En?quote:Op maandag 30 september 2024 17:18 schreef Blues het volgende:
Ik was al lekker om 1530 thuis.
Daarna een uurtje geslapen/op bed gelegen, want straks rijd ik naar Ahoy om te luisteren naar 1000 muzikanten die Earringnrs gaan spelen.
Zo benieuwd
https://www.deearringenik.nl/
nav
https://www.omroepwest.nl(...)ncert-golden-earring
Lekker bezigquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:17 schreef Lonaa het volgende:
Hallo. Pittig weekend was pittig. Inmiddels hebben we alle spullen weer thuis. Vandaag 2 bussen en de aahanger uitpakken en opruimen, huis aan kant maken en vast voorbereiden voor morgen en overmorgen.
oh ja Tag der deutschen Einheitquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Beter vandaag dan Donderdag, dan is alles dicht, ook de bakkers enzo
Zie fb en/of instaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
En?
Hoe klonk het? Waren er ook bandleden?
Tnx voor de tip!quote:Op maandag 30 september 2024 17:55 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues woensdag weer een aflevering
https://www.vogelbescherm(...)-waterland-vogelland
Ik nam ff aan dat je Ahoy Rotterdam bedoeldequote:
Ja daar was ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik nam ff aan dat je Ahoy Rotterdam bedoelde
Hert oorspronkelijke plan was ook om varkens te houdenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:15 schreef AnneX het volgende:
De mannen gaan onverstoorbaar verder. Op de knieën. Tegels en klinkers eruit en erin. Grindterras ligt. Één ronde koffie gehad.
Over 1 1/2 week komen de plantjes en tuinhulp om ze erin te zetten.
Je kunt ook een varken gaan houden in de blubs. 😉
Is de kleding al binnen? Doe je een pas sessie met een vriendin?
MnX vond het “opgeruimd” de eerste keer dat hij de fiets terugzette.
“Hoe heeft zij dat voor elkaar gekregen?” De zware keukenblokken op hun plek.
Toen kwam ik thuis en liet alles zien: 2e ronde: kasten staan waterpas, water en afvoer werken, gekit.
“Dit is een begin”…
Nu is het afwachten…
Door de weeks is zo veel beterquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
Doordeweekse Duitslandinkoop
Nadat ik vanochtend nog even goed geoefend had voor de toets Frans uiteraard
Klopt. Het oorspronkelijke plan om donderdag tijdens een studiedag van de grote naar Xanten te gaan is ook snel overboord gegooid. Overal druk en niks is open.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Beter vandaag dan Donderdag, dan is alles dicht, ook de bakkers enzo
Ik blijk een collega te hebben die bijna wekelijks daar naar toe gaat en best wel dingen mee wil nemenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Door de weeks is zo veel beterAl is het gewoon altijd druk in de DM volgens mij.
Maar niet met Hollandersquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Door de weeks is zo veel beterAl is het gewoon altijd druk in de DM volgens mij.
En file op de A12quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Klopt. Het oorspronkelijke plan om donderdag tijdens een studiedag van de grote naar Xanten te gaan is ook snel overboord gegooid. Overal druk en niks is open.
Oh dat is fijn zeg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik blijk een collega te hebben die bijna wekelijks daar naar toe gaat en best wel dingen mee wil nemen
Mijn shag rokende andere collega is er ook blij meequote:
Leef jij nogquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gieren. Niet mijn beste foto, want uiteraard vlogen die hufters weg voordat ik mijn lens gewisseld had.
[ link | afbeelding ]
Er hingen er een hele boel vlak boven mijn hoofd.
Denk je dat je het gaat halen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
Doordeweekse Duitslandinkoop
Nadat ik vanochtend nog even goed geoefend had voor de toets Frans uiteraard
Mijn hoofd ging eerst even van "zo gevaarlijk is Duitsland toch niet?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |