Wat is dit voor een zin?quote:Nog net geen hele bloedlijnen, zoals in Gaza, maar geef het tijd.
Precies ja.quote:Met zoveel voorbeelden weiger ik te zwijgen over wat mijn volk wordt aangedaan.
Als een klein groepje feyenoord of ajax supporters (minder dan 50) besluiten om na een uitwedstrijd de boel te slopen en rivaliserende supporters aan te vallen, dan krijgt de rest van Nederland te horen dat het maar een klein groepje is. Dat het niks over alle supporters zegt.quote:Op zondag 29 september 2024 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
En hier meteen voor de vlindertjes het bewijs dat er subjectief verslag gegeven wordt.
Het is ondertussen wel bekend dat moslims niet aan zelfreflectie doen, maar toch blijf je je verbazen. En de westerse autochtonen die dit soort mensen steunen en meegaan in hun fabeltjes zijn de hedendaagse NSB'ers.quote:Op zondag 29 september 2024 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mevrouw schrijft daarentegen nooit over de waarde van vrouwen- en homolevens in Arabische landen.
Mevrouw is daarnaast correspondent bij OneWorld.
Nuff said.
Massive? Ik tel er twee.quote:
Jouw vergelijking gaat niet op want er zijn geen 2 rivaliserende groepenquote:Op zondag 29 september 2024 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als een klein groepje feyenoord of ajax supporters (minder dan 50) besluiten om na een uitwedstrijd de boel te slopen en rivaliserende supporters aan te vallen, dan krijgt de rest van Nederland te horen dat het maar een klein groepje is. Dat het niks over alle supporters zegt.
Waarom werkt dat nu anders?
Dan kijk je niet goed genoegquote:
Ik denk zelf omdat de meeste supporters niet het hooligan geloof aanhangen, waardoor je bepaalde zaken standaard anders dient in te steken.quote:Op zondag 29 september 2024 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als een klein groepje feyenoord of ajax supporters (minder dan 50) besluiten om na een uitwedstrijd de boel te slopen en rivaliserende supporters aan te vallen, dan krijgt de rest van Nederland te horen dat het maar een klein groepje is. Dat het niks over alle supporters zegt.
Waarom werkt dat nu anders?
Het antwoord is dat het projecteren van individuen op een hele groep alleen gebeurt wanneer het goed uitkomt. Zoals met voetbal, dan gebeurt het niet want dan raakt het de mensen zelf en is nuance wel mogelijk.quote:Op zondag 29 september 2024 21:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik denk zelf omdat de meeste supporters niet het hooligan geloof aanhangen, waardoor je bepaalde zaken standaard anders dient in te steken.
Elke plaats krijgt een alert als er kans is dat een raket bij die plaats neerkomt. Dus in principe kan 1 raket voor vele waarschuwingen zorgen.quote:Op zondag 29 september 2024 21:02 schreef Akathisia het volgende:
Rockets of rocket alerts? Of krijgt elke rocket een alert?
Uiteraard.quote:Op zondag 29 september 2024 21:23 schreef oblo het volgende:
[..]
Elke plaats krijgt een alert als er kans is dat een raket bij die plaats neerkomt. Dus in principe kan 1 raket voor vele waarschuwingen zorgen.
Er is wel ruimte binnen de organisatie om promotie te maken in ieder geval.quote:Op zondag 29 september 2024 20:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze schijnen ook weer een paar stoere fimpjes opgenomen te hebben van gemaskerde mannen die trainen in de woestijn.
Knettergek. Ook zoiets, gekleed in een gordijn maar wel met een enorm geplamuurd gezicht.quote:
Blijft vermakelijk hoe die NOS zit te schutteren.....quote:Op zondag 29 september 2024 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
En hier meteen voor de vlindertjes het bewijs dat er subjectief verslag gegeven wordt.
Heb je daar bewijs van? Uitgesproken preken of iets dergelijks? Ik vermoed eerder dat hezbollah elke gelovige (die een andere geloof dient) of ongelovige weg wil schieten.quote:Op zondag 29 september 2024 22:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zelf vind ik hezbollah nog een graadje erger dan hamas omdat hezbollah niet alleen huidig Israël wil vernietigen maar joden (ook) wereldwijd ziet als legitiem doelwit. Maar goed, ik vermoed dat de Palestijnse bégé-leiding van de NOS dat hoofdstuk uit het handboek van hun deugende journalisten heeft gescheurd.
Nice.quote:
Nope, ik ga niet mee in afleidende discussies over interpretaties van (s)preken en al helemaal niet van plan mijn tijd daar aan te verdoen met allerlei mystieke ideologische gedreven verzinsels. Ieder mag verder geloven, achter de eigen voordeur, wat die zelf daar(in) wil zien.quote:Op zondag 29 september 2024 23:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van? Uitgesproken preken of iets dergelijks? Ik vermoed eerder dat hezbollah elke gelovige (die een andere geloof dient) of ongelovige weg wil schieten.
Jouw vermoeden is niet fijn, op die manier zit je ook te stoken in een poel modder.
*Mahdi is de verborgen profeet die aan het einde der tijden de uitweg zal bieden.quote:bron: wiki Our plan, to which we, as faithful believers, have no alternative, is to establish an Islamic state under the rule of Islam. Lebanon should not be an Islamic republic on its own, but rather, part of the Greater Islamic Republic, governed by the Master of Time [the Mahdi]*, and his rightful deputy, the Jurisprudent Ruler, Imam Khomeini
Eindelijk iemand die schoon schip maakt in het mo wil je zeggen.quote:Op zondag 29 september 2024 23:46 schreef Firuze60 het volgende:
En Biden is zo slap als een vaatdoek, die had Netanyahu terug moeten fluiten.
Welke mensen raakt het zelf?quote:Op zondag 29 september 2024 21:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het antwoord is dat het projecteren van individuen op een hele groep alleen gebeurt wanneer het goed uitkomt. Zoals met voetbal, dan gebeurt het niet want dan raakt het de mensen zelf en is nuance wel mogelijk.
Uiteindelijk is er maar 1 ding mogelijk in het Midden Oosten ....quote:Op maandag 30 september 2024 01:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die schoon schip maakt in het mo wil je zeggen.
Dit is heerlijk. Hadden die moslims maar niet 7 oktober moeten uitvoeren. Israel is er klaar mee en dat is logisch.
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat er 250 miljoen moslims vermoord moeten worden door Israëlquote:Op maandag 30 september 2024 02:06 schreef Jouska het volgende:
[..]
Uiteindelijk is er maar 1 ding mogelijk in het Midden Oosten ....
- Of alle moslims worden uitgemoord en alles wordt Israel.....
- Of alle Israelis worden uitgemoord en het hele Midden Oosten wordt islamitisch.
Ja, Israel is nu flink aan het huishouden en enorme overwinningen aan het scoren.
Maar ik vraag me af wat op lange termijn realistischer is.
7.2 miljoen Israelis die zowel Gaza, West Bank, Libanon, syrie, Jemen, Egypte, Jordanie en Iran gaan veroveren en alle 250 miljoen moslims uitmoorden (zonder dat landen als Saudi Arabie en Irak daar problemen van gaan maken)
Of dat op een bepaald moment door Israel op teveel fronten oorlog wordt gevoerd, teveel burgers worden uitgemoord, teveel vijanden worden gekweekt dat Israel het toch gaat verliezen.
Ik denk dat het vroeg of laat toch Israel zal zijn wat uit de regio zal verdwijnen. Of je moet serieus van mening zijn dat het realistischer is dat 250 miljoen moslims worden uitgemoord en de andere 1.5 miljard op de planeet dat prima vinden.
Israël heeft geen reden om 250 miljoen mensen uit te moorden. Tenzij die 250 miljoen op Israël af blijven rennen om Israëli's dood te maken. Dan wel. Maar da's geen moord. Da's jezelf verdedigen.quote:Op maandag 30 september 2024 02:06 schreef Jouska het volgende:
[..]
Uiteindelijk is er maar 1 ding mogelijk in het Midden Oosten ....
- Of alle moslims worden uitgemoord en alles wordt Israel.....
- Of alle Israelis worden uitgemoord en het hele Midden Oosten wordt islamitisch.
Ja, Israel is nu flink aan het huishouden en enorme overwinningen aan het scoren.
Maar ik vraag me af wat op lange termijn realistischer is.
7.2 miljoen Israelis die zowel Gaza, West Bank, Libanon, syrie, Jemen, Egypte, Jordanie en Iran gaan veroveren en alle 250 miljoen moslims uitmoorden (zonder dat landen als Saudi Arabie en Irak daar problemen van gaan maken)
Of dat op een bepaald moment door Israel op teveel fronten oorlog wordt gevoerd, teveel burgers worden uitgemoord, teveel vijanden worden gekweekt dat Israel het toch gaat verliezen.
Ik denk dat het vroeg of laat toch Israel zal zijn wat uit de regio zal verdwijnen. Of je moet serieus van mening zijn dat het realistischer is dat 250 miljoen moslims worden uitgemoord en de andere 1.5 miljard op de planeet dat prima vinden.
Wat een ZEGEN is het dat al die dode bomen vodjes binnen een tiental jaar verworden zijn tot een voetnoot in een Wikipedia pagina, ik weet nog toen ik klein was en mn ouders vertelden dat er steeds minder abonnees waren voor de papieren krant en het steeds slechter met de bekende dagelijkse kranten ging dat ik dat zielig vond. Nu zie ik het echt als een enorme zegen en vorm van karma, het uitsterven van al die linkse Islam knuffelende pulpkranten in de maatschappij. NRC is het ergst, daarna volgen De Volkskrant en Trouw op gepaste afstand. Alleen de Telegraaf (hoe ironisch) vind ik vaak nog sterk uit de hoek komen. De verzetskranten van vroeger zijn de NSB kranten van vandaag en omgekeerd.quote:
Omdat Israel anders nooit meer veilig zal zijn en altijd zal worden aangevallen door de landen er om heen.quote:Op maandag 30 september 2024 02:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat er 250 miljoen moslims vermoord moeten worden door Israël
Het maakt mij niet uit hoe je het wil noemen, waar het om gaat is dat als Israel ophoudt zich te verdedigen, ze meteen weer zullen worden aangevallen.quote:Op maandag 30 september 2024 02:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Israël heeft geen reden om 250 miljoen mensen uit te moorden. Tenzij die 250 miljoen op Israël af blijven rennen om Israëli's dood te maken. Dan wel. Maar da's geen moord. Da's jezelf verdedigen.
Of Arabieren accepteren na bijna een eeuw op hun donder krijgen gewoon een keertje dat ze nooit kunnen winnen, kiezen eieren voor hun geld, stoppen met dat kansloze gekloot en gaan wat nuttigs doen.quote:Op maandag 30 september 2024 02:57 schreef Jouska het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoe je het wil noemen, waar het om gaat is dat als Israel ophoudt zich te verdedigen, ze meteen weer zullen worden aangevallen.
De enige kans voor Israel om ooit veilig te zijn, is om werkelijk alles wat vijandelijk is ten opzichte van Israel, 'te verwijderen'.
Zolang Gaza bestaat kan Israel niet veilig zijn.
Zolang landen zoals Iran, Srie, Libanon of Yemen bestaan kan Israel niet veilig zijn.
Israel zal dan altijd worden aangevallen met raketten en aanslagen.
Toch ?
Het beste scenario is een patstelling, ik ben het deels met je eens dat er NOOIT vrede zal zijn tussen alle Islamitische landen en Israel. Hooguit een alliantie tussen Israel en de Verenigde Arabische Emiraten en SA, misschien nog met Egypte en Jordanië. En ook die alliantie zal uiteindelijk weer uit elkaar vallen door een zoveelste Arabische “lente”. Want het volk wordt vanaf jongs af aan opgevoed met haat tegen alles wat Joods is, en uit Israel komt. Alleen helaas pindakaas beschikt Israel over minstens 200 kernwapens, genoeg om de hele regio voor 100 jaar onleefbaar te maken. Dus áls Israel aan het kortste einde trekt, wordt alles daar één grote parkeerplaats. Ik zie dat uiteindelijk nog wel gebeuren, want die Islam gekkies zien het martelaarschap als het grootste goed, dus mochten ze een atoombom in hun handen krijgen, dan gaan ze die gewoon gebruiken, daar ben ik zeker van. En die gaan ze ooit gewoon in handen krijgen, Iran is al heel dichtbij, en als je gelooft dat je door Israel een nuke te geven naar het paradijs gaat, door zelf ook te sterven, geef me dan nog 1 reden waarom ze hem niet zouden gebruiken? En dan slaat Israel met alles wat ze hebben terug. En dan is de cirkel rond en kunnen ze 100 jaar later weer opnieuw proberen er een mooie regio van te maken. En wat is dan uiteindelijk 100 jaar op een wereld van 6 miljard jaar oud? En die 250 miljoen doden zullen uiteindelijk ook gewoon een voetnoot worden en in het rijtje komen van al die andere oorlogen van de afgelopen 10.000 jaar.quote:Op maandag 30 september 2024 02:53 schreef Jouska het volgende:
[..]
Omdat Israel anders nooit meer veilig zal zijn en altijd zal worden aangevallen door de landen er om heen.
Stel dat Israel morgen ophoudt met de verdedigingsacties die het nu voert.
Denk jij dat landen zoals Libanon of Yemen dan ophouden met aanslagen plegen ?
Moslims beschikken al over kernwapens, heeft je tokkiekrant de Telegraaf je niet geïnformeerd?quote:Op maandag 30 september 2024 03:06 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zie dat uiteindelijk nog wel gebeuren, want die Islam gekkies zien het martelaarschap als het grootste goed, dus mochten ze een atoombom in hun handen krijgen, dan gaan ze die gewoon gebruiken, daar ben ik zeker van. En die gaan ze ooit gewoon in handen krijgen, Iran is al heel dichtbij
Zoals je zelf al aangeeft: zelfs na 100 jaar op hun kloten krijgen blijven ze door gaan.quote:Op maandag 30 september 2024 03:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Of Arabieren accepteren na bijna een eeuw op hun donder krijgen gewoon een keertje dat ze nooit kunnen winnen, kiezen eieren voor hun geld, stoppen met dat kansloze gekloot en gaan wat nuttigs doen.
Israël zal wel voor het eerste kiezen. Ongetwijfeld vinden ze het vervelend als ze 250 miljoen mensen zullen moeten afmaken, maar ja, so be it. Ik neem ze dat dan ook niet kwalijk.quote:Op maandag 30 september 2024 03:10 schreef Jouska het volgende:
[..]
Zoals je zelf al aangeeft: zelfs na 100 jaar op hun kloten krijgen blijven ze door gaan.
Dus er zijn op lange termijn maar 2 mogelijkheden: Of Israel vaagt alle vijanden weg.... of de vijanden vragen vroeg of laat Israel weg.
Alleen Pakistan, en die hebben ze gejat uit het Westen. En Pakistan (sunni) en Iran (shia) zijn niet zulke leuke vriendjes. Maar inderdaad, ik zie ook zeker via dat soort wegen ze uiteindelijk terechtkomen bij nog ergere regimes als Iran. Zo zie ik het zelf ook gebeuren, de haat tegen Israel wordt zo groot dat de Shia en Sunni tijdelijke vriendjes worden om Israel te kunnen vernietigen, dat zie je nu al gebeuren waar Erdogan regelmatig op bezoek bij Iran gaat, voorheen aartsvijanden. En Pakistan geeft hun nukes aan landen die dichter bij Israel liggen, en uiteindelijk zal er ooit vast eentje op Israel vallen. En dan gooit Israel als reactie het hele MO plat en kunnen ze daar 100 jaar later weer opnieuw beginnen om het met elkaar eens te worden.quote:Op maandag 30 september 2024 03:09 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Moslims beschikken al over kernwapens, heeft je tokkiekrant de Telegraaf je niet geïnformeerd?
We hebben nu 80 jaar 'patstelling' gehad en het is al 80 jaar ellende daar.quote:Op maandag 30 september 2024 03:06 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het beste scenario is een patstelling, ik ben het deels met je eens dat er NOOIT vrede zal zijn tussen alle Islamitische landen en Israel. Hooguit een alliantie tussen Israel en de Verenigde Arabische Emiraten en SA, misschien nog met Egypte en Jordanië. En ook die alliantie zal uiteindelijk weer uit elkaar vallen door een zoveelste Arabische “lente”. Want het volk wordt vanaf jongs af aan opgevoed met haat tegen alles wat Joods is, en uit Israel komt. Alleen helaas pindakaas beschikt Israel over minstens 200 kernwapens, genoeg om de hele regio voor 100 jaar onleefbaar te maken. Dus áls Israel aan het kortste einde trekt, wordt alles daar één grote parkeerplaats. Ik zie dat uiteindelijk nog wel gebeuren, want die Islam gekkies zien het martelaarschap als het grootste goed, dus mochten ze een atoombom in hun handen krijgen, dan gaan ze die gewoon gebruiken, daar ben ik zeker van. En die gaan ze ooit gewoon in handen krijgen, Iran is al heel dichtbij, en als je gelooft dat je door Israel een nuke te geven naar het paradijs gaat, door zelf ook te sterven, geef me dan nog 1 reden waarom ze hem niet zouden gebruiken? En dan slaat Israel met alles wat ze hebben terug. En dan is de cirkel rond en kunnen ze 100 jaar later weer opnieuw proberen er een mooie regio van te maken. En wat is dan uiteindelijk 100 jaar op een wereld van 6 miljard jaar oud? En die 250 miljoen doden zullen uiteindelijk ook gewoon een voetnoot worden en in het rijtje komen van al die andere oorlogen van de afgelopen 10.000 jaar.
Dat er geen cent naartoe moet is sowieso iets wat allang had moeten gebeuren. Echt on-be-grijpelijk dat we daar al zoveel miljarden in hebben gepompt, je had er letterlijk nog beter elke dag de mooiste vuurwerkshow ter wereld in Scheveningen van kunnen make, dan was dat geld nog beter besteed. Ik snap van twee dingen in het Westen niets. Dat we al een halve eeuw massaal niet westerse mensen in West Europa moesten toelaten. Waarom? Wat leverde ons dat op? Heel Oost en Midden Europa zat en zit vol met arme en wanhopige harde werkers, die dolgraag onder gunstige voorwaarden naar het Westen hadden willen komen. Waarom moesten we massaal mensen uit Islamitische landen halen? Daar zat een ander plan achter, dat kan gewoon niet anders. En het tweede is dat we massaal belastinggeld naar Afrika en het MO moesten doneren.quote:Op maandag 30 september 2024 03:17 schreef Jouska het volgende:
[..]
We hebben nu 80 jaar 'patstelling' gehad en het is al 80 jaar ellende daar.
Inmiddels zijn er een paar miljoen (indirecte) doden gevallen en heeft het ons duizenden miljarden gekost.
Waarom is een patstelling het beste?
Gewoon geen rooie cent meer naar de regio dan lost het zich vanzelf op.
Ik denk ook dat Israel daarvoor kiest, maar mijn vraag was: hoe realistisch is dat ?quote:Op maandag 30 september 2024 03:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Israël zal wel voor het eerste kiezen. Ongetwijfeld vinden ze het vervelend als ze 250 miljoen mensen zullen moeten afmaken, maar ja, so be it. Ik neem ze dat dan ook niet kwalijk.
Waarom zou je in godsnaam Israelis gaan vermoorden ?quote:Op maandag 30 september 2024 03:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat er geen cent naartoe moet is sowieso iets wat allang had moeten gebeuren. Een patstelling is het beste omdat Israel niet het hele MO kan gaan domineren en omdat de andere optie is dat Israel volledig verdwijnt en we de grootste volkerenmoord sinds WO2 gaan zien. Dan is die patstelling nog niet zo slecht toch?
Heb jij 7 oktober gemist? Het hele MO en inmiddels ook heeeel veel geimporteerde moslims in Europa gaan elke avond naar bed en staan elke ochtend op met de diepste wens dat Israel vernietigd wordt. Een patstelling is daarom het meest gunstige wat nu nog kan gebeuren.quote:Op maandag 30 september 2024 03:23 schreef Jouska het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam Israelis gaan vermoorden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |