Spotify heeft nu ook luisterboeken dus voor het eerst sinds jaren weer eentje beluisterd. Ik kende de boeken van de voormalige hoofdcommissaris van Amsterdam niet maar dit is best een spannend en goed verhaal.quote:Hoe de hang naar vrijheid en gelijkheid twee agentes fataal wordt Fatima en Nadine, twee agentes van de Amsterdamse politie, vechten ieder op hun eigen manier voor vrijheid en gelijkheid. Ze leggen hun lot in handen van de verkeerde persoon, met gevaar voor eigen leven én fatale afloop. In het belang van de staatsveiligheid wordt het dossier niet openbaar gemaakt, maar recherchechef Anne Kramer doet er alles aan om de waarheid boven tafel te krijgen. Ze zet zelfs haar nieuwe liefde op het spel om de daders te pakken te krijgen. Staatsgeheim is een spannende, verrassende en eigentijdse thriller. Het is het negende deel van de Anne Kramer-reeks. "Van Riessen voelt de tijdgeest haarfijn aan. Staatsgeheim is een spannende politiethriller die angstig dicht bij de realiteit komt." De Telegraaf "Een heel spannend nieuw Anne Kramer-deel over een terreuraanslag in Amsterdam." Tijd voor Max "Actueel, spannend en verrassend." WNL op zaterdag
Deze nu, geïnspireerd door dit topicquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:28 schreef blomke het volgende:
Dit weekeind in 1 ruk uitgelezen:
[ afbeelding ]
Ook in 1 nacht uitgelezen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze nu, geïnspireerd door dit topic
Net begonnenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:50 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ook in 1 nacht uitgelezen?
Deze inmiddels uit, goede thriller, lekker actueel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
A Spy Alone - Charles Beaumont
[ afbeelding ]
[..]
Vanwege de vele personages en het op en neer springen in de tijd duurt het even om in het verhaal te zitten.
De RAF was vooral een criminele sekte, daar had de RAF het meest mee gemeen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Der Baader-Meinhof-Komplex - Stefan Aust
[ afbeelding ]
[..]
Boek over het ontstaan van de Baader-Meinhof Groep, hier beter bekend als de Rote Armee Fraktion, tot aan de Duitse Herfst in 1977. Zeer gedetailleerd boek. Ik vind het geen gemakkelijk boek (1000 pagina's, meer dan een jaar mee bezig geweest), al komt dat ook doordat ik het in de originele Duitse taal gelezen heb. Heeft me geen begrip opgeleverd voor de acties of zelfs beweegredenen van de RAF.
Is er geen Nederlandse vertaling? Via Internet of zoiets?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Der Baader-Meinhof-Komplex - Stefan Aust
Boek over het ontstaan van de Baader-Meinhof Groep, hier beter bekend als de Rote Armee Fraktion, tot aan de Duitse Herfst in 1977. Zeer gedetailleerd boek. Ik vind het geen gemakkelijk boek (1000 pagina's, meer dan een jaar mee bezig geweest), al komt dat ook doordat ik het in de originele Duitse taal gelezen heb.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:50 schreef blomke het volgende:
[..]
Is er geen Nederlandse vertaling? Via Internet of zoiets?
Zie bovenstaande boek van Jan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:50 schreef blomke het volgende:
[..]
Is er geen Nederlandse vertaling? Via Internet of zoiets?
'Rise and kill first' is een boeiend boek over de geschiedenis van de Staat Israël, de terreur waar het land vanaf 1948 mee te maken heeft en de strategie om die te bestrijden: liquidaties door o.a. Mossad van figuren die een bedreiging vormen voor de staatsveiligheid. De auteur romantiseert niet. Het is een grondig onderzoek waarbij hij tientallen direct betrokkenen heeft geïnterviewd. Minpunt van het boek is de dikte. Het leest niet erg snel weg.quote:
Thnx, heb het gekocht, volgende op de leeslijstquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
'Rise and kill first' is een boeiend boek over de geschiedenis van de Staat Israël, de terreur waar het land vanaf 1948 mee te maken heeft en de strategie om die te bestrijden: liquidaties door o.a. Mossad van figuren die een bedreiging vormen voor de staatsveiligheid. De auteur romantiseert niet. Het is een grondig onderzoek waarbij hij tientallen direct betrokkenen heeft geïnterviewd. Minpunt van het boek is de dikte. Het leest niet erg snel weg.
Een jaar of vijf terug heb ik de Nederlandse vertaling Schaduwoorlog gelezen. Dikke pil maar erg interessant.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
'Rise and kill first' is een boeiend boek over de geschiedenis van de Staat Israël, de terreur waar het land vanaf 1948 mee te maken heeft en de strategie om die te bestrijden: liquidaties door o.a. Mossad van figuren die een bedreiging vormen voor de staatsveiligheid. De auteur romantiseert niet. Het is een grondig onderzoek waarbij hij tientallen direct betrokkenen heeft geïnterviewd. Minpunt van het boek is de dikte. Het leest niet erg snel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |