Nu ik niet meer werk in het onderwijs ben ik ook al aan het uitzoeken hoe ik zo veel mogelijk het land kan ontvluchten met zo min mogelijk vakantiedagen. Nog wel een puzzeltje. Vooral omdat ik wel minimaal een van de feestdagen per jaar moet overvliegen naar de VS voor de schoonfamilie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan altijd wel met mijn vrije dag schuiven, dus dan maak je als je veel weekendjes weg gaat eigenlijk nauwelijks dagen op. En een enkel breken in april helpt ook wel.
Dat hangt af van je werkgever en het beleid rondom verlofdagen. Je kunt meestal extra verlofdagen opbouwen door:quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu ik niet meer werk in het onderwijs ben ik ook al aan het uitzoeken hoe ik zo veel mogelijk het land kan ontvluchten met zo min mogelijk vakantiedagen. Nog wel een puzzeltje. Vooral omdat ik wel minimaal een van de feestdagen per jaar moet overvliegen naar de VS voor de schoonfamilie.
Beetje rondom de feestdagen plannen, al betaal je dan vaak ook weer wat meer om weg te gaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu ik niet meer werk in het onderwijs ben ik ook al aan het uitzoeken hoe ik zo veel mogelijk het land kan ontvluchten met zo min mogelijk vakantiedagen. Nog wel een puzzeltje. Vooral omdat ik wel minimaal een van de feestdagen per jaar moet overvliegen naar de VS voor de schoonfamilie.
Vuile viezerik!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Kaas met plakjes lasagne.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
plakjes kaas met spaghettiquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet er maar even goed van maatquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tagliatelle spinazie roomsausquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
beestquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geniet er maar even goed van maat
Ik zelf shoarma
Lekker vriend, eet smakelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geniet er maar even goed van maat
Ik zelf shoarma
@KingRoland heeft goed gebedenquote:Ex-orkaan Kirk trekt over West-Europa, maar lijkt Nederland net te missen
Wat ga jij vanavond eten?quote:
Op tijd het zinkende schip verlaten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sinds @:R-woud93 daar weg is gaat het HEEL SNEL bergafwaarts
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
Nattekat in F1 / F1 huisregels en richtlijnen
[ afbeelding ]
Autootje rijden met de Belgische zoon van vrouwenmepper Jos is absoluut GEEN sport en Nattedweil is een parodie op een wijkagent.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
Nattekat in F1 / F1 huisregels en richtlijnen
[ afbeelding ]
Zou @Nattekat dit hebben geschreven zonder in lachen uit te barsten?quote:
Die is echt knettergek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou @:nattekat dit hebben geschreven zonder in lachen uit te barsten?
Meestal werkt dat ook averechts, dus het is ook nog eens behoorlijk dom.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:40 schreef Wotte het volgende:
We moeten maar blij zijn dat onze moderators geen Noord Koreaanse praktijken nodig hebben om dit zooitje ongeregeld in bedwang te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |