Dank je wel. Komt vast wel goed. Over drie kwartier die kant opquote:Op dinsdag 5 november 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach jee, jij ook al mijn dochter ook al. DIe belde mij en kon haar ook bijna niet verstaan.
Succes met je gesprek vandaag
Mogguh, nee “gewoon” wakker gelegen van twee tot vier.. heb nog steeds een beetje last van een enkel. Ga denk ik vrijdag of zaterdag weer hardlopenquote:Op dinsdag 5 november 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nixxx, jij was er al weer vroeg bij vanmorgen, al weer hard gelopen?
quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel. Komt vast wel goed. Over drie kwartier die kant op
o dat is balen als je wakker ligt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh, nee “gewoon” wakker gelegen van twee tot vier.. heb nog steeds een beetje last van een enkel. Ga denk ik vrijdag of zaterdag weer hardlopen
Ja was echt heel leuk, super lieve mensen. Ze hebben 5! dochters met en een hele hoop kleinkinderen, ook in de leeftijd van mijn kleintjes. Dus dat wordt lekker spelen!quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval beter Donna, hoop echt dat je een hele leuke buurt en huisje hebt en je er met je kids lekker en gezellig kan wonen.
Zo dan 5 dochters en als die allemaal 2 kids hebben tikt dat lekker aanquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja was echt heel leuk, super lieve mensen. Ze hebben 5! dochters met en een hele hoop kleinkinderen, ook in de leeftijd van mijn kleintjes. Dus dat wordt lekker spelen!
Heb hem een beetje overbelast denk ik, maar voelt vandaag al weer een stuk beter, alleen nog wat pijntjes maar niet stijf meerquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
o dat is balen als je wakker ligt.
Wat heb je dan met je enkel?
Dan beter even iets rust geven. Als je door blijft gaan kan het van kwaad tot erger worden. Daar heb je alleen jezelf mee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heb hem een beetje overbelast denk ik, maar voelt vandaag al weer een stuk beter, alleen nog wat pijntjes maar niet stijf meer
Ja precies, zoveel zijn er dus wel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan 5 dochters en als die allemaal 2 kids hebben tikt dat lekker aan![]()
Maar wat leuk, ben blij voor je
Er gaat niets boven goede buren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja precies, zoveel zijn er dus wel.![]()
Haha drukke bedoening daar met de feestdagen gok ik. Maar zo lief, echt heel leuk!
Heel fijn voor je. Leuk als het al zo klikt als je er nog niet eens woont.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja precies, zoveel zijn er dus wel.![]()
Haha drukke bedoening daar met de feestdagen gok ik. Maar zo lief, echt heel leuk!
quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:15 schreef aloa het volgende:
Mijn buren zijn kut. Stel Junks zijn het.
Alleen maar overlast de laatste tijd...
De ervaring leert dat dit soort lui zichzelf wel een keer tegenkomt. Ik heb al lopen klagen bij de verhuurder.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:44 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
Jullie zitten hier wel in vervelende woon omstandigheden zeg… hopelijk is er voor jou ook een verbetering in de toekomst
Ik niet hoor, woon heerlijk rustig in een mooie groene wijkquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:44 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
Jullie zitten hier wel in vervelende woon omstandigheden zeg… hopelijk is er voor jou ook een verbetering in de toekomst
Wat fijn voor jequote:Op dinsdag 5 november 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet hoor, woon heerlijk rustig in een mooie groene wijk
In de zomer idd. Zitten ze buiten te blowenquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:55 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook kut buren.
Een voordeel van de winter, ze zitten nu nog maar de helft van de dag buiten.
Zoals wel vaker gezegd wil ik graag dat je mij met rust laat.quote:
Wat heb ik het dan getroffen met mijn buren, nooit geen last van.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:55 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook kut buren.
Een voordeel van de winter, ze zitten nu nog maar de helft van de dag buiten.
Ow dat doen ze hier nog steeds met zijn 4en. Beginnen om 5u snachts en rond 1u snachts stopt de laatste. Dus hier kunnen nooit de ramen open.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:04 schreef aloa het volgende:
[..]
In de zomer idd. Zitten ze buiten te blowen
Ja, ik weet ook niet hoe lang ik het nog vol hou. Maarja weinig echt andere opties.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb ik het dan getroffen met mijn buren, nooit geen last van.
Lijkt mij vreslijk
Heb je al eens met iemand van het woningbedrijf gesproken? Als je teminste gehuurd woontquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dat doen ze hier nog steeds met zijn 4en. Beginnen om 5u snachts en rond 1u snachts stopt de laatste. Dus hier kunnen nooit de ramen open.
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe lang ik het nog vol hou. Maarja weinig echt andere opties.
Wij hebben een koopwoning maar de buren huren. We doen nu elke 2 weken onze klachten rapporteren zodat er een dossier opgebouwd wordt. Maarja of je daar ooit echt iets aan gaat hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al eens met iemand van het woningbedrijf gesproken? Als je teminste gehuurd woont
Jemig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij hebben een koopwoning maar de buren huren. We doen nu elke 2 weken onze klachten rapporteren zodat er een dossier opgebouwd wordt. Maarja of je daar ooit echt iets aan gaat hebben.
Als ik de verhalen mag geloven is dat wel echt het belangrijkste. Dossier opbouw.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij hebben een koopwoning maar de buren huren. We doen nu elke 2 weken onze klachten rapporteren zodat er een dossier opgebouwd wordt. Maarja of je daar ooit echt iets aan gaat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |