Per wat, browserpopup? Email? Rooksignaal?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:48 schreef wimderon het volgende:
Ik weet niet hoe moeilijk dat is, maar eventueel de optie geven om, desgewenst, x uur voor de deadline een herinnering te ontvangen?
Kan je niet de selectie aanpasbaar houden en dat je op deadline het team gewoon over neemt? Dan kan je in de app gewoon beetje schuiven her en der en hoef je de selectie niet te verzenden.quote:Op maandag 23 december 2024 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Per wat, browserpopup? Email? Rooksignaal?
Overigens is dit nu de staat van het biedscherm;
[ afbeelding ]
Stel je verzendt nu je bod (dus met drie renners) dan kan je ze nog aanpassen en aanvullen. En je ziet meteen dat je er nog 7 moet verzenden(kleur moet nog iets minder fel)
[ afbeelding ]
(Aanmelden als tester kan nog steeds)
Normaal kan ik je wel redelijk volgen, maar nu.. ja, niet.quote:Op maandag 23 december 2024 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je niet de selectie aanpasbaar houden en dat je op deadline het team gewoon over neemt? Dan kan je in de app gewoon beetje schuiven her en der en hoef je de selectie niet te verzenden.
Dat je alle wijzigingen die iemand doet gewoon logt als iemand die opslaat en dat je de opstelling op moment van deadline gewoon overneemt. Dan hoef je niks te verzenden toch?quote:Op maandag 23 december 2024 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Normaal kan ik je wel redelijk volgen, maar nu.. ja, niet.
Ik denk dat Bob bedoeld dat je een draft kan opslaan van je biedingen die dan automatisch wordt verzonden op de deadline.quote:Op maandag 23 december 2024 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Normaal kan ik je wel redelijk volgen, maar nu.. ja, niet.
quote:Op maandag 23 december 2024 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat je alle wijzigingen die iemand doet gewoon logt en dat je de opstelling op moment van deadline gewoon overneemt. Dan hoef je niks te verzenden toch?
Is zeker ook weer lastig. Nevermind.
Zo werkt het nu in principe ook gewoonquote:Op maandag 23 december 2024 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat Bob bedoeld dat je een draft kan opslaan van je biedingen die dan automatisch wordt verzonden op de deadline.
Ja mag, ik DM je.quote:Op maandag 23 december 2024 22:33 schreef Felagund het volgende:
Heb je nog testers nodig, en zo ja, voor wanneer?
Dat is gewoon je eigen domheid dan hard gezegd, net als voorheen, lijkt me geen aanpassing waard.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, even een testbod ingezonden. Werkt tot nu toe best prima allemaal. Ik deed eerst een paar dingen expres fout (te hoog totaalbedrag, te laag bod op een renner) en dan krijg je keurig een melding.
Nu heb ik wel precies 100 miljoen geboden, wat normaal natuurlijk dom is, want als je dan alle 10 de renners toevallig binnen hebt is je geld op. Misschien is het slim om de limiet op 99,6 te zetten voor de eerste ronde?
Fairquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is gewoon je eigen domheid dan hard gezegd, net als voorheen, lijkt me geen aanpassing waard.
@wimderon stelde voor dat minimum-bod 0 wordt. Dat lijkt mij ook het beste.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, even een testbod ingezonden. Werkt tot nu toe best prima allemaal. Ik deed eerst een paar dingen expres fout (te hoog totaalbedrag, te laag bod op een renner) en dan krijg je keurig een melding.
Nu heb ik wel precies 100 miljoen geboden, wat normaal natuurlijk dom is, want als je dan alle 10 de renners toevallig binnen hebt is je geld op. Misschien is het slim om de limiet op 99,6 te zetten voor de eerste ronde?
Of 1, aangezien je nu in euro's kan bieden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:wimderon stelde voor dat minimum-bod 0 wordt. Dat lijkt mij ook het beste.
Ja geen idee, maar het kwam wel regelmatig voor dat mensen nog even herinnerd moesten worden (in mijn geval per PM/DM) of het überhaupt vergaten. Was ook maar een ingeving.quote:Op maandag 23 december 2024 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Per wat, browserpopup? Email? Rooksignaal?
Dat was wel zo'n beetje afgehamerd ja (als in: men was het daar wel mee eens), dan voorkom je ook situaties zoals @maxi-mus vorig seizoen enzo.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:wimderon stelde voor dat minimum-bod 0 wordt. Dat lijkt mij ook het beste.
Met score per punt win je het spel niet dus waarom zou je dat belangrijk makenquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of 1, aangezien je nu in euro's kan bieden.
En 0 werkt ook niet zo lekker met euro's per punt uitrekenen enzo.
Snap het idee wel hoorquote:Op woensdag 25 december 2024 02:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar het kwam wel regelmatig voor dat mensen nog even herinnerd moesten worden (in mijn geval per PM/DM) of het überhaupt vergaten. Was ook maar een ingeving.
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 25 december 2024 11:21 schreef Pino112 het volgende:
Biedingen zijn verwerkt, bij Overzicht kan je je winnende biedingen ziena, je eigen team en ook alle biedingen.
Als ik de tweede biedronde openzet (vanmiddag ergens) worden alle biedingen overigens weer verborgen, moet nog maken dat je dan de biedingen van voorgaande biedrondes gewoon ziet.
Nee, bij het verwerken ging iets mis icm willekeurig toewijzen bij meerdere hoogste biedingen. Opgelost.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Ik zou alleen de winnende biedingen checken, bij Gregoire gaat dat volgens mij niet helemaal goed. Misschien groter en kleiner gelijk aan omgedraaid?
Ik zie nog gewoon de biedingen. 6 mensen hebben geboden zo te zien?quote:Op woensdag 25 december 2024 11:21 schreef Pino112 het volgende:
Biedingen zijn verwerkt, bij Overzicht kan je je winnende biedingen zien, je eigen team en ook alle biedingen.
Als ik de tweede biedronde openzet (vanmiddag ergens) worden alle biedingen overigens weer verborgen, moet nog maken dat je dan de biedingen van voorgaande biedrondes gewoon ziet.
quote:Op donderdag 26 december 2024 21:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zie nog gewoon de biedingen. 6 mensen hebben geboden zo te zien?
Je zou het kunnen ondervangen door in te stellen dat het resterende budget minimaal het aantal resterende renners minus het aantal biedingen is?quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of 1, aangezien je nu in euro's kan bieden.
En 0 werkt ook niet zo lekker met euro's per punt uitrekenen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |