinds zijn arrestatie - te horen op de video. ,,Ik hou van jullie. Ik hou ontzettend veel van jullie. Ik kan niet wachten om jullie te zien”, klinkt het onder meer. Vervolgens laat Diddy zijn kinderen nog weten dat hij trots op hen is. ,,Zeker op de meisjes. Jullie zijn allemaal zo sterk geweest. Bedankt dat jullie je zo sterk houden.”

Combs bedankte zijn kinderen daarnaast ook nog voor hun steun. ,,Bedankt dat jullie aan mijn zijde staan. Ik heb de beste familie in de hele wereld. Ik ben zo blij dat jullie mij gebeld hebben op mijn verjaardag. We zien elkaar over een paar dagen.”

Inmiddels wordt ook duidelijk wat de Amerikaanse rapper gegeten heeft op zijn verjaardag. Combs is de dag begonnen met een typisch Amerikaans ontbijt: biscuits and gravy, een soort van zachte deegbiscuits bedekt met witte jus. Als lunch kreeg Combs een kaaspizza in combinatie met Italiaanse pastasalade en sperzieboontjes. Wat betreft zijn avondmaal had Diddy de keuze tussen rijst met kip of tofu met wortel en zwarte bonen.

https://www.ad.nl/show/ja(...)-snel-weer~a1927f37/

Wat hebben jullie gisteren gegeten ? En heeft het gesmaakt ? :D

pi_215641216

Ellen DeGenerate! Dat hele hollywood is een creepshow.

Cuddle McSnugglestuff? 8)7 is dat predator taal?

Ze vlucht nu ook dus Amerika uit omdat ze bang is de bak in te gaan;

https://timesofindia.indi(...)leshow/115510539.cms

Of Barack's Obama campagne met Diddy en SouthPark (VOTE OR DIE) >:)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 21 november 2024 @ 10:19:35 #200
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215641262
quote:
15s.gif Op donderdag 21 november 2024 10:17 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Ellen DeGenerate! Dat hele hollywood is een creepshow.

Cuddle McSnugglestuff? 8)7 is dat predator taal?

Ze vlucht nu ook dus Amerika uit omdat ze bang is de bak in te gaan;

https://timesofindia.indi(...)leshow/115510539.cms

Of Barack's Obama campagne met Diddy en SouthPark (VOTE OR DIE) >:)
:')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')