Nee, bij het verwerken ging iets mis icm willekeurig toewijzen bij meerdere hoogste biedingen. Opgelost.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Ik zou alleen de winnende biedingen checken, bij Gregoire gaat dat volgens mij niet helemaal goed. Misschien groter en kleiner gelijk aan omgedraaid?
Ik zie nog gewoon de biedingen. 6 mensen hebben geboden zo te zien?quote:Op woensdag 25 december 2024 11:21 schreef Pino112 het volgende:
Biedingen zijn verwerkt, bij Overzicht kan je je winnende biedingen zien, je eigen team en ook alle biedingen.
Als ik de tweede biedronde openzet (vanmiddag ergens) worden alle biedingen overigens weer verborgen, moet nog maken dat je dan de biedingen van voorgaande biedrondes gewoon ziet.
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zie nog gewoon de biedingen. 6 mensen hebben geboden zo te zien?
Je zou het kunnen ondervangen door in te stellen dat het resterende budget minimaal het aantal resterende renners minus het aantal biedingen is?quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of 1, aangezien je nu in euro's kan bieden.
En 0 werkt ook niet zo lekker met euro's per punt uitrekenen enzo.
Ja mag wel, tot op heden lijkt het allemaal goed te werken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Moeten we nog een biedronde testen trouwens?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef Slobeend het volgende:
Je mag nu dus ook 1 euro bieden? Eerder was 0,1 100.000, dat maakt de minimale biedingen wel interessanter.
Vooral ook in ronde 2 en 3 als je minder over hebt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef Slobeend het volgende:
Je mag nu dus ook 1 euro bieden? Eerder was 0,1 100.000, dat maakt de minimale biedingen wel interessanter.
Is dit nog steeds actueel?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:10 schreef franklop het volgende:
Voorstel voor biedingsronde (21/1 start TDU pas) - Als het past voor @:pino112 ook natuurlijk, maar dacht help wat mee![]()
1e ronde; deadline 10 januari
2e ronde; deadline 13 januari
3e ronde; deadline 15 januari
4e ronde; deadline 17 januari
5e ronde; deadline 19 januari
13, 15 en 16 ben ik 's avonds niet thuis (of jullie willen wachten tot 23uur ofzo). Aangezien de laatste biedrondes meestal maar een paar users zijn zouden de laatsten ook wel dichter op elkaar kunnen. Dan heb je tot de eerste biedronde een dag (of twee) meer de tijd.quote:
Aangezien we daar nu nog over kunnen beslissen:quote:Op maandag 15 januari 2024 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2x loten en gewoon 2x dezelfde score (maar dan tegen verschillende tegenstanders). Punten voor doelsaldo tellen 1x (punten zijn dus de helft van wat het nu is, geen idee of dat kan)
Testquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:19 schreef Fretwork het volgende:
Is het nu nog testbieden? Of al voor het echie?
Daar is het testen voor bedoeldquote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:54 schreef Fretwork het volgende:
Hmm, ik heb hem bij mij gesloopt. Had 4 biedingen op Vingegaard uitgebracht en nu verspringt steeds de verkeerde rij.
Heb nu ook:
1.
4.
5.
6.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Sorry voor het stukmaken
En ik kon Jakobsen niet vinden bij PostNL.
Werkt verder wel echt heerlijkgoede upgrade dit
Haha thanks, was ook mn doel. Misschien een algemene reset-knop om je hele bieding terug te trekken?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar is het testen voor bedoeldDubbele renners slaat ie uiteraard over maar moet dan nog even kijken naar de hernummering. Voor nu even het gat in je volgorde 'gedicht'.
Jakobsen heb ik al in een vorige biedronde 'gewonnen'.
Probeer het nog eens voor elkaar te krijgen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Haha thanks, was ook mn doel. Misschien een algemene reset-knop om je hele bieding terug te trekken?
Fix heeft gewerkt, heb hier weer 1 t/m 10
Krijg het niet meer kapotquote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Probeer het nog eens voor elkaar te krijgen?
Heb het verduidelijkt, maar die vrije keuzes blijven met het verwerken deels handwerk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:17 schreef franklop het volgende:
@:pino112 ; bij het invullen van losse naam staat er 'naam PCS'. Maar bij zoekfunctie op PCS krijg je KOOIJ Olav te zien, maar op zijn pagina zelf gewoon Olav Kooij. Dus kan onduidelijk zijn hoe je precies moet aangeven
Heb overigens een bod ingestuurd waar de naam van de betreffende renner dus 2x voorkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |