Jay-Z en Beyoncé? Die hebben elkaar rond die tijd leren kennen, en waren ook aanwezig: 2000 MTV Video Music Awards (2000) - âCastâ credits - IMDb (even vanuitgaande dat het 2000 was als ik de jaartallen goed bekijk)quote:
Hmm zieke shit. Namen zullen wel uitlekken dan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:02 schreef matthijst het volgende:
Of Bobby en Whitney.
Diddy was er met J-Lo trouwens.
Aldus de rijdende rechterquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:54 schreef potjecreme het volgende:
Dat verhaal van die 13 jarige is wel heel ongeloofwaardig. Dat is een gevalletje snel geld pakken.
Heb je het hele verhaal gehoord?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:39 schreef Momo het volgende:
Er zullen vast bij zitten die er geld in zien nu, maar het heeft ook wel zo door kunnen gaan jaren mede vanwege de houding dat zaken wel verzonnen zullen zijn en al die meiden en jongens liegen. Wij weten niet veel van de precieze omstandigheden bij deze toen 13-jarige. Als het wel waar is, is dat natuurlijk super triest. En ook als mensen in haar omgeving haar dan niet geloofd zouden hebben.
Nee, jij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb je het hele verhaal gehoord?
Hetzelfde als bij R. Kelly.... Er zullen genoeg daadwerkelijke slachtoffers zijn maar ook genoeg meiden die destijds op minderjarige leeftijd maar al te graag de benen wijd deden om vervolgens later het slachtoffer uit te hangen..... Die waren maar al wat te blij dat ze überhaupt aandacht kregen van zo'n groot artiest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:39 schreef Momo het volgende:
Er zullen vast bij zitten die er geld in zien nu, maar het heeft ook wel zo door kunnen gaan jaren mede vanwege de houding dat zaken wel verzonnen zullen zijn en al die meiden en jongens liegen. Wij weten niet veel van de precieze omstandigheden bij deze toen 13-jarige. Als het wel waar is, is dat natuurlijk super triest. En ook als mensen in haar omgeving haar dan niet geloofd zouden hebben.
In dit geval vraag ik mij af of ze überhaupt op het feestje was. Daar zit hem oa de twijfel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:34 schreef sherezade het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij R. Kelly.... Er zullen genoeg daadwerkelijke slachtoffers zijn maar ook genoeg meiden die destijds op minderjarige leeftijd maar al te graag de benen wijd deden om vervolgens later het slachtoffer uit te hangen..... Die waren maar al wat te blij dat ze überhaupt aandacht kregen van zo'n groot artiest.
Dat er slachtoffers zijn is toch genoegquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:34 schreef sherezade het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij R. Kelly.... Er zullen genoeg daadwerkelijke slachtoffers zijn maar ook genoeg meiden die destijds op minderjarige leeftijd maar al te graag de benen wijd deden om vervolgens later het slachtoffer uit te hangen..... Die waren maar al wat te blij dat ze überhaupt aandacht kregen van zo'n groot artiest.
Who would have thought ... poen dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:10 schreef matthijst het volgende:
Evan Nierman, a crisis management and public relations expert, speculated that Tony Buzbee, the Houston attorney who filed the lawsuit on behalf of the 2000 VMAs party victim, is choosing to withhold the names of the other celebrities involved order to pressure them into settling the case before their names become public.
Nierman said these famous people, whoever they are, “would be wise to cut a check” to the plaintiff and her attorney, to avoid having their names linked to Combs. Even if they can prove their innocence, their brands could be irreparably damaged because Combs’ name is so “toxic” right now, Nierman said.
Waarom geen namen? Wellicht: It’s a civil lawsuit, not a criminal prosecution. The goal is to get Diddy to settle it while the criminal charges against him are still pending, or to use evidence from his criminal conviction (if he gets convicted) as evidence that makes a civil trial either very easy to win or even completely moot if the facts were already proven. Naming the celebrity man and woman might prompt them to dispute the facts. Leaving them unnamed gives them an incentive to pressure Diddy to settle and perhaps even to offer some funds toward a settlement themselves to keep it private.
Zeker, maar dat neemt niet weg dat er ook een heleboel meiden zullen zijn die op minderjarige leeftijd ook zich aan hebben geboden om het bed in te duiken en ook maar iets van aandacht te krijgen van deze gast om het later tegen hem te kunnen gebruiken voor een schadevergoeding.Daarnaast zullen ook een heleboel gelogen hebben over hun leeftijd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat er slachtoffers zijn is toch genoeg
Niet lullig bedoelt, maar je snapt toch wel dat ook al zegt een 13 jarig meisje dat ze het helemaal ok vind dat het nog steeds strafbaar is wanneer jij zelf meerderjarig bent?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:34 schreef sherezade het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het gewenst was of niet, minderjarig is minderjarig.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zeker, maar dat neemt niet weg dat er ook een heleboel meiden zullen zijn die op minderjarige leeftijd ook zich aan hebben geboden om het bed in te duiken en ook maar iets van aandacht te krijgen van deze gast om het later tegen hem te kunnen gebruiken voor een schadevergoeding.Daarnaast zullen ook een heleboel gelogen hebben over hun leeftijd.
Dat zal hedendaags nog steeds zo gebeuren bij de huidige artiesten dat meiden zich aanbieden vrijwillig
Als dertiger had ik een tijdje iets met een meid van 18. Ik vroeg me voor mezelf af of dat wel kon. Wettelijk wel, maar ethisch en moreel. Bij 13 is daar geen sprake van.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het gewenst was of niet, minderjarig is minderjarig.
Tuurlijk je hoort ten alle tijde met je poten van kinderen af te blijven. Maar wat zegt het over dat meisje van 13 jaar? En over haar ouders? Zou jij je dochter van 13 jaar überhaupt in de buurt laten van een volwassen persoon ongeacht of deze beroemd is? Toen in de tijd dat zich dat afspeelde hadden de ouders er geen moeite mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:01 schreef rym het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar je snapt toch wel dat ook al zegt een 13 jarig meisje dat ze het helemaal ok vind dat het nog steeds strafbaar is wanneer jij zelf meerderjarig bent?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
Tuurlijk je hoort ten alle tijde met je poten van kinderen af te blijven. Maar wat zegt het over dat meisje van 13 jaar? En over haar ouders? Zou jij je dochter van 13 jaar überhaupt in de buurt laten van een volwassen persoon ongeacht of deze beroemd is? Toen in de tijd dat zich dat afspeelde hadden de ouders er geen moeite mee.
Die zagen toen al $$$$$,alles mocht en kon. Dachten due ouders dat R kelly met die meisjes monopoly gingen spelen dan?
Ik heb de docu toen gezien nou die zogenaamde onschuldige kinderen van 13-14-15 jaar liepen er ook bij als uitgedoste hoertjes.. Ik vind dat ook geen kinderen meer als ze zichzelf zo goedkoop opdringen aan hun idool 🤢
Nee sorry maar als jij je als 13 jarige presenteert half naakt met een dikke laag make up en je liegt over je leeftijd dan vind ik dat iets heel anders.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het gewenst was of niet, minderjarig is minderjarig.
Ik had ooit een grote pot met lollies. Mijn neefje van 6 of 7 woonde iets verderop en ging vaak bij mij in de straat bij vriendjes spelen. Ik riep van 2 hoog dan dat ze mochten komen. Hardstikke leuk en vrolijke toestanden. Totdat m'n broer zei dat ik dat beter niet meer kon doen. Er gaan misschien praatjes rond. Ik stond paf en had daar nooit bij stilgestaan. Nu ik jouw post lees begrijp ik dat er echt mensen zijn met zo'n kronkel in hun kop. Doet me ook denken aan de buschauffeur die een keer een kindje/leerling was vergeten en er mee een of andere garage was ingereden. En toen een tijdje alleen met dat kind was. Stukje in krant en een rokend Tokkie wijf onder de tatoes en geblondeerde pruik die in Hart van Nederland zei dat het een schande was dat die man dat zo maar had gedaan. Hij had haar wel kunnen verkrachten en andere rare en enge dinge. Arme chauffeur dacht ik. Rare wereld leven we in. Terwijl het meestal de lieve oom is of de zeer actieve vriendelijke hockeycoach waar je het echt nooooooooooooit van had verwacht.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
Tuurlijk je hoort ten alle tijde met je poten van kinderen af te blijven. Maar wat zegt het over dat meisje van 13 jaar? En over haar ouders? Zou jij je dochter van 13 jaar überhaupt in de buurt laten van een volwassen persoon ongeacht of deze beroemd is? Toen in de tijd dat zich dat afspeelde hadden de ouders er geen moeite mee.
Die zagen toen al $$$$$,alles mocht en kon. Dachten due ouders dat R kelly met die meisjes monopoly gingen spelen dan?
Ik heb de docu toen gezien nou die zogenaamde onschuldige kinderen van 13-14-15 jaar liepen er ook bij als uitgedoste hertjes.. Ik vind dat ook geen kinderen meer als ze zichzelf zo goedkoop opdringen aan hun idool 🤢
Het wordt steeds gekker. FF rondje lopen. Frisse neus. Hopen dat ik niet word afgeleid door een snolletje van 13. Ze liggen op de loer hoor, als je eenmaal een reputatie hebt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee sorry maar als jij je als 13 jarige presenteert half naakt met een dikke laag make up en je liegt over je leeftijd dan vind ik dat iets heel anders.
Je hebt nu eenmaal van die meiden die zijn op die leeftijd met alle wateren al gewassen en weten heel goed hoe ze mensen kunnen manipuleren en gaan heel ver om hun zin te krijgen.
Ik zie het al vaker als ik op de middelbare scholen kom voor een lezing hoe de jeugd erbij loopt... De meisjes van 12 dikke plamuur op het gezicht, nepwimpers als bezems en korte truitjes en de nepnagels... En dat is dan de nieuwe gerenatie brugklassers...hulde aan de ouders 🤢quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker. FF rondje lopen. Frisse neus. Hopen dat ik niet word afgeleid door een snolletje van 13. Ze liggen op de loer hoor, als je eenmaal een reputatie hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |