Goed spel zegt jammer genoeg ook niet alles. Vorig jaar hadden we veel meer verdiend (want, goed spel) bijvoorbeeld. Nog zo’n potje bij Lille uit en je hoort me niet klagen hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. De 3 punten zijn heilig zeggen ze wel eens, maar dit spel biedt natuurlijk weinig hoop voor de toekomst (in de CL in ieder geval).
Zeker niet.. zou mooi zijn natuurlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste helft was best aardig tegen echt geen koekenbakkers. En je pakt uiteindelijk gewoon drie bonuspunten, thuis winnen van Praag en Salzburg, wellicht nog ergens een stuntje en je bent er wel. Geen onmogelijke opgave.
Eens. Maar uiteindelijk kom je met goed spel (op de lange termijn) altijd verder dan zo'n rommelpot die eigenlijk 50/50 is. Al vond ik Feyenoord gisteren wel beter; met name de eerste helft.. toen hadden ze er gewoon meer moeten maken en afstand moeten nemen. De slotfase was een beetje een loterij.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Goed spel zegt jammer genoeg ook niet alles. Vorig jaar hadden we veel meer verdiend (want, goed spel) bijvoorbeeld. Nog zo’n potje bij Lille uit en je hoort me niet klagen hoor.
Vd Beek speelt normaal ook niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zeker niet.. zou mooi zijn natuurlijkGeen idee hoe goed Salzburg is, dat vond ik voorheen wel echt een goede ploeg. Girona en Praag zijn wel echt de zwakke broeders inderdaad.. Dat je elftal om van de Beek heen is gebouwd zegt ook al wel voldoende.
Er omheen gebouwd? Dan volg je het voetbal niet echt denk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zeker niet.. zou mooi zijn natuurlijkGeen idee hoe goed Salzburg is, dat vond ik voorheen wel echt een goede ploeg. Girona en Praag zijn wel echt de zwakke broeders inderdaad.. Dat je elftal om van de Beek heen is gebouwd zegt ook al wel voldoende.
Puur gebaseerd op gisteren hoor. Het viel me op dat ze hem veelvuldig zochten en dat hij vervolgens weinig goeds deed met de ballen die hij kreeg. Die voorzet schoot de verdediger van Feyenoord er zelf voor het gemak maar even in.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Er omheen gebouwd? Dan volg je het voetbal niet echt denk ik.
Ja, het vermoeden dat je eigenlijk onophoudelijk uit je nek lult had ik inmiddels al wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:41 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Puur gebaseerd op gisteren hoor.
Weinig clubs die zo naïef en matig gaan opbouwen als Girona. Met een goedlopende ploeg had je echt heel dik kunnen winnen, want na de 1-1 was Girona de kluts totaal kwijt.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste helft was best aardig tegen echt geen koekenbakkers. En je pakt uiteindelijk gewoon drie bonuspunten, thuis winnen van Praag en Salzburg, wellicht nog ergens een stuntje en je bent er wel. Geen onmogelijke opgave.
Zo dan. Pittig sfeertje ineens.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het vermoeden dat je eigenlijk onophoudelijk uit je nek lult had ik inmiddels al wel.
Gohquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Er omheen gebouwd? Dan volg je het voetbal niet echt denk ik.
Die 2de goal is natuurlijk niveau 4de klasse zaterdagamateurs Nederland. De keeper die een verdediger aanspeelt die (op het moment van spelen) zelfs achter de aanvaller stondquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weinig clubs die zo naïef en matig gaan opbouwen als Girona. Met een goedlopende ploeg had je echt heel dik kunnen winnen, want na de 1-1 was Girona de kluts totaal kwijt.
Ik maak mij wel zorgen om het in-game management van Priske. Nu is onze bank tamelijk dramatisch, maar we geven nu iedere keer de controle over de wedstrijd weg. Dat gaat nog vaak afgestraft worden.
De manier hoe we elke keer de tweede helft in gaan baart mij zorgen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weinig clubs die zo naïef en matig gaan opbouwen als Girona. Met een goedlopende ploeg had je echt heel dik kunnen winnen, want na de 1-1 was Girona de kluts totaal kwijt.
Ik maak mij wel zorgen om het in-game management van Priske. Nu is onze bank tamelijk dramatisch, maar we geven nu iedere keer de controle over de wedstrijd weg. Dat gaat nog vaak afgestraft worden.
Jammer dat er gisteren niet gevraagd werd naar de Osmanwissel. Als die op was dan is het al iets logischer.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen een mooie drukactie en klinisch afgerond. Ik was juist blij om Feyenoord eindelijk weer eens hoog druk te zien zetten. Jammere was dat we na een minuutje of 55 daar volledig mee stopten (en dat Ueda in tegenstelling tot Santi totaal waardeloos is in het hoog druk zetten).quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die 2de goal is natuurlijk niveau 4de klasse zaterdagamateurs Nederland. De keeper die een verdediger aanspeelt die (op het moment van spelen) zelfs achter de aanvaller stondDat kan echt niet.. dat zijn mooie cadeautjes, maar die ga je niet meer krijgen denk ik.
Dan nog zet je niet Zerrouki erin. Bij gebrek aan Nieuwkoop had ik zelfs eerder Mitchell lekker laten rennen. Sauer had je overigens best goed kunnen gebruiken nu.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat er gisteren niet gevraagd werd naar de Osmanwissel. Als die op was dan is het al iets logischer.
Die strafschop was heel makkelijk gegeven. En met Justin "wildebras" Bijlow in de goal is het iedere standaardsituatie billenknijpen. #TeamTimonquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:40 schreef yvette1982 het volgende:
Ik ben wel bang dat het doelsaldo nadelig uit kan pakken. De wedstrijd tegen Leverkusen heeft geen goed gedaan en ik ben bang dat je de volgende wedstrijd tegen Benfica ook weer een flink pak slaag gaat krijgen...
En hoe lang kan Priske het nog volhouden om Wellenreuter op te stellen. Het veroorzaken van die penalty gisteren was echt pupillenniveau, dat hoor je niet in de champions league te zien.
Dan kun je zeggen hij pakte nog een paar ballen goed, maar dat is ook voor het eerst dit seizoen. En bovendien was iedere standaardsituatie weer levensgevaarlijk, daar is Bijlow ook veel sterker in.
Als het in de basis al heel dun is dan zijn je wissels per definitie een flinke verzwakking. Daar heeft Priske niet zoveel schuld aan uiteindelijk. Met zo’n kaartenstrooier ontkwam je ook niet echt aan de vele wissels. Bueno maar ook Osman zijn ook wel een beetje te wild en met al geel op zak wel te verantwoorden dat die eruit gingenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:53 schreef yvette1982 het volgende:
Priske is sowieso nog niet heel gelukkig geweest in zijn wissels. En gisteren maakte hij met iedere wissel ook weer het team zoveel zwakker en hij haalde al het voetbal eruit.
Met de blunderende mof is iedere voorzet en corner gevaarlijk. Dan zat ik toch een stuk rustiger met Bijlowquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Die strafschop was heel makkelijk gegeven. En met Justin "wildebras" Bijlow in de goal is het iedere standaardsituatie billenknijpen. #TeamTimon
Een bal die via een eigen lichaamsdeel de hand raakt is al een tijdje geen hands, Hans.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is eigenlijk een godswonder dat de bal niet op de stip ging met die handsbal. Scheidsrechter Pietje Precies liet immers een afstrap overnemen en keurde een fout genomen inworp af. #blessed
Hij liet eigenlijk totaal niet zien dat hij op was. Zijn acties begonnen juist meer en meer te lukken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Osman werd gisteren gewisseld omdat hij 'op' was toch? Die indruk kreeg ik in ieder geval.
Zerrouki is geen geweldige keuze als invaller, maar veel beters zat er ook niet op de bank.
Vind onze bank maar magertjes.
Ging die niet via ons Koreaantje?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Een bal die via een eigen lichaamsdeel de hand raakt is al een tijdje geen hands, Hans.
Het was ook echt een heerlijk potje voor een snelle buitenspeler, lekker counteren tegen een ploeg die achterin het niet meer heeft. In feite was het gewoon de Arjen Robben -> Paul Bosvelt wissel.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij liet eigenlijk totaal niet zien dat hij op was. Zijn acties begonnen juist meer en meer te lukken.
Zerrouki moeten ze echt eens mee kappen. Dat kan echt niet meer. Gewoon Zechiël erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |