Heb alleen Averij van hem gelezen, die vond ik wel erg goed!quote:Op maandag 25 november 2024 10:23 schreef trui het volgende:
Ik heb net 2 boeken van Robbert Welagen uit: Averij & Antoinette. Ik vind zijn stijl wel mooi, maar heb voorlopig wel even genoeg van hem gelezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben nu begonnen met Ossenkop van Manik Sarkar.
[ afbeelding ]
Iets met incest ?quote:Op zondag 24 november 2024 20:24 schreef roos94 het volgende:
Dit is echt een zwaar boek.
Het gaat in je hoofd zitten.
[ afbeelding ]
Vriendin van me zei dat 'Een Klein Leven' loodzwaar was. Ik heb even de synopsis/samenvatting gelezen, maar ik zou dat echt niet aan kunnen. Veel te heftig.quote:
Ik kende zijn boeken helemaal niet, maar even zitten googelen en die gaan zeker op m'n lijstquote:Op maandag 25 november 2024 08:44 schreef blomke het volgende:
Gisteren aan deze begonnen, de zoveelste van Jeroen Windmeijer:
[ afbeelding ]
Dat boek heb ik ook gelezen en vond ik maar zozo. Totaal niet zoals de reviews beschreven maar kan aan mij liggen.quote:Op maandag 25 november 2024 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vriendin van me zei dat 'Een Klein Leven' loodzwaar was. Ik heb even de synopsis/samenvatting gelezen, maar ik zou dat echt niet aan kunnen. Veel te heftig.
De Nederlandse Dan Brown.quote:Op maandag 25 november 2024 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kende zijn boeken helemaal niet, maar even zitten googelen en die gaan zeker op m'n lijst
Ben benieuwd, heb het eerste boek van de Delft trilogie net gekocht; De Vervalste Vermeer.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De Nederlandse Dan Brown.
Ik heb Het Petrus Mysterie met plezier gelezen.
Het Evacomplex en de MariaCodex ook aan te bevelen. Mooiste vond ik "Het Paulus Labyrint"quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De Nederlandse Dan Brown.
Ik heb Het Petrus Mysterie met plezier gelezen.
ja was inderdaad heel goed geschreven. Ik had in de podcast 'Lezen is Vurrukkulluk' (waar ze 'Averij' bespraken) gehoord dat 'Antoinette' nog beter was, en ik vond dat zelf een tikkeltje tegenvallen. (maar misschien waren mijn verwachtingen te hooggespannen).quote:Op maandag 25 november 2024 11:28 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Heb alleen Averij van hem gelezen, die vond ik wel erg goed!
yes, ik kan niet vaak genoeg herhalen dat dat echt een overschat boek is. Door de heftigheid van alle ellende die beschreven wordt zijn mensen ervan onder de indruk, dat snap ik, maar ik vond het niet goed geschreven en wat sensatiebelust.quote:Op dinsdag 26 november 2024 05:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ook gelezen en vond ik maar zozo. Totaal niet zoals de reviews beschreven maar kan aan mij liggen.
Met een paar avonden heb je een boek uit.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:41 schreef Starflyer het volgende:
Ik heb hier ook nog twee Windmeijers liggen, Het Pilgrim Fathers Complot en Het Isisgeheim. Binnenkort maar eens gaan lezen.
Even iets makkelijks tussendoor, verder niet bijzonder ingewikkeld of spannend.quote:In Dubbelspel van Bregje Rebergen werkt Rixt aan het oprollen van een enorme drugsorganisatie, maar al snel blijkt dat onderzoek gevaarlijker dan ze dacht. Voor fans van Penoza en Gooische Vrouwen.
De vlijmscherpe thriller Dubbelspel van Bregje Rebergen draait om de succesvolle officier van justitie Rixt van Leeuwen, die haar team aanstuurt in omvangrijke zaken – van drugshandel tot grootschalige fraude – terwijl ze thuis in Blaricum haar gezin bij elkaar probeert te houden. In dit eerste deel in de Officier-serie werkt Rixt aan het oprollen van een enorme crystal meth-organisatie, maar dat onderzoek wordt een heel stuk ingewikkelder wanneer het wereldberoemde pianistenduo Valérie en Aisha de Saussure erbij betrokken raakt, en zelfs verdacht wordt van moord…
Bregje Rebergen zet haar kennis van het justitiële apparaat én van Het Gooi in om de lezer een unieke kijk te geven in het leven en werk van een officier van justitie. Dubbelspel is spannend tot de laatste pagina, en laat de lezer verbijsterd achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |