Wat is dit voor een zin?quote:Nog net geen hele bloedlijnen, zoals in Gaza, maar geef het tijd.
Precies ja.quote:Met zoveel voorbeelden weiger ik te zwijgen over wat mijn volk wordt aangedaan.
Als een klein groepje feyenoord of ajax supporters (minder dan 50) besluiten om na een uitwedstrijd de boel te slopen en rivaliserende supporters aan te vallen, dan krijgt de rest van Nederland te horen dat het maar een klein groepje is. Dat het niks over alle supporters zegt.quote:Op zondag 29 september 2024 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
En hier meteen voor de vlindertjes het bewijs dat er subjectief verslag gegeven wordt.
Het is ondertussen wel bekend dat moslims niet aan zelfreflectie doen, maar toch blijf je je verbazen. En de westerse autochtonen die dit soort mensen steunen en meegaan in hun fabeltjes zijn de hedendaagse NSB'ers.quote:Op zondag 29 september 2024 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mevrouw schrijft daarentegen nooit over de waarde van vrouwen- en homolevens in Arabische landen.
Mevrouw is daarnaast correspondent bij OneWorld.
Nuff said.
Massive? Ik tel er twee.quote:
Jouw vergelijking gaat niet op want er zijn geen 2 rivaliserende groepenquote:Op zondag 29 september 2024 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als een klein groepje feyenoord of ajax supporters (minder dan 50) besluiten om na een uitwedstrijd de boel te slopen en rivaliserende supporters aan te vallen, dan krijgt de rest van Nederland te horen dat het maar een klein groepje is. Dat het niks over alle supporters zegt.
Waarom werkt dat nu anders?
Dan kijk je niet goed genoegquote:
Ik denk zelf omdat de meeste supporters niet het hooligan geloof aanhangen, waardoor je bepaalde zaken standaard anders dient in te steken.quote:Op zondag 29 september 2024 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als een klein groepje feyenoord of ajax supporters (minder dan 50) besluiten om na een uitwedstrijd de boel te slopen en rivaliserende supporters aan te vallen, dan krijgt de rest van Nederland te horen dat het maar een klein groepje is. Dat het niks over alle supporters zegt.
Waarom werkt dat nu anders?
Het antwoord is dat het projecteren van individuen op een hele groep alleen gebeurt wanneer het goed uitkomt. Zoals met voetbal, dan gebeurt het niet want dan raakt het de mensen zelf en is nuance wel mogelijk.quote:Op zondag 29 september 2024 21:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik denk zelf omdat de meeste supporters niet het hooligan geloof aanhangen, waardoor je bepaalde zaken standaard anders dient in te steken.
Elke plaats krijgt een alert als er kans is dat een raket bij die plaats neerkomt. Dus in principe kan 1 raket voor vele waarschuwingen zorgen.quote:Op zondag 29 september 2024 21:02 schreef Akathisia het volgende:
Rockets of rocket alerts? Of krijgt elke rocket een alert?
Uiteraard.quote:Op zondag 29 september 2024 21:23 schreef oblo het volgende:
[..]
Elke plaats krijgt een alert als er kans is dat een raket bij die plaats neerkomt. Dus in principe kan 1 raket voor vele waarschuwingen zorgen.
Er is wel ruimte binnen de organisatie om promotie te maken in ieder geval.quote:Op zondag 29 september 2024 20:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze schijnen ook weer een paar stoere fimpjes opgenomen te hebben van gemaskerde mannen die trainen in de woestijn.
Knettergek. Ook zoiets, gekleed in een gordijn maar wel met een enorm geplamuurd gezicht.quote:
Blijft vermakelijk hoe die NOS zit te schutteren.....quote:Op zondag 29 september 2024 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
En hier meteen voor de vlindertjes het bewijs dat er subjectief verslag gegeven wordt.
Heb je daar bewijs van? Uitgesproken preken of iets dergelijks? Ik vermoed eerder dat hezbollah elke gelovige (die een andere geloof dient) of ongelovige weg wil schieten.quote:Op zondag 29 september 2024 22:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zelf vind ik hezbollah nog een graadje erger dan hamas omdat hezbollah niet alleen huidig Israël wil vernietigen maar joden (ook) wereldwijd ziet als legitiem doelwit. Maar goed, ik vermoed dat de Palestijnse bégé-leiding van de NOS dat hoofdstuk uit het handboek van hun deugende journalisten heeft gescheurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |