Ze hebben op de bovenste verdieping wel een leuke Ramsj-afdelingquote:Op maandag 23 september 2024 12:41 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Kwam er zaterdag achter dat de hele tweedehands afdeling van Scheltema in Amsterdam centrum verdwenen is, bahbahhh
(Gelukkig zit antiquariaat Kok er nog wel)
Had vreselijk zin in een boek met mooie foto's zonder daarvoor de hoofdprijs te betalen.
Zojuist bij de kringloop mocht dit boek met me mee voor 5 euro
[ link | afbeelding ]
dsc jpg file
Ik vond het nogal een anticlimax, was ik ein-de-lijkquote:Op maandag 23 september 2024 13:00 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ze hebben op de bovenste verdieping wel een leuke Ramsj-afdeling
Daarom ook gelezen. Kan ik de vergelijking film boek doenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Gister de verfilming gezien daarvan, echt een mooi kostuumdrama geworden
En na deze de kleine blonde dood kijken?quote:Op maandag 23 september 2024 17:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarom ook gelezen. Kan ik de vergelijking film boek doen
OT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had dit niet meegekregen maar ik snap het ook nietquote:
Wellichtquote:Op dinsdag 24 september 2024 00:12 schreef drakin het volgende:
[..]
En na deze de kleine blonde dood kijken?
Ohhhhh zo duurde even.quote:
quote:Op zondag 29 september 2024 20:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ohhhhh zo duurde even.![]()
Nu snap ik de link.![]()
Zelf ook het boek gelezen?
Ik ben wel benieuwd naar het Kleedje.quote:Op zondag 29 september 2024 20:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Wellicht. Oh staat gewoon op YT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Python is dan wel weer best cool.quote:Op maandag 30 september 2024 09:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, ik ben slechts een nederige programmeer-n00b die zo nu en dan een numeriek projectje in Python doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |