Aardig spannend, maar wetenschappelijk gezien, broddelwerk. Zou eigenlijk fictie en realiteit in elkaar moeten doen overgaan, edoch vanaf blz. 20 is het al duidelijk dat de schrijfster niets van de wetenschap begrepen heeft.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:14 schreef stavromulabeta het volgende:
Hoe vond je Stad 40? Aanrader? Hij staat namelijk ook op mijn verlanglijstje.
Daar kan ik heel slecht tegen. Dus die gaat van mijn lijstje af.quote:Op zondag 10 november 2024 09:00 schreef blomke het volgende:
[..]
Aardig spannend, maar wetenschappelijk gezien, broddelwerk. Zou eigenlijk fictie en realiteit in elkaar moeten doen overgaan, edoch vanaf blz. 20 is het al duidelijk dat de schrijfster niets van de wetenschap begrepen heeft.
Ai, jammer. Ik heb 'm op MP te koop staan...quote:Op zondag 10 november 2024 09:12 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Daar kan ik heel slecht tegen. Dus die gaat van mijn lijstje af.
Een erg grappig boek van een D komiek die ook deze voetweg liepquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:39 schreef drakin het volgende:
Even iets totaal anders van wat ik normaal lees.
Een minibieb vondst
[ afbeelding ]
Die lijkt me ook wel mooi, leg je hem voor me in een minibieb in het noorden?quote:Op maandag 11 november 2024 20:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een erg grappig boek van een D komiek die ook deze voetweg liep
[ afbeelding ]
Denk vooral met Saskia Noortquote:Op maandag 11 november 2024 22:48 schreef Seven. het volgende:
Heeft dat te maken met het luisteren ipv lezen?
Ik heb dat ook met zijn andere boeken. Iedereen lyrisch over de vele plottwists en dat dat zo spannend is. Maar ondertussen gaat het verhaal nergens meer over.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ben over de helft maar wat een draak van een boekHoop dat er nog een beetje spanning in komt.
Toevallig ben ik deze nu aan het lezen.quote:Op maandag 11 november 2024 20:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een erg grappig boek van een D komiek die ook deze voetweg liep
[ afbeelding ]
Vind je ervan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toevallig ben ik deze nu aan het lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |