SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenThinking is difficult, that’s why most people judge
Ik nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Pffff, echt klaar met de Diederik en Britt show
Ik begrijp niet wat je bedoeld w.b. Died. Door zijn "relatie" met Britt, heeft hij zijn kans op een ton verspeeld. Ik denk niet, mochten de slangen de knock-outs winnen, dat hem de finale gegund wordtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:38 schreef Majoraan het volgende:
Ik vind Britt een nare arrogante meid, een energie slurpende stalker, die wellicht te beschermd is opgevoed.
Zij als uber kleuter denkt dat ze boven alle volwassen mensen daar staat, die volgens haar juist kleuters zijn.
Toch hoop ik dat ze Diederik nog eens goed voor gek zet, want dit lijkt misbruik of emotionele mishandeling.
Diederik (voor de komst van Britt een favoriet van mij) is nu zo door de mand gevallen als berekenende egoïst.
Ik mis Lodewijk nog steeds ♥
Oke, als ik arrogant noemen terug neem. Hoe noem jij dan een claimend meisje die vind dat ze veel beter en volwassener is en ver boven de andere mede bondgenoten staat?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En wat Britt betreft, vermoed ik dat het een meisje is met een behoorlijk trauma. Ik erger me ook aan haar geclaim en haar gezeur, maar om haar arrogant te noemen, ik heb ergens wel medelijden met haar en ze zit daar totaal niet op haar plek. ze heeft hulp nodig en dit programma zal haar zeker geen goed doen. En laten we niet vergeten dat er ook veel geknipt, geplakt en gescript wordt, niet alles wat we zien is zoals het echt is. We zien in nog geen uurtje per dag, wat er in 24 uur gebeurd.
Een heel jong, onzeker meisje, die waarschijnlijk het nodige al heeft meegemaakt, onder de indruk is van Died, die er niet onaardig uitziet, ontzettend bang om hem kwijt te raken aan de andere meiden en daarom extreem jaloers gedrag vertoond. Als ik het zie als een geregisseerde soap, erger ik me kapot aan haar karakter, als dit de échte Britt is, dan hoop ik dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:18 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Oke, als ik arrogant noemen terug neem. Hoe noem jij dan een claimend meisje die vind dat ze veel beter en volwassener is en ver boven de andere mede bondgenoten staat?
Vind ze wel lachuh, wat een rol hebben die tweequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Pffff, echt klaar met de Diederik en Britt show
Ik vind Died het ergste schatjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze wel lachuh, wat een rol hebben die twee![]()
Ik weet niet wie ik erger vind van die twee schatje
Dat is precies wat ik begin te vermoeden, dat ze beide goed uitgewerkte rolletjes spelen.. alleen Brittje heeft zich daarmee bij iedereen buitenspel gezet terwijl Diedertje gewoon bij iedereen de toffe stoere mooiboy blijftquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze wel lachuh, wat een rol hebben die twee![]()
Ik weet niet wie ik erger vind van die twee schatje
Moet een rol zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:24 schreef wolffie het volgende:
Beiden zijn erg Died en Britt of het nu een rol is of niet, ze hebben beiden dezelfde trekjes. Claimen beiden zijn totaal niet geschikt voor een relatie. Wordt tijd voor nieuwe bewoners.
Die is juist zeer geschikt bevonden voor dit spel na het gesprekquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet een rol zijn.
Alle kandidaten hebben een voorgesprek met een psycholoog en ik kan me niet voorstellen dat Britt na dat gesprek door de selectie is gekomen.
Ook mogelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:47 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Die is juist zeer geschikt bevonden voor dit spel na het gesprek
Ik denk niet dat ze nog veel Huubs, ParaBrotherBrians, of Foking Den Hartogs willenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook mogelijk.
Zag die serie van 25 jaar reality, en de makers beweerden dat er in de eerste series sprake was van manipulatie, maar nu niet meer,
En dat is gewoon een leugen.
mooiste voorbeeld is nog altijd de Duitse Utopia.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze nog veel Huubs, ParaBrotherBrians, of Foking Den Hartogs willen
Ja dat was een mooi voorbeeld, maar we hebben genoeg voorbeelden gezien in EJVJL van verhitte Kamer 5 bezoekers die terug in beeld kwamen met rare "karakterveranderingen"quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
mooiste voorbeeld is nog altijd de Duitse Utopia.
Livestreams gingen even op zwart, de productie kwam binnen om te vertellen wat ze moesten doen en organiseren, als een markt en meer zoals die in Nederland was..
Ze maakten echter een klein foutje, de 360 camera stond nog aan, en de kijkers konden meegenieten.
Dat was dan ook meteen het einde van de Duitse Utopia.
En het werd nog erger in Duitsland, toen voormalige bewoners met verhalen kwamen dat ze gemanipuleerd waren om een bepaalde bewoner te nomineren.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat was een mooi voorbeeld, maar we hebben genoeg voorbeelden gezien in EJVJL van verhitte Kamer 5 bezoekers die terug in beeld kwamen met rare "karakterveranderingen"
Een deel van haar ton was toch voor de Alzheimer stichting? zoiets begreep ik .. hopelijk niet een Stichtng (J)aapjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:30 schreef spapaars het volgende:
https://lovereality.nl/de(...)-toch-voor-haar-opa/
Dat is ook wat er staat in dat artikel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een deel van haar ton was toch voor de Alzheimer stichting? zoiets begreep ik .. hopelijk niet een Stichtng (J)aapje
Ohhw, dan is ¤100 ook primaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ook wat er staat in dat artikel.
Hij speelt het spelletje ook best vies met dat aantrekken en afstoten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeh Diederik wil niet meer met Brittje slapen?
Daar gaan we weer in de tranen
Andersom.. Diedert wil dat Brittje in haar eigen bed gaat slapen, eigenlijk wel een logische zet.. De slangen staan 1 en Brittje moet flink terug inslijmen in die groep om kans te maken op de ton en Diedert kan hetzelfde doen in zijn eigen groepquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeh Diederik wil niet meer met Brittje slapen?
Daar gaan we weer in de tranen
Ja, maar je moet wel heel naïef zijn om niet te geloven dat er geen manipulatie plaats vind. En om dan maar gelijk te stoppen vind ik wat laf dan. Mensen zijn niet gek. Kijkcijfers zullen ook wel tegen gevallen zijn anders ga je niet zo'n duur project gelijk stoppen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
mooiste voorbeeld is nog altijd de Duitse Utopia.
Livestreams gingen even op zwart, de productie kwam binnen om te vertellen wat ze moesten doen en organiseren, als een markt en meer zoals die in Nederland was..
Ze maakten echter een klein foutje, de 360 camera stond nog aan, en de kijkers konden meegenieten.
Dat was dan ook meteen het einde van de Duitse Utopia.
Het werd ongeloofwaardig, vooral ook door de vele aandacht die het kreeg van de nationale journalistiek.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel heel naïef zijn om niet te geloven dat er geen manipulatie plaats vind. En om dan maar gelijk te stoppen vind ik wat laf dan. Mensen zijn niet gek. Kijkcijfers zullen ook wel tegen gevallen zijn anders ga je niet zo'n duur project gelijk stoppen.
Grappig als Britt dit gedrag vertoont is ze zielig en heeft een verleden en hulp nodig blabla.... Diederik vertoont het zelfde gedrag maar dat is dan een lul.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een heel jong, onzeker meisje, die waarschijnlijk het nodige al heeft meegemaakt, onder de indruk is van Died, die er niet onaardig uitziet, ontzettend bang om hem kwijt te raken aan de andere meiden en daarom extreem jaloers gedrag vertoond. Als ik het zie als een geregisseerde soap, erger ik me kapot aan haar karakter, als dit de échte Britt is, dan hoop ik dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft.
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig als Britt dit gedrag vertoont is ze zielig en heeft een verleden en hulp nodig blabla.... Diederik vertoont het zelfde gedrag maar dat is dan een lul.
Britt is 21 en Died 26, dat is op die leeftijd best veel. Died noemde Britt toxic en haar gedrag is dat ook (gespeeld of niet) Died begint het gedrag van Britt over te nemen, vond hem in het begin niet zo extreem. Maar het kan bijna niet anders dan dat dit script is, ik ken geen mensen die zo met elkaar omgaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig als Britt dit gedrag vertoont is ze zielig en heeft een verleden en hulp nodig blabla.... Diederik vertoont het zelfde gedrag maar dat is dan een lul.
Een 26 jarige man is waarschijnlijk net zo volwassen als een 21 jarige damequote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Britt is 21 en Died 26, dat is op die leeftijd best veel. Died noemde Britt toxic en haar gedrag is dat ook (gespeeld of niet) Died begint het gedrag van Britt over te nemen, vond hem in het begin niet zo extreem. Maar het kan bijna niet anders dan dat dit script is, ik ken geen mensen die zo met elkaar omgaan.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een 26 jarige man is waarschijnlijk net zo volwassen als een 21 jarige dame![]()
Sorry boys
Jullie hebben er vaak nogal moeite mee volwassen te worden
Het is ook helemaal geen geschiedenisopdracht. Het zijn moderne (showbizz)gebeurtenissen die vrij dicht op mekaar liggen qua datum. Dus het is met name gokken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:57 schreef Soury het volgende:
Ze zijn wel van de pot gerukt als ze Celine een geschiedenis duel laten spelen, mijn god zeg......
En tja uitmaken met Britt is alle sloten vervangen of verhuizen, helaas gaat die vlieger nu niet op
Nee maar het laatste uitdagingsduel is geschiedenis en die willen ze Celine laten spelen dacht ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het is ook helemaal geen geschiedenisopdracht. Het zijn moderne (showbizz)gebeurtenissen die vrij dicht op mekaar liggen qua datum. Dus het is met name gokken.
Geloof ik niet de ouders zeiden ook hoe het zat met Britt dat ze daar veel last van heeft ze is jaloers.Died heeft precies hetzelfde hij kan haar ook niet los latenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet een rol zijn.
Alle kandidaten hebben een voorgesprek met een psycholoog en ik kan me niet voorstellen dat Britt na dat gesprek door de selectie is gekomen.
Die eindigen gewoon weer samen in een bed.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:54 schreef wolffie het volgende:
Vanavond kijken hoe het afloopt , gaat Died Britt dumpen? Lukt het of gebruiken ze elkaar weer.
Uiteraard; eerst wat nukken, liefde in stukken maar toch weer rukkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die eindigen gewoon weer samen in een bed.
Ze moeten toch alletwee in hun eigen bondje proberen die ton te pakken, en met zieken en janken komt Brittje bij haar team ook niet ver dus flink slijmen nog die paar dagen op de slaapkamer.. en niet bij Diedertje in bedquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard; eerst wat nukken, liefde in stukken maar toch weer rukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |