SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Een paar dagen, als het even kanquote:Op zondag 29 september 2024 15:57 schreef JustinK het volgende:
Op de TT van @:Lovely moet ik me altijd eerst even voorbereiden![]()
De wasmachine aandoen en terwijl hij volop bezig is bedenken dat het gene wat je aanhad ook eigenlijk in de was had gemoetenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hoe lang hoe beterquote:Op zondag 29 september 2024 15:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een paar dagen, als het even kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een moment terwijl ik iets vunzigs bedenkTrotste mama van Ambar
Nou er komt voorlopig geen vunzige TT meerquote:Op zondag 29 september 2024 15:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik kan zoveel vunzigheid niet aan
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja ik ga ook even kijken of ik een deur kan schilderen. Is toch wel fijn om een keer een woonkamerdeur te hebbenTrotste mama van Ambar
Nou zo spectaculair zijn die ook weer nietquote:Op zondag 29 september 2024 15:57 schreef JustinK het volgende:
Op de TT van @:Lovely moet ik me altijd eerst even voorbereiden![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou er komt voorlopig geen vunzige TT meer
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Beetje wel tochquote:Op zondag 29 september 2024 15:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zo spectaculair zijn die ook weer niet![]()
![]()
![]()
Dan ben je net te laat om het er bij te doenquote:Op zondag 29 september 2024 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
De wasmachine aandoen en terwijl hij volop bezig is bedenken dat het gene wat je aanhad ook eigenlijk in de was had gemoeten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wanneer had jij een vunzige dan heb de TTs na gekeken maar er geen een kunnen ontdekken?quote:Op zondag 29 september 2024 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou er komt voorlopig geen vunzige TT meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles en altijd is de schuld van mannen.quote:Trotste mama van Ambar
Een natte bendequote:Op zondag 29 september 2024 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer had jij een vunzige dan heb de TTs na gekeken maar er geen een kunnen ontdekken?
O ik zag die wel maar dacht daar bij aan regenquote:
Behalve echte problemenquote:Op zondag 29 september 2024 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles en altijd is de schuld van mannen.![]()
Had ook gekund.quote:Op zondag 29 september 2024 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zag die wel maar dacht daar bij aan regen
Amy?quote:Op zondag 29 september 2024 16:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb het mooiste meisje op dit feestje op de mond gepakt![]()
![]()
Al zou ik best een tukje kunnen doen..maar ga zo soepje makenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik heb net soep op, komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 29 september 2024 16:22 schreef Lovely het volgende:
Al zou ik best een tukje kunnen doen..maar ga zo soepje maken![]()
Wat voor soep?quote:Op zondag 29 september 2024 16:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb net soep op, komt wel dichtbij zo
Ah, soep ☝️🥣quote:Op zondag 29 september 2024 16:22 schreef Lovely het volgende:
Al zou ik best een tukje kunnen doen..maar ga zo soepje makenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Liever tomatensoep.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 september 2024 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[..]
Ga ik volgende week maken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met stukje stokbrood en kaas erop?quote:Op zondag 29 september 2024 16:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb ik pas geleden gemaakt
quote:Op zondag 29 september 2024 16:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met stukje stokbrood en kaas erop?met die Zwitserse kaas, gruyere
![]()
![]()
Nooit gehadquote:Op zondag 29 september 2024 16:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]met die Zwitserse kaas, gruyere
Ook wel lekker over pasta denk ikquote:Op zondag 29 september 2024 16:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is lekker, maar gewone kaas smaakt net zo goed hoorMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Daar pak ik gewoon een blok jonge kaas voorquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2024 16:33:38 ]![]()
Kan ookquote:Op zondag 29 september 2024 16:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar pak ik gewoon een blok jonge kaas voor
Geen idee waar het over gaat, maar vast wel.quote:Op zondag 29 september 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Het is dus duidelijk niet mijn schuld@:Aeque
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Jezus arm kind..maar waarom ook zo'n zwakke tafelquote:Op zondag 29 september 2024 16:41 schreef aeque het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ments_on_a_birthday/Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Omgquote:Op zondag 29 september 2024 16:41 schreef aeque het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ments_on_a_birthday/![]()
![]()
![]()
A zielig voor die kleinequote:Op zondag 29 september 2024 16:41 schreef aeque het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ments_on_a_birthday/
Hop hop hopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Manquote:Op zondag 29 september 2024 17:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik krijg mijn botje niet aan![]()
![]()
ZIet er goed uit. Erwtensoep ga ik binnen kort ook maar eens maken.quote:Op zondag 29 september 2024 17:08 schreef marc0871 het volgende:
Uiensoep
[ afbeelding ]
Tomatensoep
[ afbeelding ]
En had er al iemand trek in erwtensoep?
[ afbeelding ]
Kan ik weer een lading in de vriezer doen. altijd makkelijk
Maakte eerder zomer en winter snert. Mijn pa belde altijd en vroeg, wanneer ga je weer snert maken. Nu hij er niet meer is maak ik het veel minder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is niet zo raar, maar tijdens het poepen in slaap vallen... Straks zitten de drollen op plekken die je niet wil hebbenquote:Op zondag 29 september 2024 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan lijkt mij niet makkelijk slapen
Ik had van de week wel was ik hart van Nederland aan het kijken en ondertussen een spelletje op mobiel doen in bed. Ik had het koud dus had kopeind iets naar beneden gedaan en was onder het dekbed gaan liggen.
Ik werd een uur later wakker, mobiel nog in de handen, tv nog aanwas ik ook al spelende in slaap gevallen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zie geen worst in de erwtensoepquote:Op zondag 29 september 2024 17:08 schreef marc0871 het volgende:
Uiensoep
[ afbeelding ]
Tomatensoep
[ afbeelding ]
En had er al iemand trek in erwtensoep?
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Vond dat van mij al raar is mij nog nooit overkomen, maar moet ook zeggen dat ik echt moe moe moe ben de laatste tijd.quote:Op zondag 29 september 2024 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar, maar tijdens het poepen in slaap vallen... Straks zitten de drollen op plekken die je niet wil hebben
Ja hoe kan je in slaap vallen als je zit te poepen. Op een gegeven moment val je dan toch om lijkt mij![]()
Echt weer een @mario390 actieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij de afdeling sterke verhalen kunnen dat soort dingen gewoon.quote:Op zondag 29 september 2024 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond dat van mij al raar is mij nog nooit overkomen, maar moet ook zeggen dat ik echt moe moe moe ben de laatste tijd.
Ja hoe kan je in slaap vallen als je zit te poepen. Op een gegeven moment val je dan toch om lijkt mij![]()
Echt weer een @:Mario390 actie
Keer of 2 per jaar.quote:Op zondag 29 september 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er goed uit. Erwtensoep ga ik binnen kort ook maar eens maken.
Kan ik weer een lading in de vriezer doen. altijd makkelijk
Maakte eerder zomer en winter snert. Mijn pa belde altijd en vroeg, wanneer ga je weer snert maken. Nu hij er niet meer is maak ik het veel minder.
2 porties van 2 kommen in de vriezer en één om te eten.
6 keer in een jaar erwtensoep eten, vind ik net mooi.
Mja, misschien omdat je er niet aan herinnerd wordt.![]()
Het is misschien niet wit, maar wilde het toch even delenquote:Op zondag 29 september 2024 11:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga boodschappen doen, misschien kan ik daar iets van delen@MizzezAmy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar moet een worst inquote:Op zondag 29 september 2024 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie geen worst in de erwtensoep![]()
Kloptquote:Op zondag 29 september 2024 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie geen worst in de erwtensoep![]()
Maar met een stuk spek en een hamschijf, of krabbetjes, of karbonade, zit er genoeg vlees in, hoor.![]()
Overal!quote:Op zondag 29 september 2024 17:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Weet je waar ook een worst in moet?![]()
Het zou je niet verbazen dat worst in erwtensoep essentieel is voor mijquote:Op zondag 29 september 2024 17:16 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar met een stuk spek en een hamschijf, of krabbetjes, of karbonade, zit er genoeg vlees in, hoor.Uw ADH vitamine Worst
Hoe weet je mijn koosnaampje?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dan doe je die lekker in je eigen erwtensoep. Mag je helemaal zelf weten.quote:Op zondag 29 september 2024 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het zou je niet verbazen dat worst in erwtensoep essentieel is voor mij
Ik doe het niet en dat is ook goed.![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 17:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dan doe je die lekker in je eigen erwtensoep. Mag je helemaal zelf weten.
Ik doe het niet en dat is ook goed.
Ja!quote:Op zondag 29 september 2024 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook in zoetigheden en dessert?![]()
Saucijzenbroodjes?quote:Op zondag 29 september 2024 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook in zoetigheden en dessert?![]()
Bladerdeeg met een rookworst erin klinkt wel goed hoorquote:Uw ADH vitamine Worst
ToTgod, je maakt mn dag goed!quote:
(maar we weten allebei dat AS mij daar niet mee bedoelt)
Verkoopt de hema die nog niet?quote:Op zondag 29 september 2024 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bladerdeeg met een rookworst erin klinkt wel goed hoorOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Da's weer meer een worstenbroodje.quote:Op zondag 29 september 2024 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bladerdeeg met een rookworst erin klinkt wel goed hoor![]()
Jij vindt alles goed als er maar een rookworst in zit.quote:Op zondag 29 september 2024 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bladerdeeg met een rookworst erin klinkt wel goed hoorProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou...quote:Op zondag 29 september 2024 17:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij vindt alles goed als er maar een rookworst in zit.Uw ADH vitamine Worst
Ik maakte altijd 10 liter en ik heb aan een soepkop vol genoegquote:Op zondag 29 september 2024 17:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Keer of 2 per jaar.
2 porties van 2 kommen in de vriezer en één om te eten.
6 keer in een jaar erwtensoep eten, vind ik net mooi.
Mja, misschien omdat je er niet aan herinnerd wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 september 2024 17:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is misschien niet wit, maar wilde het toch even delen@:MizzezAmy
AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er is wel witte chocomel! Heb m alleen nog niet gevonden bij mn Plus.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Witte chocomel?quote:Op zondag 29 september 2024 17:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Maar er is wel witte chocomel! Heb m alleen nog niet gevonden bij mn Plus.
quote:Op zondag 29 september 2024 17:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kale kut met een rookworst erin?
quote:Op zondag 29 september 2024 17:28 schreef marc0871 het volgende:
Ff in mijn pastasaus roeren
[ afbeelding ]
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee, dat staat nog op mn to-do lijstjequote:
En ook van de AH zie ik, maar niet van chocomel, dus ik kan mn letters niet verzamelenquote:
Ik heb het net opquote:Op zondag 29 september 2024 17:28 schreef marc0871 het volgende:
Ff in mijn pastasaus roeren
[ afbeelding ]
Verse bonen eerst even koken en dan roerbakken met stukjes paprika, champignons, lente uit, gewone ui. Spekkies en dan een beetje chilisuas, verse knoflook, tomaten, baselicum, bieslook en dan een snuifje kerrie er door.
Waas heerlijk met een ribkarbonaatje en aardappeltjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voel je je nu al iets beter?quote:Op zondag 29 september 2024 17:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ook van de AH zie ik, maar niet van chocomel, dus ik kan mn letters niet verzamelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt eraanquote:Op zondag 29 september 2024 17:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kale kut met een rookworst erin?Uw ADH vitamine Worst
Ja!quote:
Net iig mn presentatie gemaakt, zit zelfs te denken om nog even te gaan stofzuigen
Opscheppertquote:Op zondag 29 september 2024 17:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Oja, ik moet Fatima ff aanzetten
Vind ik niet lekker.quote:Op zondag 29 september 2024 17:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dat het je wel mag bekomenquote:Op zondag 29 september 2024 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het net op
Verse bonen eerst even koken en dan roerbakken met stukjes paprika, champignons, lente uit, gewone ui. Spekkies en dan een beetje chilisuas, verse knoflook, tomaten, baselicum, bieslook en dan een snuifje kerrie er door.
Waas heerlijk met een ribkarbonaatje en aardappeltjes![]()
![]()
Zellufquote:Op zondag 29 september 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
Deze is ook lekker
https://www.ah.nl/product(...)ocolate-mix-original![]()
![]()
Ik zal mezelf er wel voor verpest hebben, maarquote:Op zondag 29 september 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
Deze is ook lekker
https://www.ah.nl/product(...)ocolate-mix-original![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zondag 29 september 2024 17:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zoals je net zelf al zei: smaken verschillen.![]()
![]()
Ik denk tquote:Op zondag 29 september 2024 17:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zal mezelf er wel voor verpest hebben, maar
Ff laatste aflevering van de serie kijken, kan ik vanavond beginnen met een nieuweMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wat gaat de nieuwe serie worden?quote:Op zondag 29 september 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
Ff laatste aflevering van de serie kijken, kan ik vanavond beginnen met een nieuwe![]()
Dat is ook lekker, je hebt ook zo'n plastic bus met grove korrels deed dat wel eens op brood
KAOS denk ik.. of een anderequote:Op zondag 29 september 2024 17:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat gaat de nieuwe serie worden?
Jij nog suggesties?
Ik zou het niet weten, ik ben pas geleden weer met Band of Brothers begonnenquote:Op zondag 29 september 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
KAOS denk ik.. of een andere
Jij nog suggesties?![]()
Ah ok. Ik zie wel wat het wordquote:Op zondag 29 september 2024 17:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben pas geleden weer met Band of Brothers begonnen
Dat heeft het zeker. Had het al op.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op zich is dat niet veel anders, maar met veel meer suiker.quote:
Mensen zijn verslaafd aan suiker, dus ze komen er voor terug.![]()
Snap ik.quote:Op zondag 29 september 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft het zeker. Had het al op.
Het heeft gesmaakt.
Het bekomen komt later pas, hè![]()
![]()
Heb je foto als bureaubladquote:Op zondag 29 september 2024 18:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Even mijn foto weg leggen dan maarMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
lepel nesquik dopen in een kop koude melk en dan opeten![]()
Nog een dag te gaan... Je staat wel op pole position nuquote:Op zondag 29 september 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu wachten tot de rest er een vindt/maakt
Lach met een schone bips![]()
Oh gelukkig was ik nog op tijd.. whoop whoopquote:Op zondag 29 september 2024 18:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nog een dag te gaan... Je staat wel op pole position nuMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nawhhquote:Op zondag 29 september 2024 18:16 schreef JustinK het volgende:
Hoi lieve @:M_0_0_N
wat ben jij een icoon
vandaar dit kleine gedicht
want ik ben voor je gezwicht
ik had graag nog langer gebleven
dus heb je nu maar een like gegeven![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 18:16 schreef JustinK het volgende:
Hoi lieve @:M_0_0_N
wat ben jij een icoon
vandaar dit kleine gedicht
want ik ben voor je gezwicht
ik had graag nog langer gebleven
dus heb je nu maar een like gegeven![]()
Awwwwww
Lach met een schone bips![]()
Dat is liefquote:Op zondag 29 september 2024 18:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb hem er 1 voor jou gegeven![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: