abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215131416
quote:
Nog net geen hele bloedlijnen, zoals in Gaza, maar geef het tijd.
Wat is dit voor een zin? :')

quote:
Met zoveel voorbeelden weiger ik te zwijgen over wat mijn volk wordt aangedaan.
Precies ja.

[ Bericht 25% gewijzigd door Akathisia op 29-09-2024 20:56:25 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215131526
quote:
6s.gif Op zondag 29 september 2024 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]

En hier meteen voor de vlindertjes het bewijs dat er subjectief verslag gegeven wordt :*.
Als een klein groepje feyenoord of ajax supporters (minder dan 50) besluiten om na een uitwedstrijd de boel te slopen en rivaliserende supporters aan te vallen, dan krijgt de rest van Nederland te horen dat het maar een klein groepje is. Dat het niks over alle supporters zegt.

Waarom werkt dat nu anders?
pi_215131533
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215131538
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mevrouw schrijft daarentegen nooit over de waarde van vrouwen- en homolevens in Arabische landen.

Mevrouw is daarnaast correspondent bij OneWorld.

Nuff said.
Het is ondertussen wel bekend dat moslims niet aan zelfreflectie doen, maar toch blijf je je verbazen. En de westerse autochtonen die dit soort mensen steunen en meegaan in hun fabeltjes zijn de hedendaagse NSB'ers.
pi_215131546
quote:
11s.gif Op zondag 29 september 2024 20:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Massive? Ik tel er twee.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 29 september 2024 @ 21:00:56 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215131552
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 20:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als een klein groepje feyenoord of ajax supporters (minder dan 50) besluiten om na een uitwedstrijd de boel te slopen en rivaliserende supporters aan te vallen, dan krijgt de rest van Nederland te horen dat het maar een klein groepje is. Dat het niks over alle supporters zegt.

Jouw vergelijking gaat niet op want er zijn geen 2 rivaliserende groepen

Maar als er tussen de Feyenoordsupporters stiekem een Ajacied die wil rellen loopt corrigeren ze die zelf wel. Deze fijne mensen zien massaal de terroristenverheerlijking om zich heen, blijven meelopen en zien dat het goed was.

Daarom werkt dat nu anders :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215131554
quote:
89s.gif Op zondag 29 september 2024 20:59 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Massive? Ik tel er twee.
Dan kijk je niet goed genoeg

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215131570
Rockets of rocket alerts? Of krijgt elke rocket een alert?
pi_215131592
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 20:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik denk zelf omdat de meeste supporters niet het hooligan geloof aanhangen, waardoor je bepaalde zaken standaard anders dient in te steken.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215131696
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 21:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik denk zelf omdat de meeste supporters niet het hooligan geloof aanhangen, waardoor je bepaalde zaken standaard anders dient in te steken.
Het antwoord is dat het projecteren van individuen op een hele groep alleen gebeurt wanneer het goed uitkomt. Zoals met voetbal, dan gebeurt het niet want dan raakt het de mensen zelf en is nuance wel mogelijk.
  zondag 29 september 2024 @ 21:20:31 #111
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215131708
We schakelen over naar @HowardRoark
pi_215131715
quote:
11s.gif Op zondag 29 september 2024 20:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Het was 1 raket vanuit Libanon die succesvol is neergehaald.
pi_215131724
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 21:02 schreef Akathisia het volgende:
Rockets of rocket alerts? Of krijgt elke rocket een alert?
Elke plaats krijgt een alert als er kans is dat een raket bij die plaats neerkomt. Dus in principe kan 1 raket voor vele waarschuwingen zorgen.
pi_215131821
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 21:23 schreef oblo het volgende:

[..]
Elke plaats krijgt een alert als er kans is dat een raket bij die plaats neerkomt. Dus in principe kan 1 raket voor vele waarschuwingen zorgen.
Uiteraard.
pi_215132075
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:18 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ze schijnen ook weer een paar stoere fimpjes opgenomen te hebben van gemaskerde mannen die trainen in de woestijn.
Er is wel ruimte binnen de organisatie om promotie te maken in ieder geval.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215132122
twitter
pi_215132141
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[ x ]
Knettergek. Ook zoiets, gekleed in een gordijn maar wel met een enorm geplamuurd gezicht. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 29 september 2024 @ 22:26:19 #118
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_215132183
quote:
6s.gif Op zondag 29 september 2024 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]

En hier meteen voor de vlindertjes het bewijs dat er subjectief verslag gegeven wordt :*.
Blijft vermakelijk hoe die NOS zit te schutteren.....

In het journaal van 29sep24 20u00, noemt de NOS de hezbollah terroristen: militanten en dan heeft de redactie ws weggekeken dat de militaire tak (zo ja er iets anders is), op EU lijst staat van terreurgroepen.
Blijft verder vermakelijk hoe sommige elanden onderscheid maken tussen politiek en militair, iets dat hezbollah zelf niet doet.
Dit ook even voor de mensen die menen dat vooral diplomatie de weg is.

Zelf vind ik hezbollah nog een graadje erger dan hamas omdat hezbollah niet alleen huidig Israël wil vernietigen maar joden (ook) wereldwijd ziet als legitiem doelwit. Maar goed, ik vermoed dat de Palestijnse bégé-leiding van de NOS dat hoofdstuk uit het handboek van hun deugende journalisten heeft gescheurd.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_215132188
Nasrallah had veel groupies.

Hier een cringe Libanese christen-fanboy van Nasrallah die al een dag of twee belachelijk wordt gemaakt in zijn comments:

twitter
pi_215132496
Al is een Islamietje nog zo snel, een bommetje achterhaalt hem wel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215132727
Interessant gesprek in De Balie met Kim Ghattas. Een hele intelligente vrouw met veel kennis. Vooral interessant als je een geluid vanuit Libanon wil horen.

Helaas maakt Erwin van Veen ook deel uit van het gesprek dus moet je je door zijn stukjes heenworstelen.

pi_215132754
Wat is er mis met Erwin van Veen?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215132773
Goed artikel.

twitter

How Israeli spies penetrated Hizbollah
https://www.ft.com/conten(...)a8?sharetype=blocked
pi_215132791
quote:
2s.gif Op zondag 29 september 2024 22:26 schreef Vallon het volgende:

[..]

Zelf vind ik hezbollah nog een graadje erger dan hamas omdat hezbollah niet alleen huidig Israël wil vernietigen maar joden (ook) wereldwijd ziet als legitiem doelwit. Maar goed, ik vermoed dat de Palestijnse bégé-leiding van de NOS dat hoofdstuk uit het handboek van hun deugende journalisten heeft gescheurd.
Heb je daar bewijs van? Uitgesproken preken of iets dergelijks? Ik vermoed eerder dat hezbollah elke gelovige (die een andere geloof dient) of ongelovige weg wil schieten.

Jouw vermoeden is niet fijn, op die manier zit je ook te stoken in een poel modder.
pi_215132808
En Biden is zo slap als een vaatdoek, die had Netanyahu terug moeten fluiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')