abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215173242
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat was echt héél jammer ja. Al hebben we gelukkig nog wel wat vogels gezien.

Als ze het volgend jaar weer organiseren (geen idee of dat zo is), kan ik mijn vriend wel laten vragen of jij mee mag i.p.v. ik. Dit jaar hadden er ook mensen vogelminnende vrienden meegenomen i.p.v. hun partner :)
Lief aangeboden, maar ik kan maar max 30 min lopen tegenwoordig en deze wandelingen zijn altijd veel langer...
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 00:08:41 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215173250
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 00:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Lief aangeboden, maar ik kan maar max 30 min lopen tegenwoordig en deze wandelingen zijn altijd veel langer...
Klopt, die van vorige week zou grofweg van 07:30 tot 11:30 uur duren. Al sta je ook veel stil. Maar even zitten is er vaak niet bij. Tenzij je zelf wat meeneemt om op te zitten. Maar dat is niet erg praktisch.

Jammer zeg! -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 00:19:23 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215173281
@Blues op welke zender en hoe laat werd die vogelspecial uitgezonden?
pi_215173337
@derLudolf morgen - Amerikaanse tijd - gaat men weer aan het werk in de havens!
Las ik 10 minuten geleden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 07:39:51 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215173711
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 00:55 schreef AnneX het volgende:
@:derLudolf morgen - Amerikaanse tijd - gaat men weer aan het werk in de havens!
Las ik 10 minuten geleden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh top, een dag staken is 5 dagen hinder. Dus dan valt het nu nog te overzien. :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215173892
Bluh. Lijf is wel een beetje op nu.

Vandaag nog 1 geluidssetje wegbrengen (naar de buurman), de bus en aanhanger uitpakken en genieten van de geboekte voetmassage. Morgen nog 1 lange dag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215173990
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 08:26 schreef Lonaa het volgende:
Bluh. Lijf is wel een beetje op nu.

Vandaag nog 1 geluidssetje wegbrengen (naar de buurman), de bus en aanhanger uitpakken en genieten van de geboekte voetmassage. Morgen nog 1 lange dag.
Ja, lijf moet nog wat langer mee!
Het positieve van zzp!en wasin mijn situatie, dat ikzelf de agenda bepaalde.
Oh en ik hoefde niet zo veel te sjouwen.
En hé: jullie hebben een vakantie, die eraan komt! Wat is het geworden?

Mogguh: weer een mooi herfstdag!
pi_215174234
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:Blues op welke zender en hoe laat werd die vogelspecial uitgezonden?
Was bij Binnenstebuiten afgelopen woensdag.
We have far more in common than that which devides us..
pi_215174314
Dat klinkt eng @Lonaa gelukkig dat jullie er veilig uit zijn gekomen. Is het lijf daarom nu op of vanwege je werk?

Het ziet er lekker zonnig uit vandaag, hopelijk bij jullie ook
pi_215174317
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 08:42 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja, lijf moet nog wat langer mee!
Het positieve van zzp!en wasin mijn situatie, dat ikzelf de agenda bepaalde.
Oh en ik hoefde niet zo veel te sjouwen.
En hé: jullie hebben een vakantie, die eraan komt! Wat is het geworden?

Mogguh: weer een mooi herfstdag!
Er is nog niet geboekt. :')
pi_215174377
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat klinkt eng @:lonaa gelukkig dat jullie er veilig uit zijn gekomen. Is het lijf daarom nu op of vanwege je werk?

Het ziet er lekker zonnig uit vandaag, hopelijk bij jullie ook
Het waren wel 2 fysiek zware weken, daarom lijf op. :) Gisteren was wel pittig en er is veel ruimte voor verbetering voor de komende wedstrijden. Betere briefings en communicatie bijvoorbeeld. Andere hekkenlijnen. Maar ja, risicovol blijft het toch.
Tijdens de rellen was er wel flinke adrenaline dus daarna was er wel een inkakkertje. :+

Het "voordeel" was wel dat we strategisch stonden (niet in het looppad :7 ) en dat ze ons niet moesten hebben, maar je bent je wel erg bewust van je keuzes en de consequenties.
Doe je de muziek uit? Laat je de muziek aan? Uit = feest is over. Uit = ook mogelijkheid tot ophitsen. Aan = afleiding. Aan = ook slechtere communicatie over porto's (die wij niet hadden trouwens) en alsof het zonder consequenties is.
Laat je je halve bedrijf staan om mogelijk gesloopt te worden en ga je met iedereen, behalve politie en ME, naar binenn achter gesloten deur, of blijf je bij je spullen? Wil je uberhaupt wel het risico nemen om het hele plein over te steken naar "de veilige locatie"?
Hou je je oordoppen in tegen de gehoorschade van het vuurwerk of doe je ze uit omdat de hooligans mogelijk denken dat je een romeo bent en dat ze je dan toch pakken?

Hoe dan ook was het wel treurig, 85% van de supporters had gewoon een toffe middag. Er is hard gelachen, gedanst, gezongen, de kebabkraam liep als een trein (zelfs tijdens de rellen :') ) maar er is dan altijd de harde kern die het verpest.
pi_215174409
Poeh, alleen al dit lezen is beangstigend. Wat moeten jullie bang geweest zijn.
pi_215174519
Hoi smulpapen,

Misschien zoek ik wel verkeerd maar is er ergens een topic of topicreeks gericht op glutenvrij? Sinds deze zomer blijk ik intolerant voor deze lieve elastische vrienden en ben ik continu op zoek naar inspiratie en ervaringen etc.
pi_215174621
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 09:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh, alleen al dit lezen is beangstigend. Wat moeten jullie bang geweest zijn.
Mja. Het waren niet mijn eerste rellen van dichtbij en we hadden onze Twente-sjaaltjes thuisgelaten. :+

Het is harde kern tegen harde kern, het enige echte risico is dat je collateral damage wordt. Maar goed, dat risico bestaat wel.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:24:12 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215174704
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Was bij Binnenstebuiten afgelopen woensdag.
Dank! ^O^
pi_215175300
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 09:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Hoi smulpapen,

Misschien zoek ik wel verkeerd maar is er ergens een topic of topicreeks gericht op glutenvrij? Sinds deze zomer blijk ik intolerant voor deze lieve elastische vrienden en ben ik continu op zoek naar inspiratie en ervaringen etc.
Sorry, heb ik geen ervaring mee. Iemand anders misschien.
Succes ermee.

@Tele6 hoe zou jouw laatste werkdag eruit zien? 😇
pi_215175681
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 09:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Hoi smulpapen,

Vraag het even hier, ik kon niks vinden:

CUL / [FB] Voor alle opmerkingen, tips en klachten!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:22:41 #78
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215176054
Wat een heerlijk weer O+
Bloes het werd Leidsche Rijn richting Vleuten :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:47:28 #79
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215177117
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Vraag het even hier, ik kon niks vinden:

CUL / [FB] Voor alle opmerkingen, tips en klachten!
@ChrisCarter Ik heb in bovenstaand topic wat 'glutenvrije' topics uit verleden opgelepeld, maar ze zijn jaren oud én gesloten.
Maar je kan altijd zelf een nieuw topic openen...
pi_215177488
Zus komt zo thuis, broer haalt haar nu op. Ze heeft nog wel veel pijn dus heb ik net haar medicatie opgehaald (hoefde me niet eens te legitimeren en ik heb best stevig spul meegekregen). Ze krijgt gelukkig wel thuiszorg, eerst niet maar het ziekenhuis zag dat het toch wel nodig was
pi_215177715
Mooi dat jullie in de buurt wonen en kunnen mantelzorgen voor Zus.
Heeft het nog te maken met het akelige ongeval een tijd terug?
(details vergeten 8)7 )

Kennen jullie de Stichting Leergeld. Nu begreep ik ‘leergeld’ als straf/sanctie/boete betalen.

Blijkt een hartstikke positieve landelijke Stichting te zijn om kinderen te voorzien van materiaal voor school etc. https://www.leergeld.nl/
In het grote dorp met >50.000 inwoners worden ZEVENHONDERD kinderen geholpen! Daar moet ik wel van slikken.
Binnenkort is er een actie van inzamelen van vergeten kinderfietsen in de schuur.
En vraag naar vrijwilligers om de fiets rijklaar te maken.

Dus heb ik gewoon de affiche opgehangen en de folders neergelegd voor bezoekers.
(Eigenlijk gebeurt het alleen voor (lokale) culturele activiteiten).
pi_215177790
Leergeld ken ik, ook wel eens gesolliciteerd maar ze waren bang dat het niet uitdagend genoeg was duh

Zus is geopereerd aan 2 stenoze’s in haar rug. Heeft niets met de val te maken
pi_215178206
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 13:22 schreef borisz het volgende:
Wat een heerlijk weer O+
Bloes het werd Leidsche Rijn richting Vleuten :P
Onbekende stukken (te nieuw) voor mij ^O^
pi_215179306
@AnneX ik woon in de buurt, 7 minuten fietsen, maar broer in de de buurt van Utrecht maar werkt in Arnhem. Hij heeft haar (hogere) auto opgehaald toen zus gehaald en thuisgebracht en weer naar huis gegaan. Ik heb zus op instructies geïnstalleerd. Ze heeft behoorlijk pijn, maar ook stevige pijnstillers Alleen had het ziekenhuis 4x pd voorgeschreven maar apotheek gaf maar voor 2x pd mee. Dus ik fiets maandag vast eerst naar de apotheek :D

Ik kan nu toch niets doen dus ben naar huis gegaan. Morgen komt de thuiszorg en wanneer de boodschappen bezorgd zijn ga ik er ook nog even heen.
pi_215179767
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 10:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mja. Het waren niet mijn eerste rellen van dichtbij en we hadden onze Twente-sjaaltjes thuisgelaten. :+

Het is harde kern tegen harde kern, het enige echte risico is dat je collateral damage wordt. Maar goed, dat risico bestaat wel.
Of als de ME niet meer weet wie ze aan het meppen waren en vervolgens op gezinnen op een terras los gaat. Zoals bij de ijssalon in Rotterdam een paar jaar terug. :{
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215180038
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
@:annex ik woon in de buurt, 7 minuten fietsen, maar broer in de de buurt van Utrecht maar werkt in Arnhem. Hij heeft haar (hogere) auto opgehaald toen zus gehaald en thuisgebracht en weer naar huis gegaan. Ik heb zus op instructies geïnstalleerd. Ze heeft behoorlijk pijn, maar ook stevige pijnstillers Alleen had het ziekenhuis 4x pd voorgeschreven maar apotheek gaf maar voor 2x pd mee. Dus ik fiets maandag vast eerst naar de apotheek :D

Ik kan nu toch niets doen dus ben naar huis gegaan. Morgen komt de thuiszorg en wanneer de boodschappen bezorgd zijn ga ik er ook nog even heen.
Nou zeg: stoer zeg na zo’n forse ingreep al weer naar huis (gestuurd!).
Het is niet niks. En wat gewoon onaardig om voor het weekend ook nog onvoldoende pijnstilling mee te geven. In de apo horen ze toch ook met 4 ogen de meds te checken?
MnX kreeg ooit een doos vol zwaar spul mee en nooit gebruikt!

Na het eten bij de koffie ook nog een klein taartje gedeeld van Vroeg.
Cheese cake aardbei en appeltaart. :Y)

Schoon huis door hulp en schoon bed door mijzelve.
Plannetjes voor morgen met mooi weer maken. Ook doe ik nu de tour van Lucky op zoek naar tuinstoelen 😎
pi_215180101
Zo stoer was ze niet, maar het moest. Fysio had meegekeken en zag dat het goed was.
Met wat ze nu heeft kan ze t/m maandagochtend toe. En ze heeft van dit ook nog een andere versie in huis, hopelijk komt het daarmee goed totdat er meer nodig is.
En volgens mij heb ik hier ook nog wat spul liggen van de slijmbeurs waarbij het niet hielp.
pi_215180409
Tja, als iemand zelfstandig naar het toilet kan (strompelen) en evt. traplopen (indien noodzakelijk) hup naar huis.
Het is zo’n verschil met hoe het was en ik moet er nog steeds aan wennen.
Ja, ik weet dat thuis ‘beter’ is…gezien infectiegevaar etc.
pi_215180468
Plan was om vandaag een wandeling maken, maar eenmaal bovenop de berg (1685 meter hoog) zaten we tussen de wolken, met iets van vijf meter zicht en was de temperatuur gezakt van 24 naar 13 graden. Terug naar beneden gereden, wat foto's gemaakt, en terug naar huis gereden (al met al bijna vijf rij-uren, dus dat was wel weer mooi ook).

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215180480
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 21:54 schreef AnneX het volgende:
Tja, als iemand zelfstandig naar het toilet kan (strompelen) en evt. traplopen (indien noodzakelijk) hup naar huis.
Het is zo’n verschil met hoe het was en ik moet er nog steeds aan wennen.
Ja, ik weet dat thuis ‘beter’ is…gezien infectiegevaar etc.
Alles is begane grond, ze heeft een goed bed. Tv (joekel) in de slaapkamer (nieuw) dus zodra deze eerste ellende een beetje minder is , kan ze lezen, tv kijken etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')