Volgens mij lag de irritatie meer bij anderen gezien de reacties op de nieuwe policy in F1. Maar misschien heb ik het mis!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Ik bespeurde wat irritatie en dacht wellicht ligt het hieraan
Scrummie in VBL / [VBL SC #8418] Onlogisch is mijn held
Woordle 1207 4/6quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij lag de irritatie meer bij anderen gezien de reacties op de nieuwe policy in F1. Maar misschien heb ik het mis!
user @Scrummie is een high functioning verslaafde. Net als de coke verslaafde rocky balboa van de zuid-as. @KingRolandquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Ik bespeurde wat irritatie en dacht wellicht ligt het hieraan
Scrummie in VBL / [VBL SC #8418] Onlogisch is mijn held
lekker maat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 1207 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1003 6/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Picsquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:07 schreef Caland het volgende:
Sloffen meegenomen uit Turkije, 38 euro @:scrummie
Hopelijk lopen ze lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:07 schreef Caland het volgende:
Lekker maat, het wordt weer flink koud straksquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:07 schreef Caland het volgende:
Hopelijk is @Caland niet vergeten af te dingen. Of het zijn echte schaapjes.quote:
Afdingen was niet nodig. Gezien ik zijn vriend was had hij al een speciale prijs gemaaktquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk is @:caland niet vergeten af te dingen. Of het zijn echte schaapjes.
kanker is in Turkije gelukkig nog wel betaalbaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:07 schreef Caland het volgende:
Cok güzel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Afdingen was niet nodig. Gezien ik zijn vriend was had hij al een speciale prijs gemaakt
Over twee weken naar Portugal, gaan we er weer een paar meenemenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
kanker is in Turkije gelukkig nog wel betaalbaar.
Ik vind jou nou net een te rustig type om een roker te zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Over twee weken naar Portugal, gaan we er weer een paar meenemen
Zonder sigaret weet hij zich misschien geen houding te geven in de discoquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind jou nou net een te rustig type om een roker te zijn.Oh ja alleen weekends had je het over.
Ik denk niet dat @Caland een stereotype Fok!ker is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zonder sigaret weet hij zich misschien geen houding te geven in de disco
Verlofdagen opmaken genotquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Over twee weken naar Portugal, gaan we er weer een paar meenemen
Portugal over twee weken, Manchester in november, Edinburgh in december en dan neem ik nog drie weken mee naar het nieuwe jaar zelfsquote:
Werk je in het onderwijs ofzo? De tandjes.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Portugal over twee weken, Manchester in november, Edinburgh in december en dan neem ik nog drie weken mee naar het nieuwe jaar zelfs![]()
Stukje vliegschaamte.
Groot gelijk, ik snap de haast.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Portugal over twee weken, Manchester in november, Edinburgh in december en dan neem ik nog drie weken mee naar het nieuwe jaar zelfs![]()
Stukje vliegschaamte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan altijd wel met mijn vrije dag schuiven, dus dan maak je als je veel weekendjes weg gaat eigenlijk nauwelijks dagen op. En een enkel breken in april helpt ook wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Werk je in het onderwijs ofzo? De tandjes.
Ik las poortugaalquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Stukje vliegschaamte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |