quote:
Ah nee joh.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pfft... sukkel die ik ben
Geef per ongeluk in een ander topic dan bedoelt een reactie. Foutje. Haal het direct weg met een excuus en ik heb gewoon hartkloppingen en paniekerig gevoel ervan
Ik ben soms zo'n idioot
Dit doet iedereen weleensquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geef per ongeluk in een ander topic dan bedoelt een reactie. Foutje. Haal het direct weg met een excuus en ik heb gewoon hartkloppingen en paniekerig gevoel ervan
Ik ben soms zo'n idioot
Oh joh, geen zorgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben soms zo'n idioot
Eindelijk vraag je er om.quote:
Soms is één ding al veel gevraagdquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:20 schreef DrMarten het volgende:
Ben wel klaar met deze dag.
Gister een lange to do lijst gemaakt met dingen die al te lang liggen en er welgeteld 1 van kunnen doen
Jij altijdquote:
Dat. Voor je het weet heb je een metoo aanklacht te pakken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets met consent enzo. Moeilijk gedoe in de moderne tijd.
Spaar jij ze niet allemaal?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat. Voor je het weet heb je een metoo aanklacht te pakken.
Enkel tettenfoto's.quote:
Oh ja....me too... daar heb ik een mening overquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat. Voor je het weet heb je een metoo aanklacht te pakken.
Vertel...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja....me too... daar heb ik een mening over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |