Oh?? Wat is dat voor onzin dan wel je geld terug gekregen neem ik aanquote:Op maandag 30 september 2024 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Wel op tijd zijn, ze willen ook wel eens een half uur vķķr schema vertrekken.
Heb 2 stoelen en op de website zeggen ze onbeperkt wifi te hebben, dus je gaat je niet vervelen lijkt me tochquote:Op maandag 30 september 2024 19:19 schreef jigggy het volgende:
Ik vond 13 uur met de flixbus naar Praag al een verschrikking
Jij gaat er dubbel zo lang in
Overdag gewoon werken, dan series kijken, slapen... en dan ben je er al.quote:Op maandag 30 september 2024 19:20 schreef smizy het volgende:
26 uur hel en daarvoor ook nog moeten betalen...wat een genot zeg.
33 minimaal met Ryanair (alleen maandag/donderdag volgende week toevallig)quote:Op maandag 30 september 2024 19:33 schreef Plompzakker het volgende:
Voor 30 euro heb je trouwens een vliegticket
Ook nog eens TSF airport, dus 24 euro voor een treinticket i.p.v. 12 euroquote:Op maandag 30 september 2024 19:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
33 minimaal met Ryanair (alleen maandag/donderdag volgende week toevallig)
+25 euro handbagage
+12 euro treinticket naar venice treinstation
+21 euro treinticket Rotterdam-Eindhoven
+4.50 eur busticket Eindhoven-Eindhoven Airport
De goedkoopste optie via flixbus is maar 56 euro
[ afbeelding ]
Die bus heb ik ook dit weekendquote:Op maandag 30 september 2024 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
TS gaat dit weekend naar Venentië toe... 72 euro!!!!
Hoezo heb ik dit nooit eerder gedaan?? wat een genot. Zo kan ik nog vaker op vakantie.. zag dat Rome ook maar 80 euro was
Die wifi is echt gruwelijk slecht verder als whatsapp kom je nietquote:Op maandag 30 september 2024 19:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb 2 stoelen en op de website zeggen ze onbeperkt wifi te hebben, dus je gaat je niet vervelen lijkt me toch
26 uur in t vliegtuig heb ik ook vaker gedaan.
met 2 overstaps. 2 nachten en een hele dag. Ben je levensmoe of zo? Of wil je dat graag worden?quote:Op maandag 30 september 2024 19:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
+25 euro handbagage
[ afbeelding ]
Jezus wat een epistel om even te melden dat de plee wat pisdruppels kan hebben.quote:Op maandag 30 september 2024 23:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Dat de wifi aan boord niet goed functioneert, lijkt me nog niet eens het grootste probleem. Als het goed is heb je met je smartphone of tablet ook gewoon verbinding met 4G, en op de grote autowegen waar de Flixbus rijdt, is er in principe overal wel bereik.
Ik heb begrepen dat er een veel groter probleem is met de Flixbus. De toiletten aan boord van de bussen zijn vaak vies. Dat is ook begrijpelijk, want ze worden vaak intensief gebruikt, terwijl een toilet op een bus eerder bedoeld is als een soort noodvoorziening voor als je echt nodig moet.
Buschauffeurs zijn gebonden aan wettelijke rij- en rusttijden. Als er op een rit één chauffeur op de bus zit, dan zal die af en toe een rustpauze moeten houden van al gauw 15 ā 20 minuten. Dan stoppen ze meestal bij een wegrestaurant. Passagiers die dan moeten, kunnen dan uitstappen en het wegrestaurant binnengaan en het op de toiletten van het wegrestaurant doen. De pauze is daar dan lang genoeg voor.
Vooral op langere ritten zitten er vaak twee chauffeurs op de bus, die om en om rijden. Terwijl de een rijdt, kan de ander uitrusten. Lange pauzes om ervoor te zorgen dat de chauffeurs voldoende rust krijgen, zijn dan niet nodig, en die zijn er op zo'n rit dan ook niet, want Flixbus wil de reistijden zo kort mogelijk houden. Op zo'n rit stopt de bus alleen af en toe zodat de chauffeurs van plaats kunnen wisselen, wat in principe niet meer dan een minuut hoeft te duren. Op zo'n rit ben je als passagier voor je sanitaire behoefte dus aangewezen op het toilet in de bus. Als zo'n rit 12 uur duurt, dan kun je erop rekenen dat bijna alle passagiers tijdens die rit wel een keer het toilet gebruikt hebben en dat het toilet aan het eind van de rit behoorlijk vies is.
Aangezien die hele bus vol met ongewassen MikeyTT-figuren zit is het wss allemaal van dat diarree / dunne schijt / ongezonde afval wat erin gedumpt is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarschijnlijk zit die septic tank gewoon tot de rand toe vol met tokkie-mest. Het probleem is iets serieuzer dan "wat pisdruppels".
Ik stel voor dat MikeyTT even wat foto's maakt want zo kunnen we er niet veel meequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aangezien die hele bus vol met ongewassen MikeyTT-figuren zit is het wss allemaal van dat diarree / dunne schijt / ongezonde afval wat erin gedumpt is.
26 uur in een bus zitten... wat een armoed.quote:Op maandag 30 september 2024 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo heb ik dit nooit eerder gedaan?? wat een genot. Zo kan ik nog vaker op vakantie.. zag dat Rome ook maar 80 euro was
Ik hoop dat hij wat schoonmaakmiddelen voor de toilet heeft meegenomen.quote:
Hoe is de reis en het verblijf verlopen?quote:Op maandag 30 september 2024 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
30:55 uurquote:Op maandag 30 september 2024 19:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
+25 euro handbagage
[ afbeelding ]
Geen gebruik van gemaakt. We zijn 4x gaan stoppen + 2 overstapsquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wat schoonmaakmiddelen voor de toilet heeft meegenomen.
Hoe weet jij dit allemaal?quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Voor 150 euro kan je per trein binnen 16 uur in Venezie arriveren.
Nachttreinen zijn er ook van de OBB vanuit Munchen, couchette, ontbijt 's ochtends. Flixbus was helemaal in het begin wel redelijk als alternatief, toen heette het nog Meinfernbus. Maar nu is het net zo beroerd als Eurolines.
Via trenitalia heb je voor 19,90 euro al een ticket van Frankfurt Hbf naar Venezia . Dus als je een beetje creatief bent, combineer je een DB-biljet Nederland-Frankfurt met een Trenitalia-biljet Frankfurt-Venezia en heb je een goedkoop biljet en ook comfort.
En inderdaad de wifi doet het zelden bij Flixbus, de toiletten zijn steevast op slot en mogen niet gebruikt worden, chauffeurs spreken vrijwel nooit Engels of Duits, worden onderbetaald en uitgebuit en zijn knorrig.
https://www.trenitalia.com/it/intercity-e-internazionali.html?
Kan je gewoon online vinden.quote:
Mijn opa komt uit Mestre alleen is hij al doodquote:Op maandag 30 september 2024 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |