Jaaaaa vrijdag!quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waar is Barb als je hem nodig hebt?
Ben wel toe aan de vrijmibo
Zo vroeg al?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa vrijdag!
Dan gaat de kerstzooi opgezet worden in dit huis
Nou officieel eerste weekend van november (lukt nooit zo laat) maar er komt een vriendin kerstkaartjes maken en dan wil je de boel hebben staanquote:
Opzich snap ik het wel, maar veel te vroeg naar mijn smaak. 6 december op z'n vroegstquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou officieel eerste weekend van november (lukt nooit zo laat) maar er komt een vriendin kerstkaartjes maken en dan wil je de boel hebben staan
Lovely!quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen
Ik kom jullie even een bezoekje brengen
Zo nu en danquote:
Ah ok..quote:
Zes december is ook een veel fatsoenlijker dag ervoor. Maar soit, ik word hier blij van. Heb geen kinderen die in Sinterklaas geloven, ik heb geen mensen in huis die er een mening over hebben. Dus why notquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich snap ik het wel, maar veel te vroeg naar mijn smaak. 6 december op z'n vroegst
Anyway, veel plezier alvast
quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen
Ik kom jullie even een bezoekje brengen
Moet je ook vooral en zeker lekker zelf wetenquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zes december is ook een veel fatsoenlijker dag ervoor. Maar soit, ik word hier blij van. Heb geen kinderen die in Sinterklaas geloven, ik heb geen mensen in huis die er een mening over hebben. Dus why not
Hahaha de dag na kerst direct die zooi weg hier. Dan is alles weer zo lekker licht en ruim in huisquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je ook vooral en zeker lekker zelf wetenIk ben altijd blij als het weer weg is en zie altijd op tegen het opzetten
Nah, wil niet dat mijn kinderen denken dat ik een Grinch benquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha de dag na kerst direct die zooi weg hier. Dan is alles weer zo lekker licht en ruim in huis
Niet iedereen kan een kerstfreak zijn![]()
Je kan ook in kerststaking en weigeren om je huis te versieren en heel hard BOE-roepen bij kerstreclames en -muziek
Dus niet stampen op kerstkransjes, de dieren uit de stal vrij later, Maria ontmaagden, de schoorsteen afdekken en niet de boom in de fik steken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, wil niet dat mijn kinderen denken dat ik een Grinch ben
Nee, ben ik veel te lief voorquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus niet stampen op kerstkransjes, de dieren uit de stal vrij later, Maria ontmaagden, de schoorsteen afdekken en niet de boom in de fik steken?
Oh okéquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ben ik veel te lief voor
Jaaa gezien.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:04 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben wel weer leuke kerstdingen te koop ( maar ik wacht nog even met dingen kopen )
Je hebt al te veel?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa gezien.
Mag alleen niet van mezelf
Misschien moet ik weer wat kerst bij knutselen
Niet teveel, maar wel veel. Alleen ik heb in de ber-maanden meerdere verjaardagen en Sinterklaas, en kerstmis die allemaal cadeautjes hebben (en doe ik met liefde hoor) en met O&N (vier ik alleen) wil ik lekker eten. En de momenten met Kerst thuis ook... dus tjaquote:
Sinds 1 september luister ik kerstmuziekquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nu al met Kerst bezig zijn
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sinds 1 september luister ik kerstmuziek![]()
Ik vind het gewoon gezellig en fijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik luister toch wat anders
Maar Chris rea en Mariah Carey kan je ook rustig het hele jaar luisteren!quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sinds 1 september luister ik kerstmuziek![]()
Ik kan jou ook wel warm houdenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gezellig en fijn
Daar wordt een CotSje een beetje warm van van binnen
Stiekem wel jaquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar Chris rea en Mariah Carey kan je ook rustig het hele jaar luisteren!
Door kerstliedjes te zingen met mijquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan jou ook wel warm houden
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stiekem wel ja
maar mag niet van mezelf. Als het alleen in de ber-maanden is geniet ik er extra van. En de dag na kerst weer mijn normale muziek
[..]
Door kerstliedjes te zingen met mij
lekker met een pot thee (of koffie) en een kerstkransje
Jaaaaa
Dan blijft het wel wat meer speciaal.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stiekem wel ja
maar mag niet van mezelf. Als het alleen in de ber-maanden is geniet ik er extra van. En de dag na kerst weer mijn normale muziek
Oooh dan pak ik mijn markers en ga kerstversierignen op jou tekenenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zing altijd zo:
[ afbeelding ]
Dat is precies de reden idd!quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan blijft het wel wat meer speciaal.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh dan pak ik mijn markers en ga kerstversierignen op jou tekenen
[..]
Dat is precies de reden idd!
quote:
Ze deden allemaal rare dingenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]zal uitwasbare gebruiken
Moet ik een rietje in de koffie of thee doen? anders moet je kap omhoog en zo (vind ik niet erg, maar volgens mij is dit toch van dat autoprogramma Top Gear of zoiets dat het heet? Een ex van mij keek het en was er fan van. En dan had je een man in een wit motorpak die rare dingen met auto's deed toch)?
Ooooooooh... ik voel me nu heel blond. Anderzijds die relatie was heel lang geleden. Klinkt wel leuk iig!quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze deden allemaal rare dingen
Stig was hun coureur die altijd de snelle rondes deed. En als ie meedeed aan een challenge was dat altijd hilarisch, omdat hij zogezegd niet wist hoe de wereld werkte
Rietje is goed
Voorlopig/definitief niet nadat een van de presentatoren ternauwernood een ongeluk overleefde.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooooooh... ik voel me nu heel blond. Anderzijds die relatie was heel lang geleden. Klinkt wel leuk iig!
Bestaat het programma niet meer?
Definitief klaar idd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voorlopig/definitief niet nadat een van de presentatoren ternauwernood een ongeluk overleefde.
https://www.theguardian.c(...)UK%2520show%E2%80%9D.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |