Aldus @Nattekat die nog geen normaal gesprek kan voeren met zijn eigen moeder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
Nattekat in F1 / F1 huisregels en richtlijnen
[ afbeelding ]
Sneller dan Schumacher zelfs?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sinds @:R-woud93 daar weg is gaat het HEEL SNEL bergafwaarts
Voorbeelden zijn:quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorbeelden zijn:
a. Het verspreiden van valse informatie (bijv. x een brokkenpiloot noemen, terwijl de algemene consensus het tegendeel is)
Je mag geen leugens over Brubbey van vorig seizoen vertellen.
@Nattekat is een brokkenpilootquote:(1942) (ook: brokkenmaker) (spot.) onhandig persoon; iemand die voortdurend stukken maakt of dingen fout doet; stumper; sukkel. Een brokkenpiloot is een piloot of chauffeur die ongelukken veroorzaakt. Wellicht ontleend aan het Duits: 'Bruchpilot'.
@R-woud93 is een goede mod. Streng maar rechtwaardigquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sinds @:R-woud93 daar weg is gaat het HEEL SNEL bergafwaarts
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
Nattekat in F1 / F1 huisregels en richtlijnen
[ afbeelding ]
@onlogisch @GGMMquote:Als je van mening bent dat je medegebruiker over de scheef is gegaan
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:38 schreef 3rr0r het volgende:
Scrummie heeft het moeilijk zonder sigaret
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:38 schreef 3rr0r het volgende:
Scrummie heeft het moeilijk zonder sigaret
quote:
Ik bespeurde wat irritatie en dacht wellicht ligt het hieraanquote:
Volgens mij lag de irritatie meer bij anderen gezien de reacties op de nieuwe policy in F1. Maar misschien heb ik het mis!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Ik bespeurde wat irritatie en dacht wellicht ligt het hieraan
Scrummie in VBL / [VBL SC #8418] Onlogisch is mijn held
Woordle 1207 4/6quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij lag de irritatie meer bij anderen gezien de reacties op de nieuwe policy in F1. Maar misschien heb ik het mis!
user @Scrummie is een high functioning verslaafde. Net als de coke verslaafde rocky balboa van de zuid-as. @KingRolandquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Ik bespeurde wat irritatie en dacht wellicht ligt het hieraan
Scrummie in VBL / [VBL SC #8418] Onlogisch is mijn held
lekker maat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 1207 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1003 6/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Picsquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:07 schreef Caland het volgende:
Sloffen meegenomen uit Turkije, 38 euro @:scrummie
Hopelijk lopen ze lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:07 schreef Caland het volgende:
Lekker maat, het wordt weer flink koud straksquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:07 schreef Caland het volgende:
Hopelijk is @Caland niet vergeten af te dingen. Of het zijn echte schaapjes.quote:
Afdingen was niet nodig. Gezien ik zijn vriend was had hij al een speciale prijs gemaaktquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk is @:caland niet vergeten af te dingen. Of het zijn echte schaapjes.
kanker is in Turkije gelukkig nog wel betaalbaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:07 schreef Caland het volgende:
Cok güzel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Afdingen was niet nodig. Gezien ik zijn vriend was had hij al een speciale prijs gemaakt
Over twee weken naar Portugal, gaan we er weer een paar meenemenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
kanker is in Turkije gelukkig nog wel betaalbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |