Lief aangeboden, maar ik kan maar max 30 min lopen tegenwoordig en deze wandelingen zijn altijd veel langer...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was echt héél jammer ja. Al hebben we gelukkig nog wel wat vogels gezien.
Als ze het volgend jaar weer organiseren (geen idee of dat zo is), kan ik mijn vriend wel laten vragen of jij mee mag i.p.v. ik. Dit jaar hadden er ook mensen vogelminnende vrienden meegenomen i.p.v. hun partner
Klopt, die van vorige week zou grofweg van 07:30 tot 11:30 uur duren. Al sta je ook veel stil. Maar even zitten is er vaak niet bij. Tenzij je zelf wat meeneemt om op te zitten. Maar dat is niet erg praktisch.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Lief aangeboden, maar ik kan maar max 30 min lopen tegenwoordig en deze wandelingen zijn altijd veel langer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:55 schreef AnneX het volgende:
@:derLudolf morgen - Amerikaanse tijd - gaat men weer aan het werk in de havens!
Las ik 10 minuten geleden.Oh top, een dag staken is 5 dagen hinder. Dus dan valt het nu nog te overzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Ja, lijf moet nog wat langer mee!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:26 schreef Lonaa het volgende:
Bluh. Lijf is wel een beetje op nu.
Vandaag nog 1 geluidssetje wegbrengen (naar de buurman), de bus en aanhanger uitpakken en genieten van de geboekte voetmassage. Morgen nog 1 lange dag.
Was bij Binnenstebuiten afgelopen woensdag.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:Blues op welke zender en hoe laat werd die vogelspecial uitgezonden?
Er is nog niet geboekt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, lijf moet nog wat langer mee!
Het positieve van zzp!en wasin mijn situatie, dat ikzelf de agenda bepaalde.
Oh en ik hoefde niet zo veel te sjouwen.
En hé: jullie hebben een vakantie, die eraan komt! Wat is het geworden?
Mogguh: weer een mooi herfstdag!
Het waren wel 2 fysiek zware weken, daarom lijf op.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat klinkt eng @:lonaa gelukkig dat jullie er veilig uit zijn gekomen. Is het lijf daarom nu op of vanwege je werk?
Het ziet er lekker zonnig uit vandaag, hopelijk bij jullie ook
Mja. Het waren niet mijn eerste rellen van dichtbij en we hadden onze Twente-sjaaltjes thuisgelaten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh, alleen al dit lezen is beangstigend. Wat moeten jullie bang geweest zijn.
Dank!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was bij Binnenstebuiten afgelopen woensdag.
Sorry, heb ik geen ervaring mee. Iemand anders misschien.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Hoi smulpapen,
Misschien zoek ik wel verkeerd maar is er ergens een topic of topicreeks gericht op glutenvrij? Sinds deze zomer blijk ik intolerant voor deze lieve elastische vrienden en ben ik continu op zoek naar inspiratie en ervaringen etc.
Vraag het even hier, ik kon niks vinden:quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Hoi smulpapen,
Misschien zoek ik wel verkeerd maar is er ergens een topic of topicreeks gericht op glutenvrij? Sinds deze zomer blijk ik intolerant voor deze lieve elastische vrienden en ben ik continu op zoek naar inspiratie en ervaringen etc.
@ChrisCarter Ik heb in bovenstaand topic wat 'glutenvrije' topics uit verleden opgelepeld, maar ze zijn jaren oud én gesloten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Vraag het even hier, ik kon niks vinden:
CUL / [FB] Voor alle opmerkingen, tips en klachten!
Onbekende stukken (te nieuw) voor mijquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:22 schreef borisz het volgende:
Wat een heerlijk weer
Bloes het werd Leidsche Rijn richting Vleuten
Of als de ME niet meer weet wie ze aan het meppen waren en vervolgens op gezinnen op een terras los gaat. Zoals bij de ijssalon in Rotterdam een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. Het waren niet mijn eerste rellen van dichtbij en we hadden onze Twente-sjaaltjes thuisgelaten.![]()
Het is harde kern tegen harde kern, het enige echte risico is dat je collateral damage wordt. Maar goed, dat risico bestaat wel.
Nou zeg: stoer zeg na zo’n forse ingreep al weer naar huis (gestuurd!).quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
@:annex ik woon in de buurt, 7 minuten fietsen, maar broer in de de buurt van Utrecht maar werkt in Arnhem. Hij heeft haar (hogere) auto opgehaald toen zus gehaald en thuisgebracht en weer naar huis gegaan. Ik heb zus op instructies geïnstalleerd. Ze heeft behoorlijk pijn, maar ook stevige pijnstillers Alleen had het ziekenhuis 4x pd voorgeschreven maar apotheek gaf maar voor 2x pd mee. Dus ik fiets maandag vast eerst naar de apotheek![]()
Ik kan nu toch niets doen dus ben naar huis gegaan. Morgen komt de thuiszorg en wanneer de boodschappen bezorgd zijn ga ik er ook nog even heen.
Alles is begane grond, ze heeft een goed bed. Tv (joekel) in de slaapkamer (nieuw) dus zodra deze eerste ellende een beetje minder is , kan ze lezen, tv kijken etcquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:54 schreef AnneX het volgende:
Tja, als iemand zelfstandig naar het toilet kan (strompelen) en evt. traplopen (indien noodzakelijk) hup naar huis.
Het is zo’n verschil met hoe het was en ik moet er nog steeds aan wennen.
Ja, ik weet dat thuis ‘beter’ is…gezien infectiegevaar etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |