Is het gelukt vandaag?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Heb besloten dat ik vandaag gelukkig ben en een fijne dag ga hebben. Als ik afwacht gebeurt het niet, dus daarom dat besluit
Weet niet zo goed wat te zeggen behalve een dikke knuffel en heel erg veel sterktequote:Op donderdag 17 oktober 2024 01:22 schreef Saboo het volgende:
[..]
Is het gelukt vandaag?
Even emodump hier. Dat moment dat je iemands social media profiel even opzoekt om te kijken hoe het gaat, en iemand er niet meer blijkt te zijn. Veels te jong en op een vreselijk “oneerlijke” manier overleden.
Al een paar maanden geleden, en het was niet iemand met wie ik ooit écht intensief contact onderhield. Wel iemand voor wie ik veel bewondering had en die al veels te veel narigheid had meegemaakt.
Kan niet slapen en het niet loslaten. Denk dat de meeste wel eens zoiets lezen/meemaken en nouja… Blijft ook één van de maffe dingen van social media. Wilde het vooral even van mij afschrijven. Verder niets eigenlijk.
Tammiequote:
Ja lekker, en met jou?quote:
Weinig slaap, lege sociale batterij, thuiskomen in een teringzooi en een man die ziek is. Geen tijd om bij te komen en mijn lege sociale batterij weer aan te vullen. Lag er om half 8 in gisteravond, nu het idee dat ik eindelijk een beetje bijtrek, maar vanavond ga ik er ook vroeg in.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Met weinig slaap aan begonnen natuurlijk
Dat is niet lekker thuiskomen na je tripquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weinig slaap, lege sociale batterij, thuiskomen in een teringzooi en een man die ziek is. Geen tijd om bij te komen en mijn lege sociale batterij weer aan te vullen. Lag er om half 8 in gisteravond, nu het idee dat ik eindelijk een beetje bijtrek, maar vanavond ga ik er ook vroeg in.
Knuffel wat balenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weinig slaap, lege sociale batterij, thuiskomen in een teringzooi en een man die ziek is. Geen tijd om bij te komen en mijn lege sociale batterij weer aan te vullen. Lag er om half 8 in gisteravond, nu het idee dat ik eindelijk een beetje bijtrek, maar vanavond ga ik er ook vroeg in.
Nee, je kan je voorstellen dat ik not amused ben sinds maandagquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is niet lekker thuiskomen na je trip
100% ik ken dat!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, je kan je voorstellen dat ik not amused ben sinds maandag
Nou, dat wat je wil zeggen. En vooral niet sociaal wenselijk, maar hoe het echt isquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... wat zal ik daar eens op zeggen...
De waarheid?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... wat zal ik daar eens op zeggen...
Op het moment is mijn hoofd vol met mijn moeder die waarschijnlijk niet lang meer heeft en een ernstig terminale vriendin. Wordt zenuwachtig bij elk piepje van mijn telefoon en vraag me af wie eerst gaatquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, dat wat je wil zeggen. En vooral niet sociaal wenselijk, maar hoe het echt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |