Ja man want in een poule systeem speel je wel tegen alle teams. Kan je net zoals het Nederlands elftal bijna de finale halen door alleen maar tegen lollerteams te spelen door een lucky loting en net aan de goede kant te zitten terwijl een ander land tegen alle toppers moet. Ja veel eerlijker.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit CL format wordt alleen omarmd door totale idioten die niks van sport en eerlijke competitie begrijpen. Op basis van dit CL poule format kun je de Wereldcup voortaan simpelweg uitrijken aan de nummer 1 op de FIFA-wereldranglijst. Want blijkbaar hoef je niet tegen alle teams te spelen om een representatieve ranglijst samen te stellen. Dat is tenminste wat de UEFA ons nu wil doen laten geloven. Lachwekkond.
Ik zat met verbazing naar Donny te kijken inderdaad. Jammer dat hij niet naar Amsterdam is gegaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Van de Beek is me ook een partij matig zeg, godver![]()
Gewoon een ontzettend belangrijke overwinning van Feyenoord. Vond het voetbal van beide kanten niet heel best, beide ploegen grossierden in balverlies en foute keuzes. Maar goed, dan moet je hem maar gewoon over de streep trekken en dat heeft Feyenoord gisteravond goed gedaan. Feyenoord over de hele 90 minuten wel meer kansen dus wel een uiteindelijk verdiende overwinning
Ik vind het alleen jammer dat je nu geen uit en thuiswedstrijden meer hebt. Je had die Gironezen toch wel een echt stadion willen laten zien.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit CL format wordt alleen omarmd door totale idioten die niks van sport en eerlijke competitie begrijpen. Op basis van dit CL poule format kun je de Wereldcup voortaan simpelweg uitrijken aan de nummer 1 op de FIFA-wereldranglijst. Want blijkbaar hoef je niet tegen alle teams te spelen om een representatieve ranglijst samen te stellen. Dat is tenminste wat de UEFA ons nu wil doen laten geloven. Lachwekkond.
Kan heel eenvoudig korter: Naadjequote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou heeft 'ie ook niet heel veel wisselmogelijkheden waar we beter van worden....
Maar ik krijg consequent de behoefte om m'n oogballen er uit te krabbelen zodra Zerrouki of Nadkutje erin komt.
Uiteraard. Die gaat doorgaans vanaf oktober opeens alles winnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:10 schreef Tjacka het volgende:
Gefeliciteerd en Priske mag dus nu blijven
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Kan heel eenvoudig korter: Naadje
Geen dank.
Dat zal nu ook wel gebeuren ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard. Die gaat doorgaans vanaf oktober opeens alles winnen.
Feyenoord is PSV voorbij. Op alle fronten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We staan makkelijk 24e.
@:fetx
@:onlogisch
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord is PSV voorbij. Op alle fronten.
Priskegodquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:10 schreef Tjacka het volgende:
Gefeliciteerd en Priske mag dus nu blijven
Je speelt nu tegen minimaal 7 verschillende tegenstanders ipv 3. Wat lul jij allemaal?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kan niet voetballen, maar schiet er wel weer uit het niets twee ballen in. Zelfde type tien als Klaassen en Til. Zoiets kunnen wij ook wel gebruiken voor de bank (alhoewel ik niet uitsluit dat Milambo de betere versie hiervan kan gaan worden).quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zat met verbazing naar Donny te kijken inderdaad. Jammer dat hij niet naar Amsterdam is gegaan.
Netnietje.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Kan heel eenvoudig korter: Naadje
Geen dank.
Dat vind ik ook altijd zo’n frustrerende oneliner.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als het andersom was geweest en Girona had op deze manier met 3-2 gewonnen had iedereen weer gezegd 'typisch Nederlands'.
Dus prima dat het nu een keer de andere kant op valt.
Eens. De 3 punten zijn heilig zeggen ze wel eens, maar dit spel biedt natuurlijk weinig hoop voor de toekomst (in de CL in ieder geval).quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo’n frustrerende oneliner.
Voetbal is soms ook gewoon een opportunistisch geluksspelletje. De tweede helft zijn we na wat mislukte wissels echt weggedrukt, een nipte buitenspelgoal, een gemiste strafschop en nog wat flinke kansen tegen. En dan maken ze een eigen goal bij ongeveer ons enige wapenfeit in de tweede helft
Het is een fijn gelukje, tegelijkertijd heb ik er geen enkele vertrouwen in dat dit duurzaam is als we iedere keer de tweede helft idioot slecht starten.
Hoewel ik de charme van een totaal knock-out systeem kan waarderen, dat was al helemaal oneerlijk, omdat je in de eerste ronde Real Madrid kon loten of de kampioen van Luxemburg.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja man want in een poule systeem speel je wel tegen alle teams. Kan je net zoals het Nederlands elftal bijna de finale halen door alleen maar tegen lollerteams te spelen door een lucky loting en net aan de goede kant te zitten terwijl een ander land tegen alle toppers moet. Ja veel eerlijker.
Eerste helft was best aardig tegen echt geen koekenbakkers. En je pakt uiteindelijk gewoon drie bonuspunten, thuis winnen van Praag en Salzburg, wellicht nog ergens een stuntje en je bent er wel. Geen onmogelijke opgave.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. De 3 punten zijn heilig zeggen ze wel eens, maar dit spel biedt natuurlijk weinig hoop voor de toekomst (in de CL in ieder geval).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |