SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenThinking is difficult, that’s why most people judge
Ik nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Pffff, echt klaar met de Diederik en Britt show
Ik begrijp niet wat je bedoeld w.b. Died. Door zijn "relatie" met Britt, heeft hij zijn kans op een ton verspeeld. Ik denk niet, mochten de slangen de knock-outs winnen, dat hem de finale gegund wordtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:38 schreef Majoraan het volgende:
Ik vind Britt een nare arrogante meid, een energie slurpende stalker, die wellicht te beschermd is opgevoed.
Zij als uber kleuter denkt dat ze boven alle volwassen mensen daar staat, die volgens haar juist kleuters zijn.
Toch hoop ik dat ze Diederik nog eens goed voor gek zet, want dit lijkt misbruik of emotionele mishandeling.
Diederik (voor de komst van Britt een favoriet van mij) is nu zo door de mand gevallen als berekenende egoïst.
Ik mis Lodewijk nog steeds ♥
Oke, als ik arrogant noemen terug neem. Hoe noem jij dan een claimend meisje die vind dat ze veel beter en volwassener is en ver boven de andere mede bondgenoten staat?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En wat Britt betreft, vermoed ik dat het een meisje is met een behoorlijk trauma. Ik erger me ook aan haar geclaim en haar gezeur, maar om haar arrogant te noemen, ik heb ergens wel medelijden met haar en ze zit daar totaal niet op haar plek. ze heeft hulp nodig en dit programma zal haar zeker geen goed doen. En laten we niet vergeten dat er ook veel geknipt, geplakt en gescript wordt, niet alles wat we zien is zoals het echt is. We zien in nog geen uurtje per dag, wat er in 24 uur gebeurd.
Een heel jong, onzeker meisje, die waarschijnlijk het nodige al heeft meegemaakt, onder de indruk is van Died, die er niet onaardig uitziet, ontzettend bang om hem kwijt te raken aan de andere meiden en daarom extreem jaloers gedrag vertoond. Als ik het zie als een geregisseerde soap, erger ik me kapot aan haar karakter, als dit de échte Britt is, dan hoop ik dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:18 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Oke, als ik arrogant noemen terug neem. Hoe noem jij dan een claimend meisje die vind dat ze veel beter en volwassener is en ver boven de andere mede bondgenoten staat?
Vind ze wel lachuh, wat een rol hebben die tweequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Pffff, echt klaar met de Diederik en Britt show
Ik vind Died het ergste schatjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze wel lachuh, wat een rol hebben die twee![]()
Ik weet niet wie ik erger vind van die twee schatje
Dat is precies wat ik begin te vermoeden, dat ze beide goed uitgewerkte rolletjes spelen.. alleen Brittje heeft zich daarmee bij iedereen buitenspel gezet terwijl Diedertje gewoon bij iedereen de toffe stoere mooiboy blijftquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze wel lachuh, wat een rol hebben die twee![]()
Ik weet niet wie ik erger vind van die twee schatje
Moet een rol zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:24 schreef wolffie het volgende:
Beiden zijn erg Died en Britt of het nu een rol is of niet, ze hebben beiden dezelfde trekjes. Claimen beiden zijn totaal niet geschikt voor een relatie. Wordt tijd voor nieuwe bewoners.
Die is juist zeer geschikt bevonden voor dit spel na het gesprekquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet een rol zijn.
Alle kandidaten hebben een voorgesprek met een psycholoog en ik kan me niet voorstellen dat Britt na dat gesprek door de selectie is gekomen.
Ook mogelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:47 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Die is juist zeer geschikt bevonden voor dit spel na het gesprek
Ik denk niet dat ze nog veel Huubs, ParaBrotherBrians, of Foking Den Hartogs willenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook mogelijk.
Zag die serie van 25 jaar reality, en de makers beweerden dat er in de eerste series sprake was van manipulatie, maar nu niet meer,
En dat is gewoon een leugen.
mooiste voorbeeld is nog altijd de Duitse Utopia.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze nog veel Huubs, ParaBrotherBrians, of Foking Den Hartogs willen
Ja dat was een mooi voorbeeld, maar we hebben genoeg voorbeelden gezien in EJVJL van verhitte Kamer 5 bezoekers die terug in beeld kwamen met rare "karakterveranderingen"quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
mooiste voorbeeld is nog altijd de Duitse Utopia.
Livestreams gingen even op zwart, de productie kwam binnen om te vertellen wat ze moesten doen en organiseren, als een markt en meer zoals die in Nederland was..
Ze maakten echter een klein foutje, de 360 camera stond nog aan, en de kijkers konden meegenieten.
Dat was dan ook meteen het einde van de Duitse Utopia.
En het werd nog erger in Duitsland, toen voormalige bewoners met verhalen kwamen dat ze gemanipuleerd waren om een bepaalde bewoner te nomineren.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat was een mooi voorbeeld, maar we hebben genoeg voorbeelden gezien in EJVJL van verhitte Kamer 5 bezoekers die terug in beeld kwamen met rare "karakterveranderingen"
Een deel van haar ton was toch voor de Alzheimer stichting? zoiets begreep ik .. hopelijk niet een Stichtng (J)aapjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:30 schreef spapaars het volgende:
https://lovereality.nl/de(...)-toch-voor-haar-opa/
Dat is ook wat er staat in dat artikel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een deel van haar ton was toch voor de Alzheimer stichting? zoiets begreep ik .. hopelijk niet een Stichtng (J)aapje
Ohhw, dan is ¤100 ook primaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ook wat er staat in dat artikel.
Hij speelt het spelletje ook best vies met dat aantrekken en afstoten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeh Diederik wil niet meer met Brittje slapen?
Daar gaan we weer in de tranen
Andersom.. Diedert wil dat Brittje in haar eigen bed gaat slapen, eigenlijk wel een logische zet.. De slangen staan 1 en Brittje moet flink terug inslijmen in die groep om kans te maken op de ton en Diedert kan hetzelfde doen in zijn eigen groepquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeh Diederik wil niet meer met Brittje slapen?
Daar gaan we weer in de tranen
Ja, maar je moet wel heel naïef zijn om niet te geloven dat er geen manipulatie plaats vind. En om dan maar gelijk te stoppen vind ik wat laf dan. Mensen zijn niet gek. Kijkcijfers zullen ook wel tegen gevallen zijn anders ga je niet zo'n duur project gelijk stoppen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
mooiste voorbeeld is nog altijd de Duitse Utopia.
Livestreams gingen even op zwart, de productie kwam binnen om te vertellen wat ze moesten doen en organiseren, als een markt en meer zoals die in Nederland was..
Ze maakten echter een klein foutje, de 360 camera stond nog aan, en de kijkers konden meegenieten.
Dat was dan ook meteen het einde van de Duitse Utopia.
Het werd ongeloofwaardig, vooral ook door de vele aandacht die het kreeg van de nationale journalistiek.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel heel naïef zijn om niet te geloven dat er geen manipulatie plaats vind. En om dan maar gelijk te stoppen vind ik wat laf dan. Mensen zijn niet gek. Kijkcijfers zullen ook wel tegen gevallen zijn anders ga je niet zo'n duur project gelijk stoppen.
Grappig als Britt dit gedrag vertoont is ze zielig en heeft een verleden en hulp nodig blabla.... Diederik vertoont het zelfde gedrag maar dat is dan een lul.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een heel jong, onzeker meisje, die waarschijnlijk het nodige al heeft meegemaakt, onder de indruk is van Died, die er niet onaardig uitziet, ontzettend bang om hem kwijt te raken aan de andere meiden en daarom extreem jaloers gedrag vertoond. Als ik het zie als een geregisseerde soap, erger ik me kapot aan haar karakter, als dit de échte Britt is, dan hoop ik dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft.
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig als Britt dit gedrag vertoont is ze zielig en heeft een verleden en hulp nodig blabla.... Diederik vertoont het zelfde gedrag maar dat is dan een lul.
Britt is 21 en Died 26, dat is op die leeftijd best veel. Died noemde Britt toxic en haar gedrag is dat ook (gespeeld of niet) Died begint het gedrag van Britt over te nemen, vond hem in het begin niet zo extreem. Maar het kan bijna niet anders dan dat dit script is, ik ken geen mensen die zo met elkaar omgaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig als Britt dit gedrag vertoont is ze zielig en heeft een verleden en hulp nodig blabla.... Diederik vertoont het zelfde gedrag maar dat is dan een lul.
Een 26 jarige man is waarschijnlijk net zo volwassen als een 21 jarige damequote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Britt is 21 en Died 26, dat is op die leeftijd best veel. Died noemde Britt toxic en haar gedrag is dat ook (gespeeld of niet) Died begint het gedrag van Britt over te nemen, vond hem in het begin niet zo extreem. Maar het kan bijna niet anders dan dat dit script is, ik ken geen mensen die zo met elkaar omgaan.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een 26 jarige man is waarschijnlijk net zo volwassen als een 21 jarige dame![]()
Sorry boys
Jullie hebben er vaak nogal moeite mee volwassen te worden
Het is ook helemaal geen geschiedenisopdracht. Het zijn moderne (showbizz)gebeurtenissen die vrij dicht op mekaar liggen qua datum. Dus het is met name gokken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:57 schreef Soury het volgende:
Ze zijn wel van de pot gerukt als ze Celine een geschiedenis duel laten spelen, mijn god zeg......
En tja uitmaken met Britt is alle sloten vervangen of verhuizen, helaas gaat die vlieger nu niet op
Nee maar het laatste uitdagingsduel is geschiedenis en die willen ze Celine laten spelen dacht ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het is ook helemaal geen geschiedenisopdracht. Het zijn moderne (showbizz)gebeurtenissen die vrij dicht op mekaar liggen qua datum. Dus het is met name gokken.
Geloof ik niet de ouders zeiden ook hoe het zat met Britt dat ze daar veel last van heeft ze is jaloers.Died heeft precies hetzelfde hij kan haar ook niet los latenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet een rol zijn.
Alle kandidaten hebben een voorgesprek met een psycholoog en ik kan me niet voorstellen dat Britt na dat gesprek door de selectie is gekomen.
Die eindigen gewoon weer samen in een bed.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:54 schreef wolffie het volgende:
Vanavond kijken hoe het afloopt , gaat Died Britt dumpen? Lukt het of gebruiken ze elkaar weer.
Uiteraard; eerst wat nukken, liefde in stukken maar toch weer rukkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die eindigen gewoon weer samen in een bed.
Ze moeten toch alletwee in hun eigen bondje proberen die ton te pakken, en met zieken en janken komt Brittje bij haar team ook niet ver dus flink slijmen nog die paar dagen op de slaapkamer.. en niet bij Diedertje in bedquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard; eerst wat nukken, liefde in stukken maar toch weer rukken
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard; eerst wat nukken, liefde in stukken maar toch weer rukken
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
Och Brittje je mag niet eens blij zijn want je vriendje zit in het verliezende team
Blablabla-nnet inderdaadquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
Annet lult en lult
Komt niks zinnigs uit
Zal bedoelt zijn als een soort team buildingquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Alwéér een spelletje.. Febo scheit zeker ook bagger dat de punten teveel uitelkaar gaan lopen
Beetje te laat in de Cyclus, het leed ligt eralquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal bedoelt zijn als een soort team building
Andere groepsverdeling
Britt is nie wiesquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Britt vindt het aso als iemand een hondje van een ander oppakt.......
Diederik zo maar in een ander bondjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
ojeee britt is niet vrolijk, Died zit met Senna in een bondje
zo ziek dat mens en dit is dus de oorzaak van de ruzie
dat jaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Diederik zo maar in een ander bondje![]()
![]()
En Diederik zo maar praten met een ander![]()
![]()
Naja... misschien waren het saaie gesprekken?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Bezoek wordt wel snel doorgeknipt tegenwoordig.. binnen een paar minuten de boel weer Exit
[ afbeelding ]
Zo raar dat zij haar partner geen lol guntquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
schatje waarom doe je zoveel lachen, je weet hoe moelijk ik het daarmee heb
Zwanger voor je het weetquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
een hele flinke en als hij niet uitkijkt komt hij niet meer van haar af
Net zoals Mexx van Martin. We dachten toen dat die ontzettend gestoord was, Britt is niet een graadje erger, maar een complete thermostaat!quote:
Ik zie haar ook over de rooie gaan als het kind een "papa-periode" heeft... terwijl wisselen van voorkeur heel normaal isquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zou helemaal wat zijn, arm kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ze praten hem het aan.. Sjie en Brian.. en Floortje gelooft alles de sukkelquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Dus toch.. Floris heeft het 'ze-deed-aardig-dus-vindt-ze-me-leuk'-syndroom .. Kan ie straks weer 3 dagen drammen en janken als dat weer tegenvalt ..
We gaan het zien, met Britt had ie in het begin geen anderen nodigquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze praten hem het aan.. Sjie en Brian.. en Floortje gelooft alles de sukkel
Hij geeft Senna weer een paar keer vast kunnen houden.. beide jammeren, de een voor Exitangst en de ander met jammeren over de familiefoto.. maar ja vastpakken is verslavendquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We gaan het zien, met Britt had ie in het begin geen anderen nodig
Die gaat er gewoon vanuit dat zij en Floris na dat gesprek op 1 lijn zitten; maatjes en meer niet. Logisch dat ze zich veilig waant want "hij wil ook niet meer". Alleen denk ik niet dat Floris eerlijk was.quote:
Niet van die moeilijke vragen stellenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
Dag 1 "Ik moet nix van 'm hebben"
Dag 2 " Ik hou niet van dat geknuffel..."
Dag 3 "Hebben jullie tips voor me hoe ik van 'm af kom?"
Dag 4 HiHiHaHaHouOpLol en maar Giebelen..![]()
Rara over wie heb ik het
Ik snap Diederik ook niet, maar volgens mij is het andersom... Britt is veel erger, het liefst bind ze Diederik aan haar vast ..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:38 schreef woxxel2 het volgende:
Diederik heeft britt totaal in zijn macht. Hij kan d'r alles laten doen wat ie wil en
Dit zijn de meisjes die in handen van loverboys komen.
Hij speelt er ook flink mee, die arrogante mafketel
Ik doe niet mee hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een perfect lichaam in beeld. Ook nog een mooie kop erop
Komt op mij juist andersom over, elke keer dat rare gedrag en Diederik die uiteindelijk weer in haar gedram blijft geloven. Hij mag niet eens een nacht alleen slapen na drama wat ze al honderd keer had beloofd om niet meer te doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:38 schreef woxxel2 het volgende:
Diederik heeft britt totaal in zijn macht. Hij kan d'r alles laten doen wat ie wil en
Dit zijn de meisjes die in handen van loverboys komen.
Hij speelt er ook flink mee, die arrogante mafketel
Dat bedoel ik. Het geschiedenisuitdagingsduel heeft weinig met geschiedkennis te maken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar het laatste uitdagingsduel is geschiedenis en die willen ze Celine laten spelen dacht ik.
Of is dit het laatste spel al? Ben het even kwijt.
Die moet dus nog gespeeld worden. Dat is de laatstequote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het geschiedenisuitdagingsduel heeft weinig met geschiedkennis te maken.
Das toch dat "Wat was eerder bruiloft Lex en Max of geboorte Amalia " zijn idd vaak vragen uit het huidig verleden, maar dat is natuurlijk net als vergane glorie ook al geschiedenis ...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het geschiedenisuitdagingsduel heeft weinig met geschiedkennis te maken.
Spiegelgedrag. Hij is wel berekenend ja (vind hem koud overkomen).quote:Op donderdag 3 oktober 2024 01:32 schreef kater1 het volgende:
Heb opeens een idee over Died. Hij neemt dingen over van mensen die hij bewonderd. Dat was eerst Beau, toen ging Died opeens ook de coach uithangen bij mensen die het moeilijk hadden. En zijn haar blonderen. Toen vond hij Robert leuk en ging net als hij mensen afzeiken. En tadaa daar was Britt die zei dat ze erin kwam omdat ze Died zo interessant vond. En nu is hij ook opeens een jaloers en drammerig type. Heeft gewoon geen eigen persoonlijkheid die jongen.
En dat spel is elke maand hetzelfde.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die moet dus nog gespeeld worden. Dat is de laatste
Ja dat soort rare vragen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch dat "Wat was eerder bruiloft Lex en Max of geboorte Amalia " zijn idd vaak vragen uit het huidig verleden, maar dat is natuurlijk net als vergane glorie ook al geschiedenis ...
Wel jammer voor haar zieke opa, nu gaat de ton die ze wil winnen naar het samenwonen project met Diedquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Britt heeft nooit letterlijk gezegd dat ze erin kwam voor Diederik. Dit blijft overal steeds terugkomen. Aannemelijk is het wel, maar het is nooit gezegd.
Het is een eigen leven gaat leiden mede door het knipwerk van de Febo. Aan het eind van afl. 212 in de cliffhanger:
"Ik ben Britt <KNIP> en ik vind Diederik wel leuk om een bondje mee in te gaan"
In afl. 213 stelt ze zich vervolgens voor:
"Ik ben Britt, <leeftijd, studie, blabla Feyenoord>".
Niks over Diederik, zoals ze deden voorkomen in de cliffhanger na het 'Ik ben Britt'.
Vervolgens stelt Mark wat vragen, zo ook:
"Heb je een soort favoriet persoon die hier zit waarvan je zegt nou daar wil ik nou echt een bondje mee"
Waarop Britt antwoord: "Ik vind Diederik wel leuk om een bondje mee in te gaan."
Daarna wordt er gevraagd wat ze met die ton gaat doen en vertelt ze over haar opa en Alzheimer. Meer is er niet.
Met wat we nu allemaal weten en wat ze in die cliffhanger lieten zien snap ik wel dat er steeds geroepen wordt dat ze voor Diederik die loods in ging. Het zou mij ook helemaal niks verbazen, maar dat is niet letterlijk gezegd.
Bij dat haar vader zei 'dat ze iets anders beloofd had' wordt ook steeds vanuit gegaan dat dat over Diederik gaat. Maar dat weten we niet, want dat hebben ze niet laten zien, enkel die ene zin van die man. Voor hetzelfde geld ging dat over seks op TV in het algemeen, of had ze beloofd haar cavia mee te nemen en zitten die ouders er nu mee
Haha ja, verduistering voor de ramen om te voorkomen dat ie vriendelijk lacht tegen de postbode kost ook geldquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel jammer voor haar zieke opa, nu gaat de ton die ze wil winnen naar het samenwonen project met Died
Maar Wesley heeft nu wel een relatie met haarquote:
Tja, dat kan niet gemanipuleerd zijn als er allemaal dezelfde kokers in de bak liggen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
OOk toevallig.. Diedertje & Senna ..
[ afbeelding ]
Ik heb de grabbelton gemistquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, dat kan niet gemanipuleerd zijn als er allemaal dezelfde kokers in de bak liggen.
Ohquote:
Ah, vandaar, dan snap ik je opmerking. Deze bondjes zijn via de grabbelton samengesteld, 1 naam per koker.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom brullen ze gelijk Pizza bakke...
[ afbeelding ]
omdat ze pizza moeten bakkenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat konden ze niet weten, gokken?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
omdat ze pizza moeten bakken
misschien staat er buiten plots een pizza oven ofzoquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Pizza bakke .. tsja, een aantal daar wist het al blijkbaar
Ohhja vast wel.. 4 ovens en bakken vol toppingsquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien staat er buiten plots een pizza oven ofzo
dat gebeurt veel vaker dat ze iets gillen en dat dat het ook is, ze weten het gewoonquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Sponsor-TVquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien staat er buiten plots een pizza oven ofzo
die gozer moet een blinddoek opquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Niks doen wat haar prikkelt Died, begrijp dat dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Dat waren zeker geen rozijnen op dat deeg, of wel?o bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Dat waren zeker geen rozijnen op dat deeg, of wel?they are backkkkkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik begrijp echt niet dat hij nog niet afgehaakt is, echt niet!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:06 schreef wolffie het volgende:
De meeste waren allang gestopt met Britt, Died is nog te aardig.
Ze gaan ook geen van beide in hun groep ook die ton pakken, als dat wel zo gaat is er iets helemaal foutquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze (Diederik en Britt) maken het zichzelf zo moeilijk, eenzaam en niet leuk. Je hebt de groep en dan die twee die alleen in geval van nood (opdracht) zich mengen in de groep
Er moet er gewoon eentje weggestemd wordenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaan ook geen van beide in hun groep ook die ton pakken, als dat wel zo gaat is er iets helemaal fout
Mogen ze buiten de slaapkamer slapen?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:15 schreef wolffie het volgende:
Jason kan ook eens mee denken, snurken is verschrikkelijk voor je kamergenoten. Ga apart liggen
Albert moet hem er met matras en al gewoon uitgooienquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mogen ze buiten de slaapkamer slapen?
Hij kan idd op de bank gaan slapen, of zijn matras in de avond naar de zaal slepen
Ja alleen als de vossen de 1ste nockout gaan verliezen en laatste worden, blijft Brittje nog safequote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er moet er gewoon eentje weggestemd worden
Als Diederik eruit ligt gaat Britt mee
Als Britt eruit ligt blijf Diederik wel hangen, gok ik
Kan ie niet. Net als wanneer gevraagd wordt of ie minder kan schreeuwen hij dan denkt dat het leuk is als ie juist dan nog even wat harder gaat brullen. Kleutergedragquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:15 schreef wolffie het volgende:
Jason kan ook eens mee denken, snurken is verschrikkelijk voor je kamergenoten. Ga apart liggen
Hahaha ja, of een sok in zijn mond stoppenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Albert moet hem er met matras en al gewoon uitgooien
Vroeg ik me laatst ook al af iddquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
zou Britt ooit iets met haar rug hebben gehad ofzo
helemaal stijf die onderrug
vind haar meer een kleuterquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Britt ziet er zoveel ouder uit met dat gedrag
en engequote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:26 schreef King_Merc het volgende:
Britt is de meest erge kandidaat die ooit aan dit programma heeft meegedaan..
Bejaarde kleuterquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind haar meer een kleuter
Serena trouwens ook door even naar die slaapkamer te gaan
Ja zeker weten. Nu ligt hij zuur te doen, omdat Britt anders weer begint te piepen. Echt triest.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Died geeft af op dit gedoe maar als hij die trut niet om hem heen had hangen deed hij lekker mee wil ik wedden./
Ze loopt als een oud wijf of ze in haar broek heeft gepoept. Kan ook een onzeker loopje zijn 😁quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
zou Britt ooit iets met haar rug hebben gehad ofzo
helemaal stijf die onderrug
Het is zeker niet saaiquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:50 schreef heisenberg7 het volgende:
Dit is toch wel de beste cyclus in tijden.
Het verbaasd mij ook. Aan de andere kant maakt hij niet echt vrienden daar (de dames zijn uiteraard uitgesloten) maar met de mannen trekt hij zelf ook niet op.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:19 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Dat er ook verder niemand is in die loods die gewoon ff tegen Diederik zegt, van kap eens met Britt...die meid is niet goed.
Is ook niet zo gek, Britt isoleert hem.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Het verbaasd mij ook. Aan de andere kant maakt hij niet echt vrienden daar (de dames zijn uiteraard uitgesloten) maar met de mannen trekt hij zelf ook niet op.
Ik vind het heel apart dat hij zich zo laat beïnvloeden, iedereen heeft grenzen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek, Britt isoleert hem.
Ik denk dat hij ook zijn problemen heeft maar om dan maar aan Britt te blijven hangen dan ben je wel erg wanhopig en neem je het risico om zelf ook helemaal naar de kloten te gaan.
Ben echt benieuwd of daar gesprekken zijn met psychologen want dat is in dit geval wel nodig.
Hij geeft die grens wel aan maar komt er telkens op terug.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het heel apart dat hij zich zo laat beïnvloeden, iedereen heeft grenzen.
Is niet hard, haar gedrag is buitensporig. Gevaarlijke vrouw is het die iemand nodig heeft die haar keihard op haar fouten wijst (zonder handschoentjes). Ik heb dat soort mensen gekend en die maakte niet alleen hun partner kapot maar dat ging nog verder.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij geeft die grens wel aan maar komt er telkens op terug.
Maar ik blijf het ook onbegrijpelijk vinden dat hij niet op een punt komt en denkt, nee dit is niet goed, dit wordt het niet, hier kan ik na zoveel keren proberen helemaal niks mee...je moet toch een keer voor jezelf kiezen.
Het klinkt misschien hard maar ze is in staat om iemand kapot te maken.
Let op haar ogen.
Luister naar wat ze zegt.
Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen maar weet zeker dat zij professionele hulp nodig heeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niet hard, haar gedrag is buitensporig. Gevaarlijke vrouw is het die iemand nodig heeft die haar keihard op haar fouten wijst (zonder handschoentjes). Ik heb dat soort mensen gekend en die maakte niet alleen hun partner kapot maar dat ging nog verder.
Waarom? en je kan gewoon een nieuw account aanmaken, je naam veranderen kan niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:03 schreef wolffie het volgende:
Kan ik mijn profielnaam veranderen?
Zoja hoe?
Ok bedanktquote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? en je kan gewoon een nieuw account aanmaken, je naam veranderen kan niet.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel jammer voor haar zieke opa, nu gaat de ton die ze wil winnen naar het samenwonen project met Died
Ik heb haar nog nooit liefs of wat dan ook horen vertellen over opa of Alzheimer, zijn al die liefdevolle hartenkreten dan weggeknipt?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:30 schreef spapaars het volgende:
https://lovereality.nl/de(...)-toch-voor-haar-opa/
Ja het is wel een beetje ouderwets lekker soms he?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:53 schreef freaky40 het volgende:
Topshow hoor. Bij de binnenkomst van alle andere bondgenoten in de kamer van de Vossen, heel subtiel de tekst: "Ook kans maken op 100.000 euro? Geef je dan nu op voor De Bondgenoten."
Daar had eigenlijk moeten staan "Ook mee pesten? Geef je dan nu op voor dé anti woke show van Nederland, De Bondgenoten!" Waar deelnemers nog gewoon 'neuken' kunnen roepen zonder weg gebliept te worden op prime time TV.....
Fleuris had wel een bol broekje toen hij met zijn voeten Dewi en Senna omhoog duwde.
Dat kan wel moet je bij Danny aanvragen, maar kost wel geld. Ben even kwijt hoeveel dat was ik dacht ¤15 euro.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:03 schreef wolffie het volgende:
Kan ik mijn profielnaam veranderen?
Zoja hoe?
Tijdens haar intro lieten ze z'n foto zien en ze had het erover toen ze aangesproken werd op haar gedrag door haar bondje, maar verder .....quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:36 schreef Majoraan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb haar nog nooit liefs of wat dan ook horen vertellen over opa of Alzheimer, zijn al die liefdevolle hartenkreten dan weggeknipt?
Volgens mij was dat een éénmalige actie, maar weet het niet zeker. (Of kon je dat toen een keer gratis doen?)quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan wel moet je bij Danny aanvragen, maar kost wel geld. Ben even kwijt hoeveel dat was ik dacht ¤15 euro.
O dat zou kunnen, zag wel eens voorbij komen dat mensen voor ¤15 hun naam hadden veranderd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een éénmalige actie, maar weet het niet zeker. (Of kon je dat toen een keer gratis doen?)
WIlde hem net posten, dus inderdaad toch voor ¤15quote:
Daar hoop ik ook steeds op,, jammer dat hij steeds haar signale opvangtquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:23 schreef Gia het volgende:
Ik vond het echt bizar om te zien hoe leuk Died meedeed met de Silent Disco en toen Britt veelbetekenend langsparadeerde, direct als een hondje achter haar aan ging en als een zuurpruim op bed ging liggen. Waarom? Ik had wel willen zien wat er gebeurd zou zijn als hij niet achter haar aan was gegaan. Was ze dan ontploft? Had ze dan een flinke scene getrapt?
En dan stormt iedereen de slaapkamer in, Britt moest er wel om lachen, maar Diederik durft het niet leuk te vinden. Want als hij er ook om gelachen had, was zij weer kwaad geworden.
Echt, Diederik, als je er al uit bent, en hier meeleest: Dump haar en snel!!
Vanavond maar eens kijken danquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:35 schreef King_Merc het volgende:
[..]
`
een red flag die ook nog eens in de fik staat..
Een kloontje maken is goedkoperquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook steeds op,, jammer dat hij steeds haar signale opvangt
Dat is waarquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een kloontje maken is goedkoper
Positief ingesteld... oké... bijzonderquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:53 schreef 5thencounter het volgende:
UIt den Ouden Doos..
De bijbehorende text.. "Ik ben hele positief ingestelde meid, en vindt Diederik wel een leuk persoon om een bondje in te gaan.."
Hoeveel meer we nu weten![]()
[ afbeelding ]
Ze is ook van het 'geen woorden, maar daden' zei ze toen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Positief ingesteld... oké... bijzonder
Dat ga ik niet doen, maar bedankt voor de tip. Ik laat het maar zo😄quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan wel moet je bij Danny aanvragen, maar kost wel geld. Ben even kwijt hoeveel dat was ik dacht ¤15 euro.
Vind het ook moeilijk ditquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind als je het spel niet speelt dan heb je er niets te zoeken, dus weg!
Benadeelt haar bondgenoten. Die hadden een volwaardig bondgenoot kunnen hebben.
Rocky heb een liefke thuis tochquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Matrasproblemen.. Rokkie wil wel eff "aanduwe.." heeft wel lang geduurd voordat Celientje in de belangstelling komt.. Setje III in de maak![]()
[ afbeelding ]
Zolang Celientje maar geniet.. dat arme mens heeft ook nix daarquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dit meer leuk knip en plak werk
Er zit ook niet veel in die knikker dus dat scheeltquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zolang Celientje maar geniet.. dat arme mens heeft ook nix daar
Wel een geil pakje aan.. is ook wel wat waardquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit ook niet veel in die knikker dus dat scheelt
Mee eens!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:55 schreef wolffie het volgende:
Ik vind dat als je mee doet aan bondgenoten, verplicht bent om mee te doen aan alle opdrachten, en zo niet dan naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |