SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 30-09-2024 18:26:47 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Jijbuis!quote:Op maandag 30 september 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat nog steeds op tv, of op YT?Jijbuis!quote:Op maandag 30 september 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat nog steeds op tv, of op YT?![]()
![]()
Nu durf ik het plaatje niet meer te veranderenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ow ga je gang hoor.quote:Op maandag 30 september 2024 18:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu durf ik het plaatje niet meer te veranderen![]()
![]()
quote:Op maandag 30 september 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]Hier staat Thomas de trein op, komt wel heel erg dichtbij zo....
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oja Thomas de stoomlocomotief.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat is The Abyss, die filmquote:Op maandag 30 september 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is een wuifmutske!quote:Op maandag 30 september 2024 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
3e keer vandaag dat ik naar je zwaai![]()
![]()
Ik zwaai graagquote:Op maandag 30 september 2024 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
3e keer vandaag dat ik naar je zwaai
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik vond hem toentertijd erg tof, en de special effects zijn belachelijk lang onverslagen geweest!quote:Op maandag 30 september 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is een oude film.. ken hem niet..![]()
![]()
Iets van:
De monteur zou tussen 8.00 en 18.00 langs komen, dus ik zit daar de hele dag achter het raam als een HOERENJONG te zwaaien naar iedereen die langs loopt!![]()
Mwa geen film voor mij denk ikquote:Op maandag 30 september 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond hem toentertijd erg tof, en de special effects zijn belachelijk lang onverslagen geweest!
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oh, dat zou maar zo kunnen.quote:Op maandag 30 september 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow lijkt er idd wel op!Was ook een nieuwe versie van gemaakt, geloof ik?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb de film een paar keer gezien. Och, als het een keer kan om de film te zien is het de moeite. Maar ik zou de film niet speciaal gaan kopen.quote:Op maandag 30 september 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is een oude film.. ken hem niet..Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een film gaan kopen.quote:Op maandag 30 september 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb de film een paar keer gezien. Och, als het een keer kan is het de moeite. Maar ik zou de film niet speciaal gaan kopen.
Wie doet dat nog? #noob![]()
Nou nee ook wel actie, en science fiction thrillers met uitzonderingquote:Op maandag 30 september 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je vooral van romcoms houdt, is dit idd niets voor je.
Soms, bij videoland?quote:Op maandag 30 september 2024 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Een film gaan kopen.
Wie doet dat nog? #noob
Maar dan kun je beter gaan huren.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou denk dat er niet zoveel dvd's meer verkocht worden..quote:Op maandag 30 september 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb de film een paar keer gezien. Och, als het een keer kan om de film te zien is het de moeite. Maar ik zou de film niet speciaal gaan kopen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Als jullie de komende anderhalf uur even stil zijn, kan ik de top-20 nog halenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Maar goed de videotheek hier verhuurd ook nog steeds dvd's enz
Morgen ben je de eerste joejoequote:Op maandag 30 september 2024 18:13 schreef Homijn het volgende:
Als jullie de komende anderhalf uur even stil zijn, kan ik de top-20 nog halen![]()
Kopen?quote:Op maandag 30 september 2024 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms, bij videoland?
Maar dan kun je beter gaan huren.
Oke ...![]()
Sorryquote:Op maandag 30 september 2024 18:13 schreef Homijn het volgende:
Als jullie de komende anderhalf uur even stil zijn, kan ik de top-20 nog halen![]()
![]()
Nee, inderdaad. Ik heb niet eens een werkende DVD speler meer, of CD speler.quote:Op maandag 30 september 2024 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou denk dat er niet zoveel dvd's meer verkocht worden..
Ik heb nog een hele oude computer staan met zo'n DVD brander erin, maar die geeft alleen maar read errors op alle DVD's. Dus onbruikbaar.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ikquote:Op maandag 30 september 2024 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Een film gaan kopen.
Wie doet dat nog? #noob![]()
![]()
KutspelMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Oh dat is wel gek of die dvd brander is kapotquote:Op maandag 30 september 2024 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik heb niet eens een werkende DVD speler meer, of CD speler.
Ik heb nog een hele oude computer staan met zo'n DVD brander erin, maar die geeft alleen maar read errors op alle DVD's. Dus onbruikbaar.
Dat bedacht ik me later ook. Het moet wel aan de speler zelf liggen.quote:Op maandag 30 september 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel gek of die dvd brander is kapot
Maar goed, dat is een projectje voor een winterdag, lage prioriteit. Het heeft totaal geen haast.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ach anders naar de kringloop daar kan nog dvdspeler kopenquote:Op maandag 30 september 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me later ook. Het moet wel aan de speler zelf liggen.
Maar goed, dat is een projectje voor een winterdag, lage prioriteit. Het heeft totaal geen haast.
quote:Op maandag 30 september 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach anders naar de kringloop daar kan nog dvdspeler kopen![]()
Nog niet aan gedacht
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan meteen hele stapel leuk dvd's erbij kopenquote:
Ze hebben zelfs nog videobanden..
quote:Op maandag 30 september 2024 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik heb niet eens een werkende DVD speler meer, of CD speler.
Ik heb nog een hele oude computer staan met zo'n DVD brander erin, maar die geeft alleen maar read errors op alle DVD's. Dus onbruikbaar.quote:Op maandag 30 september 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel gek of die dvd brander is kapotMisschien een keer controleren op koffiesporen?quote:Op maandag 30 september 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar goed, dat is een projectje voor een winterdag, lage prioriteit. Het heeft totaal geen haast.![]()
![]()
Werkelijk?quote:Op maandag 30 september 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan meteen hele stapel leuk dvd's erbij kopen
Ze hebben zelfs nog videobanden..
* gebrokenglas gaat er toch eens neuzen.....
bedankt voor de tipAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 september 2024 18:20 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien een keer controleren op koffiesporen?
Schouder nog steeds niet beter maar de pijn is nog houdbaar.
Dankzij acupunctuur
Werewolf
neenee, ik heb niet met koffie geknoeid hoor.quote:Op maandag 30 september 2024 18:20 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien een keer controleren op koffiesporen?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mooizo. Beter dan pillen.quote:Op maandag 30 september 2024 18:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dankzij acupunctuur![]()
![]()
Yes, al kom ik zelden bij de kringloop.. maar toen ik er was verkochte ze dat welquote:Op maandag 30 september 2024 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Werkelijk?
* gebrokenglas gaat er toch eens neuzen.....
bedankt voor de tip
Graag gedaan
Iemand anders die nog tips nodig heeft..?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Tuurlijk nietquote:Op maandag 30 september 2024 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
neenee, ik heb niet met koffie geknoeid hoor.![]()
![]()
Moet je vaker heen voor acupunctuur?quote:Op maandag 30 september 2024 18:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dankzij acupunctuurMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Kan zijn dat de kop/laser vies is. Als de speler in een laptop of desktop zit, dan kun je hem er wel uithalen en schoonmaken met wat watten en alcohol. Maar niemand gebruikt meer DVDs of BlueRay disksquote:Op maandag 30 september 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar goed, dat is een projectje voor een winterdag, lage prioriteit. Het heeft totaal geen haast.![]()
Als je nog meer tips hebt - ik kom graag bij je terug voor een volgende tipquote:Op maandag 30 september 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, al kom ik zelden bij de kringloop.. maar toen ik er was verkochte ze dat wel
Graag gedaan
Iemand anders die nog tips nodig heeft..?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zei al: controleren op koffiesporen.quote:Op maandag 30 september 2024 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan zijn dat de kop/laser vies is. Als de speler in een laptop of desktop zit, dan kun je hem er wel uithalen en schoonmaken met wat watten en alcohol. Maar niemand gebruikt meer DVDs of BlueRay disks
@gebrokenglas verslikt zich nogal eens![]()
![]()
Oja, het ding ligt er los in, in zo'n tower computerkast. Hij ligt helemaal open.quote:Op maandag 30 september 2024 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan zijn dat de kop/laser vies is. Als de speler in een laptop of desktop zit, dan kun je hem er wel uithalen en schoonmaken met wat watten en alcohol. Maar niemand gebruikt meer DVDs of BlueRay disks
Ik kan de speler wel eens openmaken en schoonmaken inderdaad. Het is een poging waard.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zal even goed nadenken, want op het moment heb ik even geen tipsquote:Op maandag 30 september 2024 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je nog meer tips hebt - ik kom graag bij je terug voor een volgende tip
Ik voel dat aankomen en dan maak ik een afspraak.quote:Op maandag 30 september 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je vaker heen voor acupunctuur?
Idd beter dan pillen, meestal nevenwerkingen.Werewolf
NIET!quote:Op maandag 30 september 2024 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zei al: controleren op koffiesporen.
@:gebrokenglas verslikt zich nogal eens![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah ok, gelukkig dat dit dat ook helpt voor zolangquote:Op maandag 30 september 2024 18:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik voel dat aankomen en dan maak ik een afspraak.
Idd beter dan pillen, meestal nevenwerkingen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ho, pas op, pas op, niet over je toetsenbordquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zit mobielquote:Op maandag 30 september 2024 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ho, pas op, pas op, niet over je toetsenbordWerewolf
Waterbestendig?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De mijne is vast niet waterdicht.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn ps4 nog welquote:Op maandag 30 september 2024 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien een tip voor @aeque?quote:Op maandag 30 september 2024 18:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dankzij acupunctuur
Heb wel vaker gehoord van mensen dat acupunctuur hielp.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik welquote:Op maandag 30 september 2024 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan zijn dat de kop/laser vies is. Als de speler in een laptop of desktop zit, dan kun je hem er wel uithalen en schoonmaken met wat watten en alcohol. Maar niemand gebruikt meer DVDs of BlueRay disks![]()
![]()
Mijne ook!quote:Op maandag 30 september 2024 18:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is mijn bluray-speler![]()
Kwam ik achter toen ik klaagde dat ik wel bluerays had, maar geen speler ervoor
Dat komt vaker voor dan je denkt. Die DVD spelers zijn prima cup holders voor koffiequote:Op maandag 30 september 2024 18:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zei al: controleren op koffiesporen.
@:gebrokenglas verslikt zich nogal eensAls je zo'n ding hebt met een laadje wat open gaat, dan kun je de laser zien en schoonmaken. Als het alleen een opening heeft, dan kan het lastiger worden. Maar met een beetje geluk kun je het open schroevenquote:Op maandag 30 september 2024 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, het ding ligt er los in, in zo'n tower computerkast. Hij ligt helemaal open.
Ik kan de speler wel eens openmaken en schoonmaken inderdaad. Het is een poging waard.![]()
quote:Op maandag 30 september 2024 18:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijne ook!![]()
Kwam ik achter toen ik klaagde dat ik wel bluerays had, maar geen speler ervoor![]()
![]()
Ja, ik dacht nog, misschien is dit een van die dingen die ik beter voor mezelf kan houden, en toen klikte ik op versturenquote:
Yep, qua kwaliteit kan daar geen streamingsdienst tegenopquote:Op maandag 30 september 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar gebruik je het voor? Films?![]()
Dat is inderdaad wel zo. Als je een goede/grote TV hebt, dan is het verschil heel erg duidelijk.quote:Op maandag 30 september 2024 18:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, qua kwaliteit kan daar geen streamingsdienst tegenop![]()
Iets minder zoet, iets minder munt/mintquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het is dan ook nog geen 8 uurquote:Op maandag 30 september 2024 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets minder zoet, iets minder munt/mint![]()
Hue huequote:Op maandag 30 september 2024 18:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is dan ook nog geen 8 uur![]()
![]()
Ik heb geen ps5quote:Op maandag 30 september 2024 18:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen ps4Ik heb alleen een nintendo switch (naja, eigenlijk is die van mijn dochter)
![]()
En ook geen switchalleen maar een PS4
Mijn Switch ligt al een meer dan een maand in de kastMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Je bent op een router overgestapt?quote:Op maandag 30 september 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
Mijn Switch ligt al een meer dan een maand in de kast![]()
![]()
Als de laatste update voor stardew valley beschikbaar is voor de switch, dan ga ik wel even het stof van dat ding blazenquote:Op maandag 30 september 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
Mijn Switch ligt al een meer dan een maand in de kast![]()
![]()
Vind weinig leuke spellen helaas..quote:Op maandag 30 september 2024 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Als de laatste update voor stardew valley beschikbaar is voor de switch, dan ga ik wel even het stof van dat ding blazen
Speel ik ook, maar dan op de Steam Deckquote:Op maandag 30 september 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind weinig leuke spellen helaas..![]()
![]()
Sorry, ik denk dat je grap een ICMP type 3 pakket opleverdequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ooit bijna een Gameboy gewonnen, maar iemand anders ging ineens vals spelen en degene die er over ging vond dat wel best.quote:Op maandag 30 september 2024 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Heb nooit console gehad, was pc gamer
Getal raden, en die lul noemde het zelfde getal op als ik al gedaan had.![]()
stardew valley?quote:Op maandag 30 september 2024 18:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Speel ik ook, maar dan op de Steam DeckMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oh wacht, ik heb de gameboy classicquote:Op maandag 30 september 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ooit bijna een Gameboy gewonnen, maar iemand anders ging ineens vals spelen en degene die er over ging vond dat wel best.
Getal raden, en die lul noemde het zelfde getal op als ik al gedaan had.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 30 september 2024 18:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Sorry, ik denk dat je grap een ICMP type 3 pakket opleverdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gaat dan weer aan mij voorbij!
/r woosh!![]()
![]()
quote:Op maandag 30 september 2024 18:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat smaakt als pure chocolade met tandpasta![]()
![]()
![]()
![]()
destination unreachable, oftewel, niemand begreep je grapquote:Op maandag 30 september 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]Die gaat dan weer aan mij voorbij!
/r woosh!Net als mijn post dus
![]()
![]()
Ah!quote:Op maandag 30 september 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
destination unreachable, oftewel, niemand begreep je grapNet als mijn post dus
Nee ik ben helpdeskmedewerker, netwerkbeheerder en ICT docent geweest.
Heb MCSE maar deels afgerond.![]()
![]()
Ik weet dat je netwerkbeheerder bent (geweest). Daarom dacht ik dat je wel een beetje de meest voorkomende ICMP types kendequote:Op maandag 30 september 2024 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Nee ik ben helpdeskmedewerker, netwerkbeheerder en ICT docent geweest.
Heb MCSE maar deels afgerond.![]()
![]()
Nee joh, ik heb me naar binnen gebluft!quote:Op maandag 30 september 2024 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet dat je netwerkbeheerder bent (geweest). Daarom dacht ik dat je wel een beetje de meest voorkomende ICMP types kende
Ik kon de boel aardig draaiende houden in dat kleinschalige bedrijf en heb een zooi uitbesteed aan een extern bedrijf!![]()
![]()
![]()
Toch was iedereen daar dol op mij; ik kreeg dingen voor elkaar die de ander in zijn 12 jaar nooit gedaan had!
![]()
![]()
Ach, dat is toch redelijk standaard in IT?quote:Op maandag 30 september 2024 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb me naar binnen gebluft!
Ik kon de boel aardig draaiende houden in dat kleinschalige bedrijf en heb een zooi uitbesteed aan een extern bedrijf!![]()
![]()
"Ja bij mijn vorige bedrijf heb ik maarliefst DRIE teraflops aan obsolete waste files mokerhard op de baas z'n pot uit zitten schijten!"quote:Op maandag 30 september 2024 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, dat is toch redelijk standaard in IT?![]()
Sowieso poepen hoor je in de baas zijn tijd te doenquote:Op maandag 30 september 2024 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja bij mijn vorige bedrijf heb ik maarliefst DRIE teraflops aan obsolete waste files mokerhard op de baas z'n pot uit zitten schijten!"![]()
quote:Op maandag 30 september 2024 19:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sowieso poepen hoor je in de baas zijn tijd te doen![]()
Kom net terug uit Londen, 2 keer full english breakfast op dit weekend. Hearlik!quote:Op maandag 30 september 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bolk, bacon, eggs and bolk?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op maandag 30 september 2024 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom net terug uit Londen, 2 keer full english breakfast op dit weekend. Hearlik!![]()
![]()
Toen keken ze me wel vreemd aan, toen ik dat vroeg.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ok, heb altijd gezegd dat ik geen tattoo wilde omdat ik dan niet wist wat ik er op zou laten zetten maar dat probleem is nu dus opgelost.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vandaar je afwezigheid afgelopen weekend, zal wel flinke hopen zijnquote:Op maandag 30 september 2024 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom net terug uit Londen, 2 keer full english breakfast op dit weekend. Hearlik!en lekker veel pints op?
Uw ADH vitamine Worst
Man man, dat Engelse voer in combinatie met al die pints zorgt wel voor een hoge hoopfrequentie jaquote:Op maandag 30 september 2024 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vandaar je afwezigheid afgelopen weekend, zal wel flinke hopen zijnen lekker veel pints op?
![]()
Lekker de https://www.bermondsey-beer-mile.co.uk/ gelopen, de ene craft brewery na de andere
Lovelyquote:Op maandag 30 september 2024 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Justie![]()
Ik vroeg mij al af waar je was/bleefWas even weg, maar daar ben ik weer
Je staat bijna 3e!![]()
![]()
![]()
Nah roken is bahquote:
Dat heb ik nog weten te voorkomen, maar ik heb geen idee hoe lang ik dat nog kan volhouden!quote:Op maandag 30 september 2024 19:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
LovelyWas even weg, maar daar ben ik weer
Je staat bijna 3e!![]()
![]()
![]()
@JustinK Bolke () & Bolke (
) hebben in Londen nog net de tijd kunnen vinden om een rijm voor de kampioen te schrijven:
:"Over bolken hoef je hem niks meer te leren!"
:"Gewoon elke maand zijn naam weer eren!"
:"Je kon de puntenteller horen tikken!"
:"Zo kom je tot deze score, echt een dikke!"
:"Al maanden is hij dominant!"
:"En veegt de tegenstand aan de kant!"
:"We weten bijna niet meer wat we rijmen moeten!"
:"Dus laten we 'm maar met een groot HOERA begroeten!"
+
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN SEPTEMBER @JustinK MOOOO! MOOOOOOHOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILLUUUUUUP! TJILLLLLLLLLUUUUUUUUP! TJILPTJILP!"
Stop daar eens snel mee!quote:Op maandag 30 september 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat heb ik nog weten te voorkomen, maar ik heb geen idee hoe lang ik dat nog kan volhouden!![]()
![]()
Hoeft nog maar een paar uurtjes toch.quote:Op maandag 30 september 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat heb ik nog weten te voorkomen, maar ik heb geen idee hoe lang ik dat nog kan volhouden!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gezelligquote:Op maandag 30 september 2024 19:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
LovelyWas even weg, maar daar ben ik weer
Je staat bijna 3e!![]()
![]()
Ja gaat nog wel lukken denk ik voor 00:00
quote:Op maandag 30 september 2024 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:JustinK Bolke () & Bolke (
) hebben in Londen nog net de tijd kunnen vinden om een rijm voor de kampioen te schrijven:
:"Over bolken hoef je hem niks meer te leren!"
:"Gewoon elke maand zijn naam weer eren!"
:"Je kon de puntenteller horen tikken!"
:"Zo kom je tot deze score, echt een dikke!"
:"Al maanden is hij dominant!"
:"En veegt de tegenstand aan de kant!"
:"We weten bijna niet meer wat we rijmen moeten!"
:"Dus laten we 'm maar met een groot HOERA begroeten!"
+
:"GEFELICITEERD MET HET KAMPIOENSCHAP VAN SEPTEMBER @:JustinK MOOOO! MOOOOOOHOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILLUUUUUUP! TJILLLLLLLLLUUUUUUUUP! TJILPTJILP!"
![]()
![]()
![]()
Dank dank dank!Mooi werk weer geleverd!
![]()
![]()
Ik drink wel anders droog ik uitquote:Op maandag 30 september 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet roken, niet drinken.... dit dan maar?
[ afbeelding ]
Dik verdiend weer kerelquote:Op maandag 30 september 2024 19:58 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dank dank dank!Mooi werk weer geleverd!
En nu ga ik eventjes mijn trouwste vriend een bezoek brengen en dan ff liggen weken in bad. Al dat zuipen en vreten ga je van stinken man.
Nou, de Bolkes wisten je naam bijna niet meer joh!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Snap ik!quote:Op maandag 30 september 2024 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, de Bolkes wisten je naam bijna niet meer joh!![]()
Ow wat voor ras hond heb je dan?quote:Op maandag 30 september 2024 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En nu ga ik eventjes mijn trouwste vriend een bezoek brengen en dan ff liggen weken in bad. Al dat zuipen en vreten ga je van stinken man.![]()
![]()
Kom je net de eurostar uitrollen ofzoquote:Op maandag 30 september 2024 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En nu ga ik eventjes mijn trouwste vriend een bezoek brengen en dan ff liggen weken in bad. Al dat zuipen en vreten ga je van stinken man.
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb het over m'n pleepot uiteraard.quote:
Ben echt net thuis ja. Werkt wel best goed, die Eurostar.quote:Op maandag 30 september 2024 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kom je net de eurostar uitrollen ofzo"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ah, geef die vriend een dikke knuffel dan!quote:Op maandag 30 september 2024 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het over m'n pleepot uiteraard.![]()
![]()
Van ons allemaal!quote:Op maandag 30 september 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, geef die vriend een dikke knuffel dan!![]()
![]()
Doet me aan een FOK! meet denken!
Iedereen zwaar over de zeik dat ze de plee zo lang knuffelend bezet hield.
"Ja ik heb maar 1 glaasje wijn gedronken, maar die viel helemaal verkeerd!"Me reet, ja!
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 september 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
"Ja ik heb maar 1 glaasje wijn gedronken, maar die viel helemaal verkeerd!"Me reet, ja!
![]()
![]()
Bwehehequote:Op maandag 30 september 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
Naam en rugnummer!quote:Op maandag 30 september 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
Die user was net een half uurtje op de meet en ging toen al de porseleinen troon aanbidden!![]()
![]()
Weer die Speklap!quote:Op maandag 30 september 2024 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
User is zo te zien sinds maart niet meer op FOK! geweest.![]()
![]()
![]()
Ik zat die user net met MyCroft op te zoeken en heb gezocht naar posts met "wijn" er in door diegene.
Kreeg ik 42 pagina's aan hits!![]()
![]()
quote:Op maandag 30 september 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
Ik zat die user net met MyCroft op te zoeken en heb gezocht naar posts met "wijn" er in door diegene.
Kreeg ik 42 pagina's aan hits!![]()
![]()
Laat ik nou net een tip hebben!quote:Op maandag 30 september 2024 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verveel me en nee ik zoek geen tips![]()
![]()
Ow, dus die satisfyer blijft voorlopig onder het matras?quote:Op maandag 30 september 2024 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verveel me en nee ik zoek geen tips![]()
Die heeft ze al uitgespeeldquote:Op maandag 30 september 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, dus die satisfyer blijft voorlopig onder het matras?![]()
![]()
Die ligt gewoon open en bloot hoorquote:Op maandag 30 september 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, dus die satisfyer blijft voorlopig onder het matras?Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 30 september 2024 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ligt gewoon open en bloot hoor!!!
![]()
Voor degenen die je met een combinatie van groen en roze buiten wil houden?quote:Op maandag 30 september 2024 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor wie moet ik het verstoppen dan?![]()
Iedereen weet dat je dingen kan tweaken en rechtstreeks kan aansluiten op krachtstroom toch @MizzezAmyTrotste mama van Ambar
Enige die binnen is geweest in de afgelopen weken is my gay best friend.quote:Op maandag 30 september 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor degenen die je met een combinatie van groen en roze buiten wil houden?Trotste mama van Ambar
Als-ie bij je binnen is geweest, is-ie echt niet gay hoor!quote:Op maandag 30 september 2024 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Enige die binnen is geweest in de afgelopen weken is my gay best friend.![]()
![]()
Algemene kennisquote:Op maandag 30 september 2024 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen weet dat je dingen kan tweaken en rechtstreeks kan aansluiten op krachtstroom toch @:mizzezamy
Enige reden om zonnepanelen te laten installeren
quote:Op maandag 30 september 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Algemene kennis
Enige reden om zonnepanelen te laten installeren!
Gebruik je dat ding dan niet 's nachts?![]()
![]()
Nee, dan moet ik natuurlijk slapenquote:Op maandag 30 september 2024 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]!
Gebruik je dat ding dan niet 's nachts?
Dan zou ik dat niet doen als ik jou wasquote:Op maandag 30 september 2024 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]Meatspin als reactie posten is banwaardig....
![]()
![]()
Slingerse!quote:Op maandag 30 september 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
Het is allang koterslingertijd, maar hij bleef maar eten!
Ben zo weer terug!![]()
![]()
Zo, niks boven het genot van je éígen pot! En bad
Jups. Daarom ook verhuist naar appartement met zonnepanelenquote:Op maandag 30 september 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Algemene kennis
Enige reden om zonnepanelen te laten installerenTrotste mama van Ambar
Als je ze maar niet door elkaar haaltquote:Op maandag 30 september 2024 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, niks boven het genot van je éígen pot! En bad![]()
![]()
Het was wel erg krap in bad net nu je het zegt.......quote:Op maandag 30 september 2024 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je ze maar niet door elkaar haalt
En die hoop wilde ook niet goed doorspoelen...."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op maandag 30 september 2024 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En die hoop wilde ook niet goed doorspoelen....![]()
![]()
De top 26 ziet er ook echt fantastisch uit.quote:
De top 11 ook!
Alleen die #16quote:Op maandag 30 september 2024 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De top 26 ziet er ook echt fantastisch uit.![]()
![]()
Als ik mee gedaan had stond ik op drie zie ik in de stats. En ben er niet eens veel.quote:
Gefeliciteerd met je overwinning BolkKing
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hmm ik zie dat de top 9 ook al mooi isquote:Op maandag 30 september 2024 21:06 schreef JustinK het volgende:
Ik vind dat jullie mensen uitsluiten![]()
Misluktquote:
Vast een lolkloon van een trolquote:Op maandag 30 september 2024 21:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Ken die hele gast niet...![]()
Thx BolkQueenquote:Op maandag 30 september 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik mee gedaan had stond ik op drie zie ik in de stats. En ben er niet eens veel.
Gefeliciteerd met je overwinning BolkKing![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: