Het komt er vroeg of laat toch wel van.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als de US bombardementen uit gaat voeren in Rusland?
Wij? Jij? Vanaf je toetsenbord? Heldquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:48 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Het is een schande dat Israël doelen buiten hun landsgrenzen bombardeert! Wij werpen ons op als beschermer tegen dit walgelijke gedrag! Wij zullen om dit af te straffen doelen bombarderen in Oman, Azerbeidzjan, Saoedi-Arabië....
Iran dat Saoedi-Arabië aan gaat vallen, over letterlijke olie op het vuur gesproken..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:48 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Het is een schande dat Israël doelen buiten hun landsgrenzen bombardeert! Wij werpen ons op als beschermer tegen dit walgelijke gedrag! Wij zullen om dit af te straffen doelen bombarderen in Oman, Azerbeidzjan, Saoedi-Arabië....
Hezbollah is een kankergezwel dat net zoals Hamas dient te worden uitgeroeid. Beide gezwellen zijn samen met de Houthi’s groot gemaakt door Iran.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:34 schreef Perrin het volgende:
En zo is het. Vóór Hezbollah was Libanon een beter land.
[ x ]
Ik denk dat je iets mistquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:24 schreef halfway het volgende:
[..]
Wij? Jij? Vanaf je toetsenbord? Held
Zou kunnen geen tijd om alles door te spittenquote:
Dat is dus onzin....quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Israël reageert op agressie van buitenaf en ruimt preventief figuren op die de staatsveiligheid bedreigen. Niks mis mee.
Sterk verhaal, overtuigende onderbouwing ook voor de beweringen. Geen speld tussen te krijgen. Ben je toevallig strafpleiter?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is dus onzin....
Israel is begonnen met alle agressie. Hezbollah en Hamas zijn een uitgroeisel van de agressie van Israel.
Zonder de agressie van Israel waren Hamas en Hezbollah nooit tot ontstaan gekomen.
Zonder de agressie van Israel hadden die 2 terroristische organisatie nooit op de andere terroristen, Israel, hoeven reageren en had Israel nooit terug hoeven reageren.
Oftewel Israel is de aanstichter en daarmee de agressor.
Laat ik voorop stellen dat Hamas en Hezbollah moeten verdwijnen he.
Dat ten eerste. Maar organisaties zoals die twee gaan nooit verdwijnen zolang Israel de agressor blijft en zelf zulke terroristische dingen blijft doen.
En zie daar het probleem van die regio.
Op welke datum was dat?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is dus onzin....
Israel is begonnen met alle agressie. Hezbollah en Hamas zijn een uitgroeisel van de agressie van Israel.
Zonder de agressie van Israel waren Hamas en Hezbollah nooit tot ontstaan gekomen.
Zonder de agressie van Israel hadden die 2 terroristische organisatie nooit op de andere terroristen, Israel, hoeven reageren en had Israel nooit terug hoeven reageren.
Oftewel Israel is de aanstichter en daarmee de agressor.
Laat ik voorop stellen dat Hamas en Hezbollah moeten verdwijnen he.
Dat ten eerste. Maar organisaties zoals die twee gaan nooit verdwijnen zolang Israel de agressor blijft en zelf zulke terroristische dingen blijft doen.
En zie daar het probleem van die regio.
Zo lastig is het niet toch of wel dan....quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:16 schreef damsco het volgende:
[..]
Sterk verhaal, overtuigende onderbouwing ook voor de beweringen. Geen speld tussen te krijgen. Ben je toevallig strafpleiter?
quote:VTM Nieuws-journalist Robin Ramaekers en cameraman aangevallen tijdens reportagewerk in Beiroet
https://www.vrt.be/vrtnws(...)man-libanon-beiroet/
VTM Nieuws-journalist Robin Ramaekers en zijn cameraman Stijn De Smet zijn gewond geraakt tijdens hun werk in Beiroet, in Libanon. De VTM Nieuws-ploeg was naar een plek in het centrum van de stad gegaan waar vannacht een gerichte raketaanval had plaatsgevonden. Daar werden ze aangevallen door een woedende menigte.
De media heeft wel moeite met achterhalen waardoor ze precies gewond zijn geraaktquote:
quote:09:58
De twee Belgische journalisten die gewond zijn geraakt na een Israëlische raketaanval op de Libanese hoofdstad Beiroet zijn weer in veiligheid gebracht.
quote:Ramaekers zou daarbij breuken in zijn gezicht hebben opgelopen. De Smet werd in zijn been geschoten. Door wie of wat ze zijn aangevallen, is nog niet duidelijk.
quote:Ze waren, voor alle duidelijkheid, in een wijk waar heel wat aanhangers van Hezbollah zijn."
Jee, lastig. Een groot mysterie.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:42 schreef ach het volgende:
[..]
De media heeft wel moeite met achterhalen waardoor ze precies gewond zijn geraakt
[..]
[..]
[..]
Wat voor problemen waren er toen dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet toch of wel dan....
Hamas en Hezbollah bestaan beide pas sinds de jaren 80.
Hoe lang bestaan de problemen al? Precies, langer dan dat.
Lekker dan, en je collega's van VRT Nieuws zijn vooral druk met excuses verzinnen en begrip kweken voor de schuimbekkende inteelt die je het ziekenhuis in heeft gewerkt. Die kruipers zijn nog te laf om collegiaal te zijn.quote:
Tjonge, Netanyahu al er zeker slecht van slapen. Wellicht zien we binnenkort een ommezwaai.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit gaat de verkeerde kant op. Ik reken dit israel heel zwaar aan.
In dit geval lijkt het er meer op dat dictatoriale, religieuze regimes, een buitenlandse bliksemafleider nodig hebben om binnenlandse kwestie(s) te ontladen. In Iran zijn talloze jonge mensen ontevreden over de geestelijke dictatuur, wat is er mooier dan een aanval op Israël te doen onder het mom van je eigen religie die superieur is (not).quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:15 schreef BlackLining het volgende:
Alleen vloeit die agressie voort uit decennialange onderdrukking van minderheden. Dat kun je niet zomaar even negeren, ook niet als het om moslims gaat.
't Is maar hoe je het interpreteert. Ik zie het meer als iets ongenaakbaars: "laat me met rust, en ik laat jou ook met rust. Val me aan, en ik mep harder terug". In principe garantie voor vrede: zoiets deed de NATO 50 jaar lang tegen de SU.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:15 schreef BlackLining het volgende:
Israël is het pestkopje op school wat op een goed moment zelf een keer een pak slaag krijgt. En dan is het huilen. Treurig wel.
Worden Moslims onderdrukt in Israël?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alleen vloeit die agressie voort uit decennialange onderdrukking van minderheden. Dat kun je niet zomaar even negeren, ook niet als het om moslims gaat.
Nee, Hezbollah is het pestkopje op school dat zich in Libanon veilig waande en betaald werd door Iran om Israël te pesten.quote:Israël had, als 'democratische' en ontwikkelde staat, beter moeten weten en de-escalerend moeten optreden.
Israël is het pestkopje op school wat op een goed moment zelf een keer een pak slaag krijgt. En dan is het huilen. Treurig wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |