Volgens mij was dat nog niet definitief, heb jou er in ieder geval niet over gehoord verder.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:18 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Nee jij neemt alles over toch of werkt het biedsysteem nog niet?
Ik vind het allemaal goed.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat nog niet definitief, heb jou er in ieder geval niet over gehoord verder.
Maar nu dus wel blijkbaar.
Biedingen dus naar jou begrijp ik?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat nog niet definitief, heb jou er in ieder geval niet over gehoord verder.
Maar nu dus wel blijkbaar.
Ik ben inderdaad bezig met een biedsysteem op de site, dat moet nog worden afgemaakt. Als men dat zo wil doen in ieder geval.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Biedingen dus naar jou begrijp ik?
Eerste ronde zal wel vlak na de vakantie ergens zijn?
Via de site betekent ook minder handwerk voor jou neem ik aan?quote:Op donderdag 19 december 2024 11:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad bezig met een biedsysteem op de site, dat moet nog worden afgemaakt. Als men dat zo wil doen in ieder geval.
[poll=8170]
Aangezien @:Mexicanobakker vorig jaar de kalender goed heeft beheerd, wil je dat nu weer doen?
Ook, maar ook makkelijker inzichtelijk voor iedereen nadat de biedronde voorbij is.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Via de site betekent ook minder handwerk voor jou neem ik aan?
Zo lang we maar wel een uurtje teasers krijgen tussen de deadline en het daadwerkelijke resultaat
Dat zou helemaal fantastisch zijn natuurlijk. Als je zo'n biedsysteem werkend kan krijgen lijkt me dat ideaal. Maar gewoon via de PM zou ook best acceptabel zijn, toen @wimderon dat zo deed ging dat altijd primaquote:Op donderdag 19 december 2024 11:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad bezig met een biedsysteem op de site, dat moet nog worden afgemaakt. Als men dat zo wil doen in ieder geval.
[poll=8170]
Zo voelt het toch al.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:33 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ik ben meer voorstander voor tasers.
Alweer geen Bongo Bongo Tour?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:10 schreef franklop het volgende:
Voorstel voor biedingsronde (21/1 start TDU pas) - Als het past voor @:pino112 ook natuurlijk, maar dacht help wat mee![]()
1e ronde; deadline 10 januari
2e ronde; deadline 13 januari
3e ronde; deadline 15 januari
4e ronde; deadline 17 januari
5e ronde; deadline 19 januari
Rijden alleen in Rwanda komend jaarquote:Op donderdag 19 december 2024 14:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Alweer geen Bongo Bongo Tour?
Ik wil best helpen hoor, alleen komende week niet zoveel tijd na oud en nieuw gewoon wel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:18 schreef Pino112 het volgende:
Wie wil meehelpen om de hele boel te testen als het er klaar voor is? Zoek er een paar. Graag DM'en, dan stuur ik tzt een linkje.
Ik wil een paar biedrondes doen, om te kijken of alles functioneert (en of het goed werkt voor de gebruiker)
En qua functionaliteit nog een paar dingen / vragen:
- Na verzenden bod kan je niet meer wijzigen. Wel aanvullen als je bijv maar zes renners ingestuurd hebt ipv tien.
- Bij hetzelfde winnende bod wordt nu geloot. Geen idee hoe vaak dat voor is gekomen, maar ik kan in de automatisering wel een random toekenning maken (in principe ook een soort loting), is dat akkoord?
- Er komt geen Excel meer, de beschikbare renners en overzicht van aantal biedingen staan online.
Voor de rest, ik kan natuurlijk alle biedingen zien in de database. Kwestie van vertrouwen dat ik er niet naar ga kijken voor m'n eigen bod. Als dat er niet is kunnen we beter gewoon PMmetjes sturen
Nog vragen / wensen?
@Mani89 had altijd zijn twijfels over wimderon.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:18 schreef Pino112 het volgende:
Voor de rest, ik kan natuurlijk alle biedingen zien in de database. Kwestie van vertrouwen dat ik er niet naar ga kijken voor m'n eigen bod. Als dat er niet is kunnen we beter gewoon PMmetjes sturen
Moet je renners aanklikken uit een database? En zo ja, hoe werkt het dan met renners die tijdens het bieden pas bij een ploeg komen of bij Continentalen renners?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:18 schreef Pino112 het volgende:
Wie wil meehelpen om de hele boel te testen als het er klaar voor is? Zoek er een paar. Graag DM'en, dan stuur ik tzt een linkje.
Ik wil een paar biedrondes doen, om te kijken of alles functioneert (en of het goed werkt voor de gebruiker)
En qua functionaliteit nog een paar dingen / vragen:
- Na verzenden bod kan je niet meer wijzigen. Wel aanvullen als je bijv maar zes renners ingestuurd hebt ipv tien.
- Bij hetzelfde winnende bod wordt nu geloot. Geen idee hoe vaak dat voor is gekomen, maar ik kan in de automatisering wel een random toekenning maken (in principe ook een soort loting), is dat akkoord?
- Er komt geen Excel meer, de beschikbare renners en overzicht van aantal biedingen staan online.
Nog vragen / wensen?
Denk ergens komende week.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:26 schreef franklop het volgende:
Wanneer wil je testen @:pino112 ? Kan vast tussendoor wat doen
Ja, je kiest eerst het team (misschien eerst nog het niveau want de lijst is wel lang) en daarna zie je alle renners van dat team. WT / PRT / CT zijn allemaal te kiezen, komen uit de lijst van PCS. Alles wordt automatisch (dagelijks?, hangt er nog even van af hoevaak het wijzigt) aangevuld mochten er toevoegingen zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moet je renners aanklikken uit een database? En zo ja, hoe werkt het dan met renners die tijdens het bieden pas bij een ploeg komen of bij Continentalen renners?
Gelijk bod komt iets van 1 à 2 keer per jaar voor, wel handig als daar iets voor is (en anders is het handmatig ook zo geloot).
Ik heb zelf nooit biedingen gewijzigd omdat ik óf de organisator was en na mijn eigen bod andere biedingen ging verwerken óf de afgelopen jaren op deadlineday instuurde, maar er waren toch wel regelmatig mensen die met klotsende oksels wijzigingen door wilden voeren ten opzichte van hun eerdere bod/biedingen.
Volgens mij hebben mensen in eerdere jaren zelfs wel eens geboden op renners zonder ploeg, anticiperend op het feit dat ze die nog gingen vinden. Dat kan dus niet meer?quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk ergens komende week.
[..]
Ja, je kiest eerst het team (misschien eerst nog het niveau want de lijst is wel lang) en daarna zie je alle renners van dat team. WT / PRT / CT zijn allemaal te kiezen, komen uit de lijst van PCS. Alles wordt automatisch (dagelijks?, hangt er nog even van af hoevaak het wijzigt) aangevuld mochten er toevoegingen zijn.
Goed punt. Dat is dan inderdaad de oplossing.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mensen in eerdere jaren zelfs wel eens geboden op renners zonder ploeg, anticiperend op het feit dat ze die nog gingen vinden. Dat kan dus niet meer?
Je zou zoals bij het stemmen voor de Top2000 ook een “vrije keuze” optie toe kunnen voegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |